ahonnan rendeltük.. majd 500sikeres üzlet...1-2-.. és a 4-5 értékeléseket néztük...abban nem volt ilyne verzió...lehet a másik 123 ugyanilyne dobot hirdetők közt volt ez a kép... de az össze hirdetés összes kommentjét nem kivántuk megnézni.. ezt a viszonlag sokat eladót néztük.. több magyar sikeres eladással volt... nekem elég biztosítéknak tűnt.. aztán majd lehet még akár mi is...de hátha gyorsba jönne.. mert a legközelebbi 2 naposar ami nemsoká lesz arra már a ráhangolódott uj sportdobos gépemmel tudok menni
hát az van hogy ha sima gyári akra.. gyanússan azt sem kell átirni semilyen szinten...
egyből jó lesz...
az átírást teljes rendszer cserénél.. illetve ha új a géped és bejáratad akkor kell minden kép mert bejáratás idejére..teljessen buta a program a ktm en.. hogy védjék a gépet...
de mondom aki egy már jóideje működő gépen cserélt csak dobot.. eddig azt mondták .. hogy egyből jó lett egyből betanulta az innector, és csak is jobb lett mitn a gyári.. (= jobban tetszet az embereknek a menet tulajdonság mint a gyári dobbal .. legyen az exc vagy sx)
1szerrgomi orkos volt fórumos haver mondta hogyvan rá több program is... az előgyujtást baszkurálják főleg... az alap programban...a komplett rendszereknél van az hogy ott aztán variálnak mindent....IS
de majd elválik...
több dologtól is beszop6 a prodzsekt( posta soká jön, nem az jön amelyiket kérem, felszerelve csak kivánja majd majd más programot stb..... és csak egy verzióban lesz ugymond hibátlaan ha minden összeáll egyből....
de reméljük a legjobbakat, ha nem az lenne nem is álltam volna neki
ugyhogy hajrááááá
velem ellentétben...ahan, értem
nem tudommire gondolsz hogy elolvastam e a kommenteket a kommentek eddig csak is csak norisz olvasta el, de ő már délelőtt kétszer is...múhahaha...
sajna nekem le kell irnod.. ha tőelme kérdezed hogy.. . melyik oldaltól hanyadikat.. mert az kommneteket (= ez az összes kommentet jelenti nálam) csak is noris tudja elolvasni..senki más
mert honnan a rákból tudod hogy alitól mikor rendeletem meg honnan, mert ha csak az első 2-3 oldalon nézed ezt a terméket, legalább8-10 helyről nem adták..20-24,99 dollárig a dobot( 100% ugyan azzal a kinézettel csomagolással....akkor egyhelyen sem...
szóval...
örülök hogy találtál faja képet, akinek ilyen volt...amúgy mikor átveszed a terméket .. a exprssz előt van a kibontás! és ha nincs benne semmi vagy nem az! akkor az eladónak nm utalódik át a pénz, az napok múlva visszautalják a számlára amiről küldi az ember a pénzt.
neked ahogy irtad is.. lyó lesz a gyári
utóirat.. te mint nagy titokolvasó bozótharcos leveszem a jó dolgokat aztán nem irok be semmi hasznosat üzenném
kérlek ne irogass privátba.. nem fogok válaszolni.. ha ide irod.. ittt elolvasom és válszol6ok is... röviden ennyit, veled ellentétben
Amúgy azonnal megrendeltem volna a kiput ahogy linkelted facebookon, csak nem tudom, hogy hogy tudnám felrakni/felrakatani. Sajnos az ehhez értő ember már nem elérhető itt nálam. Kókány józsival meg nem reszeltetek egy gyári akra rendszert (husqvarna nem sajnálta a zsét) csak úgy. Így megvárom a te tapasztalatod aztán ha nem szar akkor rendelem. Az enyém sajnos tényleg gatya mert a farok gyár úgy tervezte meg hogy a kipu dobot semmi nem védi, sőt az az első ami leér ha dől a motor (endurón is így van).
