Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Durbincs bőr a legjobb üléshuzatnak. Vízálló, nem csúszik és kurva jól bírja...
nissan...
7végén akkor nem mész fesztiválozni tévével??
uly huzatr nekem is kell..de majd valami bőrössel leszerveze...van itt lyófééle elefántbőrből akik pikk pakk feldobja rá...
..hogy let a fa??
ösvényen kanyarban?? vagy hogy??mert én most is egy keresztbe fán ....de laza talaj volt meredek lefelé.. és a keresztfén már nem virtam kimozditani a nyomból... hát mit mondjak.. elég szarvolt..
En megfogtam egy fat ket hete igy kimaradt egy hetvege (nemi rehab), sot a mostani is csak egy rovid menet volt epp csak hogy visszauljek. Nincs mit meselni sajnos.

Motoron is meg mindig a kenda gumi van fent, mondjuk a koves, sziklas reszen amerre a legutobbi utak vittek jo is volt mert a fimes lagy gumit szetnyirta volna a talaj. Mondjuk ez a kenda is soft gumi :-) de az erositett profil birja a sziklat.

Tettem fel uj uleshuzatot (szakadt volt) es nem vart hozomany hogy ugy tapad az uj mint ha oda lennek ragasztozva ami a felfele reszeleseknel nem hatrany.

A nissan meg csak megy es megy (volt benne 1 kobmeter salak nem reg es nem szakadt szet)
Elég rég nem ültem motoron.....Talán hétvégén......
hály kolbik..
valamit irjatok már .. mert igy titokolvasni geciszar...igy hamar elpártolnak a titokmacskÁÁÁk

bajanbanditiksz meséljetek merre volt az arra..
mostanság csak jakó motorozik??
jakó várom a 7végét aztán majd msélj mi volt nálatok.. én is mesélem mi volt emitt
Elkurtam
Illetve nem volt benne a leírt történetből semmi...
Biztos ezt akartad berakni mert par napja mar egyszer betetted?!
Milyen mikor a vén roka (50) vet egy fejest az iszaposba,ahol sokan be sem mernek menni mert tutti a fejes...ugy kacagtunk volna..de a tisztelet ☺
http://youtu.be/DhKi5YQh9s8
Menjetek szobára, ne itt cirkuszoljatok! Esetleg szidjuk közösen Zsírt! :D
ini
mindég is mondtam hogy nincs olyan hogy egy motor jó mindenkinek..
a stilus az ember és a gép találkozik a heverekkel és közös nevezőjű elképzelésekkel
akkor lesznek faja boldog pillanatok hajtások alkalmával.....meg emlékek ha csak az ember visszagondol 1-1 hajtásra....
már alig várom a 2017 jan elsejét ..mert az már lyöwőre van
és az sx-f 450 mellé beszerzek egy béenvét én is
azon gondolkoztam melyik csoportot kivánod megjelölni??
közös havereink közül??csak úgy név nélkül de mégis konkrétan...
akit lejárattál motorozáskor, lenyűgöző éneddel?
akiket lecsábitasz magadhoz hajtani, de aztán este nyolctól nem tudnak elérni?
akiknek elvállalt de soha benem fejezett vagy csak jól kivárakoztatott csoportjáról beszélsz?
vagy
akikkel nem is motoroztunk, de még is tudunk egymásról kicsit többet mint a forumosokal tudatunk??

hirtelen ők azok akik csoportosít6óak ..ismernek is.. illetve már hallottak felőlem felőled...

de lényegtelen is...mert ha engem kibeszélve boldogabb vagy.. már volt értelme az életemnek...hogy sanyarú megkeseredett sorsodat jobbá tehettem

igazándiból én is agyaltam hogy egy 1250 gs vegyek.. de hogy eladtad a exc 300ast egyből megváltoztattam a gondolatom és marad az endúró...pedig előte én is azon agyaltam hogy béenvés leszek...
jó ez csak vicck volt de mondom hátha bevágod6ok nálad ezzel...vagy nem ??

