Valld be csak a Család miatt kell ekkora autó, nem is a motor miatt
A motor elfér egy sima comboban is.
Déw nem mesél, nem motorozik, csak szerel, mert az jobban megy, mint a motorozás
A kedvedért egy kis mese, nemrég Itt voltak Csokiék, szerintem nem is jönnek egy darabig többet, míg nem épül fel a kondim és nem áll össze a motor. Egész nap rám vártak, egy rakat helyen nem bírtam felmenni, vagy mire felértem kerülőúton, ott fetrengtem még vagy fél órát mire rendbe jött a pulzusom és tovább tudtunk menni, 2x adtak benzint, nekem 20km után elfolyt, képzelheted mennyit fetrengtem, bár hozzáteszem (rájöttem így 30 üzó után) szar a tűszelepem random üzemmódban zár (persze amikor szétszedem és nézem, akkor zár rendesen)
Így elfolyik a benya, hiába az alacsony benyaszint, beállítani is ezért nem bírom rendesen a karbit...
Gábor
remélem én is...vannak hozzá bíztató jelek
motoros történetek egy ideje nixenek..mióta a videók is megszűntek..nem lyárunk és ennyi a történet.. a kocsit is csak a fííling miatt vettem...hogy könnyebben jussak el vele Jaxyhoz...na majd akkor lesz motoros sztori
a világ legjobb furgonlyához biztos messze járok.. de ez a 10 éves utazó( tranzit) egyenlőre megteszi majd biztos jobb ettől egy bugatti vénrom vagy akár mi márkásabb gép... de abba nem férne már be a motorom mellé a szkott szemüveg a csomagtartóba..
inkább meséljetek ti.. merre lyártok.. dév sem jár az úly gassal sehova..
csak a qrwa kipufogógázhőmérséklet elemzés ..bakker mióta felnyitotta a szememe ez a hőmérsékleet GOND azóta nem alszom.. mert a múltkroi pályázás után is néztem én hogy hány fokos... de aztán..megint nem tudtam meg..
egy dolgot tudok... a derékszög az 90 fokos...és az tökéletes fejleszteni sem lehet tovább.. 91 vagy 92 fokosra
remélem Déw kipufogó gáz hőmérséklete is ilyen tökéletes fejleszthetetlen ilyen 90 fok
nalépek mert valakinek dolgozni is kell nem lehett állandóan motorozni
Viktor . remeljuk.szerencsrd lesz a vassal. Viszont inkabb az erthetetlen.motoros torteneteidet olvassuk. Mint ezt a semmit a furgonrol hogy nem.zajos meg zuge vagy nem. Meg hogy hany milio.km.t tekertek bele . es persze a vilag legjobb furgonja ezis mint az sxf. Isten eltessen!
Én rendszeresen kommentelek itt kedves Zari! :)
Minden a legnagyobb rendben nálam, eladó lesz a GG hamarosan és árulom a másik motoromat is (Tdm 850).
A kocsi mizériádat nyomon követem... Mi a baj a vanettel? Egy csomó pénzt hozzá kell tenned, ha nagyságrendekkel jobbat szeretnél, ugyanolyat pedig kicsit többért nem érdemes, mert sokat elvisz a bürokrácia. Ezen már túltetted magad?
ez azért igaz is...
de csak dobozos kategóriába.. mert az acélhengermű az azért hangosabb ..talán..de az meg nem dobozos.. acsk nem azt a nagy üzemcsarnokot azt nem számítjuk a dobozos kategóriába..mert ha ez is dobozos.. akkor nem zsani a leghangosabb a dobozos kategóriába
Lyanókám.. hát ezt vetttem meg..ezt a motort csak a kissebbik tÚrbóval...
kisérletiessen hasonlít ehhez
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/transit/ford_transit_2.0_tdi_300_s_tde_tourneo_busz_9_szemelyesklimas-10349757
tegnap délutánól már várlya a friss műszakit meg a vonóhorgot....
konkrétan pályán csendesebb volt mint a fiat szkúdó..
a szutyok 1,3 vivarótól meg az 100 felett elkezdett búgni mint a gerlicék...
majd ha hosszabb távon lesz tapasztalatom akkro tudok még valamit..
de fogyasztásilag a vanettől jobra irták.. , az átlagfogyasztása a vivaróval egyező 7,6liter ir...
ugyhogy annak ellenére hogy nem kicsi a gép.. nem is túl zabálós...
a motor a 6 ülés mögöütt ahogy néztem keresztbe befér..ugyhoyg a 6 személyes része azt nem kell variálni.. 9 személyes részt meg csak akkro kell ha...ha valami összecsaládi utazás lenne...ebbe még ekkor is van hely a csomagoknak is...