(vám és áfa limit kapcsán a vételár és a postaköltség egyben értendő. Igaz a kínai van olyan, hogy csak a vételárat írja rá és ő is tudja, hogy 22 euró alatt áfa és vám mentes. A tiéd sem véletlenül van ez alatt értékben.)
az ingyen vagy pár dolláros posta sokkal olcsóbb, igaz egy kicsit hosszabb idő de egy csomó minden megjön 3 hét alatt
haver gyereke nemrég vett egy 40 ezres xiaomi telefont evvel a pár dolláros postával az is megjött china expessz vagy mipicsa ott se volt vám meg ilyenek
bár nekem a bicikli lámpa 5 hét alatt jött meg de az volt eddig a csúcsidő
nem értelek miért nem ehet ezt ide írni??
de te tudod...
első kérdésedre a vállasz...
a csávótól nem rendeltem meg.. ali küldi ekszpessz..50,és fél amerigai dodo ebből 22 a dob 28,5 a posta.. gyanússan vámmentes lesz de ki tudja..
DHL hozza 9-18 nap az igért...
a csávonál rendelé...
küld el neki a 20 rugót... majd 2-3 7 múlva hozza a postás a cuccost...
persze arról nem szól hogy lehet hopgy majd nav megtalál hogy héjj jöt neked cucc kinából( ch val mint a malaCHús ) és lehet hogy egy 1,27 szorzót kapsz még meg 2500 navpostadijjat...
itt dhlnél elvileg a DHL igazolja hogy 22 dodó a cuccos ami a 22 eurós vámálomhatár alatti tehát vámmentes a szori...
ha kicsit vársz lehet hogy meglát6od a valósat meg leirom hogy milyen....
kb ennyi a szori..
hály kolbik...
Déw... aki heti egy napot motorozik az állat..
én a 168 órából.. jó ah pályán 2 órát.. de ha románba megyünk.. ahova egyébként már nem is .. kb 3,5 órát megyünk..( forog az első kerék.. ! a többit azt nem megyünk csak állunk!! tehát az is még heti 164és fél óra motor nélkül
szóval aki 1napot megy 1 7en)
az állat...
hogy beszélsz Dév.. hogy lesz e ilyen hát szerinted a gasgasba dolgozó mérnökök..hülyék??? csinálj meg mindent gyárira..!! aztán ha valami még sem olyan mint szeretnéd.. ne a motorba keresd a hibát haneme magadba... mert olyan sok hülye nem dolgoz6 egy nAAgy gyárban...több ezer motor eladásaa bizonyítja.. a hülyék nem a gyárban vannak. . nem nem...
hanem akik... megveszik a lomjaikat
már ilyen gondolatokkal, hogy ugye ha a mérnök nem hülye .. akkor csak is a felhasználó-és karbantartó-szerelő lehet...nEEEEm
ha beválik lesz videjó :-) na nem hallgatok mit a (ki) sír...múhahaha
de msot tényleg..
nagy bukóról nincs szó..mert aki rendelte aliekszpessztől a cuccost nekem egyből megveszi ha nekem nem tetszene..
de mondom az sv 650 en nagyon karaj a hang a db killerrel(egyébként szrintem db killer nélkül..brutális)...én azt várom tőle amit az a 9 ember mondott aki exhaus muffert cserélt az innectoros motorján.. és semmi új programozást nem kapott az efi csak egyből jobb lett mint egy sima gyári sx dobbal
észak hát.. csakis a múnlájtban
ha jaró megcsinál egy kört 7-8 óra alatt .. én is végezhetek a 2 körrel 14-16 óra alatt
Jakó
az ugratásra ott a kuplung...de mennyivel egyszerűbb ha mindezt gázzal tudja a paraszt... nekem egyszerűbb
de mint irtam már 13 szor...főleg a dizájn a cél ha nem lesz rosszabb már marad a sport dob
a lendkerék súly nem segítt a dijálynon
olvass utána.. a lendkeréksúly az belül a Dekni alatt van.. mig a kipufogó helyzete.. kivül lyól lát6ó helyen...
Gonzó úr örülök ha segíthettem kicsit a motorok műszaki felépítésének megértésében
lendkeréksúly növelése már... igy is felfelé úgy tol ..a fordulatszám alacsony mivoltában is...de mikor tátolom a gázt alacsonabb fordulatszámon...felfelében 2 ben... innector miatt nem befullad.. hanem szépen elkezd felfelé elindulni a fordulat, elkezd felfelé gyorsulni tatásan... persze aztán ahogyemele a fordulatot..1-2 sec múlva ez az erős jobban előjön...aztán meg úgy elő jön hogy ihaly...
na abban az alsó részen ha kicsit jobban gyorsulna ..ugymond ugrósabb volna ott alul...az tetszene ( nagyobb köbcentisekre jellemző alsófordulatszámon a traktorozás os dolog...)na azt mondta eddig mindenki.. 450 sx-f illetve 450 xc-f es motoros kolléga...hogy a nyitott akra obbal a db killerel( a kibe szerelhető kis csöves furulya a dob végébe= db killer) szóval akropolisz dob...db killerel... semmi irogatás...
