hály kolbik..
na az van hogy
4 verzióban próbáltam ki...
2 verzió a végdugóval illetve a nélkül.. és 2 varia az hogy a 10cm es közdarab is benne van hogy ne trövidüljönmár a lengő szektor 20 centit csak 10et...
szóval mind a 4 verzióban működik..
de ..
a segédkipufi cső nélkül.. az indulási hajlama.. jelentőssen csökkent...
és a gázvételt is tán nem érezem olyan fainnak...
az indulása egyértelműen szarabb volt...
a segédcsővel... indulása a nyitott! db killerel együtt az jobb volt mint a gyári dobal.... a fordulatszámvétele is...
ez egy rögtönzött 10 perces teszt után egyértelműen látszott...
szinte biztos.. a segédcső és a nyitott verzió az igy ezzel a bállításal szinte 100% viszi a primet erőben...de nagyon erős a hangja...és kb nincs is szükésg ilyen agresszivitásra mint ez tud...
a nyitorr db killeres verzióvalhiolnap lesz teszt pályán is...kb az lesz az én verzióm. ming hangerőbenelég.. és fordulatszámvételi illetve indulási hajlamban is -eddig úgy nézem- veri a gyári dobot..
kinézetre meg igazi...
de a sorend .. pályateszt.. aztán a hegyi eksztrémben...kelle bizonyítani...
ami tisztán tisztán látszik... a fullrövid nyitott verzió.. konkrétan nehezen indull...de ha meleginditot rátolom akkor egyből pöccen...
eddig a melegindiót csak is tűz forrón hegyi körülmények között kérte..(szóval ebben a verzióbna kap a legtöbb benzint a nyitott kipufogó miatt konkrétan már túl sokat is! látszik is .. olyan fekete (elégetlen benzinben túlzottan gazdag) füstöt okádik igy... mig a db killerel.. kb semmi füstölés
amúgy ezt a levesgalambpóstás sztorit nem értem .. nekem nem lyött át
de biztos lyól kitaláltad...
Dupla alatet? Az evek ota azzal van szerelve a csavar alatt. Vagy legalabbis en mar evek ota latom. A rugo most birja erdekes. Pedig ugyanugy van beteve mint legeloszor. A gep jo. Holnap bevetes!
ha-ha-ha, ez csak költői kérdés lehetett, hogy kiírod-e. egyébként örülök neki, hogy rendben megkaptad, használd egészséggel!
Gabesz, a lábtartó rugó bírja? a 350-esen látom, hogy dolgoztak a mérnökök, pl a váltókar felfogatásánál alkalmazott dupla fogas alátét nem egy rossz megoldás. Talán valaki egyszer itt linkelte be vagy a facebookon, hogy melyik lefogatás (dupla anya, rugós alátét...stb.) hogy bírja a rázkódást. A gázreakció sem rossz, hasonlítani csak az rfs blokkhoz tudok. Bár a matricázásra nem nagyon adok, de ezen a légterelők kivételével nagyon gyenge, talán az első mosásig tart.. valaki írta itt a kerékcsapágyak védelmére szolgáló porvédő szilikon gumit, az hol beszerezhető?
bajan.. irjak püt a kipuffancsról??
..csak hogy ne legyek olyan mint volta.. hogy ne irja le senki mint pl. : siftkátéme havere se, hogy..velem ellentétben ő nem irja ki ország világnak...
szóval irjak vagy ne vagyy most akkor mi legyen??
gonzó..
postabontás kamera előtt volt ahogy az a havere mondta aki rendelte....
mondjuk megjött nem pénteken... hanem hamarabb és már szoltak hogymegkapam vayg sem.. dee csak péntek volta postabontás... mondom kamera előtt...
az volt benne amit kértem...ugyhogy aztán kamerát ráhagytam a kameraqmenezést... és megnéztem alapossabban...
a fém színű inoksz nak rendeltem...olyanpatika vvolt benne mindehol mint atom...
fuxmenggyi kinézet sehol...viszont nagyon kaptam hozzá aprókavits matircát.. igy.. még inkább olyan volt az egész....
mindene pöpec...
most nem kell frissenakropovicsot vett embereknek besirni hogy z övég az 100..ezerért za j ó az emény 14ért gagyi.. mert persze nem akropolisz..
de igy egyből. .. egyból nagyon annak űnik...
szóval minőséginek tűnik baszottul a cucccakár kinai.. akár tálywÁni....
nem irom ki milyen...ország világnak ...mert velem ellentétben ...szóval mint siftúr
vagy kiirjam milyne a hngja hogy indult folytással anélkül.. meg hogy úlyra kll e irni..?? meg durroge.. és mennyire.. ??
