Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég kifordítani is.
Ja bocsi, igen, EXC 300, és asszem 36-os PWK van rajta gyárilag. A plusz két infót meg kell nézzem majd ha ráérek. Csak ehhez ki kell vennem a karbit a helyéről,nem elég kifordítanom. Az eddigieket pedig köszönöm!
Na ez már feljáró!

http://youtu.be/zOcTKYf771o
Sztornó, most nézem, hogy a csatolt képen 36 os karbi van.

Azaz tényleg előbb a motor és karbi típusát tisztázd, meg a két hiányzó adatot is, benzinszint és levegőcsavar.
A karbi típusát tisztázzuk már még? 38 as PWK? (KTM EXC 300?)

Kimaradt a levegő csavar állása és a benzinszint. Jól gondolod, ha lerakod az 5. be akkor dúsítod, de az se mindegy melyik gázállás tartományban van gondod. Ebben a dög melegben az alapjáratid kizártnak tartom, hogy kicsi lenne, bár a levegőcsavar és ez a bumpszli tű átmérő, esetleg a nagyon alacsony benyaszint elképzelhető, hogy szükségessé teszi.
Elnézve az N3CJ tű képét elég szegény keveréket csinálhat vastag az alja is, szerintem nagyobb FF kéne a motorodba 175 legalább.

Benzinszint=float level
pl lásd itt, az alapján kell az érték, egy csövön befújsz a benya beömlőnél s addig emeled az úszót, míg a tűszelep el nem zár és nem jön át a levegő, az a szint érdekel, arra figyelj, hogy a tűszelep végén a rugós csillapító ne legyen összenyomva.
http://www.allthingsmoto.com/f...

Ha szerencséd van benéz Demzsolti és megmondja a tutit.
Akkor ktm ed van vagy gasgaszod van ???
Fotozd le hogy hol van most a tu mert ez a fentebb-lejebb mindig felreerteseket szul. ( a tu van feljebb vagy a nut van feljebb stb)

A tu minel jobban belelog a karbiba annal szegenyeb lesz a kevereked, szoval a tunek kell fentebb mennie.
Ha fentebb rakom a tűt a harmadik nútba,akkor pont kevésbé lesz dús a keverék,nem jól gondolom? Nekem az első gondolatom az volt, hogy pont lentebb raknám az ötödikbe. Vagy ez nem ennyire egyszerű? Egyébként az N3CJ tű a gyári tű a 2007-es évjáratban.
a leg elso amit csinalj,hogya tut fel emeled kozepre vagyis a 3 pozicioba.....majd proba..ha ugy is fozi akkor bele egy 175 ff .A N3CJ tu egy suzuki tu amit en is probaltam...1/8 es 1/4 gazig vekony a keverek,szegenyes,pont ezert megy mint a penge es hosszu tavokat tudsz menni,mert ebben a gaz tartomanyba motorozol a leg tobbet...1/4 gaz utan mar jol dusit,foleg full gazon ad be dusat,de a 170 ff ka sem eleg dus neki ha alacsony magassagokba motorozol.
Ha ezzel nem tetszik bele kell a gyari tut probalni..azzal biztos nem fogja fozni mert sokkal dusabb kevereket eredmenyez....amugy is a homogenebb keverek jobb az alkatreszek elettartamar nezve is,es nyomatekosabb lesz a motorod.
Na fiúk ma volt egy kis időm belenézni. A fúvókák 170/42. A tű felülről a negyedik nútban van jelenleg. Típusa (ha ez segít): N3CJ. Videó akkor jutott eszembe, mikor már szétszedtem... Örömmel fogadom a tippeket, ötleteket!
Fordítható.......
A Mitas EF-07 -es gumin elvileg van egy forgásirányt mutató jelzés. Akárhogy nézem, a belső és a külső szélen lévő mintázatot, nekem szimmetrikusnak tűnik mindkét irányban.

Van tapasztalat-hallomás a gumi megfordításával kapcsolatban?

Köszönöm.
Jóval puhább a futómű, kezelhetobb a motor,nyomatekosabbnak tűnik ....hard enduroba jobb,tempoba nem...
Ismerősömnek van. Beépített önindító, gyári fmf rendszer, csendesebb járású a motorja,mint egy ktm-nek, rengeteg praktikus megoldás. De egyébként nagyjából ugyanaz,mint ami a többi 300-asról elmondható.
Udv..300as 2t Betaròl van valami tapasztalata valakinek? Esetleg 300as eladó ktm-et tud valaki..a szokásos oldakon kìvül?
szali.. hagyd rá..mert nem jön át...
magasan ülés.. semmi összefüggés s 113 kilóval hogy mozgok...
parkolás.. a 19 tonnás vizibuszt is beteszem egy zsebkendőnyi helyre.. toltó radar nélkül is..
de
egy nagy tepsi merga sokkal nagyobb helyigényű mint ez a kis zsani
+ még fele cucc sem fér el bele...+ nem raknám bele a sittet...
2 autó..vagy három ..nem kell... egyet használok.. azt is heti kétszer...
egyszer hajtásra megyek vele.... egyszer meg a városba bebóklászni...többit cangázom...sokszor még a városba is beviszem a cangát ha úgy adodik ott tekerünk a kölykökkel...már csak ez lyut a falusi parasztoknak
Ird le..a karbiba milyen tu ff stb van..a tu hanyas poziciiba...hatha tudunk segiteni....
Jaxy akkor magyarán próbáljak meg neki egy kicsivel több kaját adni?
A futocsap nekem.is beszart a mercin. Szedd szet tisztitsd ki a kis tengelyeket. Amiatt dolgozik be a futes klimazaskor. Ja az jo hogy mikor beulsz nem.letottyansz. de azon.kivul.mas se jo a furgonba. Le kell fogyni kilencvenre akkor nem.zavaro ha be kell szallni egy autoba. A parkolasrol annyit. Hogy aercikbe mar 2000 res evekbem alap volt elol hatul a radar es raadasul eleg pintos is. Nem.kell lasd hova tolatsz.
Sziasztok!
Van valakinek eladó farok idom illetve 2 hátsó oldalsó idom ec 300 as ra? 2006 os évjárathoz kellene!
üdv!
2T ha el megy 300 asba 90-100 km ott mar pont jo az eges,es pont kellene rajta kicsit dusitani.Nekem a gasson arrol volt hires,hogy sosem forraltam meg meg cikicakiba sem,meg a romaniacs cikicakiban sem,mert alapon eros es dus volt a keverek...a ktm et en is foztem a gyergyoi meneten,igaz cikicakiba ahol kb 30 percet masztam..mikor meg alltam kozbe akkor lehetett hallani 1 percre ra,hogy kezd rotyogni...
Hengerfejnél minden rendben van???Csavarok jól levannak húzva..
Az is lehet nincs beállítási gond, csak a stílus más, többiek mondjuk 2.ban haladtak kis fordulaton, te meg egyesben reszeltél, s jobban melegedett a géped, de csekkold az a biztos.
Na ezeket amint lesz időm, lecsekkolom pontosan, aztán megírom, hátha tudtok valami okosat mondani rá . Videót is csinálok. Fogyasztásával semmi gondom, kb. 8-9 l/100 km. Úgy működik,mint a doxa óra, ezért nem tudom mit állítsak rajta, hogy ugyanilyen jó legyen, de mégse forraljon vizet. De majd megnézem a beállításokat.
1/3 helyett 1/8 bocsi