szali.. az a baj hogy szeretem ezt az üléspoziciót a kocsiban....szoktam menni céges beleülős kocsival...(az összes személyautó olyan beleülős, pl merci is) már nemszeretem....igaz hogy dobozos a hangja menennke,.. meg teherautó filinges ..de már ezt jobb szeretem...ajtó kinyit és fel-ülök...
utána forgalomba pedig..Át-látok ...mindent látok közlekedés közben...az előttem levők előtt lévők elöttiek dolgait is.!. na pl azt is szeretem...
kis helyne parkolok.. na egy mercivel mindehil parkolok csak kis helyen nem...
belefér mindenminden......
ahogy bajan is irja.. nincs sajnálás meg izé...(mondjuk én azért igy nem rakom meg ) de ami kell elviszi...pl a múltkor is összeszedtem vagy 6-8 gumit meg a rosz ffűnyirobabakocsik meg olyan szemétizék...amikor tne tudtam a kukásvödörbe beletenni...azt is ogtam bebasztam elvittem pikk pakk és hazajöttem kisöpörtem kitörölgettem és már megint a kivánt tisztasági fokkal elvan a kocsi...persze ez nem az amiről megeszedd a kawiárt ...de nekem, kocsimnak elég
nézegettem ezt a hiacét(mert unatkoztam!)de igazándiból max kicsipénz különbséggel érne többet.. sőt az miatt hogy a futásteljesítményük igen csak kétséges...+ végsebesség utazó is hely is ..+ ezek főleg klimátlanok is öregebbek is..igazándiból csak olyan.. izé....
és aztán hogy meglttam mi pénzt érne az enyém...hát eszem ágába sincs egy full ugyan azt ( klima csökkentett egy személyel növesztett, ugyan azon rakterű a megbiz6ó motorral ugyan azt az utazót csendesebbet sem tudó gépet venni...)
már azt néztem veszek egy zsanit...de azt meg minek??mert itt van ez ...az a pár hibája élhető.. illetve javitás alat van...(mert pl fűtéscsap csere ami miatt a klima nem tud 100% hideget fúlyni mert az a csap baszottul valami van nem zárható el.. plussz nem is űtött a tálen állandó párás volt már... valami van a fűtésel a műszerfal mögöti részen.. szóval azt kell kicserélni...
két új gumi kell mert nyalja a hátulját 10000km kell két új gumi.. pedig merev hidas..de gyanítom miért..
de azzal elmentem 60.000 és egyébként semmiben nem zavart...sötétitett ablakos is...
szóval....
ha hamarabb nézem meg hogy mondjuk ingyé van ez a gép...
másik fajtájú kialakításut meg nem akarok...ebből mégegyet meg minek is venni...
szóval akkor tegnap nem is vetem fel ide a témát...
azért köszönöm mindenkitől építő jellegű hozzámszólását..
zsoca...
karbinyálással kezdeném.. hűtősap és a vizpumpa!!!azt megnézni hogy okés hogy szállít mert látod hogy szállít mikor leveszed a sapit.. de jártam már úgy hogy majd a fele lapát le volt törve.. és jó ha felét szállította...
ez a hűtőmosás ez kb a felesleges kategória.. hacsak a régi tulaj nem vizkővel hűtette..de ilyne gépeknél azért tán csak nem jellemző...nkem a sima piros (alu blokkoshoz való kb 700ft )awia van .. kb ugyan azt tudja mint a 3000 febi is..
pedig ez 4t .. és ha nem is megy a ventim.. de nincs szoptató.. hogy elkezdjem nagyon reszelni.. még patak végén sem forr meg...
szóval ha forna akkor maga a venti az men a megoldás...
hengerfejes az lehet úgy is hogy azokat a kis bubikat te nem látod...
de ha leveszed a kéttéről a hengerfejet -és értessz hozzá!!!!!- egyből mutatja ha valahol a viznél átszivárog a gáz...
szóvla viz le.. pupát megnézni +
de legelőbb a karbinyálással kezdeni!!! megnézni azt..hogy is állnak ott a dolgok..
hűtősapi a gyári is jó az 1.3 vagy 4es.... persze a1. 8az is számithat..de ha forrogat a többi meg nagyon nem.... akkor azért nem ot a hiba.. zárjon jól a lényeg...
