En alapbol ruhellem az osszes kinai cuccot.annak tudataban hogy a dolgaim fele bizros ott keszult... Sajna. Micskos egy nepseg.felvasaroljak az acel nyersanyagot.uveget. mindent!! Hogy utana elaraszthassak az ilxsi szemetukkel a vilagot. Barmir megnezel vekonyabb.konnyebb.gyengebb. ocskabb. A jo minoseget gyarto cegek a kinaiak terjeszkedese miatt szorulnak hatterbe es azok.miatt akuk az igeny szintjukkel eletre keltik.letrehozzak a bovli gyarto kinai cegeket. En alaobol gyulolom a mocskokat.ha van ra leetosegem messzire elkerulom a vasarlast a termekeikbol. .... Bajan. Nem tudom hogy motorozol. En meg egy tompitot se tettem tonkre az evek alatt. Pedig gyakran fekszik a motor.olyan mar volt hogy menet kozbe szethullott a vege. Amugy van erre egy hasonlat. Mutasd a motorod. Megmondom ki vagy. Vagy azza vallsz amit eszel.
Szerintem eleg nagy butasag latatlanban leszolni valamit. Zari leteszteli aztan megirja milyen. A kapott infot elosztom neggyel (bocs zari) aztan eldontom kell e.
Nyilvan nem azt varom hogy gyari minoseg. Ahogy irtam az en motoromon a kipu er le elsonek igy ha nem rozsdasodik es nem uvolt mint allat akkor siman felrakom mert lerongyolni tokeletes. Akkor megcsinaltatom ugy a rendszert hogy az ilyen dobot plug and play fel lehessen rakni es rendelek belole kettot. Egy a versenyekre hogy kinezzen valahogy a motor egy pedig a hetvegi turakhoz. Jelenlegi dobom horpadt, ki van repedve amit kokanyul foltoztam, gyapotozni kene. Viszont az elejen leirtak miatt tuti nem teszek fel gyarit mert kidobott penz.
Megis mit vartok egy postaval egyutt 20 on akarhany dollaros kacattol? Tan ugyanazt mint amit Cervantesnek kuldenek a gyartol? Amugy Viktor . gratulalok az elkepzeleshez! Gabriel igy jobban fog szeretni hogy meg hanfosabb is leszel mint eddig.
Én most elolvastam a kommenteket több hirdetés alatt is. Amit linkeltél az 1 eset a több mint ezerből. Gondolod, hogy a gyártó/eladó ezerszer elküldi a terméket és egyszer nem. Szerintem elég világos hogy a postán nyúlták le.
Zari
Nálam egy kérdés van ami majd kiderül ha elkezded használni: a rozsdásodás. Azért a kínai cuccok hajlamosak elég erősen rozsdásodni (pl a csavaroknál, patentoknál) ezek a kipuk meg ugye kapják a vizet rendesen. A kommentelőknél is visszatérő megjegyzés, hogy már az érkezésnél is látható rozsda (képek alapján felszíni csak) a kipu belsejében a csöveken. Szóval engem csak ez aggaszt.
hazudós vagy kicsit.. mert 15 perce nekem nem elég.. 1óra másfelet szoktam kérni... és nem a motornak hanem magamnak...egy 3 perces kicsit is kuplungbehuzgálós helyen...
ezért is ha megkérhetlek.. ne gyere már oda.. már úgy reggel.. mikor odaérünk...ne legyél ott...
ne is járjunk úgy mint legutoljára a mikor a dumaföldwáryakkal voltunk...tudod mikor 3szor otthagytad a csapatot.. mert szar a hajtás...meg sietsz haza.. igaz hogy a kocsi előtt értél utol minket a nagy sietségbe...de akkor is siess nyugodtan... olan ügyesen megszervezed a hajtásokat...nélkülünk...kérlek hogy ahol nem szervezünk bele.. ne is legyél ott
hogy NE motorozz szart.. ezért kerülj el tudod ahol én vagyok ...plíííz
Igy majd jól érezheted magad minden motorozáskor...
