havernak akkora repedés volt hogy szinte beesett a kukac egész kidomborodik a repedés aztán hónapok óta avval jár
csak jól be kell nyomni aztán úgy is bog lesz belül ahogy húzod ki a szálbenyomót
szerintem egy centis repedést 2 szállal simán meg lehet javítani
havernak akkora repedés volt hogy szinte beesett a kukac egész kidomborodik a repedés aztán hónapok óta avval jár
csak jól be kell nyomni aztán úgy is bog lesz belül ahogy húzod ki a szálbenyomót
szerintem egy centis repedést 2 szállal simán meg lehet javítani
ahol én elmentem szép nyugiba a 6 napossal az lc4-el alapjáraton ott az exc kapart és rázta a seggét ide oda
ezen az omladékos laza köves poros genyán sokkal jobb a 6 napos mint akármelyik cross
igaz nálam súly is volt majd 3 mázsa össztömeg a kis exc legalább 100 kilóval könnyebb volt......
de ilyen irányú tapasztalat a ténérével is volt ahol az exc530meg a wr250 alig bírt felmenni (vizes köves sáros egyveleg) ott ismét a nagy súly és a kis fordulaton is elérhető nyomaték felvitt
kukacot meg egy érdi gumisboltban nemrég vettem 50db valami 3 ezer volt sokkal jobb mint ami ezekben a gagyi készletekben van
leírom...
fogod a bütyköt szépen tőben levágod...tőben úgy mintha ott nem is lett volna bütök...
na magyarázzam továbbb... mert ha már ugye ott nix bütyök.. akkor oda berakod aza fbs sel benent kapupántcsavart.. belül a feje nem bántja a tublit...
kivül...majd kivül nagyalátét( fakötésűnek hivja a csavarszakirodalom... majd laos anya.. ez laposabb mint s ima anya kb a fele magasságú...ez egy 6os csavarnál 3mm...meghúzo ésszel.. levágod a kilógó részt.. és ...
TáDám...
már mehet is a helyére és tartja a levegőt
egy 3cm repedés.. az azért már erős.. de egy 2cm ig.. gyakorlatilag egy bütyökleszakadásos rész az egy 10 mm kapupántcsavarral simán megold6ó...
az olyat már 2-3 behúzóbizgerentyű nem birja megoldani...
ha hamarabb eszembe jut akkor a ződcsikos c-18at még most is használom...
de mivel ez a defektjavitás igy még gyerekcipőben van nálam.. ezért kukázodott... sajana.. mert belsővel..amig azt a 3 defektet a 3 motorozás alatt be nem szedtem.rendessen jó volt a gumi...
kövön is gyökéren is...0,4 simán dolgozott
hát ha nem túl nagy a repedés... akkor
simán bekukacoz6ó...
nagy repedésre a múltkor azt találtam ki.....
6os kapupántcsavar..(nagyon nagy repedés nagyobb kapupánt csavar.. )
kis fbs-sel.. bekeni hogy gumisan tömitsen is... majd a túloldalt leanyázni...az simán alacsonaybb mint a bütyök...mert lehúzás után bőséggel nem áll ki max a laos anya magasságban (ami M6 csavarnál nézve..kb 3mm..mivel jól belehúzzza a kapupánt túloldalára rakott fakötésű alátétet...
ez szerintem egy olyan 1cm es repedésig is jó.. vagy pl a lerepedt bügyök helyére is simán berak6ó!!
2cm felett meg 8as kapupánt neki ugyan így
mivel símán a bütyök közt el van ez a 3-5mm magas acélcsavar igy kb még karcolni sem fogja sehol semmit...
addig meg szerezzé olyan kukacot...nagyon jó....amúgy meg az ms 5 szerintem egy 5cm repedéssel is el van... mert kemény a fala nagyon...csak olyan helyen legyen a repedés nehogy beférjen valami a cigót kivágni....
Köszi, van még egy ezer éves kopott 6day, majd azt rakom fel következőnek, lepróbálom.
Remélem ez már nem kap defektet, mert a hajam tépem a minden "állítgatós botorkálás" utáni gumizástól.
Voltam azzal is múltkor, az jobb volt mint most a szarrá kopott MS3, bár múltkor lehet még nem volt ilyen beton talaj, mint most.
Mivel valami kivágta az Ms5-levettem, hiszen cigóval elmegy belőle a levegő.
Most meg szintén gumizhatok, az MS3 is kapott egy szöget.
Lehetne vele menni de 0 bárral oldalazóban/kanyarban nagyon szar.
Ezek is így igazak
A "leg fontosabb,hogy magadra hangold a motort"
Részemről igyekszem műszerekkel megtámogatni az érzéseim, egyenlőre a műszer résszel még csak ismerkedem.
Kipuhőmérő, RPM, a zöld gázállás/vagy powerállás szenzor attól függ mikor mi érdekel, utóbbit még nem kötöttem be.
Persze magával a motorral is még csak ismerkedem.
ha vázat lehet hegeszteni erősíteni útközben akkor gumit miért ne lehetne