Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nagyobb lendkeréksúly nem jöhet számításba? Abba az irányba kellene elmozdulni.
hály kolbik...
Déw.. örülök hog ezt a mérnökösdit azaz miértnökösdi témát felvette.. ezzel már bele is futottál a saját tsapdádba a gaszgaszfaragással kapcsoaltban...
azért kell faragni állandóan azt a gazgaszt mert a miértnökök hülyék...
nem tudnak egy normális kuplungot előfaragni?? na ne.. legyen minden gyári és szép......

nálam a kipufogó mint irtam is.. a látszat a tetszés miatt van ..egyenlőre ha nem lesz szarabb mint a gyári.. akkor már elértem a célt
ha meg alurra tudok tenni kisssé nyomatékot...és felül még ha le is vesz kicsit a lúmenből...akkor meg aztán a karalykirály
de mint elsp sorba is irtam.. ha nem lesz rosszabb !!!( indulás leböffenés elfolyat6óság ugróság stb ben) már marad...
10 emberből kilencnél...az a kilenc aki csak dobot cserélt rajta nem komplett rendszert!!! az mind ezt is mondotta...
a nyitottabb dob a végébe a db killerrel...endúrósitott a nagyon vehemens karakterisztikán..
úgymond kissé talán butitotta a teljesitményt a felső 10.000 nél, de növelte a alsó nyomatékot és folyat6óságot...
legyen úgy...
egyenlőre ha egyből jó lesz mint a többiekeél akik akra vagy pró szörcsivagy bár milyen sima tuningvégdobbal dobták fel a gépüket...innector átírás nélkül... " a motorozás közbe betanulta a innector a dobot" éss ment midnen mitn a karika csak más...
komplett rendszercserésektől nem ez volt.. ott szigorú átírás.. szinte biztos a páúerdámb miatt ...

egyenlőre ami halyt a kíváncsiság és az.. izé. . variálás
Terep. Több az élmény, kevesebb a veszély.

(Szerintem se volt meleg, bár az olaj azért megrottyant egyszer )
Az ugy fasza ha semmi elvezetet nem ad. Az a perverz motorozas. Szado.mazo jo sok pezer
Nem is volt meleg Örülök, hogy mentél! S melyik jobb számodra az aszfalt vagy terep?

Szoktam ilyet, ha minden ok, de ilyen már rég volt, meg szerintem nem lesz egy darabig, ha sikerült belőni a GAS-t, s már nincs vele semmi bibi,
akkor utána először ezzel is majd gyakorolni kell dolgokat, kicsit más mint az RMX, meg kell vele tanulni "újra" motorozni.
Talán majd jövőre lesz ilyen örömmotorozás.
Dew

Vasárnap eszembe jutottál: 2 hónap után végre kimentem kicsit (nyáron inkább aszfalt betyár vagyok, na meg a haverok is puhák a melegben motorozáshoz) és bár nem csináltam semmit ami kihívás lett volna, de nagyon élveztem. Felmerült bennem a kérdés, hogy szoktál te csak úgy a saját örömödre motorozni? Írtad, hogy mész ki gyakorolni, meg motort tesztelni, de hogy csak úgy egy jót hajtani arról ritkán írsz. Szokott lenni ilyen is?

(Tudom élvezed a szerelést és tesztelést, meg a gyakorlást is.)
Lényegi infók?
A te mostani dobod méretei? Sima egyenes perforált csöves, vagy van benne csavar? Hossz, átmérő?
Illetve erről tudsz valamit azon felül, hogy szííp? :)

Szerintem a KTM-ben a mérnökök meg tudják tervezni a lengőrendszert optimálisra, csak azt nem tudjuk hova optimalizálták...valószínű egy SX et, nem alacsony fordulatokra, hanem inkább teligázra.
Te teligázon az SX el marha ritkán mehetsz, tehát neked ez a hangolás nem a legoptimálisabb, de lehet nem is ezért akarsz dobot cserélni?

Tenném fel a kérdést, mi a célod a végdob cserével? Mert lehet csak annyi, szííp? Illetve az e mellé, hogy ne legyen szarabb a motor alul? Vagy mit szeretnél? Mik a szempontjaid, melyik mennyire fontos neked?

Csak pár kérdés, hogy összezavarjalak (Véleményem az nincs a termékről )
köszönöm a válaszokat

erről mi a vélemény??
mert ..szép..nagyon szííp
http://www.jofogas.hu/nograd/Sport_kipufogo_dob_Univerzalis_Uj_54033004.htm?first=1
Azert van sok tag amiert te is oda akarsz menni: a legolcsobbak.

