Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Valami fél áfával volt 12 ezer a c10 előlre meg a c(valamennyi) még 10 se volt ezért kurvultam el..a 6 napos meg majd 20 pénz volt mert pont nem kellett a számla senkinek sem
En leszarom. Majd jon.
vimeo.com

Eric wingsuit crash

Egy tragédiával végződő wingsuit repülés-ha valakit érdekel a sisakkamerás felvétel. Nincs benne semmi 18+
Hát nem akarja az igazat.

Egy vimeo-s link belinkelésével nem tudom mi a baja.
1.)[vd-vm id=188824745]?ref=fb-share
[vd-vm id=188824745]?ref=fb-share
És amikor nem adja ki:

[vd-vm id=188824745]?ref=fb-share
nem lesz fetis..
nem kell szerelni a gumit. . mert .. nem vitte a postás..
Szali ne aggódj a tiédet is ugyan az a postás nem viszi holnap
igy marad a régi bevált 19es extrem cigóval.. hát akkor mi lesz ebbe az úly izgalom... a bevált gumi.. nem hozza a kivánt izgalmakat
ez van.. nem lehet mindég karácsony..
de már inéztem is egy cigótubli felszerelést.. úgyhogy.. azért csak szerelhetem azt a hátsó kereket
bakker.. egy 10esért árulkom postával együtt! az újszerű 3 motorozásos sárga-csikos c-18as 120ast..
ha kell.. szerintem felértékeled a c-10est
de pl homokra pályára.. nem sziklás köves tapadósba.. szuper lehet még valakinek

holnap lyön az úly szupergumi lyelölt
akkor gumi-fetis indul.. mert szerelhetem világtalanul

szali.. lyól mondod csak a pilóta számit.. a pilóta aki nem lehet... piskóta...
figyu.. felszerelem neked ezt a c- 18ast.. ingyé.. de 2-3 motorozást nem veheted le.. na .. biznic???
bizonyít6od az állítást ..hogy csak a pilóta számÍÍt
az a 6 napos kurva jó cucc még kopottan is tapad nagyon jól, én a ténérén volt hogy ilyen 3-4mm bütyüknagyságú gumikkal jártam aztán a patakátkelés sár mint tökéletesen sikerült
egyszer kurvultam el a c10 felé de már bánom hogy megvettem annyit sosem szoptam a vizes köveken mint akkor
Isten orizz hogy Magyarnak adjam. Ha kerne se. Azt a ciganykodast amit nemelyik veghezvisz. Szivem.szerint a picsaba elhajtanam.aki azokat a fos dumakat el szokta eregetni. Venni kell uj motort abba nem.lehet. belekotni. Ha nincs varni kell.
Nem a gumi szamit hanem a gepkezelo.
Sa! Vedd meg Szalitól a sixdayst! Nem is adja drágán! Bár nem új motor,mint amihez te szoktál...
hály kolbik...

Déw
de gecire számít..
van olyan gumi amit nagy tanitómesterem csokolade mousse(lást top secret cimóímű flimből sákálade mÚz
mondta.. van olyan gmimu nem is kevés ami mindenhova jó csak ...csak motorozni nem
de pl a 6déjz az alkalmas.. de pl az mx 31 ami volt.. az hihetetlen.. semmi tapadást nem tudott kicsikarni magából...

de van olyan haver aki próbálta az mx 3s (emes3 utód),úly szupergumit..
több vélemény is van.. az egyik hogy nagyon hamar fogy... a másik hogy volt olyan szitu hogy elhaja magát és indokolatlan kapirnyálásba kezde tán vizes kövön...szóval mint úly szupergumi sajnos leszerepelt...
pedig mekkora de mekkora remények voltak
de mindég van úly a nap alatt..
egy biztos a 6dalys 0,2 vel ..an gyon nagyon dolgozik. itt is az volt.. csak aztán a nap végére.. csak kiszakadt az a szelep...
de 0,4 nem fogott.. 0,3 meg.. sajnosbelsővel igy kell neki lyárnia
Most csak ez van itthon...Nem fort.....de majdnem......A crf az a közelébe sem volt ,hogy forrjon...Lesz enduró ...csak még talàlgatom mi lenne jó nekem....ést mit lehet kapni....Mert nincs minden..
Gumi mester, viseletes, ezer éves felkeményedett 6day el voltam kint hétvégén(ld. kép) az RMX el a sárban, addig cumiztam vele, míg le nem engedtem, akkor ez most hogy van?
Lehet nem is számít a gumi, csak az, hogy jó lapos legyen?

