Mondta Viktorunk,hogy irjak milyen volt a Roera avagy IEFT 2016...es hat..mit mondjak..nekem jo :) ,meg masnak is,meg akinek nem az valamit nem jol csinalt. :)
Na szoval..olyan istentelen hosszu meset nem irok mindt Vikk az mentes oldalan,de ...
Penteken reggel erkeztunk,es hamar fel a gipiszire a trekket es goo...mentunk eleget..estere 207 km volt a megtett tav...kurva szep tajakon,tempos isteni reszekkel,es kicsi patak megy egy ket feljaro.Nincs mit tobbet meselni...kurva jot mentunk,jo banda volt...Zsir is jol huzta a gazt.
2 nap mi elmentunk a 3 napra tervezett traszera,jarjuk le azt is lassuk mia szar var...volt szopcsi,meg fa kidolve,de vettuk az akadajokat,szoptunk is egy ket nehezebb feljaroban,de a vegere a koronat felvettuk a fejre es az utolso legnehezebbet is kinyirtuk..vagy 30 perc proba utan...az elos 20 metert vagy 6 nekifutasbol sikerult megtenni,utana is meg meterenkent a szopas...de jo volt....ott a 4T meg csak integetni sem tudna,vagyis nem lattam meg betyar figurat aki ahoz a feljarohoz mereszkedne olajkajhaval.Vasarnap elmentek vagy 8 an,de esett a reggeli orakba es elazott minden...beszeltem Varga Zsoltikaval es azt mondja nagyon nehez lett a terep...nem minntha szarazba is konyu lenne,es a cumis feljarot is lekinozta egyedul..masnak csak nezni sikerult.
Nekem szemely szerint a Tolgyesi elos napi motorozas nagyon tetszett,mert nem volt benne semmi telyesithetetlen..vagyis volt egy ket feljaronak mondhato lapos feljaro es egy 2 km patak ami mutatta ki milyen kondival rendelkezik,es a tobbi gerinceken,kisebb patakokon,erdei elhagyatott utakon vitt....de 200 km az 200 km..ha nem tudsz gyors lenni szopsz...kell menni gyorsan,es biztonsagosan..es vegulis semmi nehez a palyaba es megis szuper,mert vegig motorozni kell es telyesiteni.
En szemely szerint el akarok menni de ugy hogy le roviditeni az osszekoto szakaszt es a javat lejarni Gyergyotol oda es vissza,ami kb 120 km..Volt visszafele jo tempos kanyargos erdei szakasz..beszaras hogy elveztem..4-5-6 nyelezve es meg 127 et is mentem gerincen ahol belattam a szakaszt.Nehez volt elol menni ismeretlen terepen,es meg navigalni is,de elveztem.
Bolyak is vegig tudnak menni rajta,kisebb nagyobb tologatasok nelkul,es felejthetetlen tura marad az biztos.
előre nem lehet rossz, elég sok defekt a kicsípődés miatt van
legalábbis én már párat beszedtem és láttam is nem egyet másnál is
bár mi ezeken a sziklás utakon mindig úgy megyünk mint az ökörök, hogy miért azt sosem értem.....
na ezt látom ..de mi ennek a lényege??
polifómot tegyek be betétnek a belső alá, és késza hungaréze tubesádle??
köszi sanyó..
de voltam hajtani csak a helyiekkel nem jött össze megint
alkotói válság miatta nem irtam.. ugye csoki
sanyó irj privibe fézbuk izédet és látol olyat ami nincs is.. olajizé vagy mi a retek
Nem ismerem, de szerintem nem 4cs, inkább a hagyományos open cartridge butított változatának gondolnám, a képek (Volt a félbevágott telóról is) alapján. Nincs rajta gyárilag rugóelőfeszítés állító, de lehet hozzá venni (Ktm hard parts)
Nekem.volt xt 454 ket zold csoikis gumi. Kinezetre kibaszott jonak tunt. De utra lagy az anAga. A nagy butyok mindenhol elhajlik. Kiprobalas elott inkabb gyorsan ramelegitettem egy pro racerra..azota vizros kiprobalta mar. Majs ied mar meg mulyen volt. En nem.mertem.feltenni.
