Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elektronikához jól értő van köztetek?

Van egy kütyüm (kipugázhőmérő) ez tökéletesen működik elemről (12V és 9V) is. (12VDC kell neki a leírás szerint)
Viszont nem működik 12VDC vagy 9VDC trafóról (régi kisvasút trafó),
illetve nem megy a motor generátorról előállított és egyenirányított áramforrásról sem...
Nem működik=nem jelenik meg a kijelzőjén semmi, mintha nem kapna áramot.

Mi baj lehet?
Az egyenirányított áramra lehet érzékeny, nem elég sima neki a transzformátor áram és a motor egyenáram(, azaz egy pufferkondi kéne)?
(Próbáltam, a trafó váltóáramjára ráraktam egy greatz hidat, ami tuti 2 utas, de azzal se ment)

Köszönöm!

Tudom használni elemről a motoron, de rá szeretném kötni a motor áramkörre, ne kelljen az elem.
hály kolbik...

na Déw akkor meg van hogy Bali miért olyan alacsony?? mert hiányzik neki az ülésből nem is kevés vagy fordítva vagy mind1 de lényeg az ülés nem szar.. csak szarrá van alakítva.. és meg kell szerezned a gyári szivacsból a kivágott részt

a kerékcsapágynál az fbs azért müködik.. mert ott nincs oda vissza csiszolás mint a lánckeréknél...ott csak felfekszik egyszer és kész.. mig lánckerék oda vissza izeg mozog attól függően hogy motorfék vagy tolóüzem van a gépnél...
sőt..
mivel már el van rontva lehet kisérletezgetni is vele.....mert nem mindig a gyári a legjobb
Na ez a bosszantó! Viszont jó hír is mert így nem neked kell kitalálni, hogy hogyan jó, elég csak a gyári állapotot helyrehozni.
közben rájöttem mi lehet itt a bibi, valakinek magas volt a gasgas és kivágta az ülésszivacsot...a gas ülés teteje is majdnem egyenes, ezen meg ráfekszik a műanyag vonalára
Így az is összeállt, miért ilyen alacsony ez a motor (ami már nem az igazi, ez túlzó, fárasztó ülni rajta)

Nekem az első lánckeréknél nem vált be ez a módszer, de a kerékcsapágynál bejöhet. Egyébként simán tehetnének a távtartó belsejébe is egy o-gyűrűt a tengelyre, kívül van szimering ok, de belül semmi nincs.
tudod jól, a bejutó víz és az így nem megfelelő kenés teszi tönkre, vagy az eleve nem megfelelő kenés, mert már vagy nincs benne vagy kevés a zsír.
OK vannak pelenka acélból készített csapágyak is, amik nem bírják megfelelő kenéssel se.
örülök, hogy mentél egy jót (leszámítva a meleget)
Szia!

Szerintem fejtsd ki bővebben/konkrétabban mire is vagy kíváncsi, mert lehet nem arra fogsz így választ kapni ami érdekel.
Sziasztok!

Mit tudtok elmondani ezekről a gépekről? Exc 400R 4T vagy exc 200, vagy exc 300 ? azt tudom az exc200 milyen mentem vele.
hály kolbik...

Gabesz...
udom hogy .. hogy is mondjam.. nem mondol igazat.....mert igaza hogy hiányoztam nektek mint a hererákos a nőgyógyászati ambulanciáról...
de azt hogy te.. te kikészüllyél azt nem hiszem el...
beszéltem... mindenkivel.. és mondták bazi jót hajtottatok...

mint irtam én már nem járok oda.. de havered volt tán tegnap kint nem is egy.... azt mondták fain is volt....de üres volt az erdő... kb mindenki oda lehetett nyaralni....
fizetett vezető minden képp ajánlot minden hegyben..mert ahogy szoktam volt mondani.. egy lyó vezető.. megfizethetetlen.. minden másra ott a lyurókárd mászterkárd

mondták zarándba nélküled eddig sem.. és ezen túl sem akarnak lyönni...velem meg pláne nem mert már kiismertek
de mivel mint mondtam nem járok már oda.. .. ezért igy én szóba sem lyöhetek...
kettő amúgy is szar helyeken béna nyomon mentek azok kik eddig mögöttem kényszerültek haladni..... igy a hosszú évek távlatából végre fény derült erre is...
ezért számomra marad a kroccpálya..+ ahogy le is irtad...az imaszoba betonozás mint tevékenység és hobbi is egyben
betonozom 1 7 ig locsolom mint atom mikor meg már 28 nap múlva lyól megkötött .. mint a beton, aztán felverem a betont , kihordom a törmeléket.. majd mikor már úlyra szép homokos az alja megint lehet betonozni... ez kiadja igy egy darabig a hobbit, szabadidőt )