amúgy ezt komolyan gondoltad.. már hogy beleirtad a velem szót..velem jönnél ki???
sir6ok az örömtöl..csak kicsit is
"egy gs 200 kilos motor is eleg lesz mar jovore hogy veled lehessen kijarni romcsiba terepezni. "
ugyanolyan élvezetes lenne avval is
én semmivel sem szórakoztam szarabbat a 200 kilós ténérével mint a 120kilós huskyval
igazándiból a ténéré még jobb is volt, nem fáradtam el annyira
bár most ez az lc4 kb egyesíti mindkettő tulajdonságait kicsit könnyebb mint a ténéré de nem olyan agresszív minta husky, szóval pont fasza
A gs 1200 akkor jott a latomezombe mikor a te fejlodesi palyadat elemeztuk a haverjaiddal akikkel folyton peldalozol.szoval ezen nevetgelve es kielemezve jutottam.a megallapitasra hogy egy gs 200 kilos motor is eleg lesz mar jovore hogy veled lehessen kijarni romcsiba terepezni.
bakker..
mutatod is te is..
minden talaj mindég mást kiván.. van olyan hogy a nem tapadó piroscsikos xt 754 lenyalatja a holdat egy új szikszdajs jóltapadó gumival szemben
de a középjó.. általában mindehol menő ms 3 most is hozta a romályát.. benne van abba a kategóriába hogy talajtól hegytől sártól függetlenünl.. benne volt mindég a legjobb ide ez a gumi I. II.dik IIdik helyezéses kategóriába..soha nem volt olyan hogy azt mondaná a paraszt.. ms 3 mal mentem ..de sajnálom nagyon...
na ettől volt ez számunkra is a legjobb gumi.. mert általában a legjobb volt...minden bármilyen körülmény között IS...

én nagy bizodalmakat füzök hétha ez a c-18 sárgacsikkla .. vagy az új xt 754 négy csikmentes gumikeverékkle hátha hozná ugyan ezt a nagyonjó átlagos telejsítményt..
főleg úgy hogy az ms 3 a naygonlapi menetek után az oldalbütykei... 8 hajtást követően oldalazóban máér nagyon hervatagul viselkedtek...
na hátha ezek még ezt is felülé múlnák..
az mx 3s szupergumiról nem is beszélve,...
mert ott a pöstiek már voltak vele.. de túl nagy a csönd...
pedig csoki már látta azt dolgozni.. pont úgy hogy az egyik nap kiszopta magát egy ?? gumival másnap meg az mx 3 sseel faszán tudot menni...
hogy is volt ez??,
mesélejtek már ti is az dolgokról amit megtapaszaltok.. ne csak mi.. innen az alvégről
hály kolbik....

ez faxa .. ezen én is besírtam...
sajna nem minden új gumi jó...ms 5 től nem vagyok elájulva.. egyáltalán... annak ellenére hogy mikor jolival utoljára motoroztam akkor az ms 5 0.0bárral jolinak egy percet sem kellett várni felfelében( azon kivül hogy a 2 napos hajtás második napjának vége felé jól laktam ) dolgozott, tette a dolgát.. 0,3 mal kiszoptat t az első nap... ezt a nagyon alacsony nyomásigényt viszont későn vettem észre.ennyi volt a a nagy sztori.. meg azóta vettem másik gumit..... mert a szerelem az szerelem(maradt)...
ms 3 pl jolinak 2 motorozásig volt és egyfolytában csak szidta(mondjuk akkor szárazban és gyökeresben a fogadóson tényleg ujkorának ellenére sem fogott valami meggyőzően), mert ő meg akkor konkrétan a 2dik hajtás után ugy megvágta hogy konkrétan levágta a bütykeit.. ...mert ő joli és neki az ms 3 egy fos volt...de attól még szeretheti más, ezt a gumit? nem???
de
.. na ugyan ez van a szarkrossz öttel.. az nekem nem jött be....de attól még 0bárral simán el lesz használva...az inséges időkben mert azért mint irtam0 val már dolgozott kövön is..(csak nekem túl nagy volt az elvárás az ms 3 utódjával szemben :-(

az hogy egy gumi milyen szar is .. azt csak a matematika mutatja meg....a matek itt is beköszönt...
mert mondjuk egy nem szerettem (azt mondtam nem jól fog xt 754 piros csikklal),de azért csak 15 román hajtás volt benne hosival meg robúrral!!! akkor azért csak nem rüheltem annyira ha egymás után 15ször!!!kimentem vele...mire kidobtam mert a 0,1 bárral szétment a karkasza úgy hogy 16mm magas volt még a bütyök!! még ekkor is mikor kidobásra került..
vagy az ms 3 ak is .. azért 10en párat elmentek de azokat nagyon szeretme a tapadásuk miatt...azok a jó gumik..
nem véletlen azóta let még xt 754 pirosban és a cigó tublival defektessen heca nyomon azért még a sáros sziklás patakban is elboldogult .. bár fele annyi volt mint az ms 3 ak a többieknek.. de egész nap nem volt vele szopás...sehol...
mx 31 az első 3 motorzásig istenen tolt ..még sziklásan is..de megforitás után lenyalatta velem a holdat is...ezt konkrétan nem is értettem hogy a picsába de ez volt...az 6 ment .. és 15mm magas full lekerekedett bütyökkel dobtam kukába...mert az a gumi valahogy olyan kemény volt...elképesztő merev bütyök is meg oldala is( azért is hittem hogy jó lesz a cigó tublihoz visszamaradt levegővel)

