Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Alec D a fital motoros..eleg ügyes
http://youtu.be/1kSdANV2nao
alig van feliratos videó, a fordító meg totál be van tépve
pl:
Szia!

Én se ismertem ezt a technikát bicón, most láttam először. A videóban azt mondja, hogy egy régi BMX 20 as belsőt tesz rá, de hogy milyen felnire, az nem derült ki nekem.

Lehet ezt sem ismered, a youtube videóknál van lehetőség feliratozni a videót.
Így bármilyen másik (ahol nincs letiltva) idegennyelvű videót meg tudsz nézni magyarul feliratozva, igaz a google fordító gyengeségével, de a semmitől nagyságrendekkel jobb! A saját nyelvű szöveg meg egész pontos, főleg az angol. Angolnál a feliratot mindig be szoktam kapcsolni, mert a beszélt nyelvet nem igazán értem, csak az írottat, aki meg az írottat se, az kapcsolja be a fordítást is.
Más nyelveken be szoktam a fordítást is, ha érdekel mit mondanak a videó alatt, megérthető miről dumálnak benne a felirat által.

A bekapcsolásához klikk a fogaskerék ikonra a jobb alsó sarokban a youtube felirattól balra.
Majd "feliratok" választása, azon belül meg amit szeretnél! A "C" gomb lenyomásával is előhozható a felirat.

A beállításoknál van lehetőség egyébként a videó lassított vagy gyorsított lejátszására is, ez akkor jó, ha pl Jarvist lassítva akarod megnézni egy technika közben, vagy lényegtelen részeket inkább gyorsítva néznél, mint kihagyva, stb.
hály kolbik...

már 10 éve is van belső??
hát elmondok 1 big sercertet(nagy titkot)
annó big máder.. már iloyne kecsketejes tublit használt..1000kilencszáz6van8-tÓ...
mikor epször mérte fel hogy lenne e igény a túr de flancra illletve azévben szalagozta ki először a pályát nekik.. 3 nap alatt végigbringázta az egészet.. amit ezek 3 hét alatt is nehezen...

ez amúgy működik krocckeréken is.. ha 2-3 bárral tud menni a paraszt pl jarvisnak meg sétáló janinak ilyet rakatnék fel a racékra.. mindjárt nem lenne olyan vigyorgós az arcuk a racék végén egyből lenne nekik kihívás
10 éve még nem bicigliztem
Mekkora belsőt tesz rá? 26 os kerékre 24est?
Tényleg beszarás, mármint ha arra értetted, hogy ki volt varrva a gyerek..!!!!! Maga ez a rendszer kb 10 éves...
http://youtu.be/IQX3CciWsSg

igaz bicikli, de akkor is beszarás
hály kolbik...
nem szart (még) emberi csontokat( kell hozzá pár nap még átmegy azokon a kis beleken )

hát sajnálom de ma 10kor került a kocsi a seggem alá..
a holnapot én si sajnálom..illetve
Kitartást akár mi is lesz!!
Szerintem.uj kutya jott a hazhoz! A legjobb 5 ik ujkutya az iden!!! Mit csinalsz a szar kutyakkal? Szelnek ereszted mint egy fingot?? Otto. Holnap jon.az arajanlat a hyde vedore. Szolj keddig ha kell valami mert jok a tarcsavedok is meg a kuplung vedo. Hutovedo kezvedo....
Victor. Gondolom ha eddig nem szerveztuk le a hetfot mar ne eroltessuk. Ez a hetvege elment. Tegnap en.leptem vissza technikai bajsag miatt. Ma kurva meleg volt de azert esegetett. Biztos meglocsolta a pireneusokat is. Lehet iden.ma volt utoljara 17 fok. Jonnek a fasza reggeli fagyok 6 fokok.nappal. amugy ami biztos tegmap terdig jartunk volna a falevelbe! Az eleg gusztustalan egy valami amikor folyton szajraesel a nyomokban ami level alatt van. Holnap kipakolom a furgonbol a motort. Es elrakom egy par napra.
elkezdett emberi csontdarabokat szarni a kutya?
hály kolbik..
van két nagyon kafi film..
az egyik a Remember
a másik a Mocsár cimű film...
csak ajánlani tudom mindkettőt....fordulatos izgalmas érdekes

