Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most, hogy olvasom, megnéztem pár vidit az idei rodeoról és az biztos, hogy ez nem a motorozásról szólt ! Számomra rossz volt nézni a nagy nevek küzdését, hisz alig volt akadály amit segítség nélkül megoldottak. Maradok inkább a az enduro VB közvetítéseknél !
hály kolbik..

ez a ro6t enkdéemeszes gázQrwaannya....mióta engedem hogy lenyulják a számlámról ami kell nekik azóta .. hihetetlen.. az ember azt hinné hogy ezek .. nem tolvalyszarok.. nem a kÚrva annyát nem....
először nem voltak képesek arra hogy havonta egyenlő részben vegyenek le 18 ezret.. .egy éven át.. a maradékot meg leolvasáskor kifizetem nekik mert kb 2000köbmétert használunk/ év..há mondom nem bonyolult.. majd elszámláskor még rápöngetek egy 20aast és fain...
na ezek 3 hónapog levontak vagy 20ezret...összessen.. aztán akkor szoltam hogy ne 6-7 vonjanak már..
akkor átállitattam hogy 20 vonjanak le.. de azt sem tudták normálissan..
akkor 3 hónap múlva.. megint variáltam.. (mert nem lehetett nekik évesbe csak negyedévesbe..ez megmagyaráz6tatlanmiért.. de figyeltem és szoltam 3 havonta..hogy mi van..)
aztán az elszámoló.. az 41rugó lett..azt sokaltam is.. de2- 3 7 múlva jött a számla hogy -17ezret vonnak le...
mert túlfizetésem van okés okés...de leolvasás és levonás után 2-3 7tel???
az hogy a picsába lehet???hát ők számolták ki.. én meg csak figyelek..
aztán jön a helyesbitó.. ugymond 17ezres lyóváírás..mondom okés..
fel si hivom a diszpécsert hogy ez akkro hogy van hopgy levonnak 41et.. aztán 2 hétm úlva meg küld egy -17 ezresset
de a diszpécser jó megnyugtatóan mondta hogy majd jóvá lesz irva...
erre 2 7múlva... csak vonják a szeptemberre sikeressen egész évre beállított 20.000 ft...
na ez kibaszta a biztosítékot nálam
7főn megyek és letiltatom a banknál a számlámról nyulogatás vonogatást.. majd bediktálom, jön a csekk és fizetem be ÉN
mert ez nekem ..sok a könnyű gázszámla fizetésekből

Szali
a cigóval már többe is lyártak igy...de én még a 3-4 bárral.. meg hogy sosem fúlyom fel csak külsőgumival 1ütt..
én még igy nem jártam...de múltkor az egyik székes haver pont ugyan igy járt...neki a hegyben én raktam be a cigót.. 10 perc alatt ahogy ÉN szoktam...nézte figyelte...nekem akkor sem durrant el...pedig mondta mindent ugyan azokkal az anyagokkal ugyan úgy csinált mint én...
aztán neki csak szét durrant...
nem tudom mi a csízió....

a 19essel nekem is voltak gondok...az első motorozás után a benzinkúton fúlytam bele még hogy biztos meglegyen a 3,5 bár...aztán mire hazaértem az a cigó.. az kaput...acélráf, gumi külső belső szétszakadt.. de aztán második tubli meg .. azóta is működik a 19es keréken
ugyhogy...fax sem tudja...
mi a csizió...
de 18asa azért jobb mint a 19colosnál ahol a 489mm az körbe kb 2-3mm rel a felni felett a levegőben áll az a cigótubli...ot pl ha nincs fent a külső.. rendessen.. szétszakadna a belső ha felfújnám már 1-2bárra is..

Ini
Janikát annó mikor még volt sport néztem sokszor...és csodáltam is...
Hmm Ha ez lesz, tuti kimegyek megnézni a VB menőket ide