érdekellne ez valakit is??
látom megy a téma..
egész 7en pöstibe kellett bicajozni...
toltam napi 2,5-3,5 órákat...
a város büdös mint a dög,főleg a belváros...azt hittem fasza biacaj út van már a Bp táblátol.. azt a nagy lófaszt...
viszont extérm volt...
igy a kipufit is csak ma dobtam fel.. este...már a kisasszony alszik igy nem maradt csak a gondolat milyen is lehet a hangja...
egyenlőre tetszik a kinézete...nagyon...toldtam összeségéban kb csak 10 cm rel lett rövidebb mint a régi volt( egy 10cm nyi plussz kipufogó hosszabbitást tettem bele mert bazi rövidnek találtam volna...ennyi erővel akipufogó szelep után lyöhene is a dob....
igy azért rövidült is.. szépült is( nem is kicsit ) a kipufogó hossza is elég maradt.. de a dob meg.. hú de karaly...
hogy mennyire fuxmen gagyi??,
hát majd az évek folyamán megmondom....
remélem nem baszom ki belőle az első motorozás után
a kérdés a tompítása.. hogy lesz e benne furulya .. vagy sem .. de ez az első hajtás végére csak megszülődik...
..szóval nagy kérdésel leszek..
hang
motor karaterisztika
de maga a kinézet már nem szar...aztán hogy első hajtás végére széthullik mint annó a cigó musz a majsai homoknban?
vagy beválik mint a cigó tublix
hát majd elválik
Fura. Nem tudom hol lehetnek. Pont ugy nez ki a taj mint egy hely ahova parszor felmentunk
Ha o szarik a kis zuzmokra es szines viragokra. Patakon gazol at. Akkor mas hogyne szarna. Es siman folteszi.
Azert kerdeztem ezt a nano sprayt. Mert lattam rola egy kisfilmet. Na amir bekezeltek vele az gyakorlatilag nem eribtkezett a vizzel tobbet. Leszaladt rola minden. Sar kecsap viz. Esetlwg az a spray. Usabol tudnak hozni 7000 ft. De lehet atkuras az egesz.
na az van hogy
4 verzióban próbáltam ki...
2 verzió a végdugóval illetve a nélkül.. és 2 varia az hogy a 10cm es közdarab is benne van hogy ne trövidüljönmár a lengő szektor 20 centit csak 10et...
szóval mind a 4 verzióban működik..
de ..
a segédkipufi cső nélkül.. az indulási hajlama.. jelentőssen csökkent...
és a gázvételt is tán nem érezem olyan fainnak...
az indulása egyértelműen szarabb volt...
a segédcsővel... indulása a nyitott! db killerel együtt az jobb volt mint a gyári dobal.... a fordulatszámvétele is...
ez egy rögtönzött 10 perces teszt után egyértelműen látszott...
szinte biztos.. a segédcső és a nyitott verzió az igy ezzel a bállításal szinte 100% viszi a primet erőben...de nagyon erős a hangja...és kb nincs is szükésg ilyen agresszivitásra mint ez tud...
a nyitorr db killeres verzióvalhiolnap lesz teszt pályán is...kb az lesz az én verzióm. ming hangerőbenelég.. és fordulatszámvételi illetve indulási hajlamban is -eddig úgy nézem- veri a gyári dobot..
kinézetre meg igazi...
de a sorend .. pályateszt.. aztán a hegyi eksztrémben...kelle bizonyítani...
ami tisztán tisztán látszik... a fullrövid nyitott verzió.. konkrétan nehezen indull...de ha meleginditot rátolom akkor egyből pöccen...
eddig a melegindiót csak is tűz forrón hegyi körülmények között kérte..(szóval ebben a verzióbna kap a legtöbb benzint a nyitott kipufogó miatt konkrétan már túl sokat is! látszik is .. olyan fekete (elégetlen benzinben túlzottan gazdag) füstöt okádik igy... mig a db killerel.. kb semmi füstölés
amúgy ezt a levesgalambpóstás sztorit nem értem .. nekem nem lyött át
de biztos lyól kitaláltad...
