A homokon megy össze vissza pl a tenere atom stabil volt avval a 2 mázsájával
Ilyen homokos keréknyomos részeken voltam vele nagyon szépen vette az akadályt előtte ugyanott az lc4 azért bénább volt
Egyenesbe szerintem jobb az lc4. Itt ebben a homok sivatagban
lya lya.. 5 személyi igazolvány belefér.. pont mint a vanett keszűtartólya akkora
múhhaha
szerintem 5 személy teljes csomagjaival.. elfér benne.. plussz a futóra az öt motor.. és gó ride http://youtu.be/7qElIKG9xew
lya lya.. 5 személyi igazolvány belefér.. pont mint a vanett keszűtartólya akkora
múhhaha
szerintem 5 személy teljes csomagjaival.. elfér benne.. plussz a futóra az öt motor.. és gó ride http://youtu.be/7qElIKG9xew
kispolák.. ötvenért... abba befér 5 ember meg egy motor?? meg ha 120-130 mész vele pályán akkor mennyire hangos mennyire teherautós??
mert ha belefér a téma ..és nem is zuborgóss...akkor már indulok is érte..
merQr gyorsan hozza csak egy autótakarékbetétkonyve kell...
Gabesz... az van hogy én nem értejk németül meg az autókhoz.... sem!!...mondjuk kb nőkhöz sem emberekhez sem.. motorzáshoz sem... stb..de ezek sem zavarnak..
lényeg.. ha nincs olyan hogy megmondja valaki hogy hova mennyek és az t meg sem kell nézni csak hazahozni.. j és alkudni sem!! akkor én nem tudokmenni külföldre...
még itthon is necces...
lényeg még a 7en basztatom a témát.. aztán lehet ráhagyom egy időre...
most két tranzit van kinézve...
azokat még lyónak irják... asszonynak tetszett a vivaró is nagyon... mint méretben mint mindenben.. csak ő is mondta.. ez a msotani kicsi sok a szarból tipusú autó.. maradjon rajta.. a kereskedőn
majsd kiderül hogy a tranzit tetszik e majd neki.. mid alapből mind mikor majd 120al gurulunk vele..hang meg mindenben.. jó lesz e.. ha ngyon teherautós.. vivaró még nem vészesen volt az .. scudo meg konkrétan semmenyire!!...
akkor leeht váltunk.. ha nem akkro amarad ez.. régebben is eljártunk vele 4en!! egy szerelvényben.. golden mondta is.. mi a baj vele... pénzt nem ér mér ..( az 950 euró mit adtak érte az már az a kategória hogy ..l ehet meg kéne tartani és használni... használni...
leműszakiztatni,.. kb 50 ből át is megy.. majd használni még két évig...
mert amúgy meg semmi baja.......
A baratom kereskedeseben volt egy 126os kispolszki. 50 ezerert arulta, le volt utve es rohadt is. Az ora 14 ezret mutatott. Ott voltam mikor valaki kerdezte hogy valos e?
hivott a rÓÓland autós i.. este fél 5kor...
hogy miért nem mentem...há mondom...778000 van a kocsidba a 219 helyett.. a nkhpontgovpont huna rendszámoddal..
volt nagy hüledezés.. aztán végül is mondtam ha odaadod bontási árba érdekkel a jumpi...
mert mondom egy 2289 zeres autó is lehet kuka.. de egy 778 ezres autó is lehet szép meg egyben...
szóvla én az egész kilóméeróra mizériát.. ugy ahogy van megszüntetném...
cska 99.999 ig számol az óra..pung tum...
a többi nem számít...mert hogy hiába a valós 228 ezer... ha úgy lelakja a paraszt hogy ... a motro váltón kivül kuka a fél kocsi...
osztálytársamék vettek egy spintert elsó évben betekertek 200 ezret 4 évesen eladják műszaki előtt 3-350 ezerrel
ott is megy ám a matek.....
kb ez a helyzet az összes autóval kicsivel naggyal
én már gyújtök egy új loganra ha letérdel az astra nem szarozok lesz egy új autóm
már csak 6-8 évet kell rá várni
Viktor. 1,3 az kozel 4000 euro. Szerintem.nezz korul nemetben! Millioan.foglalkoznak auto behozatallal. Pikpakk.megvan.lepTrebuie cazare penteu 2 persoabeapirozva. Amit en.talaltam.4000 ert az full jo volt a turbohibat lesuamitva amit az elado azoonal el is mondott! Patika volt az egesu auto. Ilyenrket siman talalsz! 1,3 ert majdnem.megvetted azt amin.egybol komoly kiadasok voltak.latoterben. kicsit hozzaraksz ledz egy fasza csaladi kisbuszod. Van traficnak is 6 szemelyese.
hály kolbik.. na megvolt ma a 228ezerkm vivaró teszt...
lyól is sikerült mert nem vettem szart
1misi 3 volt .. 9 személyes fix árba hirdetve..