Zari!!!! Nekem egy szezonban 2 hàtsó gumi elég.....Mire LETESZETELEM EZT A SOK GUMIT,ELTELIK 3 ÉV.....TESSÉK NEKEM MEGMONDANI,MELYIK A LEGJOBB,,,,MERT NEM ÉREM BE KEVESEBBEL.....JÖHETTÉL VOLNA HOZZÀNK,MERT CSAK KETTEN VOLTUNK......
ja az is kiderült az úly szuper gumi az a dunlop geomax mx 3s.. jobb mint az emes 3 .. mindég minden körülmények között...
volt aki tesztelte szárazban el van ályulva tőle hogy jobb mint az emes három.. másik havere ment vele sárban azt miondta hogy az ms 3 tól sárban jobb mitasz xt 754 négytől is lyobb...
persze az ára sem szar.. de aki szereti a kolbásztaz ne a plázába járjon ..mert ott nix kolbászfesztivál
hály kolbik....
jakó láttam fain képek vannak a roareáról
faxa lehete...
én sajna a helyiekkel nem tudtam elmenni hajtani pedig biztos jó lett volna....de talán majd legközelebb...
amit láttunk az viszont nagyon érdekes...hogy a cz rendszámos autóból az összes motor mitasz egsztrémmel volt..de nem a 754gyel.. ez 300al kevesebb, de ez is mitasz ektrémnek irja...
két zöld csik van rajta.. bazi keménnyle nyomták a srácok.. sajna nem lehet tudni milyne kategóriába nyomják az endórút.. de mondták hogy szeretik mert van gripp jó gumi...az összesnek olyan volt...
de lényeg láttam már élőben... és rendessen tetszett kérdés oldalazóban mit mutat6???
bakker mióta megszünt ez az ms 3 (régi kedvencem) rendessen lettek olyan gumik amik jók extrémezni..
az xt 754 csikmentesről kiderült annak már van tapadása is
plussz volt alkalmam élőben látni hogy a 19es cigó tubli is milyen szépen dolgoztat egy konkrétan tapadás mentes kőkemény traktorbütyű gumit....és egyenlő felek voltak a pirelli fimes a sixdays a ms 3 és ez a 19es kerék...pedig volt sár rendesen.. de akinek hungáréze tublija volt kár 18as ..akár 19es volt az a kerék.. az boldogult mindehol
Mai nap a szopoké volt ..2 en is az ef dupla zold csikossal voltak..ropi ujjal...mit mondja..kopott 67 hajtasos ms3-mal is pont ugy mentem mint ők. Nem fogott az jobban koveken sem...reszeltek eleget...cikicakiba jobb volt nekik meg patakba is...de ha azt vesszuk ,hogy ezek 1 -2 napos gumik...csupa szarok akkor..mert en a kopott ms3 asal ugyan azt megcsinaltam es meg romaniacson sem voltam vagy 8 x mint a tobbiek.
Na mi van itt???Semmi... ???.. Ma is jót mentünk.Minden adott volt.Fogós idàlis talaj, kellemes hőmérséklet és az ef07,most is meglepő,hogy hol fel tol...kölönösen kis sebességnél.Többiek?
bajan
én is lyártam már úgy .. a mekflájosnál.. nem úgy ahogy te.. hanem úgyabbul... kb izomból neki a fának...még a hűtőventit is leütöttem..
de nekem semmi balyom nem lett
aztán a szuperszupernél is volt gond.. ott konkrétan fel akartam menni a fára...(kb 80cm átmérőlyű ksi suttyó lehetett)még jó hogy elfogyott a lendület igy nem takartam bazi nagyot visszazuhanáskor
de a legjobb az mégis az mikor a földön fekvő ferde fákon.. lefelébe bezakózok.. általában nem nagyok .. de hogy kicsapja az elejét alólam...na azt gyűlölöm
csoki
a durbincsot azt csak rántva szeretem,...egy durbincsból kijön 4-5 nagy szelet rántotthal meg sokszor még a fagyóba is jut belőle. ..
a böre meg maga a csoda...csizmát szoktam blőle csináltatni.. átlagban 2-3 párra elég 1 durbincsé...de most hogy mondod kipróbálom üléshuzatnak a motorhoz..
meg ha kell tudok adni belőle az audi-falkonhoz is.. ha esetleg a gyárinak ÚÚtálnád a színét
A motoros haverja meg hoztak a szokasos beszari stilust: senki nem ment oda lefogni az agrrssziv autost, majd mikor megjelent meg par pali akkor gyorsan szet is szeledtek.
Nem egy nagy kaland, feljaro sregen a hegyoldalba. Elbaltaztam mert leultem es valami (gyoker talan) megdobta a motor hatuljat igy nyil egyenesen egy fanak mentem (na ne ugy kepzeld el hogy megdobott a gyoker aztan bena mokuskent kiakasztott gazzal addig vagtaztam mig a fa meg nem fogott, hanem megdobott es bumm, igazabol meg csak at sem futott a fejemen hogy ott egy fa). Nem volt nagy a tempo szerencsere.
Nem látlak Benneteket a nagybányai műsorfüzeten. Remélem jössztök?