http://www.gerecsemotor.hu/s3-...
Csak gyárit tegyél rá, mert az esztergályosok által fabrikáltak nincsenek se statikusan, se dinamikusan kiegyensúlyozva... http://youtu.be/16d-ewfc8lU
Eben a videóban találsz rajzot, de ha legyártatod, utána küld el kiegyensúlyoztatásra, különben szétrázza a motort!
Ha az a bajod, hogy nehezen fordul át a motor, leböffen alul, emeld meg a présmagasságot. és/vagy szegényíts az alapjárati körön, lehet túl dús,
esetleg tegyél rá másik régebbi motor (06 vagy 09 es) inercia súlyt, az is segíti az átfordulást, de megviszi a főtengely kiegyensúlyozásod.
Megnéztem a két típust amit írtál és nekem Cartridge van.Szerintem a 4cs 13 van csak. Még próbálok tekergetni rajta és ha nem lesz jó át lesznek szelepelve.Köszönöm a segítséget.Lenne még egy kérdésem.Mennyi olaj kell bele?
Addig amíg rá nem jön az ember arra,hogy a futómű azaz a tellok a legfontosabbak egy motorbinyiglin addig is es az utan is kuldje el szakihoz...mert az hogy erősebbé gyengébbé...ott csavargatni mint amalac fülét telyesen hülyeség. Nem okoskodni meg akadekoskodni,ertetlenkedninkell...kuld el es mond meg mit akarsz hogy legyen es olyanra csinálják. Ja es persze kell tudni milyenre is csinálják, mert az is fontos tudd mire kell es hogy legyen be allitva.
Tapasztalabol beszélek. ..en inkabb kuldom 650km Csokihoz minthogy agyaljak olyan dolgokon amihez ugy sem értek. .de egy dolog tutti...mukodik es ha valami valtozik azt erzem...es most szuper jó
nekem eddig minden megvett motoromnak használhatatlan volt az eleje
aztán kiganézták kicserélték ami szar volt és már jó is lett
egyedül a majd 30 éves ténérébe tettem csak új rugót abban volt ideje elszaródni a gyárinak
Vidd el egy telóshoz, hogy nézze át/alakítsa át, mielőtt befektetsz egy olyan alkatrészbe, amit lehet nem is kéne cserélni.
Sok oka lehet annak, hogy egy teló "használhatatlan"
Te jól átgondoltad? Mi abban a bonyolult ha keresek 4.0 vagy 4.2 spirál rugót?A motor amúgy 12-es exc 250 és ami most benne van annak a vastagsága 5mm és nekem nagyon kemény ezért keresek gyengébbet.
Milyen évjáratú és tipusú a motorod ?? "Amilyen vastag a rugó annyi Nm", Ez nem igaz..!! "Esetleg valakinek eladó 4.0 vagy 4.2 spirál rugó?" Ezt meg nem értem hogy kínálod, vagy vennél... Picit szerintem átgondolhatnád, mielőtt leírsz valamit...!!!!!!
Gyári még? Ha igen, nézd meg a service manualban.(általában párra adja meg nem egy darabra)
Hanem nem biztos, akkor úgy mint bármelyik másik rugóét.
Tedd rá mérlegre és nyomd össze x cm majd írd le, mit mutat a mérleg, majd y ( ahol y>x) és írd le és így tovább,
5-6 adatból már visszatudod számolni az erősségét, feltéve, ha nem progresszív.
na Zsolesznak is lyaú lesz a gépe
majdnam olyan egy jól bekarburált 2t mint egy fain sx 525
Bakker...
ez nagyon fain...majd ké giga..de már megy is fel a penyóra.. mert ezt a méteres felületen még jobb lesz nézni...
neki nem az van hogy a sild kitakarja az 1/3 felületét a látómezőnek...+ itt az első pár percekben nagyon jól kergetőznek...
bosszsolesz
mikor lesz meg az úly 5gangos sx-f 450 ami olyan nehéz mint egy 2t 300as??
Csak gyárit tegyél rá, mert az esztergályosok által fabrikáltak nincsenek se statikusan, se dinamikusan kiegyensúlyozva...
http://youtu.be/16d-ewfc8lU
Eben a videóban találsz rajzot, de ha legyártatod, utána küld el kiegyensúlyoztatásra, különben szétrázza a motort!
Ha az a bajod, hogy nehezen fordul át a motor, leböffen alul, emeld meg a présmagasságot. és/vagy szegényíts az alapjárati körön, lehet túl dús,
esetleg tegyél rá másik régebbi motor (06 vagy 09 es) inercia súlyt, az is segíti az átfordulást, de megviszi a főtengely kiegyensúlyozásod.
Mi lenne a célod, mit szeretnél?