az 6gyán..de mi is
Ne otthon.allohelyzetben.nezegesd. vagy akkor az hogy van.hogy a legtobb komoly szopoban.ott vertyakolsz hogy neked kell negyed ora egyenes uton. Hogy lehutsd a motorod.
ezsmebe jutott a 450 crf endúró kérdés...
hát bepöccintettem a kis 450et.. és felöltöztem... jó tiz percet járt 1helyben...de sem rotyogás sem az hogy 1általán melege lenne a gépnek...
szóval...
az 1ik kulcsfontosság...a jó hőháztartás ami kibaszott fontos az egyhelyben topis endúróban
mert most hogy voltam kint..bkker ez a gyári ez nagyon jó.. minden szinten... nem vagdalkozik alul sem.. de felül is ktol rendessen...
ugyhogy nagyon nagyon nehéz dolga lesz a hiperrövid sport dobnak..
de hátna nem lesz csak max 1 lehelettel hangosabb és ugyan ilyen karekterisztika ... viszont heti 164 órán keresztül.. szÍp
igen voltam egész sokáig de már nem vagyok az
de a 300 áros nyomást megoldják a menete legyen 1ző a süritett levegős palackal vagy kell hozzá közdarab.. haverékét is úgy töltik..van hozzá egy átlakító
loki..
ez egy eléggé jó izés..de mire is?? én is vártam hogy mikor szakad ki a menet.. aztán nem is kellett sokat várni
na lefényképeztem az úly szerzményt 16. óra óta élvezzük a társaságát .. tök jól elfér benne egy 6fős család...és lehet nem látszik a motortól.. de a csomagtere is elég nagy a 6 fős család mögött
nagyon finom a szerkezet igazi luxus vezetés kényelem gyorsulás minden szinten...ja és kicsi is.. nem egy nagy busz
Szevasztok.1 nem motoros kérdés zarinak,emlékeim szerint tűzoltó vagy,kisebb nagyobb tűzoltóságon tudnak tölteni palackot 300 bár-ig,gondoltam meg kérdezlek mi elött elhajtanak a picsbe
Igazi fanatikus lehet az ürge, hogy ezt megcsinálta, kellett volna még neki egy hi-speed camera(1000 v 2000FPS), amivel rendesen ki lehet lassítani a folyamatot.
Arra kíváncsi lennék, miből csinálta meg a hengerfejet
mi a pály.a.... l
átom 450 crf ..az faxa...annó volt egy havernak egy 2006 os...az sx 525 6dikban sem hagyta el... pedig az cefre 5 gangos volt.. gyorsulni sem gyorsulta el.. földutas támában.. homokon...oda endúró krossz szerű igénybevevételhet.. állati lyaúúúú
endúrózni...
mi is az az endúró??
válaszoljatok már
1 biztos....
ide ahova mi lyárunk...(a havasi laposra )
ide lehet az a 2006os az nem kéne...
mikor olajat cseréltünk rajta...hideg motor beinditása után3 percel már tűz forró volt a hűtő
az kint tuti halott ügy...
az hogy kicsi volt a fogó tömege(azért is volt olyan harapós ) az sem segít a leböffenésekor
de pl volt egy haver...
annak egy 2008as-9 (első innectoros )rmz 450nel 2009ben sikerült elpicsázni minket a romaniacs expert nyomon...19es krocckerék volt rajta azon egy contonental girande sport gumi...
hát az tpapadásban hasonlit6ó a kenda k711 hez.. hogy azt a gumit megvágni nem lkellett de az ment mindég mindehol...(ms 3 hoz képest is ász volt, ami ms 3 amugy kultikus gumi)
lényeg.. elpicsázott minket a shrác . és tán ha egyszer fort fel neki.. mikor a 2009 300 exc be már vagy a 4-5 forrás után ment bele vagy 2-3 deci viz...akkkor ózölt meg az eremzé egyszer.. nem fort igazán.. csak szusszantott a sapkán, akkor még nem volt venti semeiyikünk gépén sem
befejezte vele annó 2010ben a déva A nyomott(szombat telinapba) ott aztán volt szopó rendessen.. elmesélésük alaplyán..de ott is ment a kis rmz 450...
