én nem tiltanám a doppingot, aki bevállalja az csinálja, aztán ha kihal villámgyorsan az az ő gondja, ő akarta......
amúgy már az ilyen megyei focicsapat szinten mennek az okosságok ahol kb 0 a tét, nem a semmiért halnak meg a fiatalok egyik percről a másikra
ha elakadsz a témában keress meg, nekem már van némi ismeretem
legfelső rétegnek jó lehet ez: Szivacs neve:KEMÉNY-5078
most van tesztelés alatt eddig 4 nap van benne és még egyben van
de csak ilyen felső pár centire alkalmas, a kocsiülés sokkal rugalmasabb
vettem kárpitos boltban is rugalmas szivacsot de nagyon ritka a hab, motorra teljesen alkalmatlan, esetleg a bőr alá egy réteg ami kiegyenesíti az apróbb egyenletlenségeket, 1 centi vastagot ki lehet nyújtani 2-3mm vastagra
A bolti szivacsot felejtsd el összeül 3 menet után
Kocsi bontóba keress ülés szivacsot
Vágd fel ragaszd rá és formára lehet csiszolni
Minél keményebb a szivacs annál jobb lesz
ennyire nem vinném túlzásba, hogy öntsek új szivacsot. Kell egy puhább habszivacs tábla, azzal beburkolom a jelenlegi ülés szivacsot, ráhúzok egy másik huzatot és viszlát, egyébként se baj, ha magasabb egy cseppet az ülés.
Közben utánaolvastam külföldi fórumokon, azt írják gyárilag kemény, még az újabb modelleknél is.
Ez az ülés téma elég kemény dió
Napokig kínlódtam mire összehoztam egy használható ülést az lc4-re
A megfelelő alapanyagok beszerzése már-már lehetetlen feladat ami a kereskedelemben kapható egyik se alkalmas az ülőfelület kialakítására
Amúgy ez már nem natúr szivacs hanem formába öntött poliuretán hab, kemény de mégis rugalmas, de ha megsérül (pl szét van ülve)utána mindig szar lesz
Az tutti hohy ezt sima vizzel.es.kekxel nem birod
.foleg amit ok csinalnak....az hot ziher ,hogy valami olyat nyalatnak veluk mint a kecskekkel...
Dopping teszt ? Lofaszt.
bekapnak pár bogyót aztán előjön belőlük a terminátor
nem túl rég olvastam hogy valamelyik tollaslabda csapat is doppingolt....
tollaslabda...... hát akkor a motorsportban ugye senki sem kokszol
Es azt hallottatok hogy a romaniakszon a profik nem.levegot lelegeznek.be?@ hatizsakhukban van egy reduktor. Egy specialis gazkevereket adagol a belegzett levegohoz a sisakon at. Attol nem.faradnak ugy.katonasagnal hasznaljak ezt a gazt hogy napikig nem.alszik a katona raadasul dupla erot ad.
A tapasztalatok szerint nem az oktánszámmal trükköznek a kutakon, hanem az adalékokkal. A NAV minden hónapban mintázza a kutakat és a laborban mindig jó az oktánszám, ezt a családon belüli NAV-os rokonomtól tudom.
román benzin fura, nekem attól mindig kevesebbet eszik a motor
itthon aszfalton 4.5 körüli a fogyasztás ott 4,2
a román fél kicsivel lassabb, ellenben több a cucc
A roman benzin csinal olyat hogy elromlik az injektor. Illetve kinyirja a gyertyat. Lehet volt hasonlo elmenye valamelyik profinak. Ezert nem.kockaztatnak a roman benzinnel.vagy a fasz tudja. Lenyegtelen.
Ami még szóba jöhet az az átszűrt szennyeződésmentes fos 95-ös, hogy ne tömődjön el a porlasztó pl alapjárati fúvókája, és a benzinbe kevert gondosan kimért olajmennyiség.
Akkor te a hengerfej differenciáját érzed, nem a benzinét. A három oktánszámmal magasabb üzemanyag égési végnyomásában nincs érezhető különbség. Mutatja a kétütemű rendszerbeli működését, hogy egy elem megváltozatása felborítja gyárilag kikísérletezett minden körülmények között optimális működést.
Amúgy a kevésbbé kopogás is káros.. Bár szerintem vagy kopog vagy vagy nem kopog.
Tény, hogy nem egyszerű belőni a 2t-t, úgy hogy enduróba se csörögjön az olaj a kipufogóból, meg a legnagyobb teljesítményt adja, úgy hogy a crosspályán se kopjon szét tizedannyi idő alatt mint a hard endurós üzemmódban. -és ne egyen 30 litert 100 km-en.különbség
Őket kéne megkérdezni mit kotyvasztanak, simán lehet csak a keverőolajjal variálnak, mert a többieknek bekevernek valami olcsó szutykot bele, ők meg belerakják a sajátjukat.
Csak az oktánszámot nézve kizártnak tartom, hogy a 98 kell nekik, annyira tuti nincs letéve a hengerfejük, mert kurva szar lenne a motor extrém enduróhoz kicsi présmagassággal, hajlamos lenne leböffenni alacsony fordulaton.
Azt lehet, hogy a 98 v 100 esetleg égési nyomásban így fogyasztásban ad valami pluszt.
Bár szerintem ez ügyben is egy jó karbi többet számít, aminek nagyon jó a porlasztási minősége, természetesen a mellett hogy megfelelően be is van állítva.
Elméletben nézve szerintem a KTMbe nem véletlen tesznek "csak" 36 os torokátmérővel rendelkező karbit, kis fordulatokon ez által nagyobb a torokban az áramlási sebesség(mint 38 al), jobb lesz a porlasztás minősége, magyarul alacsony fordulatokon a KTM nyomatékosabb tud maradni így, szemben a 38 as karbisokkal.
amúgy már az ilyen megyei focicsapat szinten mennek az okosságok ahol kb 0 a tét, nem a semmiért halnak meg a fiatalok egyik percről a másikra