Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bele kell építeni egy xt600 blokkot aztán minden gond megszűnik
A víz se forr többet a kipuff se törik, plusz nagyon faszán alul lesz a súlypont
Hát igen, egyszer kéne egy jó beállítást találni, aztán hadd menjen egy jó darabig... Az is lehet, hogy hiába kínlódok itt egy jó karburációval, lehet nem is emiatt forrt. De kénytelen vagyok ezzel próbálkozni, mivel nem látok más problémaforrást. De igen, könnyen lehet rontani is rajta.
En.kb 6 evig mentem az sx emmel ugy hogy se telen se nyaron nem.volt alligatva es mindig mukodott. Egyszer nyult hozza egy mester devan. Sikerult neki egy fasza beallitassal a 300 asbol egy 80 ccm esnek.megfelelo loereju gepet csinalni. Ugy mentem vele ket napot.
Közben beszéltem Szatyináékkal, hogy beszerezzem a cuccokat hozzá, ők extrémhez nagyon az NOZG tűt ajánlják. Az miben lehet más? No meg 172/42 fúvókázást. Vélemény?
Nagyon jó, köszönöm a tippeket! A tapasztalatokat pedig mindenképp megosztom veletek!
Nyugodtan csináld, amit Zsolti írt. 35 alap, N8RH tű az a 4.be felülről, 162-165 főfúvókával, a levegő 1-1,1/2.

Az N8RH tű változtat meg mindent, azért kell a kisebb alap és fő is, nem lesz szegényebb így,
a gyári leírás, amit mellékeltél a képen, az is ezeket a beállításokat írja.
Ha ez az info segit,abszolut nem magas fordulatszamon volt hasznalva egyszer sem,mikor megforrt. Gyakorlatilag csak potyoges volt az erdoben. De egyebkent sem hasznalom magas fordulaton. A henger meg bontatlan. Igy a hengertalptomites problemat kizarnam. De akkor ezek szerint egy tucsere az alap.
Vigan elmotorozgatott azt irta. Pocc roff. Ha a gyujtsda fellazul meg elmaszik. Azt a motort be nem.inditod egy rugasra..a mostani ktm.eken ugy 2005 tol nem.is igazan.lehet sehova gyujtas alaplapot alligatni. Fix az egesz. Megcsak szarul se lehet osszerakni
szerintem elég megnézni a tűn lévő számot, meg ismerni melyik mit is jelent.

Az tény, hogy karbit néha állítgatni kell.
Többet tudok, de még is kevesebbet, mivel egyre jobban látom mennyi minden van még, amit nem tudok.
Gyújtás alaplap a KTM ken nem szokott fellazulni, vagy maga az előgyújtás elmászni? attól is melegedhet neki jobban.
Köszi!
Az átmérő része ok, az előtte lévő 2 karakter 8R és 3C miatt nem mertem volna ezt állítani.
a formát kell megnézni, van ami már fél gáznál kezd vékonyodni de van ami később, a gázkaron mérve pár fokot jelent csak 1-1 rovátkával lejjebb-feljebb emelés
ezért is macera ez a 2t örökké baszakodni kell vele a 40 fokban totál máshogy megy mint a -5 fokban, plusz még a magasság is bekavar
Dew! Néha úgy gondolom, hogy az elmúlt évek szerelései, olvasásai, vitái és elmélkedései alatt semmit sem tanultál, és semmit sem felejtettél.

Hát miért ne tudnád, hogy egy locsolkódós húsvéti opera kölnisüvegből, hogy jön gazdagabban az kölni, hogy ha a félig beledugod az újjaddal vagy ha nem dugod bele az újjadat?
Ha bontatlan a motor, még nem volt a hengered levéve, akkor meg se kell nézned a talptömítést és a powert..
A motor melegedhet a túl vékony hengertalp tömítéstől, vagy ha power szelep túl le van állítva..(túl sokat zár be) Én ezekkel kezdeném.
Nem szegényíti, hanem alapjáraton kb negyed gázig dúsítja. Ez a "H"-s végű tű 2 lépcsővel gazdagabb mint a "J"-s végű ami benne volt...
Igen, elsősorban a dúsítás lenne a cél, hátha ez megszüntetné a melegedést.
Mondtam, hogy megmondja neked, de van egy bibi (bár a tűt nem tudom most mit is alkot)
Ezek amiket mondott neked Zsolti, mind szegényítik a keveréket.
Neked meg az volt a bajod, hogy megforrt a vas, azaz nem a karburálás okozhatja.
Bár kiemelem ismét, a tű változtatás nem tudom mit is okoz.
Alapjárati 35 kellene.. A "slide stopp" egy ütköző a karbiba, hogy ne tudj, csak kb negyed gázt húzni. Ez a homologizáció miatt van benne, így lehet levizsgáztatni.
hály kolbik...

faja a romaniacs nyom akár merre is megy..
Szerencsés vagy, hogy már voltál ott

Ezek szerint akkor még a GASGAS al?
Ezen a feljaron 3 eve voltam..450 m indultu k es 1700 1800 korulre ertunk fel...6 km cikicaki es az alja cumis..1.5 orat masztunk akkor....
Szia! Rendben, köszönöm! Egyébként mi ez a "slide stop"? Alapjárati fúvókát akkor nem érdemes piszkálnom ezek szerint.
Szia. Ha van N8RH tűd akkor tedd bele azt a 4.be felülről, 162-165 főfúvókával, a levegő 1-1,1/2. Ez se tuti de kiindulási alapnak jó. Amint látod az általad feltöltött képen az N3CJ-s tűt akkor használja, amikor le van fojtva a motor és benne van a "slide stop" (ütköző hogy ne tudj nagy gázt húzni).