Maradj a Zrt. tarsasagi formanal es biztos nem er meglepetes. A szovetkezeteseknel van ra egy minimalis esely hogy pl potbefizetest irnak elo a tagoknak.
Ha van energiád végigolvasni az egyesület alapszabályát, alapító okiratát akkor nyugodt lehetsz hogy mit ír elő a tagságnak ha pl valaki lelép a pénzzel, és hiány van a költségvetésben. Én nem olvastam. De előirhat befizetést. Én a tartózkodom ezektől a lehetőségektől.
lya az autóvezetéssel eltöltött vezetési idő alatt , 23 év alatt 0 baleseti kárkifizetés..
persze nálalm isvoltak már akszikók . .
de csatt, meg biztosítási téma még nem
nem is tudom ha lenne.. felkéne hivni valakit hogy segitsen miis a teendő ilyenkor..
kb szőke nős témába kerülnék az 100%,de ez maradjon is igy
ez most nem adja vissza..de az volt azon a zodalon hog tavaly tavaly lőtt melyik biztositóknál kötöttek sokat.. ésa 2014ben az első 3ban volt talán tavaj is az első 5 ben.. szóval.. ugy nézem működő biztosítást veszek...

doktor gonzó úr köszönet a vélményedért

mégvalaki??
köbe
nem köbe
hály
köszönöm..de ezt nem értem.. de nézem hog amegszűnt asztra helyett is lehet úlyrakötni.. ugy nézem a köbe nem olyan bizonytalan lábakon áll...
http://www.portfolio.hu/finans...
Biztosító egyesületektől menekülj. Pl köbe. Ha tönkremegy az egyesület a tagok -pl mint te -bajban vannak.

A posta stabil cég, nem lesz vele probléma.
hály kolbik...

na it van régeleveszett bari is :-)
Jaxy
hát jó az a GG qplung attis leirta. . csak bénák vagytok hozzá Déwwel 1ütt is

kinek nem szóltam be még ma??

biztositás költelező és felelősség....
A 0 ban a köbe hozza mindennel 1ütt 23.000 ft re a kilenc személyes 63kw os gépet nekem...
magyar posta 32.000
a következő az uniqa..41.000
aztán igy felfelé már utána 2-3 ezrével..

kérdésem az lenne....
a köbe az??, jó biztositó.. meg valami tagdijjat ir ..évi 2000ft azzal mi a helyzet?? hogy fizeti be a paraszt..szóval van itt köbés vagy aki látottt már köbés-t
az volt az a biztosito aki nek fizette ki a kárt.. vagy az nem az volt az a máv volt??
köbe jó vagy sem??
segitségeket előre is köszi
A kuplungja az 3nyemnek szar volt,meg ugy is ,hogy mindent kicsereltem benne,leszabajoztattam stb...ktm be azt se tudom vane kuplung :)
Mostanában szaladgálok....kell a motorozas mellé mert hanem nincs kondi...de azert ide is kell sok minden..
Akkor örülök, hogy csak én látom így, majd megyünk még, ha sikerült megoldani a gondokat és lesz egy kis kondim is.
Ez függ attól is szerintem ki mennyire gyilkolja a gépet, JAXY azért már nem ovis szinten nyomja hardot, neki kevés volt,
nekem még elég lehet :)

Örülök, hogy bevált a kocsi!
Szia!

Köszönöm a tippet, ezt még nem próbáltam, hogy beleöntsek 2L olajat, majd kipróbálom.
1L el az van amit írtam, túl hamar elmelegszik, ha sokat csúsztatom, taposhatnám a féket is, de én a kuplunggal tartom a gépet, ilyenkor meg csak a külső kosár forog a belső nem, azaz onnan nincs kenés/hűtés, hiába van megfurkálva.
Hali!Olvasom itt az aggalyokat a gas-gast illetoen...a kuplung amugy tokeletes hardra semmien faragas melkul csak a valtoban az olajat kell kb 3 havonta cserelni es a mennyiseget meg kell novelni 1 literre (2006-tol csak GG-n motorozok van nemi tapasztaltom).A lendkerek suly csak a 250-es motornak nagy-nagy segitseg mert letompitja azt a merhetetlen vadsagat ami hamar kiveszi az emberbol az energiajat.
háyl kolbik...

