Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En arrol beszelek amikor vegigmegy egy 2 km es sziklas patakon amibe folyik a viz rendesen. Parszor bedolsz labbal terdig a vizbe. Es mobdjuk ijen patakbol van aznap 3. Es nem.tudod kikerulni meg nem.is akarod mert nincs csirke nyom. Meg amugy is direkt mentel arra. Nem arra gondoltam hogy a reten atugrasz egy gumin es mikor leszallsz a motorrol a harmatos fuhoz er a csizmad.
Pontosan.
Az első 2 évben nem àzik be.Soha. Utàna ha 50 el àtegykerekezel egy pocsolyàn,és a vízsugár leveri a làbtartórol a làbad......na akkor érzel egy kis hideget....De a zoknid még ettől még nem lesz vizes...
Sa! Ez most 14es 250xcf-w? vagy mid van most? Rég jártam turán...
Ettol miert kene beazzon?
Ma sem àzott be....... http://youtu.be/YoNyMCyy3EU
Néztem pár bolt kínálatát 50es idomokból kb 8000 felé jönne ki
Lehet van olcsóbb hely is de akkor is több lenne mint 5 ezer
Ja neked. Kis vizet latsz masfele mégy :)
ha gondolod van új fémbetétes gumicsellóm, Dunlop... :)
Sidi,nem àzik be......
az sem rossz ötlet...
Ezt el is felejtettem. Jo otlet. Majd nezek valami ocska hajsuaritot a piacon. Kinait! Amugy jobb lenne ha eleve nem.kene szarigatni mert nem azott be. Lehet gumicsizmara valtok. Ugyis van par a sertesgondozo korszakbol.
nekem egy aldis cucc van de az csak 1 pár csizmát-kesztyűt szárít
ha nem áll benne a víz akkor egy este alatt kiszárítja a csizmát 10w fogyasztással és halkan mert nem meleg levegő befúvásos csak meleg az a 2 kis gombóc, de pont elég a szárításhoz
ja és 3000ft volt, ősztől tavaszig ha esik kb mindig a gyerek cipőjét szírítgatjuk vele, szóval strapabíró cuccos
Az inkvizíció ehhez képest kutya füle
neked még nincs ilyened? pedig te nagy ktm-es vagy... ez sokkal menőbb mint a nanotech:)
Valaki talalkozott mar ezekkel a nano tech impregnalo spaykkel? Befujod a polot leszalad rola a ketchup. Meg a csizma full vizlepergeto lett. Mennyire kamuk ezek? Mukodik vajon? 10 eurokert irja az amazon.com. mostanaba kurvagyorsan beazik a csizma aztan mehetsz ket napig vizes labbal.
Jól bírja az a plexi, hogy ennyi idő alatt nem olvad szét az égéstér, bár lehet olvadt az, csak nem látszott.
Mennyire emelted fel? Mennyi a mért présmagasság értéke jelenleg?
Én még lehet emelni fogom 2 vagy 2.2 ig...

A fogyasztásod üzemórában mérve mennyI? Milyen karbi beállításokkal mész? Benyaszint is fontos!
power mozgató kamra oldalt nem fúj át a perselyen azt mondtad, a rezo elfújás már megoldva?
Van most rajta powertér növelő? Gyertyaképek milyenek a különféle gázállásokban? Szegény vagy dúsra utaló jelek valamelyik tartományban?
Azt tudod milyen henger került rá, mik a vezérlés értékei? Nem tudom a 13 asnak mik az értékek, de a 13as CDI tuti ahhoz a hengerhez lett programozva, ami a gyárija.

A kívül elfolyást sikerült kizárni, tuti a blokk cumizza be az összes eltűnő benyát?
Állandó fordulaton elméleti határt lehet számolni, ha attól többet eszik, tuti kívül tűnik el.

Az a gond, marha sok oka lehet a túlfogyasztásnak, csak kizárásos alapon lehet kitalálni, én is cumizok vele egy ideje...
Ha lezárom, majd leírom, nálam mi volt az oka, de ettől még nálad simán lehet más a sok ezer lehetséges alkatrész hibából.
Eladó: https://www.hasznaltauto.hu/motor/gas_gas/gas_gas_ec_300-10541589
Udv! Valami polirozasi technika? Mivel tudnam szebbe tenni?
Ebben is lehet igazság, de te 1 gyorsító membrános-fúvókás gépről beszélsz ami e rendszer által hirtelen gázadásra túl van töltve, injektorosnál ami miatt most e téma szóba került azért más a helyzet.
05-ös EXC-n gyári dobot cseréltem SX dobra, a hozzá nem értésem okán karburálás nélkül, vagy is a tűn állítottam csak. ezek alapján én úgy éreztem, hogy alul kevesebb lett a nyomaték viszont felül jobban pörgött. vissza is cseréltem. amúgy minden állítást méréssel kellene alátámasztani, ahogy JT írta is....egy titokolvasó véleménye.
Én éppen tudok egy 2010-es 300-ast :)
4T csere is érdekes lehet a ha rendszámos(rendszámoztatható).