na valami ilyesmi.. pl az van benne extra a leirásban hogy.. VALÓS KILÓMÉTER....múhahahah...de azért szíp...
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/hi-ace/toyota_hi-ace_hiace_2.4_d_glass_van_6_szemely_vonohorog.gyonyoru-10147364
szali..
sajna nálam nem játszik csak ez a teherautó....az a szitu.. bicajszállítot a temprára is rak6tam volna...de nem...
az ember azokat a dolgokat csinálja meg amik... pikk pakk...
szóval ezzel fogom bebaszom a bicajt és gó...motornál ugyszint... ha egyedül megyek...ami mostanság eléggé sűrű...akkor is fogyom beküldöm az autóba ami értem van és nem sajnálom berakni a bájkot ugy ahogy van!!szép autóba nem szeretném.. sajnálnám...
szóval beküldöm bicajt vagy motort vagy ami van és gó...
nó futó...
tudod hogy mennyi a megengedett legnagyobb sebesség futóval... na elmondom.. közúton hetven autópályán.. 80km/h
+ utánfutót húzok... szerelvény ...ha nem lenne baj az utánfutó .. mindég húznám..de nem mindég húzom tehát zavarna
imádom hogy ebülök és az előttem menő személyautó felett átlátok... kifejezetten nem egy rakéta ez a vanett...de igy olyan szimpla dolog az előzés mint a kutyafitty ..sajna expert jumpi scúdóba az ülést is kényelmetlenebbenk aláltam + a mély ülés.. már nekem nem jön be...
ez meg olyan... kafi...nekem kényelmes is... 4 órát simán elbócorgok benne...
fogyaztás nem tiz... nem is 6..
simán az élhető kategória.. viszont 60.000km után is a ráköltés minimális...
nem is megyek vele.. többszázezre.. csak keveset.. pályán is ott meg kifelyezetten keveset...
ugyhogy igazándiból hogyha nagyon iaték a 120 az ez is meg ... jobban meg nem is sietek
nem úgy mint a falkonosok mikor jártak még ide és 170 jöttek futóval.. igaz hogy 15 volt a fogyasztás...de sietek...mert későnkelő tipusok és a 20 percet azt igy alusszák tovább...na nekme a kelléssel nincs gondom..
a másik...
ez a kilóméter..
az összes gép.. 10-15-20 évesek is.. mind csak 230-330.000 kilómétert futott én is mikor vettem...162ezre volt ugy áltak a számok mint a csilicsálé sosem lett 200.000 bene.. egyből 200 ezer helyette 500ra ugrott
a digi órásakat mg aztán pont igy csak gyorsabban oda tekerik ahova kell a tulajnak mármint az új tulaj lelkének...
hangtelejsitmény....
jupiban sokkal halkabb az tény....jobbban is veszi a rázkódos totyakomlós hmv hely szokásos túrautvonalat...de ez is elvan 75-80 ott nem is kell sietni.. mert szeretem azt az utat.. tudom hogy akkor már hazafelé megyek egy jó hajtás után
sima úton meg ennek -az ÉN- vanettemnek.. nagyon csendes a hangja.. vanettekhez képest kifejezetten...
nem akarnám hogy a másik...csak kedvtelésből lecserélt kisbuszban.. ilyen legyen...
csakis kategória ugrást akarok.. ha csere lesz... mind utazóban.. mind 6 személyes...( motorberakás után 5 )
ne legyen nagyobb nem tranzit boxer vito méretet akarok...ez a vanett hiace jumpi..
de magasan üljek.. jumpi ezért...
csak az marad akkor hogyugyan olyan hiace vs mostani autóm.. akkor még marad idénre...
de pl itt van egy az algyői úton... majd azt megnézem kipróbálom hogy egyáltalán tetszik e??
ja ez az enyém klímás is... az is kikötés..
csak ugy nézem ezek kicsit sok kikötés és 1,5be már nem fér bele....azok amik ebben benne vannak..
akkor viszont csak marad ...
illetve marad a nézelődés....
ráérek baszottul igy nézelődöm...
A hiace ugyan az mi t a vanette. Szerintem nem eri meg cserelni, pontosabban minek egy ugyan olyanra.