http://www.moto-live.hu/2016/1...
Ez a pirelli skorpio nekem is az egyik kedvenc...all a kanyarba,jo a sarba es ha defektet is kasz akkor is vigan jol all..valahol itt kezdodik egy enduro gumi,es hamar veget is er sajnos.
Na kiprobalimnezt a cigojner tublist enis. Regnap be is vasaroltam az e bajkosnal. Egy megfelelo verubber kulsot 1900 ert es egy hozza valo belsot 2000 ert. Telefonos tajekozodas utan kiseb nagyob szenvedes aran gond nelkul felaszereltem. Faszan is allt nem.is teptem szet. Azert a kivancsisagtol hajtva csak belefujtam a kompreszorral. Fujom fujom nem.pattan ki. Fujom. 3 bar. Fujom 4 bar fujom 4,5 korul kipattant. (Kulso nelkul) csak a cigany. Leteszem.pakolaszok nyugtaztam.hogy deugyes vagyok. Keszulodok a kulsot szappanozgatom . megfogom a felnit mire az agyam felfogta a tumorodast mar fel is robbant a szett ;))) de eeedes mondom. Pedig a telefonos ember vilagosan.megmondta max 3 bar. Na indultam is a boltba ujjabb alapanyager kozbe kicsit kurvaanyaztam. Viszaertem.mar rutinosan Es egy 5 kilos gumiszerelo szappanos vodorrel hazaterve percek alatt felszereltem.a masodik szettet. Pikpak ratettem a fimes pirellit es 3 bart betartva most ugy nez ki ahogy kell. Allotesztelem. Ami miatt erre vetemedtem. Vasaroltam.egy fimes pirelki scorpiont regi kedvenc gumimat. Megallapitottam hogy baszott kemeny falu gumi es a regi problemajara emlekezve... Hogy nagyon keves labdaccsal lehetett osszerakni de azzal meg mar beesett a falcrol... Szoval az egyetlen gumi lehet ami ezzel a levego nelkuli tublissal mukodhet. Nincs vakazelep. Csak ami kozte van levego. De meg igy nulla barral is meglehetosen kemeny guminak tunik! Kicsit puhitom majd homok palyan. Kivancsi vagyok hogy birja. Elvileg mukodnie kene.
11. Lett a vb-n a Janika, amitől jobbat Magyarországon még senki sem csinált, szóval azért nem volt az annyira szar..
Én egy gyerek versenyen akkor tudnék 11. Lenni ha nincs több induló
ez a kipihent irás azért van .. mert ma önhibámon kÍvül.. nem jutotam hozzás a függőség trágyához(kicsit összekeverődtek a betűk de ügyesek vagytok beosszátok igy is
viszont.. tudom heggeszteni a féltetőt..... ..
hály kolbik..
úgy látom önértékelési zavar van a fórumon... deeig mindenki tudott nagyobbat mondani .. most meg ..neeem?

szégyejjétek magatokat.. Bajan te is meg Déw is

ne leirom hogy kell...
ha Jarvis 12percet ment.. akkor ugyanolyan gravitációs tapadási időlyárási viszonyok közt, más is tud6 ilyen időt menni ...
én ahogy elnézem(mai fizikai tudás és sx-f 450 állapotomat ).. kb egy 5-8% is simán jobb időt tudnék menni.. kicsit szarabb időben full lekopott gumival!...persze ha az a gumi az a zsirrtévé féle rebellis gumi
na ez már a gaszgaszfórumos full ügyes kategória..

valójában meg ...
az a a szitu.. aki hozzájuk akarja hasonlítani magát... annak vannak nem kis önértékelési zavarjai...
mintha annak idején az ifjú tót jános azaz janika aki aztán bazi ügyes magyar többszörös bajnok... kitalálja hogy a ralli vébén megy lőb és kolin mekréj közt...
pedig janika is ügyes ám...
de nem szabad magát olyan hasonlítási helyzetbe tenni ahol azok az emberek mozognak akik úgymond gyári versenyzők
persze persze álmodoz6 az ember ilyenről... de egy pillanatra se tévedjen meg senki...
annak idején mikor a heca volt... 2013 ban mikor életem legfainabb sárjában iszonyat nagyot mentem a heca prológon...(mert kifizettem és nem akartam a 2-3 perces pályán keveset menni igy mentem rajta 15 percet
szóval akkor jarvis.. az akkoris tudásával ment.. kétóra valamennyit..egy ismeretlen pályán...konkrétan megsemmisitve a hegy nyomvonalait...
szóval azt javaslom.. ha nem akartok nagy kudarcokat , a hasonlítási alapot meg kell változtatni...
ugyan az a gravitáció ugyan az a motor pálya van.., lehet mindenkinek...de aki gyárilag ufó az az nem csak utómókolás után lett ufó....

ennek ellenére azt mondom.. mert gaszgasz..
én simán tartanám vele a lépést.. sőt ahol nem tud feljönni.. ott visszamegyek és felhúzo mert .. lyÓ fely vagyok...ez van.. már csak ilyen természetem van

egyébként meg igazat adok annak aki azt mondja.. ne húzgáljuk azokat a racelokat... sumákkert sem tolja senki, hogy gyorsaban érjen a célba...
szóval külső segítség esetén.. az eredményt... ...
persze ha ott mindenkit de szigorúan 1formán fel kell húzni akkor megint marad az igazságos egyforma körülmények...

én pl nagyon szeretek futni ...és úgy érzem tudok is.. ugyhogy holnaptól célom hogy megverjem a vb-n a futókat...
de használnék kis külső segítséget...mondjuk bicikli.. de biztonság kedvéért inkább e- bikeot...
Nekem a legmeglepőbb a versenyben a nézőszám volt, rengetegen kint voltak.

Az tuti, hogy jól meg van csinálva a nyom kis helyen, nincsenek igazán nagy hegyek benne, de komoly feladatok vannak!