de ha full kényelmes utazást akarok a négy cangával és nem akarom a thúle bicajhordót akasztgatni a horogra akko is beleférüknk.. még egy nagysátras nyaraláshoz is
de közbe kissebb helyen megfordul a vanattól is...(a vivarótól pláne)
és csodálkoztam hogy csendes.. konkrétan befele sem zúgás sem zörgés sem semmi nem hallatszik be 100felet sem....rámentem az útelválasztó kis tudumdumdumdumdum-mokra is .. kicsit.. meg a körforgalom előt az a drrr...drrr.....drrr.....drrr-ekre is... az is szinte már túl csöndes volt...
aztán hogy a zsaniba visszeültünk és hazajöttünk.. rendessen az a 70 es zaja... ami 100nál ugye még nagypobb de eddig ez sem tűnt fel annyira.. rendesen.. aztaqrwaéletbe volt...azhogy a körforgóból 30ról .. hogy gyorsult ötvenig.. azt meg csak most vettem észre mennyire fálydalmas is.....
be kartam sorolni egy háulról felcsorgó ember elé... bakker...mondom ddig nem is vettem észre hogy ez mennyire nem is gyorsul...
de nem áz zsanit imádtam..6 évet mentünk vele... semilyen bajság-lerobbanás nélkül...
ugyhogy remélhetőleg hamar újgazdia lesz annak is...és az is boldog lesz vele..mint mi is voltunk
Petya...
gumi ügybe nekem ez a mitaszok tök jók...előre.. a sárgacsikos ef 08 vedd meg...vagy ez a c-19 is jó... fontos.. sárga vagy zöld csikos legyen!!!
ezek fognak is.. meg van életartamuk is..ellenben a szikszdélz gumivalv.. mert az a hatodik nap északától elkezdi ledobálni az oldalbütykeit.. nem véletlen..siksz déjz
amúgy nem értelek benneteket.. forunra irjatok...
nem olyan dolog ez amit ne lehetne meg kérdeznui.. ezért fórum...
okosodunk .(vagy hülyülünk) más okosságaitól...
ebbe aztán beleférminden...
:-) és még"kicsi is" + 120nál nincs akkora zaj benne mint a vanettba ha alapjáraton lyár a motor üresben .és ez nem vicc..mondjuk az árak sem egyformák...egy másik kategória
http://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/transit_2.0_tdi_300_s_tde_tourneo_busz-49391
hály kolbik...
Déw..
na az van hogy van valami...a tipust eddig em is annyira néztem .. mert olyanara emlékeztem mint a pözső boxer meg a szitroen dzsámper..
az majd 217cm maga és vagy 204 cmszéles...
vivaró az 197 és 191 széles..
a jumpy az 194 magasés 181 szées..
a vanett meg 197 magas és 169cm széles..
na van egy autómodell ami ezek között van..és megfelel az összes kritériumomnak.. és nagy is.. de csak 30cm hosszabb a zsanitól .. és a kétmétert sem éri el a szélessége...
ma ment előszörezel a modelel...5 sebessége ellenére...
5 diekben 2000 fordulaton 87tel
130mincnál sem forog többet 3000től
turbós is.. meg 10éves sincs..meg szépis.. 120 kissebb a hangja mint a vanetba.. 50km/h nál ..vagy inkább 20km/h óránál...
szóval nem is teherautós...
de mégis a 6 fő mögöt keresztbe el van a kis esigszeff
bakker ez a vivarótól kissebb heyen megfordul...
aztán a pudling próbálya az evés.. meg ah sokat eszek akkor mondom meg hogy jó volt e vagy sem.. de 1enlőre.. karaly a téma..
28-as erősített változatot érdemes csak venni pazzazból, az nekem bírta az RMX en.
A GAS-t kívül rendbe vágtam A-Z ig, de belül nem bontottam meg(blokkot) bíztam a mesékben...
Így a gasgas-al még szórakozok mindig, muzsikálni muzsikál(használom), csak egyenlőre nem úgy ahogy szeretném(állítgatom/találgatok), valószínű addig nem is lesz az az eredmény amit várnék, míg szét nem szedem ezt is apró darabokra és át nem nézem/javítom, mint kívül.
Ezt ismeri valaki? Egyáltalán létezik endúróba? Jó ötletnek tűnik a kosár fülek közé rakott acél betét, régebben ha ez eszembe jut vagy látom, tuti így csináltam volna meg én is, s nem az egész fület burkolom be mint a barnett kosarakon.
Ami bennem kérdéses, nem e csúszkál az ott terhelés alatt tengelyirányban ki és be.
Ja hogy kereskedő...na ő tuti tisztában van a dolgokkal, jól tetted, hogy rá se szóltál.
Érdekes mentalitás ez a magyaroknál, anyagi haszonszerzés céljából átbasszák még a saját barátjukat is, nemhogy egy idegent, tisztelet a kivételnek.
