Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hmm... Némely dob ill. rendszer azért ki van találva, exc 450 gyári dobbal lett kitolva a kereskedésből! Komplett Akra rendszerrel 1 sebességi fokozattal följebb is kerékre vágta magát! Pedig nem lett után-karburálva! Én meg elég béna vagyok egykerékben, mégis alúlról is jobban jött föl!
Én nem mondtam, hogy nem így van. Csak kérdeztem kettőt.

Meghallgatjuk Zarit, hogy mit mond, placebo vagy nem placebo.

Mióta decibel korlátozás van, azóta nem olyan nyitottak a gyári dobok, mint lehetnének.
Tisztelt gonzo, itt maradjunk a kérdést kiváltó oknál ne másik 4t-nél. Ha jól tudom a 450sxf-en gyárilag is nyitott dob van tehát itt a hatás placebo lesz, de ha pl. exc lenne akkor alsó fordulatszám tartományban még nyomaték veszteséggel is járna ha nyitott dobot teszünk fel és máshoz nem nyúlunk. De a hang az kárpótol mindenért
A világ egyik 4t-jén sem lök sokat?

A találgatás, meg egy 10 éve versenyző összehasonlító tapasztalatai ugyanazok?
4t motoron egy nyitott hangtompìtó dob sokat nem lök., mondjuk egy 2t-n sem, esetleg hangban. Fékpad nélkül meg csak találgatni lehet.
Helló !

Nekem megvan még. Nagyján már túl vagyok idő hiányában tesztelni nincs időm . Ami tuti, hogy a fogyasztás az sok !!!!
A lendkerék súlyról lemondtam, nekem felesleges! extrémre biztos jó de én inkább növeltem a préssávot, így most nincs lebökés a csiki-csukikban.
Van eladó! Zsír Feri féle lendkeréksúlyom 465gramm 8500. -
Na. Hala a joistennek.olyan.kis gyenge volt mar az a motor..
Megkérdeztem egy helyi erőt, aki benne van a 450-es kipufogócserékben. Azt mondja minden tartományban erősebb lesz a motor, de legfőképp az alsó tartományban dob az erőn.
Szerintem a lenyeg hogy onmagadnak megfelelj a tobbi mindegy.
Nalunk egyebkent nincs ilyen regi-uj hiszti. Van aki minden hajtasra vehetne ujat es regivel jar, es van aki osszekuporgatva de ujat vesz. Meg persze a forditottja is van.
Felenk a miert nem ktm-ed van, illetve a miert nem 300 2t a divat.
Nem ersz annyit.
az tény hogy a huskynak is kb az 5. egyengetés után törtek le a kipufogó rögzítő fülek a segédvázról
bár a kipufogó teljesen sérülésmentes volt kívülről csak a kerék kaparászta meg a belső felét, gondos gazdaként mindig puhára tettem le
Amugy furcsa egy vilag ez. Amig 6 even at mentem egy akkor kozel tiz eves motorral. Folyton azt hallgattam hogy ezzel a regi fossal megy nezd mar.... Itt ott jol kirohogtek. Kerdezgettek miert nem.ujitasz??? Most meg ha ujitgat az ember mert kozben csak valtozgat ez az ahogy oregszunk. Folyton azt hallom. Regen mikor az oreg motorod volt huu de kiraly volt akkor. Es a mi a vicc. Ugyanazoktol hallgatod. Szerintem ha valaki vesz egy ujabb autot. Kerdezzuk meg tole miert nem volt jo a gYErekkori labbalhajtos kisautoja ? Mi szukseg van most menozni egy ujabb autoval. Tan osszement a pocsod?
Fureszelheted ezt a fingot ha van ra idod meg jo fureszed.
Akkor félre értettem.
Nem tudtam, hogy ez az új farokmérő

Azért számít hogy 10 évig egy motor, vagy egy évig 10 mert pl egy kipu kirepedése nem egy esés eredménye. Már eleve horpadt volt mikor vettem (kicsit), aztán mivel pont ott kapja az ütést mindig szépen fejlődött a dolog. Ha jól rémlik neked a légszűrővel gyűlt meg a bajod, így felesleges itt játszani az eszed