En kb olyasmit keresek amirol szalajtos is ir. 6 szemely plusz egy motor beferjen, 2 toloajto es klima. Nem erdekel a nagynyomasu befecsi es egyebek, ha kell javittatom de kenyelmes legyen mert a vanette azert eleg hangos. Targyalobuszt ide20 milliaert!:-) aztan mehet bele a disznoszaros motor az erdei csapatas utan.
persze hogy elmegy vége felé okádja a füstöt, szarul meg sokat fogyaszt de megy
ha mindenki ilyennel járna előbb utóbb megdöglenénk a sok szar füsttől
ha emlékszel régebben elég sok baj volt a savas esőkkel mára már annyit elértünk hogy nincs ekkora nagy baj
stbstb
igazándiból ezek az euro x besorolások helyett jobb lenne tisztább forrás után nézni, pl földgáz és társai
de ezt leszarják mert ráfogják az endúrósokra hogy ők basznak széjjel mindent ;)
Jumpikkal semmi baj. Ar ertek aranyban sokkal jobb. Az en gepen 130 ezerrel kerult hozzam ismerostol. Ketevesen. Most jarok 500 ezernel vele. Eddig kuplung valto es porlasztocsere volt. Fekeket nem.emlitem. koltsegmentes auto nincs!! Csaladnak full szar a furgon plane ket gyerekhez. Nyomor kategoria. A 9 szemelEsek meg kibaszott dragak. Volt itt egy 2010 es modell turbocseres lett volna. Hdi. Karcmentes kulsovel! 4000 eurora leciganykodtam. Mire vittem volna erte a penzt elvitte mas . az trelerezessel javitassal kpm vizsgaval megallt volna 5-5000 korul. Ja es hatstemelyes volt!! Dupla toloajtoval. Klima egyebek alapbol. A 6 szemelyes az eg etlen hasznalhato tipus. Siman befer mige neg s motor. Vonohorgos volt gyari thule tetotartoval. En ilyesmiben gondolkodnek. Bar mostanaban rajottem.hogy kizarolag a mororozas miatt jo nagy luxus furgont tartani. Ha csaladom lenne nem kinoznam.oket egy konzerves dobozban az biztos. Vennek egy nagy kombit vobohoroggal. Viktor az en kereklampas mercim full patika. Baszott nagy a belselye hatalmas csomagtere van. Nagyon kenyelmes . 3-4000 ert fullosat kapsz!! Hozza veszel 10oo euroert egy fasza futot es el van kapalva. Tobbet nem.ulsz furgonba az biztos. Egy kenyelmes szemelykocsi utan. Vagy esetleg avensis verso 7 szemelyes. Ofa a kutya is befer. Bicikli tarto kinzolok vannak fullisak 4 bicajhoz. Vonohorogra. Bar neked felesleges pofazni mert ami biztonsagos az a thule es tarsai. Te meg inkabb heggesztesz ontottvasbol egy szarabbat kicsit tobb penzbol.
Nem az a baj,h vissza van tekerve,hanem az, hogy a régi szívó több százezer km-ert elmegy gond nélkül és utána töredékéért fel lehet újítani, mint az újakat. Sajnos a régi dízelek kikoptak. Amik a piacon vannak eléggé lestrapáltak már. Ráadásul,hogy tetézzék, 2011 jan elseje óta pl az euro5 miatt kötelező a részecskeszű, na az aki azt kitalálta egy igazi állat volt, egy barom!
újfajta dízel......
ismerős vett egy sprintert pár éve újonnan január közepe felé, a karácsonyi bevásárláskor összefutottunk akkor megvolt a 200 ezer benne
azt mondta mielőtt viszi műszakira visszatekerik 2-300-ra és utána friss műszakival eladják
utána lesz egy 4 éves legalább 800ezret futott gép kicsi méterrel az órában és aki megveszi majd szidja hogy ezek az új dízelek milyen szarok mert 5-6-7 évesen 3-400ezernél mennyit kell költeni rá....
köszi irásokat...
ez a d 4 d motor ez még az a réggebbi diesel vagy ezu már valami magasnyomásű kategória??
e az alap az a 75 lovas.. az kb vanett szintű annak is kb 140 a vége.. és irják hogy nagyon rövidek a fokozatok benne...
csere esetén ami lenne eselgessen.. egy kicsit mennyen nagyobb utazót is... ne 140 legyen a vége.. inkábbb150-160 amitnem is próbáltam zsanettnél sem.. dee akkor aaz utazó nem állna meg 110-120nál.. menne az 130-140 utazót is...
agyaltam még benzines jumpiba is esetleg...
egyébkén t mindenki azt irja ezek az újfajta dizelek. nagyon kukák.. nagyobb vége meg utazó.. meg ugylehet fél literrel kevesebbet is fogyaszt 100on de hogy sok a baj ezekkel a magasnyomásúakkal...
ez a hagyományosdiesl.. mitn a wv passat tdi ..nem véletlen drágák még mindég is...mert jobbak megbiz6óbbak mint az újak.
mikor annó vettem a zsanit 5 éve.. akkor is az volt hogy egy ismerősnek is volt kettő egy 2001 meg egy 20010 tán és mindegy melyiket adja el.. de az újat inkább akartam.. mert az több lóét is ért..de a gondja is több volt vele...
na ilyenbe nem szeretnék belefutni...
