Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én teszteltem hogy 5 bar felé kezd tömíteni 7 felé már sehol sem szivárog
kivéve azt a k....a mitas első gumit mert azt képtelen tömíteni 10 bar mellett sem
Az en tublissomra az van irva 7,5-8 bar. Nalunk mindenki 8ra fujja.
csak az a fura hogy aszfalton mentem éppen laza 70-80as sebességgel amikor így elszakadt a belső
még az sem játszott hogy valami faág odavert neki
akkor a legközelebbi gumi szilikonzsíros lesz remélem nem eszi meg, olyan cucc van itthon
letapadt az száz100alék...
oda olyan sikosito kell ami mellett nem tud még 7 kocsmán.. illetve 7 báron sem letapadni...
szilikonyzsír.. vagy vazelÍÍny :-)
mindég mondjátok hogy igy meg úgy.. de a vazelin az a kifelyezetten kiszáradós helyekre van kitalálva.. olyan gumis témában is az orvosok nem hülyék
7 bárra volt fújva a tublis annyival szépen tömített
csak szappannal volt kenve semmi mással, evvel a vízvezetékszerelős szappannal nagyon jól csúszik
múlt év ősszel vettük túl öreg nem lehet az a belső, pl a ténérémben a 89es belső se szakadt szét, szóval csak nem esik szét egy belső pár év alatt
hály kolbik...

néztem ezt a Jarvis videót...
hát 20 perc alatt nem ment végig

de tetszik hogy egy ilyen...hogy is ir6om hogy nehogy sértődés legyen belőle ....szóval hogy a romaniacs goldot is be tudta fejezni.. szóval hogy egy ilyen ...mond6ni egészen ügyes embertől van fent nézhető videó...
az a ro6t sildje ne takarná ki a 1/3 látómezőt ...mert igy nem 16-9 be élvezhetjük csak 16-5,5 be
az hogy egy igazi ufó az ember azt igy lehet a legjobban látni....bakker nincs neki akadály ..nem véletlen.. külön kategória már ez a szint...

Ini...
nézem ezt a defektet.. hát elég gáz helyen van.. ...hogy a rákba .. ez tipus hiba???
még jó hogy a cigó tublinak nix ilyen betegsége ..mert ha ez sűrűben van.. akkor ezt hiv6juk betegségnek nem ?? pedig az ember tényleg azt hinné.. ami nem occó.. az.. az a az a drága ahogy nagytanítóm.. zsírtévéj mondta régen... egészség legyen.. a többit meg megvesszük kilóra

déw...
ne adjunk olyanból tanácsot amiből nekünk nem volt sok tapasztalat(mint pl nálam az egy motorozás után leköpött st 5 ..mert azóta meg hogy betört 2-3 motorozás után faxán működik..jó mondjuk az ms 3 hoz képest...jócskán kevesebbet tud elmenni.. de azért működik
az amit hallomásból tudni...hogy nem szaretik 6,75 bárra fúlyni amia névleges gyári értéke a tublisnak.. mert akkor elengedi a levegőt....7-8-9 re szokták..de az meg nem is kicsivel több mint a névleges.. onnantól meg aztán...

amúgy ha mindenk ott a szeleőptőben van a probléma.. akkor valószínű hogy a gumi el akar csavarodni.. és azért tépi el magát ott... ami elcsavarodásra a Jaxi féle bekenem vastagon szilikonzsirral.. az az 1etlen és jó megoldás...
mert akkor a 8-9 bár az el tudja csavarni a gumit a nélkül hogy letapadna az oldala .. és széttépi magát
én is a cigót belül bekenem mikor összerakom.. aztán mondjuk kb 1 évig.. meg vagy 4-5-6 gumicseréig rá sem nézek.. csak kivül kenyegetem be mikor a külsőt megforditom vagy új külsőt rakok rá..és akkor is csak a vazelÍÍÍn
Bekenitek valamivel a tubliss belsőt mielőtt bekerül ? vazelin, szilikonzsír, stb?
hány bárra fújod a belsőt? Tudod-e hogy mikori gyártású évjáratban a belső, rá van e írva?

Szerintem ne ragassz rá foltot.

El tudom képzelni gyártási/anyagminőségi (elöregedés) bibit is, egyszerűen akkora ott a feszültség 6-7 báron, hogy nem bírja ki az anyag, ahol belevulkanizálják a szelepet a gumiba és szétszakad/reped.