Pénz kérdést meg hagyjuk, eddig sem erről volt szó. Nyilván te és én másképp látjuk hogy milyen motorral érdemes mennünk ami lehet az eltérő felhasználás, tudásunk, de az eltérő gondolkodásunk miatt is.
Ebben az irasban se tul sok logika van. Teljesen mindegy hany motort cserelsz evente. Azt nezd hogy amiota motorozok nem.ment tonkre tompitom. Ha egy tizeves motoron nem.megy tonkre vagy 10 db egyevesen nem megy tonkre az osszessegeben hany tonkretett tompito?? A motorcserebere mostanaban jott. Mert igy a leg gazdasagosabb ...nekem.... De errol vegkepp folosleges vitat nyitni. Par pocsnek ez jobban faj manapsag mint vegig gondolni miert mennyit vallaltal.....
írtam hogy baj? nekem nem baj......
csak az a tény hogy kb mindig az van amit a vásárló akar, az hogy a vásárló magától akarja vagy befojásolva van az más kérdés
nem a kínaiakat kell szidni hanem aki megveszi a szar használhatatlan cuccot, ők csak a vásárlói igényeket elégítik ki
pl nekem van olyan kínai pólóm amit a 90es évek elején vettem és anyám még mindig hordja néha, de amikor suliba jártam akkor volt valami ezren túl amikor a piacos kinaiak 80-100 felé voltak, de meg kellett venni mert csak abban lehetett a kungfu edzésre bemenni, akkor csak sima lehúzásnak gondoltam...de megérte
Értem én, de ez neked miért baj?

Ha akarsz tudsz jót venni.
ez úgy van hogy ha kötsz velük szerződést abban benne lesz hogy ők azt használhatják saját célra
nézd csak meg milyen hiszti volt az autókkal is, másolták őket árulták más néven szinte ugyanazt, aztán amikor az autógyártó bíróságra akart menni akkor csak annyit mondtak: ok, de akkor te itt nem fogsz forgalmazni egy kocsit se
aztán az autógyártó viszakozott
azt írom hogy amíg 100 emberből 95 a gagyi fost veszi addig abból lesz több és a gyártók azon agyalnak hogy hozzák ki minél olcsóbban
a maradék 5 megveszi a jó cuccot ezért van még a piacon
pl
szidja kb mindenki a teszkós virslit mégis teli van a teszkó vele, szóval csak veszi a nép mert ha nem venné nem lenne a polcokon ennyi belőle
Ráadásul ha velük gyártatsz az szinte biztos, hogy ők is elkezdik ugyan azt saját név alatt gyártani/árulni.
Ahogy beszéltem kínai exportos emberekkel: ha kínában megrendelsz valamit gyártásra, megkérdezik, hogy mennyit szánsz rá. 1 dollált, 10 dollárt, 100 dollárt, 1000 dollárt, és mondják az alternatívákat. Annyiból amennyit szánsz rá, milyen anyagból lesz, milyen vastag, milyen szegecsekkel, milyen felületkezeléssel, milyen ragasztással....stb.

Szóval tudnak ők, ha a megrendelő rászánja a minőségre a költségeket.

A kérdés a szóban forgó kipufogónál, az lesz, hogy hogy fogja bírni az állandó rezgést, és az esetleges eldőléseket.

A napjainkban dúló grammvadász versenyhelyzetben, nem véletlenül olyan masszív a gyári kipufogó.

Én inkább vennék egy használt gyárit, és azt belezném Zari helyében, és attól még meg is tud szabadulni.

Bár nem vagyunk egyformák, van aki nem tud szabadulni az olcsó portéka varázsától.

A helyedben, meg savállóból csináltatnák egy normális minőségű dobot, ami bírja az eldőlést, mert a kínaival is el fogsz dőlni, és ha az árát nézzük, annyiból normális alapanyagot sem lehet venni, mégha ingyen is dolgozik a hegesztő vagy szegecselő meg a postás is.
Most ezt nem ertem: most is tudsz jo minosegu dolgokat venni (pl gyari akkra rendszereket) magas aron (tobb szazezer). Akkor mi a gond? A valasztas lehetosege mindenkinek ott van.

Mindent lehet venni jot is szart is, dragat is olcsot is. Tenyleg nem ertem amit irsz.
A vásárlók miatt van ez a sok hulladék
Amíg a vásárlók jelentős része csak azt nézi hogy mi hol a legolcsóbb addig mindig is olcsó szarokat árul mindenki
Ha jól rémlik te évente új motort veszel. Azért úgy elég nagy butaság a hasonlatod mert semmit nem mutat meg egy egy éves motor sem. Max van rajta néhány karc aztán annyi.

Ha soha nem repül el a motorod az vagy azt jelenti, hogy nagyon ügyes vagy, vagy azt hogy nem vállalsz be (számodra) nehéz dolgokat. Én nagyon vigyázok rá, de nálam sokkal jobb motorosokkal járok ki így néha be kell vállalni.

Amúgy leírtam már kétszer is miért a kupu megy tönkre.
A kép elég jól szemlélteti a problémát:
https://billsridepics.wordpres...
(nem az én motorom)