Vik, soha ne cseréld le, bármit veszel újabbat, az fos... nem egy barátom megjárta már. A f@szért hagyták abba a szívó dízelt, ezek az új magasnyomásúak pénztemetők. Vito: magasnyomású szivattyú+nyomócsövek+ez+az=420 Mátyás Király.
hiace volt ismerősnek, kb az eszik a legkevesebbet a méretéhez képest csak eladta mert a hátsó kerék hajtással sokszor beszopott(elkezdett méhészkedni), a 4 kerék hajtás meg dupláját eszi (állítólag....ilyen ismerős nem volt)
lecserélte egy t3-ra aztán azóta szidja hogy mekkora fos a toyotához képest
mellette szól .. pl egy vítónál egy kuplicsere amit haver nemég kivitelezett az ő gépén.. az is párszázas ajánlat volt...talán 2 kiló... ugyana za a igénytelen vanettnál...20+ 10 a mókadilly...és megint elmegy párszázezret...
sajnos ilyen dolgokat is nézni kell... mert ugye...a kolbászból kerítés.. az van..de véges is...persze lehet jobba lenne egy 6 millás új..de egyenlőre én még nem vagyok az a katagória aki ki is használná ezt...
toyota hiace..vs nissan vanate??
ha valaki tud irni tapasztalatokat azt megköszönöm...
igazándiból a mostani vanettel meg vagyok elégedve...taalán lehetne pályán kicsit gyorsabbb...meg az hogy 6 fős.. ha kiveszek egy ülést akkor is 5...
de ez a msotanmival isa a 4 fős családdal még jó....
meg az autópálya utazó is 105km/h ig az a csendes és elvan 8cal kategória......ha megh a 120 akarok menni akkor is el van 9,5 lel...ugyhogy igazándiból ez sem gáz...főleg hog y nem 1000km utazok pályán.. 1..max...2 órát..
+ a msotani gépem mellett szól az ismeretség .. meg az hogy egyben van... tudom soksokat elmegy még..
de mondom.. nézelődök....
amikizárt.. nem akarok olyan hdi motort...amibe ugye nemsoká... (mert valahogy véletlen pont úgy adódnak el ezek) hogy egy párszázas ajánlatal lehet porlasztócsucsokat ketős lendkereket cserélni..
mert sajna nem tudom megoldani hogy neú gépet vegyek...6 millából...csak egek a 1,5 millások játszanak most a képbe..
ha egyáltalán ...le kellene cserélnem bármire is...
nem akarok nagyobb szélesebb böszmébb gépet...
toyota hiace (meg ez a vanette ) mérte teljessen megfelel családi járgánynak.. bicajokat gond nélkül berakom...+ ha úgy adódik...motort is bepattintom...és megmarad a 4 fős hely is..
hiacénál.. ez 5..ami igazándiból...4 fős családnál...
ja ez klímás is..
úly láncszetel villant a gép látom :-)
az idén vett did vx 2 sel valahogy nem vagyok kibékülve.. már jócskán elkopott jócskánjócskán.. és januárban raktam fel...
amaz az több int egy évet birt ki...ez jó ha kiadja szeptemberig....mások is jelezték hogy a nem vég vett didjeik.. nem hozták a szokott élettartam minéséget valahogy az idén....
lehet legközelebb egy CZ ORM vagy RDO 520 meg fel...
hát nemsoká kiderül
felraktam a kedvenc st 5 gumit... lehet meg is vágom...de hogy luftot 0,05 nél többet nem rakok bele az 100% del lehet hogy nem is vergődök a levegővel.. mart akkor legalább valamit tapadni is fog...
majd kiderül...
HARD ENDURO MÁRAMAROS - SZABÁLYZAT
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK:
Valamennyi résztvevő és a HARD ENDURO MÁRAMAROS verseny szervezésében és lebonyolításában részt vállaló kötelessége ismerni és betartani a jelen szabályzat előírásait.
A szervező elutasíthatja a versenyre történő feliratkozást vagy bármely olyan versenyzőt kizárhat a verseny ideje alatt, aki:
- nem tartja be a jelen szabályzatot;
- erőszakos vagy sportszerűtlen magatartást tanúsít;
- zavarja a verseny lebonyolítását;
- kellemetlen és/vagy feszült légkört teremt.