az yzf 250 ről én is csak jót hallottam.. annó márti volnyin.. a 2012 R 13 at azzal nyerte meg (Zsockó maga mögöt tudta tartani!).. egy2007 yzf 250 tán.. ventillátor sem volt rajta csak egy 18as kerék volt beletéve aztán a többi egy gyári yzf 250
pedig ott aztán 2012 ben volt szopó rendessen..
Annó Hosi azt fejezte be mint legjobb (mert a legokosabb) magyar ként tán dobógós lett ( a 60 A-s indulóból tán 8 fejezte be
..de legelöl a kis yzf 250!!!
de marti aztan átnyergelt 300ra tán...
lényeg lehet okoskodni hogy mivel hogy és hogy KI IS!! tud endúrózni...
de egy a fontos.. bejön a verda vagy sem...
ember ,stílusa, motorozási hely, és motor ha stimmel akkor lesz jó szórakozás.. ha nem akkor aztán kukába megy a sok rosszkedvel eltöltött idő és pénz..
ugyhogy azt mondom.. puding próbálya az evés
de van olyan is hogy tpasztalat többségi vélemény...
pl ha nem hiszed el hogy levágja a vonat a lábad ha kiülsz elé.. akkor ki kell próbálni...
lehet hogy te meg tudod állítani.. csak a többiek nem..mert full csírák voltak!!
leforditva virágnyelvről..
lehet hogy lehet az cfr 450 ekl endúrózni.. igaz hogy eddig csak is rosszat hallotál róla olyanoktól is akik aztán mentek vele próbálák is faragták is..
de lehet egy "spirituálissan mentálissan magassabb szintűnek" sikerülhet..
ki kell próbálni...
egy biztos ez a vonatos sztoriban annó próbálta Atilla Dzsozeff is.. .neki nem jött be
Lehet crosst venni endurozni, de alap hogy legyen rajta vagy ra lehessen tenni:
- ventillator
- onindito
- minimum otos valto
- esetleg lampa bar ez nem lenyeg.
Ezek nelkul vagy te vagy a motor vagy mind a ketten szenvedni fogtok.
Persze ezekkel is kompromisszum egy cross. Raadasul nehezebb is vele (pl alul hirtelen ezert oldalazoban folyton lerugja magat).
Egyik 450 és crossal sem érdemes endűrózni.....Zari az egyetlen ismerősöm aki erre valamelyest rà càfol......ő a kivétel,,,,és ez erősíti ezt a dolgot...
Nekem nem volt, de több ismerősömnek volt. Próbáltak vele erdőzni, de nem igazán sikerült jóízűen. Brutál erős, alúl is rúg, harap, agresszív. Melegszik, hosszú az egyes. Nehéz berúgni, nehezen indul. A gyengébbek az erdőben akarták hagyni, elkeseredésükben. Szerintem hagyd ki.
Ami bevállt mindenkinek crossmotorba: Yamaha yz250f. Kezes, elég erős, nem melegszik, könnyen indúl, könnyű berugni.mindent megcsinál kezdő haladó pilótával is. Ugyanez a kx250f 2007-2008 as sorozat, nekem az volt vagy 8 évig.
ha Te így érzed, akkor én kérek elnézést , hogy merészeltem pü-t küldeni és nem szét offolni itt a topikot, de látom nem sikerült. Téma részemről lezárva, jó vásárlást!
Nyilvan nem azt varom hogy gyari minoseg. Ahogy irtam az en motoromon a kipu er le elsonek igy ha nem rozsdasodik es nem uvolt mint allat akkor siman felrakom mert lerongyolni tokeletes. Akkor megcsinaltatom ugy a rendszert hogy az ilyen dobot plug and play fel lehessen rakni es rendelek belole kettot. Egy a versenyekre hogy kinezzen valahogy a motor egy pedig a hetvegi turakhoz. Jelenlegi dobom horpadt, ki van repedve amit kokanyul foltoztam, gyapotozni kene. Viszont az elejen leirtak miatt tuti nem teszek fel gyarit mert kidobott penz.