és egyből endúróban jobban tetszett az embereknek... kroccban ugye mindegy.. mert ott aztán nincs ez a hosszabb ideig is daráltatás... mint extrem endúróban
pl: felfelé cikicakiban.. megugratni egy kidölt fán aztán meredeken fel indulás ujra megugratni ..de nem tudd az ember egy nagyobb állandó gázt meg fordulatot elérni.. na oda egy még nagyobb tolatós nyomaték.. mindég elfér...oda pl az összességében szarabb fe 570 oda jobb volt...
(na ere vannak a tuning dobok is..)
aztán mondom ha nem lesz rosszabb.. csak a dizájna miatt is már marad az úly dob.. ha meg még lyobb is lesz ahogy a többiek is beszéletek az ő gépükről.. a rövid csuti proszörcsi dob vagy akra dob után...akkor meg még...
ha egyszer eljutunk oda.. meg fogod látni Déw...
lyobban össze vagyok rakva mint thawai összel sokat kellett szokni ezt a kis ccm et... de most össze van állva a gép mint a gecis bugyi.. ha még a dob nem ront az összképen..már akkor geci jó vagyok.. és indulok is lyövőre a romaniacs diamand kategóriában
diamand = a golddból megcsinálni minden nap két kört
Volt egy kérdés korábban, miket tapasztaltál a 2017 es EXC VS korábbi EXC-k kapcsán? HA nem EXC hanem XC, bocsi, nem tudom a pontos típusát a motorodnak.
Engem érdekelne, mik a tapasztalataid, a "nagy átalakítás" kapcsán.
Még mindig nem derült ki a dobok közti különbség, a célt már értem, a dizájn a fő cél.
Lehet neked is már csak a motor nézegetése jut, a használat helyett ezért gyúrsz a dizájnra?
Kis fordulaton gyenge az SX ed főtengely nyomatéka?
Nem inkább kurva hosszú az egyes benne és azért tűnik "gyengének"?
Esetleg kérj egyet kölcsön és próbáld ki azt a dobot, biztos van valakinek a körökben, nem?
A szavaim biztos sokszor félreérthetőek, érdekes visszaolvasni kiben mit kelt egy két leírt gondolat.
"meg tudják tervezni a lengőrendszert optimálisra, csak azt nem tudjuk hova optimalizálták" Azaz a mérnökök nem hülyék, csak más célra tervezik a motort, mint amire kell, ezért kell átalakítani. Így érthetőbb?
egyből jó lesz...
az átírást teljes rendszer cserénél.. illetve ha új a géped és bejáratad akkor kell minden kép mert bejáratás idejére..teljessen buta a program a ktm en.. hogy védjék a gépet...
de mondom aki egy már jóideje működő gépen cserélt csak dobot.. eddig azt mondták .. hogy egyből jó lett egyből betanulta az innector, és csak is jobb lett mitn a gyári.. (= jobban tetszet az embereknek a menet tulajdonság mint a gyári dobbal .. legyen az exc vagy sx)
1szerrgomi orkos volt fórumos haver mondta hogyvan rá több program is... az előgyujtást baszkurálják főleg... az alap programban...a komplett rendszereknél van az hogy ott aztán variálnak mindent....IS
de majd elválik...
több dologtól is beszop6 a prodzsekt( posta soká jön, nem az jön amelyiket kérem, felszerelve csak kivánja majd majd más programot stb..... és csak egy verzióban lesz ugymond hibátlaan ha minden összeáll egyből....
de reméljük a legjobbakat, ha nem az lenne nem is álltam volna neki
ugyhogy hajrááááá
nem tudommire gondolsz hogy elolvastam e a kommenteket a kommentek eddig csak is csak norisz olvasta el, de ő már délelőtt kétszer is...múhahaha...
sajna nekem le kell irnod.. ha tőelme kérdezed hogy.. . melyik oldaltól hanyadikat.. mert az kommneteket (= ez az összes kommentet jelenti nálam) csak is noris tudja elolvasni..senki más
mert honnan a rákból tudod hogy alitól mikor rendeletem meg honnan, mert ha csak az első 2-3 oldalon nézed ezt a terméket, legalább8-10 helyről nem adták..20-24,99 dollárig a dobot( 100% ugyan azzal a kinézettel csomagolással....akkor egyhelyen sem...
szóval...