Azt mar nem.tudom. ......egyszer romaniaban egy haver folyton felforrt semmi.helyeken. mig a tobbi ugyanolyan nem..ott mindjart atkarburalta egy gyerek.neki. na utana rogton jo lett. A hutosapkat jol meg kell nezni. Alig vagy eszre se veszed ha meg van repedve a gumi.inkabb csereld ki egy ujra..
A hűtőspakában a gumik teljesen rugalmasak, olyan,mint az új. Vagy csalóka? Lehet majd kipróbálom ezt a spéci fagyállót is.
Igen, ilyet is hallottam, hogy karburálás is okozhatja. De ezt hogy derítem ki? Most pont jól be van lőve így ahogy van. Kifogytam az ötletekből. Most használom így, aztán ha továbbra is csinálja a hülyeséget, szétszedem és belenézek. Meg lehet érdemes lenne rátaknyolni valami robogó ventilátort. Mondjuk ebben nincs akksi, nem tudom hogyan kivitelezhető..
havernak van ilyen kacat 2 évente 75 pénzért takarítják neki, plusz valami anyagot is öntenek amit bekever a gázolajba tankoláskor
valamivel szerintem jobb mint a 20+ éves szívódízel, az csak többet kormol, bár azt nem tudom megitélni melyik a rákkeltőbb
ini, ha tudod, hogy működik a dpf, akkor van rálátásod, hogy miért nem környezet kímélőbb. röviden gyűjti a kormot, majd egyszerre plusz üzemanyaggal vagy segédanyaggal elégeti, még kisebb részecskékre, apróbbra, hogy el tudjon olyan helyre is jutni, ahol lerakódik és rákot okoz. nekem opelem van, ha csak városban használom, akkor a tapasztalatok alapján 85-100km-ként regenerál, ami azt jelenti hogy plussz 2l anyag. Hosszú távon 300-500 km-ként. Ez jelentené a környezetkímélést??? Ráadásul van amikor le se állíthatod, különben vész üzemmódba rakja, azt szerelgetheted, basztathatod. Én kibasztam belőle a picsába, azóta minden gondom megszűnt és szerintem nem környezet károsítóbb, mint előtte.
Halihó fiúk tippet, bölcs tanácsot, vagy valami hasonlót szeretnék kérni arra, hogy mitől forrhatott fel a vizem kétszer is múlt héten Gyergyóban ott, ahol a többiek ugyanúgy 2t-vel mentek és nekik semmi gond. Hengerfejességre nem utal semmi, nem eszi a vizet, nem színeződik el, nem bugyborékol, semmi rendellenesség. Hűtő tiszta, bordák szépek, vízpumpa működik. Mégis elég hamar felforrt. Most 20%-os ecettel átjárattam a rendszert, kapott új vizet/fagyállót, de kétlem, hogy ennyi lett volna a baja. Mit csináljak még vele, mi lehet a probléma, valakinek valami tipp még?
Gondold at azt is hogy esetlegegtsrtod a vanettet. Pezt ugyse kapsz erte. Evente 50 ezerert meg par evet kibir az udvarban. Csak motorozni es epiteshez hasznalod. A csaladodnak.meg veszel 1,5 ert egy nagy 2,2 es merci kombit. Vonohorog es tartokonzollal. A furgonnak tobb az adoja is. Plane egy 2,5 osnek. Otezer ft os eves megyei matricaval.
csak tizen 5 évet... haver..
akkor valamit nagyon elbax6tam... mert úgy számoltam 100at fogsz
az igaz nem vagyok egy kobra 11..mert nekik a körzetük az autópálya.. nekem meg a maradék...
bár legutóbb almásmezőn a pályánmentem románba.. persze a 6árt azt kihagytam mert a kis6árátkelőn szeretek menni.. inkább zötykölődöm totyakomlós felé mint beáljak egy 20 perces sorba...
és igazad van.. a fontosabb dolgok tényleg nem működnek benne.. mert a Gabesz elhárítór rendszer sem szuperált.. ..hisz be tudtál ülni.. pedig nem kis pénzbe került .