amúgy ha haverreidnek nincs elképzelése a jó vezetőről.. tudok alyánlani nekik.. ami aztán mindehol köztük zarándban is a legjobb vezető...
Az a neve hogy...
szupra-vezető....na ettől lyobb nincs..mert ennek vezetőnek aztán nincs ellnállása.. tehát a legjobb vezető a világon...
de amúgy ez az ideális vezető ez csak elméletben van.. és megtalálni a természetben egy elméletben létező dolgot elég nehéz... de
azt mondom nincs lehetetlen csak te(l)hetetlen
Jooo nal csak egy napot voltunk. En.kikeszultem.egy felfelebe rendesen. Leboritottam.a motort egy fa koze beszorult. Vagy tiz percig rangattam.vissza a csapasra. Azis lehet egy fel ora volt. Fujj. Meg ilyen rosszul sose voltam. Fulladtam.meg majdnem.okadtam. . De aztan eszhen tertem..kb 45 C fokba mentunk. Ilyen.melegbe meg sose mentem.nem.is tervezek tobbet hősegbe motorozni..amugy jo volt de inkabb edzotabornak ereztem. Jo fol meg lefelek.vannak ott. Csak nagyon kis koncentralt teruleten motorozik. Majkl nek meg nekunk.is eleg volt ott egy nap. Ma csak a pestiek.mentek egy erosebbet. Hianyoltak teged nagyon. Tan kibetonoztad vegre a foldes padlot az imaszobaba?? Vagy megint a tilosba motoroztal.ma? Fel ne rakd a videot mert ki.leszel figyelve. Legkozelebb vedd fol nekik a telefont ha hivnak!! Azt mondta az egyik cimbi hogy ha tovabbra se josz veluk a zarandba vezetot fognak berelni aki nem.te leszel ( de nem.is en )
150 óra.. az állat..
nekem még olyan sosem volt..a legjobb is .. max 80-100 órát és az sem szar.. az a gyári skf csapágyszettel volt..
hály kolbik...
Gabesz..
láttam kerestél meg a többiek is hivogattak de nem akartam felenni mert akkor elcsábultam volna a motorozásra.. ne értem rá családi dolgok voltak.. nyaralni kellett vinni őket.. nélkülem már el sem tudnak menni nyaralni..
mesélték hogy faxát menetetek.... hálás istennek ti még motoroztok..
nekem már nem jut csak a család.. a betonozás meg ilyesmi...

mesélj mi volt...
hallom Ioval úgy összehaverkodtatok hogy odaköltözöl hozzá
de mi lesz akkor özterejhel nélküled??migránsok foglyák benépesíteni a ződ legelőket meg hajtani a lila teheneket??
épp akartam írni hogy érdemes egy kis plusz zsírt tenni a csapágyba, láttam olyan fag csapágyat amibe kb egy fél borsószemnyi zsír volt csak
Persze Zsirtol kaptam ajándiba a porvedoket es azok rajta vannak.Mikor a porvedoket fel raktam volna azelott uj csapagyakat tettem, az elott kibontottam ujra zsiroztam es uj szimeringeket is raktam...igy birja is az elvarasok ak megfeleloen..van egy rend hatso csapagyam de eddig nem kelett...mas motorokon ugy csereltem mintha azzal ment volna...foleg a yamaha
Nekem ez a FAG van benne es 1,5 éves. .uzem oraba 150 minimum..es kutya baja.
Vik hogyhogy nem.vagy ionutnal? Azt mondjak itt a cimboraid hogy szoltak neked... Multheten se meg azelott se jottel veluk. Pedig lassan idekoltoznek 2-3 napokra.
hály kolbik..