mikor néztem a videót és látom ez egy 100ötvenes.. mondom ez atom...
az hogy kicsi a köbcenti csak annyit tesz több fordulaton tartás és több kuplung kell..
a de legutóbb figyeltem a Bontós féle triálkirály technikát(olvasod Golden.. a trijálkiráJJJ )
felhúzta a kis 510es szerkót kb 3-4000 fordulatra.. majd feláll kuplung rádob és úgy ugratott fel a sziklásban...nagyon faintos volt
csak ő a tiálkiláj

olyan kutyás szorim van..
inkább el sem mesélem mert lenne ugatás
vaÚÚÚÚ.....múhahaha
de mindenki nyugodjon le a picsába .. az eb jól van .. szépen szocializálódik...
Nem kell nekem ilyen....A biztosat nem adjuk a bizonytalanért....
Ügyes a rider, de a motor nem nem kéne, agyon kell forgatni, hogy haladj is vele, szétkopik benne minden pillanatok alatt a magas fordulatok miatt.
Megteveszti a video a sanyigyereket. Hogy majd o is elso kereken fordulgat a szazotvenocsivel. Meg helybol ugrik fol a traktorgumira .
Igen...De az alul erősebb volt mint gondoltam....felűl meg gyengébb...És rugni kellett...A 150 xcw sokkal jobb motor szerintem...
A 200-asoddal sem voltál megelégedve. -emlékeim szerint.
Az új 150 enduro ràadàsul öninditós....Kipróbàlnàm,,,,,még az is lehet,hogy tetszene....91,5 kg.Ahol nem menne fel,,,ott felhajítanàm
150 kobcentis...ez uj verzio..minden esetre,nagyon biciklisen kezeli,es az ero is eleg szepen kicsalhato belole kuplungal..szerintem egy olyat lehetne vele tempozni,hogy a fulem a szamig erne,mert ezt lehet nyelezni rendesen....
asztaqrva eletbe! 125ossel igy menni... meg egyebkent is
Szerintem is kell ilyen verseny is ahol a profik is talalkoznak kihivasokkal. Nyilvan egy ilyen palyan nem erdemes amator tudassal elindulni.

Nekem tetszett.
nem az a baj hogy tolja a motoros hanem az hogy más huzigálja fel
plusz ami nekem fura hogy ennyire egymás seggében mennek ennyire szopatós helyen
Nekem tetszett a verseny csak az a par koves ahol toljak...hat igy bele gondolva tologassa a profi is mert mas is tolja eleget,vagy ha tudja oldja meg....neeem?..azok a kovek ott fincsin meg locsolodtak benzinnel meg vizes is volt...halatszott hogy szuszog Jaro komi is.Jarvisz videojabol jol latszott,hogy ez direkt profi nyomvonal volt,es nem volt sok boja kiket kerulgetni...ami meg fel tunt,hogy Jaro naagyon kiabalt,hogy huzzanak felre,nagyon akarta ezta nyereseget...maskor nem kuzd enyire....na meg a nezok is adtak egy adag izgalmas adrenalint neki
Rossz gumit választottak

Nekem meg pont tetszett, hogy ez is egy olyan verseny volt, ami nem csak a tempóról szólt, hanem volt benne több olyan akadály, amikhez marha sok "extrém tudás" kell.
OK az enduro VBn is van egy rakat technika, de az elsősorban a tempóról szól, mivel ott a mezei motoros is végig tudna menni,
persze nem annyi idő alatt.
Az extrém attól extrém, hogy extrém akadályok vannak benne, ezeket kell tudni teljesíteni.

Magamból kiindulva, szerintem profiknak is kell a kihívás ami az akadályt illeti...az mondjuk gáz, hogy nem volt elkerülő (ha jól láttam) mert ezzel kizárják a mezőny 90% át, hogy végigmenjen a nyomon.
Kicsit nedvesebb volt a talaj a kelleténél, azért cumiztak ennyit, szárazabban nem lett volna ennyi tilitoli.

Egy ilyen körözős extrém versenyen kell legalább 2, de inkább 3 nyom szerintem az extrém akadályoknál, s ahogy egyre könnyebb, annyival hosszabbra csinálni, persze ezt kivitelezni igazi kihívás lehet, ha pálya tervezésre gondolok.
A többi mezei összekötő meg maradhat egynyomosnak, amin bárki el tud menni, csak a tempó a mérvadó.