Ebben nincs cigó, csak dupla belső, így nem mertem először leengedni, nehogy kicsípődjön, de úgy nem jutottam sehova, miután bátorkodtam leengedni, jutottam is valahova.

Kivittem tesztelni az újraépített RMX-et, nemrég lett "kész", nosztalgiáztam egyet.
Most már igazi SUZUGAS, van rajta GASGAS alkatrész is
Mi van veled mostanában, hogy átnyergeltél krosszmotorral való endúrózásra?

Volt hogy megforrt az RMZ? (A suzukik hűtése jó szokott lenni, de ez még is csak egy krosszmotor)
ja .. mire leesett a kárpolis-os patakba hogy miért fuladok le lépten nyomon..mert az a tapadás ami a 18as piros exttremmel soha nem volt.. az ezzel a 19es ugyan csak piros gumival .. meg volt hogy miért??
faxom se tudja de volt...
a gumi még most is olyan 0,1 báros nyomást mutat ha rátenyerele... pedig levegőt azt nem tartja.. 20 percig sem...
hogy meddig lesz ilyen..
majd elválik
de legközelebbi be mér megjön a endúró kerékre is a új xt754.. no line-os.. arra is kiváncsi vagyok..

üdvözlettel Zari,the rear tyre faitis man
hály kolbik...
na sanyó.. van 1 lyó hírem..
a 19es kerék is nagyon jó.. .. ezzel a cigó tublival...működik az áltlaad is kroccpálán hibátlannak mondott mitasz eksztré...pedig 110es. és a 19 mivoltából adódóan..jó alacsony..ami ugye.. ...
először tarcsi kerék volt.. belsővel.. és oldalazóban illetve kanyarodáskor nagyon kikolbászolt alólam...konkrétan oldalazóban használ6atlan volt...
de mindég jobb volt mint a defektjét nem javit6ó ezrt, belsővel szerelt, majd eldefektelt zöld c- 18...
szóval oldalazóban kuka.. de kroccpályán nagyon jó gumi..tarcsi endúró keréknek...
aztán láttam hogy a dumásoknak hogy dolgozott egy általam már déwnél jól kiszoptatott kenda770..az a gumi amit havere okosssan úgy mond.. mindehova jó .. csak motorozni nem tipusú..
na az cigóval egy 2 napos menetben volt szerencsém látni..Zoli havernál.. ugy dolgozott ugy tolt . hogy ihaly
na ere felbuzdulván a tarcsi kerekem a múltkor irtam is .. elkészitettem igó tublival..
az a legutóbbui dévvel menet első napláyn ahol volt takonyos tetejű kicssártól sártól kezdve a szárazig minden és szikla is .. no meg cikicaki oldalazó köves apróköves gurulóköves.. szóval minden.. és tt a 2dik menetében olyan szinten jól dolgozott hogy az általam favoritnak tartot emes 3at.. simán megette..
de ide nem merem feltenni.. de most hogy nem jött még meg a 18as kerék.. és jókora sarat reméltünk a mostani menethez..igy mondom az újszerű állapota végett.....meg odaraktam a még használ6ó de már jócskán kopott fényű st5 öt..a kocsiba.. ha esetleg farok behúzva vissza kell kullognom a kocsihoz kereket cserélni.. szóval...
nekivesekledé a helyi próbának is..
az első dombon már furcsán felkapart olyan buta helzetből egy sziklás meredek nekifutás nélküli vályatban.. hogy.. én csodálokztam a legjobban. hogy de miért is mentem fel. ..
majd a nap folyamán egyre csak megerősitést nyert hogy .. levegő nélkül is .. a kapirnyálós részeken is..(ahol kifejezetten kell egy 0,1-0,2 bár a gumiba különben elcsúszik a tapadás és huss
szóval volt ilyen rész is rendessen...meg sár meg gyökeres meg néhol ideáis talaj.. meg volt egy-2-3 csúszóstetejű igazi gyökér felfelé is..(pl a szekrényes is)
ahol aztán volt szükség a tapadós tolatós részre is....ott is ment mindenhol...ahol a nyumválús részen ahol a fimesen kivül.. semmi nem akar nagyon menni.. ott is tolt...az a piros csikos xt 754 ami 120asba 18asba.. még defektessen 0,1..0,2 vel is mindég képes elhagyni magát... még ott is rendessenee elfogad6ó volt...
nem azt mondom hogy fimessel felérő tapadás.. de furcsán jól dolgozott...
volt hely ahol Szalimondta is hogy ott azon a 3m en ugy is lecsúszok mert nem lehet eloldalazni .. na ott is simán eloldalazott....az a gumi a mi belsővel.. jó talajban sem volt képes oldalt gurulni...ez ott még tolt is..