Zari
Nálam egy kérdés van ami majd kiderül ha elkezded használni: a rozsdásodás. Azért a kínai cuccok hajlamosak elég erősen rozsdásodni (pl a csavaroknál, patentoknál) ezek a kipuk meg ugye kapják a vizet rendesen. A kommentelőknél is visszatérő megjegyzés, hogy már az érkezésnél is látható rozsda (képek alapján felszíni csak) a kipu belsejében a csöveken. Szóval engem csak ez aggaszt.
Joli
aha értem..
hazudós vagy kicsit.. mert 15 perce nekem nem elég.. 1óra másfelet szoktam kérni... és nem a motornak hanem magamnak...egy 3 perces kicsit is kuplungbehuzgálós helyen...
ezért is ha megkérhetlek.. ne gyere már oda.. már úgy reggel.. mikor odaérünk...ne legyél ott...
ne is járjunk úgy mint legutoljára a mikor a dumaföldwáryakkal voltunk...tudod mikor 3szor otthagytad a csapatot.. mert szar a hajtás...meg sietsz haza.. igaz hogy a kocsi előtt értél utol minket a nagy sietségbe...de akkor is siess nyugodtan... olan ügyesen megszervezed a hajtásokat...nélkülünk...kérlek hogy ahol nem szervezünk bele.. ne is legyél ott
hogy NE motorozz szart.. ezért kerülj el tudod ahol én vagyok ...plíííz
Igy majd jól érezheted magad minden motorozáskor...
az 6gyán..de mi is
hát bepöccintettem a kis 450et.. és felöltöztem... jó tiz percet járt 1helyben...de sem rotyogás sem az hogy 1általán melege lenne a gépnek...
szóval...
az 1ik kulcsfontosság...a jó hőháztartás ami kibaszott fontos az egyhelyben topis endúróban
mert most hogy voltam kint..bkker ez a gyári ez nagyon jó.. minden szinten... nem vagdalkozik alul sem.. de felül is ktol rendessen...
ugyhogy nagyon nagyon nehéz dolga lesz a hiperrövid sport dobnak..
de hátna nem lesz csak max 1 lehelettel hangosabb és ugyan ilyen karekterisztika ... viszont heti 164 órán keresztül.. szÍp
igen voltam egész sokáig de már nem vagyok az
de a 300 áros nyomást megoldják a menete legyen 1ző a süritett levegős palackal vagy kell hozzá közdarab.. haverékét is úgy töltik..van hozzá egy átlakító
loki..
ez egy eléggé jó izés..de mire is?? én is vártam hogy mikor szakad ki a menet.. aztán nem is kellett sokat várni
na lefényképeztem az úly szerzményt 16. óra óta élvezzük a társaságát .. tök jól elfér benne egy 6fős család...és lehet nem látszik a motortól.. de a csomagtere is elég nagy a 6 fős család mögött
nagyon finom a szerkezet igazi luxus vezetés kényelem gyorsulás minden szinten...ja és kicsi is.. nem egy nagy busz
de ilyenem van: http://zsiguli.hu/files/cikk41...
bár a simsonnal használtam utoljára 15 éve
ezért is olvad ki a menet a gyertyánál...