Azóta lett valami? Olvastam, hogy amit megnéztél utána az nem jött be.
Esetleg nézz szét az apeh piacon, lehet árvereznek valami értéket, ami jó neked.
A motor elfér egy sima comboban is.
Déw nem mesél, nem motorozik, csak szerel, mert az jobban megy, mint a motorozás
A kedvedért egy kis mese, nemrég Itt voltak Csokiék, szerintem nem is jönnek egy darabig többet, míg nem épül fel a kondim és nem áll össze a motor. Egész nap rám vártak, egy rakat helyen nem bírtam felmenni, vagy mire felértem kerülőúton, ott fetrengtem még vagy fél órát mire rendbe jött a pulzusom és tovább tudtunk menni, 2x adtak benzint, nekem 20km után elfolyt, képzelheted mennyit fetrengtem, bár hozzáteszem (rájöttem így 30 üzó után) szar a tűszelepem random üzemmódban zár (persze amikor szétszedem és nézem, akkor zár rendesen)
Így elfolyik a benya, hiába az alacsony benyaszint, beállítani is ezért nem bírom rendesen a karbit...
Banderász..
értettem sőt mi több megértettem
Gábor
remélem én is...vannak hozzá bíztató jelek
motoros történetek egy ideje nixenek..mióta a videók is megszűntek..nem lyárunk és ennyi a történet.. a kocsit is csak a fííling miatt vettem...hogy könnyebben jussak el vele Jaxyhoz...na majd akkor lesz motoros sztori
a világ legjobb furgonlyához biztos messze járok.. de ez a 10 éves utazó( tranzit) egyenlőre megteszi majd biztos jobb ettől egy bugatti vénrom vagy akár mi márkásabb gép... de abba nem férne már be a motorom mellé a szkott szemüveg a csomagtartóba..
inkább meséljetek ti.. merre lyártok.. dév sem jár az úly gassal sehova..
csak a qrwa kipufogógázhőmérséklet elemzés ..bakker mióta felnyitotta a szememe ez a hőmérsékleet GOND azóta nem alszom.. mert a múltkroi pályázás után is néztem én hogy hány fokos... de aztán..megint nem tudtam meg..
egy dolgot tudok... a derékszög az 90 fokos...és az tökéletes fejleszteni sem lehet tovább.. 91 vagy 92 fokosra
remélem Déw kipufogó gáz hőmérséklete is ilyen tökéletes fejleszthetetlen ilyen 90 fok
nalépek mert valakinek dolgozni is kell nem lehett állandóan motorozni
Minden a legnagyobb rendben nálam, eladó lesz a GG hamarosan és árulom a másik motoromat is (Tdm 850).
A kocsi mizériádat nyomon követem... Mi a baj a vanettel? Egy csomó pénzt hozzá kell tenned, ha nagyságrendekkel jobbat szeretnél, ugyanolyat pedig kicsit többért nem érdemes, mert sokat elvisz a bürokrácia. Ezen már túltetted magad?
de csak dobozos kategóriába.. mert az acélhengermű az azért hangosabb ..talán..de az meg nem dobozos.. acsk nem azt a nagy üzemcsarnokot azt nem számítjuk a dobozos kategóriába..mert ha ez is dobozos.. akkor nem zsani a leghangosabb a dobozos kategóriába
Lyanókám.. hát ezt vetttem meg..ezt a motort csak a kissebbik tÚrbóval...
kisérletiessen hasonlít ehhez
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/transit/ford_transit_2.0_tdi_300_s_tde_tourneo_busz_9_szemelyesklimas-10349757
tegnap délutánól már várlya a friss műszakit meg a vonóhorgot....
konkrétan pályán csendesebb volt mint a fiat szkúdó..
a szutyok 1,3 vivarótól meg az 100 felett elkezdett búgni mint a gerlicék...
majd ha hosszabb távon lesz tapasztalatom akkro tudok még valamit..
de fogyasztásilag a vanettől jobra irták.. , az átlagfogyasztása a vivaróval egyező 7,6liter ir...
ugyhogy annak ellenére hogy nem kicsi a gép.. nem is túl zabálós...
a motor a 6 ülés mögöütt ahogy néztem keresztbe befér..ugyhoyg a 6 személyes része azt nem kell variálni.. 9 személyes részt meg csak akkro kell ha...ha valami összecsaládi utazás lenne...ebbe még ekkor is van hely a csomagoknak is...
de ha full kényelmes utazást akarok a négy cangával és nem akarom a thúle bicajhordót akasztgatni a horogra akko is beleférüknk.. még egy nagysátras nyaraláshoz is
de közbe kissebb helyen megfordul a vanattól is...(a vivarótól pláne)
és csodálkoztam hogy csendes.. konkrétan befele sem zúgás sem zörgés sem semmi nem hallatszik be 100felet sem....rámentem az útelválasztó kis tudumdumdumdumdum-mokra is .. kicsit.. meg a körforgalom előt az a drrr...drrr.....drrr.....drrr-ekre is... az is szinte már túl csöndes volt...