SZERVEZÉS:
Szervező: Marius PONDE és a Dirt Bike Riders társszervezésében, a Román Motoros Szövetség égisze alatt.
Időszak: július 2-án előfutam / július 3-án futam.
A szombati előfutam ideje nem lesz összesítve a vasárnapi futamidővel.
A szombati, július 2- előfutamon elért idő alapján kerül megállapításra a vasárnapi, július 3-i futamon való indulás rangsora.
Helyszín: Baiut (Erzsébetbánya), Maramures (Máramaros) megye (Tocila üdülőterület).
GPS: 47.62. szélességi fok, 24. hosszúsági fok. www.hardenduromaramures.ro / Facebook: Ponde Marius Hard Enduro Maramures.
Elérhetőség: 0745 876 878, Marius.
A verseny titkárságán kerül sor a beiratkozásra, műszaki értekezletre, az eredmények kifüggesztésére, a fellebbezések benyújtására és elbírálására, a díjátadó ünnepségre.
A verseny programja és részletei:
Szombat, július 2.: Előfutam:
09:00 - 14:00: beiratkozás a titkárságon + orvosi láttamozás;
09:00 - 14:30 műszaki ellenőrzés;
14:45 - 15:00 briefing;
15:30 – az előfutamon való indulás előkészítése;
16:00 – ELŐFUTAM START;
21:00 – Előfutam díjazás +eredményhirdetés.
Vasárnap, július 3.:
09:00 - briefing;
09:15 – a startvonal kialakítása;
09:30 – FUTAM START;
16:00 – pályalezárás;
16:30 - FINISH;
17:00 – DİJAZÁS.
A pálya mindvégig valamennyi, A, B és C osztály számára, KTM szalaggal és irányító jelzésekkel lesz megjelölve.
A és B osztály – narancssárga KTM szalag (hurkolt) + az A és B osztály jellegzetes irányító jelzései.
C osztály – IPONE szalag (hurkolt) + KTM szalag + a C osztály jellegzetes irányító jelzései.
A futam rendelkezésére nem álló erdei utak, ösvények le lesznek zárva „SÁRGA ÉS FEKETE” szalaggal.
A veszélyes területeken, a KTM szalag mellett ott lesz a „FEHÉR ÉS PIROS” szalag is, a figyelem növelése és a sebesség csökkentése érdekében.
A pálya két helyen keresztezi a közutat. Ott valamennyi versenyző az utcán a MOTORKERÉKPÁR MELLETT köteles áthaladni, az ellenőrzési pont előtt pedig időben csökkenteni kell a sebességet.
Az közúti átkelőhely IPONE szalaggal lesz elhatárolva, és lesznek olyan ellenőrzési pontok, ahol forgalomirányító bírák lesznek; valamennyi bíró zöld fényvisszaverő mellényt, a pályabírák pedig rózsaszínű fényvisszaverő mellényt viselnek majd.
A verseny teljes időtartama alatt be kell tartani a pályabírák (rózsaszínű mellény), valamint a ellenőrzési pontoknál álló bírák (zöld mellény) utasításait.
Bírák összesen: 36 (26 az ellenőrzési pontoknál és 10 a pályán).
A versenyszámokat a szervező biztosítja:
A osztály: sárga alap, fekete számok, hossz: +50 km (14 ellenőrzési pont).
B osztály: fehér alap, fekete számok, hossz: +50 km (12 ellenőrzési pont).
C osztály: piros alap, fekete számok, hossz: +20 km (10 ellenőrzési pont).
Veterán osztály: a B osztály pályáján fut.
Lány osztály: a C osztály pályáján fut.
A veterán és a lány osztály kialakításához legalább 3 versenyzőre van szükség.
A verseny teljes időtartama alatt a versenyzők nem mehetnek a pálya irányával ellentétes irányban. A versenyben résztvevő valamennyi olyan versenyző, akinek nem sikerült a felmenetelek bármelyikét befejeznie, ha megismétlés céljából tér vissza, köteles a MOTORKERÉKPÁR MELLETT lejönni a felmenő pályák bármelyikén, és szabad helyet hagyni bármely másik versenyző felmeneteléhez.
Titkárság:
- bejelentkezési lap + részvételi díj: 100 RON;
- a Román Motoros Szövetség engedélye: 5 EURÓ;
- biztosítás: 25 EURO
- orvosi láttamozás: 20 RON;
- a motorkerékpárok műszaki ellenőrzése;
- mindkét szülő közjegyző előtt adott beleegyezése kiskorú versenyzők esetén.