Déw
örülök hogy szerelsz de kissé túl sokat....
ha a tűszelepnél van a baj akkor elég könnyen helyrehoz6ó a fogyasztás...csak kell bele egy olyan szelep ami biztonságossan zár
örülök hogy éled a gaszgaszt és neked pont ez is való mert te szerelősebb vagy mint motorozósabb...
de remélem ez majd azért hamarossan a helyére billen..... mert nem soká ott az időnk
ez a gaszgasz kuplungot.. ezt hallottam már mástól is.. meg olvastam is.. emlékszel a tsákónevére??székelyföldön lakik és régebben irt is ide
aztirta..sajna az extremhez a gasgasz minden szempontból kevés..már az úlyak.. a 2006 előttiekbebn valahogy ...nem volt ilyen gond sőt nem hogy ilyen semilyen sem!! havernak is van egy itt tán 250..de lehet 300.. semmi baja sehol .. reszelésben sem sehol sem...persze ember sokszor elfárad.. de a motor az birja
hogy a régiek miért lyók az úlyak meg miért szarok??? hát azt senki sem tudhassa

az autó azért lett ekkora.. mert akartam hogy pályán is kényelmessen tartsa a tempót nagy is legyen belűrről... de azért kivülről elférjen egy 480x 200 cm területen, fogyazstása sem legyen rosszabb a zsanitól..sőt .. ennek papíron 1 literrel kevesebb is...
csendes is legyen...ez az is.. (a fiat szkódóban nagyobb volt a menetszélzaj ami amúgy egy elfogad6ó kategória ilyen teherautós szinten)
az hogy a család is elfér benn a 6 ülésen.. azt meg most figyeltem meg ..de köszi hogy szóltál
Dehogy cseszted, tök jót mentünk...!!!! Bár mindig így lennének elcseszve a napjaink..!!!!
JAXY, gratula a CSiki verseny eredményhez!

Race leszel, ez volt most huzamban a 2. verseny?

Milyen volt a terep?
Az nekem nem jó, szerelés szempontjából nincs rajta kihívás megveszed ráülsz és motorozol vele, nem nagyon kell faragni.

Komolyra fordítva nekem valamiért nem fekszik a KTM EXC/XC/XCW, akárhányszor ráülök nem tudok vele motorozni, eddig nem tudtam megmagyarázni az okot, talán túl magas, vagy nagyon más a villaszöge vagy a súlyelosztása, passz, biztos meg tudnám szokni idővel, amit eddig mentem vele, ott valahogy sose feküdt, talán 2009,2011,2016 okon ültem.

2017-et még nem próbáltam, állítólag az totál más, villaszög ülés is, stb, de ezt te jobban tudod tapasztalatból, hogy miben más egy 2017 es?

A korábbi tulajok által a konkrét motor ellen elkövetett védségeket nem írnám a GAS típus számlájára...
Ezen felül van gond a GAS-al mint típus, de orvosolhatóak mind (a kuplung még kérdéses ez még hátra van nekem is),
aki extrém endurózni akar és nem akar szerelni, az ne vegyen GASGAS-t mert cumizni fog a szériával,
a gyári széria nem jó extrémre, nem bírja a kuplungja a csúsztatást hamar elmelegszik utána meg nem ken az olaj s "szárazon" fut és "nyekeg" míg újra meg nem indulsz "rendesen" és elindul a kenés és hűl az olaj, a kisebb kormány fordulási szöget meg lehet szokni, a "vezérlését" át kell faragni, hogy jól folyatható legyen alul (nem kell lendkeréksúly sem)

Viszont egészen jó "sima" endúróra, ott nincs vele gond, ha a futóművét rendbe rakják, jól motorozható oda, valószínű inkább ide tervezték a mérnökök, nem extrémre, bár a hűtése egész jó extrémre is (ha jól van karburálva a motor)

Egyenlőre nem bántam meg a típust, minden baját tudtam orvosolni amit előre sejteni lehetett a típusból adódóan (írtam a kuplung még hátra van ezen áll vagy bukik az extrém nálam)
alkatrészek jó áron vannak külföldön, s van minden, egyedül a SACHS telóba 7 és 9 es belső átmérővel rendelkező lemezt szerezni, na az kihívás volt...
A konkrét vas az sajna tele volt belső kívülről nem látható hibákkal(a külső láthatón felül is), de ez nem a GAS típus hibája.

KTM hez képest nem tudok mondani semmit, mivel KTM-em nem volt, RMX-hez képest látom csak a különbségeket kívül/tapasztalat/érzet, belül/alkatrészek/kivitelezések/stb.
A GASt egy év alatt jobban megismertem mint az RMX-et 8 alatt, mivel ezt apró darabokra szedtem a legelején, s nem az évek folyamán ismertem meg.

Majd idővel elválik, mit lehet kihoznia GASGAS ból, ehhez persze az én fejlődésem is kell, egyre hülyébb vagyok a szereléshez, ahogy egyre jobban látom mennyi mindent nem tudok/értek még

Közben míg szerelek/hangolom kiesek a motorozás gyakorlatból, meg visszaesik a kondi, de nem zavar magamban.
Múltkor zavart, amikor Csokiék napját elcsesztem ezzel, de amíg egyedül megyek nem gond.