Gabesz, a lábtartó rugó bírja? a 350-esen látom, hogy dolgoztak a mérnökök, pl a váltókar felfogatásánál alkalmazott dupla fogas alátét nem egy rossz megoldás. Talán valaki egyszer itt linkelte be vagy a facebookon, hogy melyik lefogatás (dupla anya, rugós alátét...stb.) hogy bírja a rázkódást. A gázreakció sem rossz, hasonlítani csak az rfs blokkhoz tudok. Bár a matricázásra nem nagyon adok, de ezen a légterelők kivételével nagyon gyenge, talán az első mosásig tart.. valaki írta itt a kerékcsapágyak védelmére szolgáló porvédő szilikon gumit, az hol beszerezhető?
Szerinted? :-)
Felolem johet galamb postan is csak ne lepodj meg ha leves lesz belole, bar azt szerintem te se bannad ha meghivlak ra :-)
bajan.. irjak püt a kipuffancsról??
..csak hogy ne legyek olyan mint volta.. hogy ne irja le senki mint pl. : siftkátéme havere se, hogy..velem ellentétben ő nem irja ki ország világnak...
szóval irjak vagy ne vagyy most akkor mi legyen??
gonzó..
postabontás kamera előtt volt ahogy az a havere mondta aki rendelte....
mondjuk megjött nem pénteken... hanem hamarabb és már szoltak hogymegkapam vayg sem.. dee csak péntek volta postabontás... mondom kamera előtt...
az volt benne amit kértem...ugyhogy aztán kamerát ráhagytam a kameraqmenezést... és megnéztem alapossabban...
a fém színű inoksz nak rendeltem...olyanpatika vvolt benne mindehol mint atom...
fuxmenggyi kinézet sehol...viszont nagyon kaptam hozzá aprókavits matircát.. igy.. még inkább olyan volt az egész....
mindene pöpec...
most nem kell frissenakropovicsot vett embereknek besirni hogy z övég az 100..ezerért za j ó az emény 14ért gagyi.. mert persze nem akropolisz..
de igy egyből. .. egyból nagyon annak űnik...
szóval minőséginek tűnik baszottul a cucccakár kinai.. akár tálywÁni....
nem irom ki milyen...ország világnak ...mert velem ellentétben ...szóval mint siftúr
vagy kiirjam milyne a hngja hogy indult folytással anélkül.. meg hogy úlyra kll e irni..?? meg durroge.. és mennyire.. ??
érdekellne ez valakit is??
Engem is az anyagminoseg erdekel. Illetve mekkora csatlakozocsovel jott?
Sportos az ábrázata. Kézbevéve tartósnak, masszívnak tűnik? -pl a gyárihoz képest.
látom megy a téma..
egész 7en pöstibe kellett bicajozni...
toltam napi 2,5-3,5 órákat...
a város büdös mint a dög,főleg a belváros...azt hittem fasza biacaj út van már a Bp táblátol.. azt a nagy lófaszt...
viszont extérm volt...
igy a kipufit is csak ma dobtam fel.. este...már a kisasszony alszik igy nem maradt csak a gondolat milyen is lehet a hangja...
egyenlőre tetszik a kinézete...nagyon...toldtam összeségéban kb csak 10 cm rel lett rövidebb mint a régi volt( egy 10cm nyi plussz kipufogó hosszabbitást tettem bele mert bazi rövidnek találtam volna...ennyi erővel akipufogó szelep után lyöhene is a dob....
igy azért rövidült is.. szépült is( nem is kicsit ) a kipufogó hossza is elég maradt.. de a dob meg.. hú de karaly...
hogy mennyire fuxmen gagyi??,
hát majd az évek folyamán megmondom....
remélem nem baszom ki belőle az első motorozás után
a kérdés a tompítása.. hogy lesz e benne furulya .. vagy sem .. de ez az első hajtás végére csak megszülődik...
..szóval nagy kérdésel leszek..
hang
motor karaterisztika
de maga a kinézet már nem szar...aztán hogy első hajtás végére széthullik mint annó a cigó musz a majsai homoknban?
vagy beválik mint a cigó tublix
hát majd elválik
Ha o szarik a kis zuzmokra es szines viragokra. Patakon gazol at. Akkor mas hogyne szarna. Es siman folteszi.
http://youtu.be/EH0rmPmtD10;feature=em-uploademail
http://youtu.be/Ks71FN2A8vw
http://youtu.be/7hPAb9KLYDA
http://ruha.olcsobb.eu/vizallo-zokni
De az párszáz ft volt egy flakon
Azt a csodaszert nem ismerem
evvel bekened a csizmát és kurva büdös lesz
a varrásoknál vízmentessé teszi egy ideig a csizmát
Ebben az esetben a gumicsizmád is beázna felülről.