A startnál megengedett bármely 2 vagy 4 ütemű, enduro vagy cross, forgalomba helyezett vagy nem helyezett motorkerékpár, amelyen elvégezték a műszaki ellenőrzést. A szervező nem engedi meg hibás motorkerékpárok starthoz állását, vagy olyanokét, amelyeknél olaj- vagy üzemagyag szivárgás van, vagy amelyeknek sérült a hangfogója.
A műszaki ellenőrzésre a versenyzőknek a motorkerékpárral és a védősisakkal kell jelentkezniük.
A verseny teljes időtartama alatt a versenyzőknek megfelelő védőfelszerelést kell viselniük: sisakot, csizmát, testvédőt, kéz- és lábvédőt.
Valamennyi versenyző köteles a kereket megállítani a ellenőrzési pontnál álló bíró mellett, ahol feljegyzik és megjelölik őket a műszaki ellenőrző központtól kapott jegyen.
A műszaki ellenőrzést követően a motorkerékpárokat be kell vinni a parkba, üzemanyaggal ellátni, és ott maradnak az előfutam startjáig. Az előfutam befejezését követően kérjük, végezzék el a motorkerékpárjuk műszaki ellenőrzését, üzemanyaggal való ellátását, és vigyék be a hideg parkba, ahol a biztonsági cég majd átveszi azokat.
A motorkerékpárok biztonsági cég általi hideg parkban történő átvételére szombaton, július 2-án kerül sor, 20:00 és 21:30 óra között; 21:30 óra után a parkot zárva tartják, vasárnap, július 3-a reggel 08:00 óráig.
Vasárnap, július 3-án, 09:00 órakor, valamennyi motorkerékpár a hideg parkban lesz, a parkból való kijövetel a startvonalhoz pedig a szombaton, július 2-án elért idő függvényében történik.
KÖTELEZETTSÉGEK:
- a pályán bekövetkező minden balesetet vagy eseményt közölni kell a legközelebbi ellenőrzési ponton;
- a pályát elhagyó vagy a versenyből kiszálló valamennyi versenyző köteles jelenteni a futam titkárságán;
- valamennyi versenyző köteles betartani a közutakon a közlekedési szabályokat;
- a verseny valamennyi résztvevője köteles megtenni a biztonsági intézkedéseket, amelyek megelőzik a saját maguknak, a többi résztvevőnek, a hivatalosságoknak, a nézőknek, a harmadik személyeknek, a házi- vagy vadállatoknak, az egyéb járművekben, a magán- és köztulajdonban okozott baleseteket;
- abban az esetben, ha egy versenyző egy balsetet szenvedett másik versenyzőre talál, meg kell bizonyosodnia arról, hogy nincs veszélyben a balesetet szenvedett versenyző testi épsége, és azonnal értesíteni kell a verseny igazgatóját vagy a legközelebbi ellenőrzési pontot;
- a futam ideje alatt egyszer kerül sor a motorkerékpár üzemanyaggal történő ellátására, az üzemagyag feltöltésre LEÁLLĺTOTT MOTORRAL kerül sor, a feltöltésre szánt területen.
BÜNTETÉS:
1 ELLENŐRZÉSI PONT = 30 PERC
Vasárnap, július 3-án, 16:30 órakor, a futam bezárásának időpontjában, a pályán található valamennyi versenyzőt a bírák a FINISH területéhez legközelebb eső ellenőrzési pontra irányítják.
Ezen szabályzat nem ismerése senkit nem ment fel a felelősség és az esetleges következmények alól.
szali..
roméniáksz oldalon.. tán még 24 napot számlál visza a visszaszámláló óra..
jakó az faxa lehet..
ha találok ember lehet kinézünk...
2009 ben egy nagyon faxa két naot mentünk ot a expert nyomon...
nagyonnagyon faxát...
ismerősi körökből.. nagyon nagyfaszúk.)szerintem kicsit túlértékeli magán a haverom azt a szerszámot ha jaróval meg dzsonival akarja összemérni..). a goldba..a ésszerű faxúak meg az expertbe akarnak menni..
mondjuk örülnék neki ha elpáholná azt a két szutyadékot :-) mert akkor elmond6nám magamról hogy olyan emberekkel hajtottam együtt aki jobbak a dzsarvisz nál is meg a dzsoni kóklertól is
http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/hi-ace/toyota_hi-ace_hiace_2.4_d_glass_van_6_szemely_vonohorog.gyonyoru-10147364