kis technika...
hátsókerék csapágy... a két csapágy közti részen.. nem kis mennyiségű viz volt...
csak a két csapág közt... a szimering és a csapágy közti részen mind a kettőnél vizmentes zsir volt...
igy már jártam máskor is......
de mér hogy ez a mostani zkl csapágy szégyenletessen keveset futott.. pedig a fékoldalt volt...
mig a lk oldalt a koyo az jól biri...
de mostanság mióta nem kapok koyót... a F.A.G.-ba meg a múltkori 3motorozásos élettartam miatt megszűnt a bizalom...+ az úgy is kerékcsapágy lesz lyó oda a vásári bazári is...400-500ft ért...szóval mostanság csináltam magamnak jó sok munkát... a hülyeségek miatt
de lényeg.. ma kaptam koyót...
és ez a vizes témában a múltkor is agyaltam már mi is kéne...
hogy beleesztergálni egy vékony gumigyűrűhornyot és azzal összerakni a csapágyak és távtartók közt ne tudjon bemenni a viz..
de aztán most 1szerűsitettem...
ne legyen már többet viz ott ahol nm kéne.. és haloványan megkentem a csapágytávtartó mindkét oldalát fbs-sel..
meg a acél szimeringfutamokat is....
na ha most is lesz6 benne viz...hát... tökönszúrom magam...

mondták az okosságot hogy a tv által favorizált külcső porvédő gumi.. az konkrétan meg kétszerezi a csapágyak élettartamát...
de a jólzáró szimering+ az eszetergáltatott acél szimering futam) az sem engedi át a dolgokat semilyen szinten

ugyhogy nagy bizodalmam van hogy .. 25-30motorozást azaz kb 80-100 órát is lefutnak ezek a koyo-k ezel a kis okoskodással
Ökör volt.....
Nézd meg őt 74 éves most 3x Mr olimpia meg a többi
Ésszel is lehet csinálni
Bár biztos az ilyen a ritkább, elég sok kokszoló szervezete feladja 40 éves kora előtt
Felenk.van egy gyerek. Mostmar ibkabb oregember. Asszem.44 eves. Ifjabb kirunkba meg aztan.meg sokaig a body buildingben.porgott. hirgedten.nagy kokszmester volt. Jo sok fiatalt kinevelt kesobb kulinfele szerekkel versrny szintre. Olyan hogy lattad a gyereket semmi testalkat full atlagos. Aztan egy honap.mulva nem.hitted el.hogy mi.a fasz?? Ez ugyanaz az ember? Full kigyurva. Na ez a kokszmester most van tul ket agyverzesen. Log a fel arca. Ugy leoregedett en meg ilyet nem.lattam. lehajtott fejjel jar kel . nem.ismersz ra. Leőszülve lerottyanva. Megkerdeznem.tole hogy megerte e? De igazabol az o dolga. Inkabb az a szomoru hogy jo par fiatallal ugyanazt az utat jaratja mint a sajat eletutja. SUPERSTAR
Dugják is fél utcát a heti 2000 mg tesztoszteron plusz miatt
Aztán amikor leállnak akkora a golyójuk mint egy babszem
A természet nem téveszt, de ha van pénz új vesékre meg egyéb cuccokra akkor sokáig lehet élni, csak aki ökör az pusztul el gyorsan
hály kolbik

Déw
nekem a fe 570 bergen volt eddig egyedül az üléssle gond..
de az geeci mód szar volt
megoldás az lett hogy
2 sor olyan kempingezéshez való 1-1,5cm vastag polifómból lett a nagy ülés alá betéve...
sem ragasztás sem semmi nem volt..
rátettem a műanyagra..körbevágtam.. szakossan
aztán a tetejére rátettem a gyári szivacsot.. ara meg visszahúzták a gyári bőrt...
feszes lett mint atom.. de jó is .. kb 2 cm emelte meg de igazándiból nem volt semmilyen sinten látható....de a különbség az olyan szinten volt érezhető..
az első 1-2 motorzás után konkrétan szét akarta szakitani a seggem..plussz olyan szinten nyomta az ülőcsontot a nap végére hogy ......motorzás utáni nap is fájt!!!!!
na ez 100százalékban megszűnt ettől a polifómos okosságtól..

doppingról kb én is azt vallom ...engedném..aztán ezzel is fejlődne az orvostudoomány.. meg a patológia is
badiban is úgy van hogy van aa naatural testépítő ..azokat szűrik is.. meg van a másik.. azok meg maaga aaz orvostudomány csodái..már hogy még neem döglöttek bele a lóadagú tesztoszteron szedésbe
Köszönöm.
A hülyeséget, meg a hülyéket szerintem korlátozni kell...különben jelen esetben a normálisak sosem tudnának eredményeket elérni.

Úgy ok a dolog, ha van a doppingos ág meg a nem doppingos ág, s külön versenyeznek.
A nem doppingos ágon marad továbbra is a "korlátozó" vizsgálat, a doppingos ág meg csinál amit akar..