Az ujabb fajta jumpy expertek jo ulessel vannak.mar.. A bicajszallito konzolnal nem.a teszkos verziora kell goltetlenul gondolni. Egy mozdulattal rateszed a vonohorogra es mar kesz is. Thule vagy mas holland gyartok kozt kell nezelodni. En ha lehrt a furgonnal is a vobohorogra teszem inkabb mint bele. Viktor. Te ugy kerulod az autopalyat mint a keznapos szart. Minek gondolkodsz nagyobb utazoban?? 150 km/ . Bruhaha. A vanettodon meg ablaktorlo cserere is sajnaltaf a penzt. Miota volt abban klima? Legutoljara mikor ultem.benne 15 evet oregedtem 2 ora alatt. Mert semmi se mukodott benne. Latszik hogy nem.mistanaba jarsz tranzit autopalyan. Az utanfutos autok kb minden 5 ik! 120 -140 korul mocorognak. Es nem.egy motorszallitot huznak hanem egesz komoly bonyolult treler trelerhatan mixeket . sprinterekkel. Futoban olyanokat latok hogy besirok. Full aluminium szerkezet. Teljes dobozos ajtos zart kivitel. Kb 3 motornak es a cuccnak. Szemelykocsival huzhato. Persze nem egy jarissal.
ha hamarabb nézem meg a zsanik árát.. megspórolom ezt a nézelődős témát...
mert kb az 1 + személyne kivül a toyota nem tud sem több utazót sem semmit..sőt ezek a tolyoták sok nem is klímás...
a zsani klima nem egy hiperszuper.. de azért simán megteszi hogy elvégezze a dolgát 38 fok tűző napsütésben is...
persze kelleneki vagy 10 perc mire hidegebb van.. igy egy 10km es útra neme kell bekapcsolni.. de ah már messzebb megy a paraszt akkor azért van 6ása
most néztem utána.. marad a zsani
de olyan szinten ..el sem hiszem....
sajna a csomagtartó kicsi.. jól mondod.. hizó disznó kondigép a futón... ezért horgos a zsani is böhöm nagy doboz meg kell a fenének.. főleh hogy pont akkora helyne parkolok vele mint egy szedánnal..csak dupla akkora a belső része.. tágas is...
imádom is.. mióta van ez a vanette gép..imádom ezt a teherautó fílinget
most néztem. mennyit is kinálgatnak a zsanikért.. hát kb annyit hogy az enyémért fizetni kéne hogy beszámítsák..
múhahaha
hát megmarad.. az 100%
lehet ha majd 1szer rá kéne költenem.. veszek helyette egy metálfényű pikkpakkot...
mert az összes hibály.. full élhettő...elviselhető..sőt szerethető...az hogy nem megyy 130at pályán.. hát legutóbb is kb 100km kllet meni a pályán... hát nem mind1 hogy 100 vagy ha akarom 120.....
ezt pl bazira sajnálnám berakni a motort.. ugyhogy ami igy néz ki.. kizárva.. diszónak nem kell a gyöngysor
és amikor motorozom igazi disznó a dolog...
pl mikor jöttek ezek a falkonnal.. oda is .. nem szivesen ültem be utána.. mert túl szép...nem oda való.. motorozáshoz egy franya tehergépjármű egy olyan ..
mint pl bontós gépe is.. nem fél az ember ha kicsit koszosabb a téma...
persze nem azt jelenti be kell okádni.. de nem gond ha sáros a motor mikor berakja a paraszt
na pl ilyennek a motorlyával?, sok baj lehet??
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/scudo/fiat_scudo_1.6_mjet_l1h1_combinato_6_szem__vonohorog-10251129
Karbi csekk:
Minden esetben 20mp tartógáz, majd azonnal leállít, gyertyát kivesz és szín csekk.
Alapjárat.
1/3 gáz
1/4 gáz
1/2 gáz
3/4 gáz
Teligáz (érdemes max fokozatban)
Illetve mik a jelenlegi karbi beállításók az EXC 300 on?
- Benyaszint
- Alapjárati, fűfúvóka mérete
- Tű típusa és pozíciója
- Levegő csavar állás