na
ez a c- 18 ez egyet ment még ez az új sárgacsikos gumi keverék.. ez alapján ez mond6ó el...a zöld az ment 3at is mire a 2 defekt után kukázni kellett.. az viszont mutatta hogy mit is tud oldalazóban meg úgy általában.. a sárga csikos gumikeverék.. meg dolgozott mindehol faxán...(aza havereaki panaszkodot hogy a c-18 az milyne szar oldalazóban meg úgy általában..kb mint én az ms 5 re...ugyna az a heverre most racéról irta.. ms 5 hogy bejött neki.. nekem meg az ő általa pont igy nem kedvelt c-18as... na erre varjá gombot :-).....

mert most a hegy olyan volt mint irtam.. a talaj a full ideálistól a kiszoptatósig tudott mindent.. pl a kékpatakból jobbra fel.. az olyan igazi igazi köcsög volt...de a c-18ast azt felengedte egyből
ezt nyú havere is megaztomndta.. ilyne furi talajjal még életében nem találkozott..neki állapotú ms 3a volt.. a végére 0,1 re leengedve
az havere az olyan álatalánossan jól ment mint itt mi is( golden és bontós összegyúrva kapunk egy (konkrétan)csoki szerűen jó ridert ! :-)
ugyhogy jó volt vele menni..
az hogy a nap végére begörcsölt az mutatta hogy nem mentünk sem keveset sem szart...meg azt is hogy azért mondta is románia az románia..ennek azért örültem.. már hogy nem úgy távozik hogy azt mondja okés faxa volt a hely...csákány..


hogy joli egy darabig nem jön.. ennek örülök ..mert legalább nincs vergődés.. az olyan jó..hogy nincs
ha meg legközelebb motorja lesz hátha ezt feladná..régi boldogtalan életét.. mert akkor ő is tudná legalább élvezni a motorozást.. nem csak szart menne állandóan...
azt azért sajnálom hogy az utolsó hajtásotok együtt a zarándban nem j9ött össze.. mert kiváncsi lettem volna rá...hogy otthagy benneteket valahol, mint legelőször szürkületben meg ködben a kékpatak duplakilyáró tetején........vagy csak balfaszságból elveszit mint utána..erre a harmadikra kiváncsi letem volna(goldenék is) ..
de ez van meghiusította a telifonkapcsolat hiánya.. ..mikor hálás itennek elkelt a 10 órát sem ment gép ..de örülökhogy sikerült kitalálni a 4 honapso 20óráés motor eladása után a 2 hónapos 10órás motor eladása után hogy mit is akar...
hát fórumozni

joli
mesélj a sok sok rossz velem hajtásból mik azok az emlékek amik még itt tartanak motoros berkekben ??csak nem a béenvé 1250 géess?
Jaja..az ilyen hogy mindenhol jo..ezt el kell felejteni..az sehol sem jo
5 éve ....
Ez kurva jo ! Ezen besirtam. Mondjuk attol nem kell tartani mostanaban hogy velem megy.
Azt még nem tudhatod, hogy bejött e Zarinak a gumi...!!!! Ez egy sablon szöveg volt, amit minden új guminál bemásol. Én már legalább 8x olvastam. Mindig akkor derül ki hogy jó e a gumi vagy sem, Mikor Szalival, meg Romaniacs Secret riderrel mennek hárman motorozni.. Akkor eddig mindig megváltozott a vélemény... Többször olvastuk a "mindenhol jó" kifejezést, aztán kiderült hogy kivéve motorozás...!!!
nekem a kopott fim a kedvenc gumim, mert az ahová nem megy fel oda én se akarok
Örülök,hogy bejött a c18. Azért jó,,,,,mert nincs neki gyenge tulajdonsága.....Tudjuk,,,,,hogy egy lànc is olyan erős,mint a leggyengébb láncszem....Na ez a gumi mindehol jó.
sajna nem lát6od haverémet a nagy szerkó 131 kilós 10 éves 4t vel a nyolcvan kilós 170 magas 49 éves koma hogy motorozza körbe az egész bandát persze ha egyszer megint hajlandó lesz motorozni

én most is az mondó vagyok.. kinek az ms 3 kinek a mitasz extre kinek a fimes...
hálá istennek nem vagyunk egyformák.. mert akkor mindenki sx-f 450el endúrózna