Arra kíváncsi lennék, miből csinálta meg a hengerfejet
:)
mi a pály.a.... l
átom 450 crf ..az faxa...annó volt egy havernak egy 2006 os...az sx 525 6dikban sem hagyta el... pedig az cefre 5 gangos volt.. gyorsulni sem gyorsulta el.. földutas támában.. homokon...oda endúró krossz szerű igénybevevételhet.. állati lyaúúúú
endúrózni...
mi is az az endúró??
válaszoljatok már
1 biztos....
ide ahova mi lyárunk...(a havasi laposra )
ide lehet az a 2006os az nem kéne...
mikor olajat cseréltünk rajta...hideg motor beinditása után3 percel már tűz forró volt a hűtő
az kint tuti halott ügy...
az hogy kicsi volt a fogó tömege(azért is volt olyan harapós ) az sem segít a leböffenésekor
de pl volt egy haver...
annak egy 2008as-9 (első innectoros )rmz 450nel 2009ben sikerült elpicsázni minket a romaniacs expert nyomon...19es krocckerék volt rajta azon egy contonental girande sport gumi...
hát az tpapadásban hasonlit6ó a kenda k711 hez.. hogy azt a gumit megvágni nem lkellett de az ment mindég mindehol...(ms 3 hoz képest is ász volt, ami ms 3 amugy kultikus gumi)
lényeg.. elpicsázott minket a shrác . és tán ha egyszer fort fel neki.. mikor a 2009 300 exc be már vagy a 4-5 forrás után ment bele vagy 2-3 deci viz...akkkor ózölt meg az eremzé egyszer.. nem fort igazán.. csak szusszantott a sapkán, akkor még nem volt venti semeiyikünk gépén sem
befejezte vele annó 2010ben a déva A nyomott(szombat telinapba) ott aztán volt szopó rendessen.. elmesélésük alaplyán..de ott is ment a kis rmz 450...
az yzf 250 ről én is csak jót hallottam.. annó márti volnyin.. a 2012 R 13 at azzal nyerte meg (Zsockó maga mögöt tudta tartani!).. egy2007 yzf 250 tán.. ventillátor sem volt rajta csak egy 18as kerék volt beletéve aztán a többi egy gyári yzf 250
pedig ott aztán 2012 ben volt szopó rendessen..
Annó Hosi azt fejezte be mint legjobb (mert a legokosabb) magyar ként tán dobógós lett ( a 60 A-s indulóból tán 8 fejezte be
..de legelöl a kis yzf 250!!!
de marti aztan átnyergelt 300ra tán...
lényeg lehet okoskodni hogy mivel hogy és hogy KI IS!! tud endúrózni...
de egy a fontos.. bejön a verda vagy sem...
ember ,stílusa, motorozási hely, és motor ha stimmel akkor lesz jó szórakozás.. ha nem akkor aztán kukába megy a sok rosszkedvel eltöltött idő és pénz..
ugyhogy azt mondom.. puding próbálya az evés
de van olyan is hogy tpasztalat többségi vélemény...
pl ha nem hiszed el hogy levágja a vonat a lábad ha kiülsz elé.. akkor ki kell próbálni...
lehet hogy te meg tudod állítani.. csak a többiek nem..mert full csírák voltak!!
leforditva virágnyelvről..
lehet hogy lehet az cfr 450 ekl endúrózni.. igaz hogy eddig csak is rosszat hallotál róla olyanoktól is akik aztán mentek vele próbálák is faragták is..
de lehet egy "spirituálissan mentálissan magassabb szintűnek" sikerülhet..
ki kell próbálni...
egy biztos ez a vonatos sztoriban annó próbálta Atilla Dzsozeff is.. .neki nem jött be
mi az hogy nem a legjobb egy 450-es krossz erdőzni???
Lehet crosst venni endurozni, de alap hogy legyen rajta vagy ra lehessen tenni:
- ventillator
- onindito
- minimum otos valto
- esetleg lampa bar ez nem lenyeg.
Ezek nelkul vagy te vagy a motor vagy mind a ketten szenvedni fogtok.
Persze ezekkel is kompromisszum egy cross. Raadasul nehezebb is vele (pl alul hirtelen ezert oldalazoban folyton lerugja magat).
Ami bevállt mindenkinek crossmotorba: Yamaha yz250f. Kezes, elég erős, nem melegszik, könnyen indúl, könnyű berugni.mindent megcsinál kezdő haladó pilótával is. Ugyanez a kx250f 2007-2008 as sorozat, nekem az volt vagy 8 évig.