10 kép...meg mondta hivatásos alkalmazott (hivatása: a vevő szivatása )
hogy ez ennyi .. és kész ....
aztán a turbó 2500 ig nem csinált semmit...kiderült az 1700körül de 2000nél már teljessen üzemelni kéne... aztán a el ablak is kuka a rögzitőfékes dolgára is mondtak egy 70 ugó + mókadijj.. körülit...beleseje lelakva....de nem vészes mert lehányva nem volt.. fékek futómű motor váltó kb egyben a 228000km nek megfelelően...
légzsákos duma is ment olan de hál istennek szóltak.. az ne m is olyan kicsi probléma.. mert leet hogy 10ezer.. de lehet hogy 20x osa lesz...
viszon mig világit addig műszaki nem lesz rajta több...
turbó témára is mondták.. hogy lehet hogy pici pénz..dee leeht hogy a vezérlője az nem is olyan pici...
aztán mondam csak 300.000 olcsobb mint amik lennének...
de a belseje ful lelakva...(mint a vanett sem) elektromos ablak is nem működik...
aztán még mondom csak jó lesz ez .. igy is elmegy ..
aztán mikor bezárnám az tette be a kaput..
központi zár nem működik.. csak csattog meg beriaszt...de nem zár...
a ét első ajtó zár kulcsal.. az oldalajtóban forog a zárbetét.. cbelürről zár6ó..de akkor ki kell mászni valahogy...
a hátsó ajtó aztán meg..sehogy sem zárható...
még eg bevásárlásra se mehet el a paraszt nem hogy motorozni lezáratlanula cuccokat...
na itt let az hogy nem vettem szart.. de egy majd egy nap meg 4000km kellett hozzá ,,meg olyan szakadó esőben mentünk hogy sumákker vilnő nádzsel menszel voltam egyszerre a 100 utazóval.. mert volt hogy 20m sem lehetett látni a vizfüggönybe az autópályán...
de semmi baj .. mert én ott voltam és megcsináltam...
Nem.tudom.mennyit szantal ra. En.itt tavaj elszarakodtam egy kurvajot. 4000 ert iseadta volna. 2010 es. 6 szemelyes dupla toloajtos. Vonohorog tetotarto. Klima . karcmentes volt. Turboja volt beszarva zugott. De jart szepen. 5000 be megallt volna lepapirozva turbocserevel. Ebbol azt akartam.kihozni hogy nezz korul willhaben vagy mobile de. N. Itt nem.tekergetik a ceges furgonokat se. Torok kereskedot kerulni kell. Ki lehet fogni jo kisbuszt! Ne kapkodd el. A 6 suemelyes ritka de kurvajo! L2 a hosszitott. Si.an befer a motorod a fulke moge. Amugy kiveheto a tuzfal pikkpakk.
Realis lehet a 700 ezer is siman. Az enyem.2004 be kerult hozzam 130 ezerrel. De mivel ismerostol vettem.100% anyi vokt benne de ez latszott is akkor rajta hogy baba a gep. Az oreg akitol vettem.evente csereli 100 utan.mindig ujat vesz. Az enyembe most van 500 ezer de meg full jol megy! En relative sokat hasznaltam de hozzam.kepest siman mehetett napi 2* annyi is! Gyorsan.beleporog parszezezer. Amugy attol meg lehet jo viktor!! Alkudd le!! Es tegyel bele masik.motort ha kifekszik. Sima dizel? A tekergetessel nem.tudsz mit kezdeni. Max o fog elhajtani a picsaba. Ha jo az allaoota vedd meg szerintem. Csak alkudd le. Egy motort pikpakk hoz bele vili. Kuplungja legyen jo meg vegye szepen a fokozatokat. A motor vagy jo vagy nem. Ha jar szepen es huz a tipusnak megfeleloen nem.lehet baja. Az enyem siman elmenne egymilioig. Mondjuk en odafigylek ra..