Nekem a cigó sose enged el/forog el 3 báron sem, s abban még vakszelep sincs, próbáld meg kevesebbre fújni, nem tudom mi a bevált nyomás.
Amit JAXY ír, lehet az is megoldás, próba.
Már többen szenvedtek ezt el...szerintem mikor rakod be akkor jol be kell locsolni oda a tovebe is...en mindig azt teszem...amugy mindenkinek ilyen csipodes szeru hasadas lett.
Szóval nem egyedi eset
Még múlt évben lett vásárolva szóval a gari nenigen hinném hogy érvényes lenne
Azt hiszem az mx mániától rendeltük
Esetleg az segítene hogy az újnak mindjárt rátennénk egy nagy tiptop foltot a szelep köré?
Láttam már több ilyen postot, ha ez vigasztal... számlád megvan?
Vidd vissza ahol vetted, s cseréljék ki vagy adják vissza az árát...
Bár nem tudom milyen garanciális szerződés van a tublissra, talán drgonzó tudja?
Járt már így valaki?
A tublis belső szelep részénél fekvállt az összeillesztés
Azért egy ilyen nagyon túlárazot terméktől nem ezt várná el az ember
Főleg úgy hogy összesen 8 nap motorozás van benne
8 óra motorozást nem vesznek fel.


00:10:45 nél megvágták, ott lecsúszhatott Jarvis és kivágták belőle a szenvedést, szerintem
Később is vannak ilyen kivágós részek, kíváncsi lettem volna arra, hogy ott épp mit csinált :)
00:26:03 tól kezdődő helyen ahol Ő IS LESZÁLL és tolja, itt zúzta le magát Bolton?

Hihetetlen tempóra akkor kapcsol, ahogy beér a tankponthoz(1:40:00) és észreveszi, hogy utolérte Wade :)
Azt hittem 1:55:19 nél leveszi a fát :S

Tankponton cserélhetnének neki kamerát és akkor meglenne a többi rész is...
En sok aprosagot hallok látok amit maskepp csinál amiket csak akkor veszel eszre ha minél többet próbálsz motorozni es át érzezni, mit csinalsz a motoron es ő mit csinál.Persze olyan sokat nem lát az ember egy O.B. videóból de mint pl.Jarvisztól lehet ezt azt el sasolni.
hály kolbik....
lyól mondod Sanyó
de még a betonozást is ird ide.. mert ilyen melegben az is kafi...

lyó a videónézés is..
de még többet ér ha az ember olyannal mehet aki kategórikussan ügyesebb...de nem csak nálunk hanem mindenkinél akivel eddig valaha hajtottunk...
lya és egy 8 évvel idősebb mint én és 10 éves 130 kilós 4t vel nyomja.. na az onnatól aztán a taniccs mester kategória
a múltkor a duplasziklást is csak miatta csináltam meg.. olyan tisztán mint még soha eddig a fe 570 konkrétan nemi mentem már arra mert annyi volt a kudarc élmény.. aztán most .. lassan 2 éve hogy elment az 525... most merészkedtem neki megint telibe... na az pénzt ért...
szerkesztek is idee egy olyan videót...mindjárt...
csak hogy lássátok
Hali! Ha a videó nézegetéstől tanulni lehetne,,,,,akkor én mär nagyon tudnék motorozni.....Félre ne értsd,,,,,fontos dolog,,,és hasznos lehet...De az igazi tudàst a gyakorlatban szerzed ...Szerencsés az aki jobbakal tud hajtani....Élőben jó látni ,ki hogyan csinálja.... De ilyen melegben ,és télen marad a videó...
Sokat lehet tanulni ..
http://youtu.be/i8a_eNVhSFA
Sziasztok. Eladó a képen látható motorkerékpár szerelő állvány. Keveset használt, Újszerű állapotú. Max teherbírás: 300kg, 75cm magasra emel.
4db rögzítő szem van rajta.
Fix ár: 40.000Ft
Kecskemét
06307369590
https://support.google.com/you...

azaz elvileg 48 vagy 72 óráig érheted el, s csak azt az egyet, azaz mindegyikért külön fizetni kell, mivel videónként van megcsinálva, nem a csatrna előfizetős.

Aki előfizet a számítógépéről a kukikat küldje már át (nem hinném, hogy IP alapon megy)
http://youtu.be/72FZIFg2FXM

Ezért a Jarvis oktató sorozatért valaki perkált már? Érdemes megnézni? Van benne új, vagy csak a neten lévő videókból van összevagdosva ez is?
Illetve ha egyszer fizettél, megnézheted akárhányszor, vagy ahány nézés, annyiszor 374 Ft?
Illetve ha kifizeted a series1-et az érvényes a series2 re is?

Köszi az infó, már ha van valakinek.

Csak tanács olyan gépen nehogy használjatok ilyen bankkártya kódos megadós fizetési módot, amin minden mást csináltok és esetleg "vírusos", mert hekkerek lenyúlják...
ilyen fizetésre célszerű csak erre rendszeresített gépet használni, amin nem valószínű hogy van ilyen lopó cucc.
(Nem kell 2db számítógép, vannak már virtuális gépek amiket lehet telepíteni egy számítógépre)
hály kolbik...

itt megint 34 fok van...
ilyenkor aztán lyól köt a beton...