örülök hogy találtál faja képet, akinek ilyen volt...amúgy mikor átveszed a terméket .. a exprssz előt van a kibontás! és ha nincs benne semmi vagy nem az! akkor az eladónak nm utalódik át a pénz, az napok múlva visszautalják a számlára amiről küldi az ember a pénzt.
neked ahogy irtad is.. lyó lesz a gyári
utóirat.. te mint nagy titokolvasó bozótharcos leveszem a jó dolgokat aztán nem irok be semmi hasznosat üzenném
kérlek ne irogass privátba.. nem fogok válaszolni.. ha ide irod.. ittt elolvasom és válszol6ok is... röviden ennyit, veled ellentétben
haver gyereke nemrég vett egy 40 ezres xiaomi telefont evvel a pár dolláros postával az is megjött china expessz vagy mipicsa ott se volt vám meg ilyenek
bár nekem a bicikli lámpa 5 hét alatt jött meg de az volt eddig a csúcsidő
de te tudod...
első kérdésedre a vállasz...
a csávótól nem rendeltem meg.. ali küldi ekszpessz..50,és fél amerigai dodo ebből 22 a dob 28,5 a posta.. gyanússan vámmentes lesz de ki tudja..
DHL hozza 9-18 nap az igért...
a csávonál rendelé...
küld el neki a 20 rugót... majd 2-3 7 múlva hozza a postás a cuccost...
persze arról nem szól hogy lehet hopgy majd nav megtalál hogy héjj jöt neked cucc kinából( ch val mint a malaCHús ) és lehet hogy egy 1,27 szorzót kapsz még meg 2500 navpostadijjat...
itt dhlnél elvileg a DHL igazolja hogy 22 dodó a cuccos ami a 22 eurós vámálomhatár alatti tehát vámmentes a szori...
ha kicsit vársz lehet hogy meglát6od a valósat meg leirom hogy milyen....
kb ennyi a szori..
meg menetpróba..
aztán konklúzió..
majd felhivok pár mérnököt mert nem beszélek eléggel a hétköznapjaimon...
Déw... aki heti egy napot motorozik az állat..
én a 168 órából.. jó ah pályán 2 órát.. de ha románba megyünk.. ahova egyébként már nem is .. kb 3,5 órát megyünk..( forog az első kerék.. ! a többit azt nem megyünk csak állunk!! tehát az is még heti 164és fél óra motor nélkül
szóval aki 1napot megy 1 7en)
az állat...
hogy beszélsz Dév.. hogy lesz e ilyen hát szerinted a gasgasba dolgozó mérnökök..hülyék??? csinálj meg mindent gyárira..!! aztán ha valami még sem olyan mint szeretnéd.. ne a motorba keresd a hibát haneme magadba... mert olyan sok hülye nem dolgoz6 egy nAAgy gyárban...több ezer motor eladásaa bizonyítja.. a hülyék nem a gyárban vannak. . nem nem...
hanem akik... megveszik a lomjaikat
már ilyen gondolatokkal, hogy ugye ha a mérnök nem hülye .. akkor csak is a felhasználó-és karbantartó-szerelő lehet...nEEEEm
Belegondolva igazad van, heti 1 napot ha motorozol, a másik 6 napban csak nézed a motort, több élményt ad a 6 nap alatt, ha szép
Ne tudom lesz e ilyen, majd elválik. Neked megvan még? Sikerült megoldani a gondokat?
de msot tényleg..
nagy bukóról nincs szó..mert aki rendelte aliekszpessztől a cuccost nekem egyből megveszi ha nekem nem tetszene..