Hagyd a csába. Ha jó fej akarsz lenni, szólj neki, hogy tárgytalan, mert... Simán lehet ő is egy átvert ember, aki nem tud arról amit te tudsz, nem olyan régi ez a lekérdezési lehetőség.
sajna minszámítógép analfabéta ..a képet ide nem tuom kiadni mit elküldtek nekem imélben..
de leirom...mit lát a paraszt 625 forintból:
gyártmány: citroen
tipus: jumpi 2.0 D
szine: fehér
forgalim állapota: forgalomból ideiglenessen kivont
km óra állás regszitrációi:
dátum....óraállás
2012.10.19....498564
2014.10.14...735062
2015.06.02....770180
2015.08.31...770190
2015.08.31...770180
2015.09.02...770300
2015.09.03....211223
2015.09.03.....211228
2015.09.03.....211228 ( ezen a napon 3 szor is regisztrálták..de????)
2016.03.30 ...214354
2016.06.08....219224
adat ellenőrzés: gyártási év 2006
hajtóanyag: diesel
ennyit kap a a paraszt..azért a 6száz20on5 forintért..
most akkor..megéri ez vagy sem???
egy biztos....
a szemem kerekedett mint az állat.. először a 498ezret.. azt minden képp ötvenezernek akartam látni...de aztán be kellett látni...
kb kilóméteróra cserét regisztráltak.. 770 ezernél...
majd ekkor kap6ott egy 211 ezeres órát...de attó még a gép egészében 770ezer kilóméter van 2015 ben!!!
majd az úly órával elmentek(211 ről 219 ezerre.. az 8ezer km)
tehát az autóban a hirdetett 219ezer 224 helyett.. 778ezer km van.. na most akkor ez mi??
csak hogy a tény az tény.. de ezt hogy kell értelmezni.. nem akart átbaszni hanem....
vagy hivjam fel és .. jánlaj a 780 zeres autóra egy... öt évet a vevő szándékos megtévesztése, anyagi haszonszerzés céljából miatt?? http://www.autonavigator.hu/au...
hály kolbik...
olyan autós sztorim van.. ..beszartok
Autóvásárlás...
szitrone dzsámpy...2006os...
full megkímélt full szuper.. 219ezer kilóméterrel magyarországi elsőforgalomba helyezésű...+ babámfaxa....
ára is elfogad6ó... másfél misi....
edelényben...
hát az nekem 350...
de bakker.. engedett is telifonba egy 80ast...
mondom ez az én autóm...
Bontós mondta is ... bakker nagyon jók a képek is .. a motorja is bosch elektronikás...
hogy magyarországi meg fú meg ÚÚÚ ..
ne is nézzek msikakat.....péntek lebeszélem a kereskedővel.. roliautóval...
7főn reggeli órákban ott vagyunk....
mondom rendsámot adja máé meg mert ha magyar akkor le tudom kérdezni a kilóméteróra állást.. 2010től minden műszaki vizsgánál...
lediktálja...
kiirom....
KLZ-908..
haver meséltevan egy olyna hogy nkh.gov pont hués le lehet itt klérdezn ilyet. csak egy rendszám kell hozzá..
meg ügyfélkapu..meg 600huszon5 forintot át tudjon utalni az ügyfélkapus ember.. és lejön az hogy ..
mikor milyen km óraállásokla volt regisztrálva( minden műszaki vizsga, eladások kor stb)
este megemlitem egy havernak... mondja hogy ja.. ..ilyenről ő mlég nem hallott..de van ügyfélkapulya...
meg pénzt is utalt már át...
aztán a kiváncsiság...csak halytotta őt is...ugyhogy a ránézünk a netre...
hát igy hogy sokat bénáztunk is 15 percmúlva megvolt a lekérdezés..
625 ftm be került az hogy holnap reggel nem utazok 700km oda vissza feleslegtessen.. mert egy kicsit hoyg si mondjam..
a kilóméteróra állás ... nem igazán vágott össze a hirdetésben szereplővel a hirdetés.. itt van...
Ilyen homokos keréknyomos részeken voltam vele nagyon szépen vette az akadályt előtte ugyanott az lc4 azért bénább volt
Egyenesbe szerintem jobb az lc4. Itt ebben a homok sivatagban