Köszi szépen ☺
Ha ott akkor tudom ,hogy ilyen jol megy es ilyen szoros az eredmeny akkor sikan jobban tepem es jobban figyelem... mert a prologon 31 lettem eltevedes miatt..na es 2 patakban is elottem beragadtak,es a Cp nél is nyugisan ittam es viccelodtem a csajokkal.Nem mentem full vadul hanem a normalis határokon belül ,nem is estem sehol,csak a vege fele kezdte agorcs az ujaim bekapni de azt hamar kinyujtottam.Elegedett vagyok magammal hogy enyi is lett .
Expert 5 helyezés
Mi voltunk....és szuper volt a talaj.....Az új gps is jól vizsgàzott......volt is rà szükség...Egyik patakban sàrllavina volt a tetején teherautónyi fa hordalék....Nem làttam még ilyet....
itt olyan szép idő van...hogy szinte sirok hogy ma nem mentünk .. oda ahova amúgy sem lyárunk
de aztán rá kell lyönni.. elmúlik az az idő..zárójel.. a forró nyár..zárólyel bezárva.. mikor ugy hekk 2-3 hetentet találni egy jó -nem 33 fokos- napot a halytáshoz..
Gabesz....
azt nem hinném hogy béBontós sem tudja a helyes választ
készül a féltetős kocsibeálló.. és nézem alá a kocsikat ...már most olyan sok lyött számításba hogy
opel vivaró
rönó trafik
citroen jumi és jámper
pözsó egszpert
fiat szkódó
pözsó bokszer...
már láttam T5 öket is a kinézett
az elképzelés...a 6 személyes legyenés az elrekesztett részbe be lehessen tenni 1ben egy verdát
= L1H1 legyen.. a nagyokból...és L2 az a kissebbekből szóba jöhet..
vagy ki hogy látja ezt??
tud esetleg valaki valamit róluk...
pl :sajnos a kiszemelt opel vivaróról hallomás.. hogy nagyon vékony jég mert a motor váltóval vannak vele problémák...
(de sajna az tetszik.. méretileg.. pont elképzelésbe vág...mert a 6személyes elrekesztett részébe hátul elférne a kis esigszeff
amit javasolt B az egy boxer jámper de az nekem kicsit .. magasnak ... izé... de egyébként végül is...
amik jobban elférnek itt az úly betonon majd a tető alatt.. azok a kölyök változatok....
a full ideális opelvivaró méretben .. (2m magas és 1,9m széles) meg ebben az árban.. a motorral mondták....hogy
hogy egy jumpiban az L 2 ben befér a gép a 6 személy mögé???
Ha nincs akku akkor ott van mindenféle áram csak rendes egyenáram nincs
Ha még így se fog menni akkor a kimenő oldalon érdemes a kondit növelni mert az egyengeti a görbét
Aztán hogy az a mérő kütyü mennyire érzékeny a frekvenciákra nem lehet tudni
akkor ezért olyan sokszor hall6ó rajta a hangod
Ati kérésemre rakta föl hogy lássam hol is voltak a 7végén...azt mondta jó volt ..csak ok az összekötő pihentető szakasz
ha szerzek egy bömös GS 1200estt... ez lesz az első szervezett túrám bemelegítő szakasza
hát kb 1értelmű.. ha a telepekről megy de a motort nem birja akkor az...
a motoron a 12 volt kb úgy jelentkzik mint lüktető feszkó
de ne is kicsit lüktető..mert egy tekercsnen a egyen 12 volt az úgy jön ki.. hogy a szinusz hullámból kb az egy periódus alatt jó ha 1/4 periódusban van az az "egyenáramnak" csúfolt 12V azon kivül egyébként 0 V...
na már most ez aksi töltésére kiválló...ha lenne a gaszgaszon aksi.. menne is a kütyüd róla..
lya amúgy...
mennyit mér ezt a műszer.. milyen meleg az a kipufogó gáz és hol.. milyne meleg?? mert tuti számit...mert ha hideg gáz lenne ..nem égetné meg a kipufogó könyök az embert... és javitana is azon a frány harmincon pici százalékos ottó motort 6ásfokon
ugyhogy én kifejlesztek egy ideggáz fúziós hideggáz kipufogót ...már ha lesz időm két... betonozás közt
Gondolom nem sok amper nem kell
Ha ezt rákötöd akkor stabilizálja a feszültséget
Lusta vagyok megkeresni mennyi bemenet kell a 12 volthoz de szerintem 13tól már jó neki
Ez a kapcsolás kb 200 forint lehet
Van többféle kivitel pl 78s12 azt hiszem ez tud a legtöbb áramot
Másik témakör a motormatrica. (ENDURÓRA!!! nem utcai motor amit csak a szél ér)
Tudtok olyan nyomdát, ahol van motormatricának megfelelő alapanyag? (graf hordozó+lamináló)
(3D autó nem vált be laminálva se, gyengék, nekem felszakadozik)
Motormatricával foglalkozó cég, nem hajlandó csak a grafikámat kinyomtattatni bár ők se árulták el mi az a hiperszuper anyag amire dolgoznak,
a nyomdából sem kapom meg a pontos infót, hogy mivel dolgoznak, vagy nem hajlandóak lerendelni 1nm nyomatért azon anyagokat amiket kinéztem, hogy szerintem működne. Utóbbit még csak megértem, mivel nekik nem adnak el 1 folyómétert, meg a gépet se szívesen szerelik át csak ezért...
Ami beszerezhető itthon alapanyag azok közül, ami talán működne, grafikai hordozónak a HT-s vinyilek (gyengén tapadó felületre extra erős ragasztóval pl: MPI 2006 HI-TACK vagy Orcal3105HT ) Laminálni meg a kavicsfelverődés elleni laminálók már elfogadható vastagságúnak tűnnek.
(pl. Oraguard280 vagy Avery 7000 sorozat pl 7545)
Amit nem tudok mennyire venné fel az idom ívét mivel ez "vastag" lenne, ebből a szempontból a 3D tökéletes volt.
Külföldi oldalakon persze találtam brutális alapanyagokat, amik tuti jók ezen célra...csak infó nincs itthon melyik nyomda nyomtat ezekre. Szerintem egyik sem...max a motormatricások bevásároltak ebből és leviszik a nyomdába, ha egyáltalán ezekkel dolgoznak.
Nekem az a tapasztalatom a márka névnél kifújt a tudás a nyomdában mikre nyomtatnak bár valószínű inkább titkolják a pontos típust, s igazából nem is érdekli a vevők zömét,kell egy autó matrica vagy padló vagy fal és kimerült az igény...
Gondolkodtam még falmatrica vagy padlómatrica lehetőségben, mert tapadásban+strapabíróságban jónak tűnnek, persze itt se derül ki mire is nyomtatnak pontosan. A gond, hogy tapasztalatom nincs, hogy bírná a kültéri igénybevételt, mivel beltériek.
Természetesen lehetne próbálgatni, de egy próba 10eFt, mivel ennyi a nyomtatás+laminálás kb. (persze lényegesen kevesebb mint egy egyedi matricaszett)
Külföldön le lehetne gyártatni a jobb minőséget e célra, de ott meg cumi a posta.
Van valakinek tapasztalat infó ez ügyeben, mire és hol érdemes nyomtattatni? (NYOMDA???)
Nem az érdekel milyen minőségbe nyomtatnak, mert ez általában hasonló, inkább az alapanyag ami fontosabb.
Ezek szerint motoroztál egy jót saját tempóban és nem volt semmi nyaktörő gáztépés, így nyugodtan az expert dobogó közelében vagy.