Én nem tudnék végigmenni ezen a pályán...még akkor se, ha megkapnám jarvis motorját és gumiját, volt abban több olyan feladat, amit nem tudnék megcsinálni.
Kivulrol ugyan az. Nem gyengek azok a feljarok
https://m.youtube.com/watch?v=...
Minden esetre pihenni nics ideje sok,es nem is csodalom,hogy 1 oras a verseny,a pulzusa vegig az anaerob zonaba tancol,szoval gyilkolja a glikogent :)
Ami nem tetszik,hogy ezek a gopro szarok nagyon stabilizalnak,es ezt a videot meg meg is stabilizaltak,szoval realis erzest nagyon javitjak
Eleg erdekes ez a verseny,de a tologatos reszeket nem csipem.Nekem ami tetszik,hogy aranylag kis helyen nagyon varialt es technikas palyat csinaltak.Szivesen kiprobalnam :)...Jarvisz bacsi nagyon meri huzni a gazt a fak kozott is,es erdekes mod sokszor az egyenesebbet valassza ha nehezebb is...lehet tole tanulni ha nezed is.
Néztem a videókat, kellemes kis pálya lesz! :)
ki is zárnám egyből azt a versenyzőt akinek más is hozzáér a motorjához
Kemeny palya. Liheg is rendesen.

En nem ernek korbe.
Már megint egy jó kis race. Jarvist két ember erőből húzza cibálja.
10-12 perc egy kor Jarvisnak, te mennyi idő alatt mennél egy kört a pályán? :)

http://youtu.be/g8kObpRT9Hs
gyertek győrbe motorozni!
hály kolbik...

Zolíííí...
akkor csak nem gyógyultál meg...
sőt állapotod rosszabb mint volt...nem szabad úgy anyi pénzt rááldozni valamire hogy utána a család meg az együtt töltött idő mind mennyen a kukába illetve kenyéren és vizen éljenek...
mert hiába a sok sok velük eltöltött idő.. ha utána egy kanál vizbe bele tudnának folytani miközbe épp a kenyeret majszolod mikor hazuajöttél az új motorral a motorozásbÓÓl...
szóval ne...köss kompromisszumot....
az élet telis teli van kompromisszummal...a család a munka a ház a hobbi.. mit kire mint kinek mit kivel hogy...
az élet arról szól.. a komprumisszumkötések halmazáról.. ha jól csinálod boldog-leszel.. ha rosszul..kefét-eszel

de az álmokat SOHA ne add fel ...inkább változtasd meg
és Soha ne mond hogy soha
rengeteg ilyen és hasonló filozófiával tudnék szolgálni...

de egy biztos...
a saját szemszögéből mindenkinek igaza van.. akinek ilyenkor SINCS..
annak nagyon szar lehet

pénzel nem kell törődni...
lásd bill gécet vagy endi vajdát...
jó helyen kell lenni jókor.. és jó dolgok történnek veled sokszor

viszont..
tvnek minden szava igaz...sosem hazudott..
most épp a béta a szupercsúcs 500as 4t = béta 250..
1000 4t = béta 300
Szia Fecokam.
Igy amiket le irtal eleg okesnak tunik a gumi.A forgas iranyra visszaterve forditva ha rakod..sajat tapasztalat es masnak is ez az eszrevetele,hogyegyenesbe meg jobban tol,de ha kanyarodasba egy bizonyos szognel jobban dontod a motort akkor egybol megy el alolad.
Az,hogy nem toredezik ki az anyagbol az azt jelenti tapasztalataim szerint,hogy kelloen puha de nem is kemeny.Ha sziklasba kovesbe fog akkor jo az anyag osszetetele.Sarba a kemenyebb anyag mindig jobban harap meg kopottan is.
Kurvara kivanom ezt a faszom motorozast basszameg.:)))|
Betanak a viselkedese irtozatosan fasza..jo is a motor,de vannak olyan bajai ami miatt en csak a Katot valasztom...pl azok a szar muanyagjai..hard enduroba minden menet utan valamit cserelni kell,es mar halottam olyat is ,hogy 100 oran belol a fotengej csapagyak befostak...a futomu a racingbe meg valamire jo,de a tobbirol azt mondjak kaka...

Zari...
lehet nem tudok meg gyogyulni,de az tuti,hogy fost nem veszek...inkabb kenyeren es vizen elek de akkor isolyat veszek amit akarok.?
jaaa,akkor jó :D
majd amikor izmosabb lesz aztán letámad valakit és oda lesz fél keze-lába akkor majd nem fogsz viccelődni vele......
románba is amikor ilyesmikkel összefutunk egy fütty szóra mennek vissza, pedig azok tuti kisebb mértékben szocializáltak mit a városi kutyák
Dehogy,csak titokJanCsiba vannak
dehogy is..
semmi baj sincs vele.. kicsit eltulzom .. mert világbajnok kutya.. imádjuk az egész családdal 1ütt, nagyon fain..csak még ismerkedik a dolgokkal.. még sok sokat kell tanulnia.. és nálam meg is fogyja tanulni...
de hogy jó örzővédő génekkel az biztos, sokat sokat viszem sétálni ugymond közösségbe emberek közé és megtanítom, megszokja.. hogy csak úgy nem ugatja meg a közlekedőket.. majd otthon ugat6 a kapun belül...
viszem kutyaiskolába is.. a tavasztól...