aztán hogy a zsaniba visszeültünk és hazajöttünk.. rendessen az a 70 es zaja... ami 100nál ugye még nagypobb de eddig ez sem tűnt fel annyira.. rendesen.. aztaqrwaéletbe volt...azhogy a körforgóból 30ról .. hogy gyorsult ötvenig.. azt meg csak most vettem észre mennyire fálydalmas is.....
be kartam sorolni egy háulról felcsorgó ember elé... bakker...mondom ddig nem is vettem észre hogy ez mennyire nem is gyorsul...
de nem áz zsanit imádtam..6 évet mentünk vele... semilyen bajság-lerobbanás nélkül...
ugyhogy remélhetőleg hamar újgazdia lesz annak is...és az is boldog lesz vele..mint mi is voltunk
Petya...
gumi ügybe nekem ez a mitaszok tök jók...előre.. a sárgacsikos ef 08 vedd meg...vagy ez a c-19 is jó... fontos.. sárga vagy zöld csikos legyen!!!
ezek fognak is.. meg van életartamuk is..ellenben a szikszdélz gumivalv.. mert az a hatodik nap északától elkezdi ledobálni az oldalbütykeit.. nem véletlen..siksz déjz
amúgy nem értelek benneteket.. forunra irjatok...
nem olyan dolog ez amit ne lehetne meg kérdeznui.. ezért fórum...
okosodunk .(vagy hülyülünk) más okosságaitól...
:-) és még"kicsi is" + 120nál nincs akkora zaj benne mint a vanettba ha alapjáraton lyár a motor üresben .és ez nem vicc..mondjuk az árak sem egyformák...egy másik kategória
http://katalogus.hasznaltauto.hu/ford/transit_2.0_tdi_300_s_tde_tourneo_busz-49391
Család elfér benne akkor motorostul!
Azt direkt nem írtad le, hogy milyen típus lett végül? Nekem nem sikerült kihámozni.
Déw..
na az van hogy van valami...a tipust eddig em is annyira néztem .. mert olyanara emlékeztem mint a pözső boxer meg a szitroen dzsámper..
az majd 217cm maga és vagy 204 cmszéles...
vivaró az 197 és 191 széles..
a jumpy az 194 magasés 181 szées..
a vanett meg 197 magas és 169cm széles..
na van egy autómodell ami ezek között van..és megfelel az összes kritériumomnak.. és nagy is.. de csak 30cm hosszabb a zsanitól .. és a kétmétert sem éri el a szélessége...
ma ment előszörezel a modelel...5 sebessége ellenére...
5 diekben 2000 fordulaton 87tel
130mincnál sem forog többet 3000től
turbós is.. meg 10éves sincs..meg szépis.. 120 kissebb a hangja mint a vanetba.. 50km/h nál ..vagy inkább 20km/h óránál...
szóval nem is teherautós...
de mégis a 6 fő mögöt keresztbe el van a kis esigszeff
bakker ez a vivarótól kissebb heyen megfordul...
aztán a pudling próbálya az evés.. meg ah sokat eszek akkor mondom meg hogy jó volt e vagy sem.. de 1enlőre.. karaly a téma..
Jó motorozást mindenkinek! Aki szeret szerelni, annak meg szerelést!
A GAS-t kívül rendbe vágtam A-Z ig, de belül nem bontottam meg(blokkot) bíztam a mesékben...
Így a gasgas-al még szórakozok mindig, muzsikálni muzsikál(használom), csak egyenlőre nem úgy ahogy szeretném(állítgatom/találgatok), valószínű addig nem is lesz az az eredmény amit várnék, míg szét nem szedem ezt is apró darabokra és át nem nézem/javítom, mint kívül.
https://rekluse.com/product/co...
Ezt ismeri valaki? Egyáltalán létezik endúróba? Jó ötletnek tűnik a kosár fülek közé rakott acél betét, régebben ha ez eszembe jut vagy látom, tuti így csináltam volna meg én is, s nem az egész fület burkolom be mint a barnett kosarakon.
Ami bennem kérdéses, nem e csúszkál az ott terhelés alatt tengelyirányban ki és be.
http://youtu.be/FDSWZcqSM68
Dew , hogy muzsikál a gasgas???
Érdekes mentalitás ez a magyaroknál, anyagi haszonszerzés céljából átbasszák még a saját barátjukat is, nemhogy egy idegent, tisztelet a kivételnek.
Azóta lett valami? Olvastam, hogy amit megnéztél utána az nem jött be.
Esetleg nézz szét az apeh piacon, lehet árvereznek valami értéket, ami jó neked.