az meg hogy nagyon peres.. az meg kifelyezetten a forditásoknál.. nagyon egzakt kanyarivet adott ki..
szó sincs arról hogy.. világ legjobb gumi meg 19 meg sx-f 450 de tény.. hogy tegnap volt egy olyan nap amikor sehol nem panaszkodtam a gumira meg a tapadásra.. pedig aztán..volt hely ahol a sár az jó takony volt.. olyan igazi taknyos tetelyú.. zamárdi szalonás takony
Mi is voltunk....készen is vagyok....Dolgozni sem akarózott... 6 an mentünk 5db 2T + én a rmz vel....Az elején szoptam..túlfújtam a gumit,,hosszabb volt az az 1 es mint gondoltam....De a nap felétől már minden ok volt.... Végre találtunk feladatot ami nem 5 perc volt ,,,hanem 50.....nagyon jó helyekre vitt a vezető........olyanra ahol még soha sem jártam...(ezt szeretem a legjobban).. + a sár sem segített.... Bár ezen a helyen a sár is kezelhető. Nem olyan alattomos ,ragadós ,ami betelíti a gumit és ...szlik...Sötétbe jöttünk be 3 üzemórát ment a motor+ a lefele,,,kíváncsi vagyok menyi benya maradt a 6.2 L ből.....A honda azért jobb volt...gyengébb volt és a hegyen ez nem baj....De az is lehet ,hogy akkor por száraz volt minden....és azért érzem ezt. Mindenhol izomláz.......legalább tudom hogy melyik izom csoportot kell erősíteni...
nem túl rég rákattintottam véletlen egy ilyen videóra aztán azóta a telefonon mindig tolja fel ezeket a vackokat
Mint amikor a gyogyult beteg visszajar a korhazba az àgyàt latogatni. Hogy jaaaj mikor itt fekudtem.betegen evekig.
hály kobik...
Szali..
Aha értem

tegnap kafi történet volt.. a motorozásról ne essék szó(általam).. inkább a végén mikor pakoltunk öltöztünk.. és megjelenik egy motoros cimba.. akir mint kiderült már nem is motoros cimbi mert ő is eladta a gépet( a gÁÁzgász forumdoktor.. aljas Zari ványomta a lapjára a pöcsétölővel hogy: GYÓGYULT )
jött oda a régi megálló helyükre hogy...mi is van arra.. aztán talákozott velünk... ( innen is puszillak benneteket Csanival 1ütt, hajrá gyÓgyultak..minden hajtáskor irigykedve nézzük példátokat... kb mint a kórházból hazamenőket az ott maradtak

de a hegy szerelmesei maradtak.. mert bringával küldték a témát ami ilyen szép időben...+ nem kis sárban.. azért mutatja hogy még azért a baj nem múlt el.. csak

lényeg.. tegnap mindenki nyert aki nem maradt otthon..kivéve aki otthon nyert egy pihenőnapot...
. nem megvàgtam! Levàgtam!.a bütyköket. Rélem îgy tudod majd tartani a lépést.
a holnapi napon a koronás mitasz hogy úly.. vagy 99% frissen vágott azon nem számit semmit..
én is örültem volna ha ideér.. de leghamarabb péntek tudta volna feladni...mert csak akkor tud postázni

nem rajtam múlott..
hanem.. a négy-100kilencven9 forinton...