En arrol beszelek amikor vegigmegy egy 2 km es sziklas patakon amibe folyik a viz rendesen. Parszor bedolsz labbal terdig a vizbe. Es mobdjuk ijen patakbol van aznap 3. Es nem.tudod kikerulni meg nem.is akarod mert nincs csirke nyom. Meg amugy is direkt mentel arra. Nem arra gondoltam hogy a reten atugrasz egy gumin es mikor leszallsz a motorrol a harmatos fuhoz er a csizmad.
Az első 2 évben nem àzik be.Soha. Utàna ha 50 el àtegykerekezel egy pocsolyàn,és a vízsugár leveri a làbtartórol a làbad......na akkor érzel egy kis hideget....De a zoknid még ettől még nem lesz vizes...
Ezt el is felejtettem. Jo otlet. Majd nezek valami ocska hajsuaritot a piacon. Kinait! Amugy jobb lenne ha eleve nem.kene szarigatni mert nem azott be. Lehet gumicsizmara valtok. Ugyis van par a sertesgondozo korszakbol.
nekem egy aldis cucc van de az csak 1 pár csizmát-kesztyűt szárít
ha nem áll benne a víz akkor egy este alatt kiszárítja a csizmát 10w fogyasztással és halkan mert nem meleg levegő befúvásos csak meleg az a 2 kis gombóc, de pont elég a szárításhoz
ja és 3000ft volt, ősztől tavaszig ha esik kb mindig a gyerek cipőjét szírítgatjuk vele, szóval strapabíró cuccos
Valaki talalkozott mar ezekkel a nano tech impregnalo spaykkel? Befujod a polot leszalad rola a ketchup. Meg a csizma full vizlepergeto lett. Mennyire kamuk ezek? Mukodik vajon? 10 eurokert irja az amazon.com. mostanaba kurvagyorsan beazik a csizma aztan mehetsz ket napig vizes labbal.
Mennyire emelted fel? Mennyi a mért présmagasság értéke jelenleg?
Én még lehet emelni fogom 2 vagy 2.2 ig...
A fogyasztásod üzemórában mérve mennyI? Milyen karbi beállításokkal mész? Benyaszint is fontos!
power mozgató kamra oldalt nem fúj át a perselyen azt mondtad, a rezo elfújás már megoldva?
Van most rajta powertér növelő? Gyertyaképek milyenek a különféle gázállásokban? Szegény vagy dúsra utaló jelek valamelyik tartományban?
Azt tudod milyen henger került rá, mik a vezérlés értékei? Nem tudom a 13 asnak mik az értékek, de a 13as CDI tuti ahhoz a hengerhez lett programozva, ami a gyárija.
A kívül elfolyást sikerült kizárni, tuti a blokk cumizza be az összes eltűnő benyát?
Állandó fordulaton elméleti határt lehet számolni, ha attól többet eszik, tuti kívül tűnik el.
Az a gond, marha sok oka lehet a túlfogyasztásnak, csak kizárásos alapon lehet kitalálni, én is cumizok vele egy ideje...
Ha lezárom, majd leírom, nálam mi volt az oka, de ettől még nálad simán lehet más a sok ezer lehetséges alkatrész hibából.
Ebben is lehet igazság, de te 1 gyorsító membrános-fúvókás gépről beszélsz ami e rendszer által hirtelen gázadásra túl van töltve, injektorosnál ami miatt most e téma szóba került azért más a helyzet.
05-ös EXC-n gyári dobot cseréltem SX dobra, a hozzá nem értésem okán karburálás nélkül, vagy is a tűn állítottam csak. ezek alapján én úgy éreztem, hogy alul kevesebb lett a nyomaték viszont felül jobban pörgött. vissza is cseréltem. amúgy minden állítást méréssel kellene alátámasztani, ahogy JT írta is....egy titokolvasó véleménye.
Lehet van olcsóbb hely is de akkor is több lenne mint 5 ezer
ha nem áll benne a víz akkor egy este alatt kiszárítja a csizmát 10w fogyasztással és halkan mert nem meleg levegő befúvásos csak meleg az a 2 kis gombóc, de pont elég a szárításhoz
ja és 3000ft volt, ősztől tavaszig ha esik kb mindig a gyerek cipőjét szírítgatjuk vele, szóval strapabíró cuccos
Én még lehet emelni fogom 2 vagy 2.2 ig...
A fogyasztásod üzemórában mérve mennyI? Milyen karbi beállításokkal mész? Benyaszint is fontos!
power mozgató kamra oldalt nem fúj át a perselyen azt mondtad, a rezo elfújás már megoldva?
Van most rajta powertér növelő? Gyertyaképek milyenek a különféle gázállásokban? Szegény vagy dúsra utaló jelek valamelyik tartományban?
Azt tudod milyen henger került rá, mik a vezérlés értékei? Nem tudom a 13 asnak mik az értékek, de a 13as CDI tuti ahhoz a hengerhez lett programozva, ami a gyárija.
A kívül elfolyást sikerült kizárni, tuti a blokk cumizza be az összes eltűnő benyát?
Állandó fordulaton elméleti határt lehet számolni, ha attól többet eszik, tuti kívül tűnik el.
Az a gond, marha sok oka lehet a túlfogyasztásnak, csak kizárásos alapon lehet kitalálni, én is cumizok vele egy ideje...
Ha lezárom, majd leírom, nálam mi volt az oka, de ettől még nálad simán lehet más a sok ezer lehetséges alkatrész hibából.
4T csere is érdekes lehet a ha rendszámos(rendszámoztatható).