de mondom az sv 650 en nagyon karaj a hang a db killerrel(egyébként szrintem db killer nélkül..brutális)...én azt várom tőle amit az a 9 ember mondott aki exhaus muffert cserélt az innectoros motorján.. és semmi új programozást nem kapott az efi csak egyből jobb lett mint egy sima gyári sx dobbal
Örömmel olvasom hogy révbe értél a gessel
ha jaró megcsinál egy kört 7-8 óra alatt .. én is végezhetek a 2 körrel 14-16 óra alatt
Jakó
az ugratásra ott a kuplung...de mennyivel egyszerűbb ha mindezt gázzal tudja a paraszt... nekem egyszerűbb
de mint irtam már 13 szor...főleg a dizájn a cél ha nem lesz rosszabb már marad a sport dob
Itt nem segíthet más, csak ha felfejlődsz az 525-ös sx-ig.
olvass utána.. a lendkeréksúly az belül a Dekni alatt van.. mig a kipufogó helyzete.. kivül lyól lát6ó helyen...
Gonzó úr örülök ha segíthettem kicsit a motorok műszaki felépítésének megértésében
lendkeréksúly növelése már... igy is felfelé úgy tol ..a fordulatszám alacsony mivoltában is...de mikor tátolom a gázt alacsonabb fordulatszámon...felfelében 2 ben... innector miatt nem befullad.. hanem szépen elkezd felfelé elindulni a fordulat, elkezd felfelé gyorsulni tatásan... persze aztán ahogyemele a fordulatot..1-2 sec múlva ez az erős jobban előjön...aztán meg úgy elő jön hogy ihaly...
na abban az alsó részen ha kicsit jobban gyorsulna ..ugymond ugrósabb volna ott alul...az tetszene ( nagyobb köbcentisekre jellemző alsófordulatszámon a traktorozás os dolog...)na azt mondta eddig mindenki.. 450 sx-f illetve 450 xc-f es motoros kolléga...hogy a nyitott akra obbal a db killerel( a kibe szerelhető kis csöves furulya a dob végébe= db killer) szóval akropolisz dob...db killerel... semmi irogatás...
és egyből endúróban jobban tetszett az embereknek... kroccban ugye mindegy.. mert ott aztán nincs ez a hosszabb ideig is daráltatás... mint extrem endúróban
pl: felfelé cikicakiban.. megugratni egy kidölt fán aztán meredeken fel indulás ujra megugratni ..de nem tudd az ember egy nagyobb állandó gázt meg fordulatot elérni.. na oda egy még nagyobb tolatós nyomaték.. mindég elfér...oda pl az összességében szarabb fe 570 oda jobb volt...
(na ere vannak a tuning dobok is..)
aztán mondom ha nem lesz rosszabb.. csak a dizájna miatt is már marad az úly dob.. ha meg még lyobb is lesz ahogy a többiek is beszéletek az ő gépükről.. a rövid csuti proszörcsi dob vagy akra dob után...akkor meg még...
ha egyszer eljutunk oda.. meg fogod látni Déw...
lyobban össze vagyok rakva mint thawai összel sokat kellett szokni ezt a kis ccm et... de most össze van állva a gép mint a gecis bugyi.. ha még a dob nem ront az összképen..már akkor geci jó vagyok.. és indulok is lyövőre a romaniacs diamand kategóriában
diamand = a golddból megcsinálni minden nap két kört
Volt egy kérdés korábban, miket tapasztaltál a 2017 es EXC VS korábbi EXC-k kapcsán? HA nem EXC hanem XC, bocsi, nem tudom a pontos típusát a motorodnak.
Engem érdekelne, mik a tapasztalataid, a "nagy átalakítás" kapcsán.
Köszi
Lehet neked is már csak a motor nézegetése jut, a használat helyett ezért gyúrsz a dizájnra?
Kis fordulaton gyenge az SX ed főtengely nyomatéka?
Nem inkább kurva hosszú az egyes benne és azért tűnik "gyengének"?
Esetleg kérj egyet kölcsön és próbáld ki azt a dobot, biztos van valakinek a körökben, nem?
A szavaim biztos sokszor félreérthetőek, érdekes visszaolvasni kiben mit kelt egy két leírt gondolat.
"meg tudják tervezni a lengőrendszert optimálisra, csak azt nem tudjuk hova optimalizálták" Azaz a mérnökök nem hülyék, csak más célra tervezik a motort, mint amire kell, ezért kell átalakítani. Így érthetőbb?