lyalya...
már kiszopattam a rám várakozással sok sok embert az biztos
én már akkor az sx 525tel menetek kor is mondtam a többieknek.. le a kalappal hogy meg tudják csinálni az úly 300assal azt amit egy 4t 10 éves sx 525 a nagy debella
A szidajzi az saron kivul mindenhol jobb mint a krocc gumik,meg ha szarra van kova is....A hard enduroba 4T vel olyan nehez mintha az everesztet akarnad megmaszni palck nelkul...lehet csak kibaszottul tudni kell,es rakeszulni.
az ilyen 450 es baratai..jo hogy keveset fogyaszt,de,gogy az erdobe leszopod magad,es meg a tobbit is leszopnad,hogy ne szopjal tovabb az is bizots
ugy látom van egy kis csúsztatás a történetbe.. pl hogy a 4t az fimes sixdéjzel volt, azért árba nálunk sem nyerő a sziksz de pl tegnap azt is jó lett volna.. itt kevés eső volt...
na akkor én is mesélek
hát nálunk itt sajnos nem volt nagy retek sár de az a helyi takonyból volt izelítő..
dehát úly mitasz sárgacsikos c-18..tette a dolgát..először mivel úly minden szinten ezért nem mertem csak 2 pumpálásnyi levegőt belerakni,de nem tévedtemvele...kövön is fogott mint a ződ festék gyökeresen is.. ott ahol a piroscsikos extrem vagy az mx 31 lekapirnyálta a holdat is az égről ez olyan szépen tolt felfelé mint atom...
volt itt is minden mi szem szálynak ingere..de lényeg volt lehetőség kipóbálni a gumit olyan sárosnak is mond6ó környzeben is.. meg száraznak is mond6óban...meg hazuafelé a kékpatak duplakilyárónál olyan fertelmes takonyban hogy ihaly...
először azt hittem defektes lett a gumi.. mert alig tolva csak forgott a motor kettőben mint a barom a enyhébben meredek de nyomvályús alsó gyorsitó szakaszon.. ahiol a nyomvályúban és az oldalán is valahogy megállt a takonysár...aztán csak ment azért valamicskét.. majd elérve a meredekebb gyökeres részen elkezdett tolni felfelé... ott ahol gyakorlatilag már feladni szabad csak...ez megtartotta minimális lendületés.. éss ahelyet hogy a gyökeres szakaszon állandó lendületvesztéssel küzdve belassul a paraszt... ez épp nem nulla sebességgel csak ment felfelé és felfelé...üvölteni szeretem volna a gyönörtől de nem tudtam mert rágörcsölődött az ullyam a kormányra igy kupli helyett csak a gázzal tudtam adagolni hogy ne áljon meg...ezért nem hogy kajabálni az örömbe hanem hörögni a görcsökbe volt
a második feljáró az maga volt a gyönyör.. mert pont ugyan igy nem fogott azon a részen ahol gyorsítani kellett volna...
be is estem a meredek részen a gyökerek közé.. majd fetrengve a motormeleltt kapaszkodva a sáratomokba.. csúsztam vissza motorostul... ...
aztán visszamentem.. megembereltem ... majd ahogy sárban kell ..parasztban odatettem magam.. na akkor már nem volt gond...lapátolta a taknyot maga alol a c-18 igy már a gyökeres részen konkrétan felugratás volt nem átkapirnyálás
a másik haver egy exc 300al volt tubli + állapotú ms 3 kombó...neki is állt a zászló egész nap...
a kispolszkison is mindenki önerőből szépen felpatintota magát..na az is lyó gumitszt volt.. ott a dupla lapos kövön.. ott kicsit is tapadás mentes gumival már jó nagyot lehet kapirnyálni...hát ms 3 és c-18 is brillírozott
amit megjegyzett ujdonsült havere
hogy egy lazább talajó részen oldalazóből felfelé meg lehetett inditani a gépet olyan szituban ahol max fimes gumival tud ilyet az ember...
szóval...ahelyett hogy elkapar lecsúszik.. egy rézsűnek neki állva féloldalról... nagyot pattintott a c-18
ms 3assal le kellett menni a szokot mód egy 20métert egy párkányig és csak onnan lehet megindulni...
jakó a havered az úly xt 754 gyel volt a csikmentessel??
ktm putyusz infói szerint az puhább bütykű kövön is képes a tolásra...
nálatok melyik volt??
Elvoltunk ma....nem esett az eso..csak reggelig igy a jo tuning egy motorra az csakis az uj gumi lehet elol hatul..elol nem uj de jo..skorpio,hatul Ms3 4 hajtassal...
A patak amivel kezdunk..most a omlott a viz es pont ugy lottuk fel mint szarazba.
Egyik haver uj Ms3 a masik uj sport extrem 754 el volt...fiuk...jobb a sarba kategorikusan a 754...gyengebb motoros de jobban segitette,feljarokba sokkal jobban vitte.
Olyat mentunk..90km hogy szarazba ilyen vadat ritkán. .nyelen huztuk...sokszor kereszbe..fantasztikusan jo volt.kegyetelnul el van azva minden,de ha mered huzni es uj a gumi istenit lehet menni...persze kell a skillz meg a jo banda aki meri tépni Befelekbe mint a szappan
..ugy uszott befele full agyag,labon nem tudaz meg allani ugy megy,de ott is ha mered es ismered es huzod befele fantasztikus a filingje...ezt a 4T haverok...mind elfelejtettek.Ma a 4T sek sehol sem voltak...se kifele se befele nem segitette a 4T a motorzast..350...szoval 2T forever
jakó úgy látom ez az eső ez sok helyen odatett,
van 1 olyan mondás itt a délalföldön : annyi eső esett tegnap délelőtt mint migránst etetünk európába a délelőtt
meg is lehet nézni hol eset a legtöbb eső.. hát ángyéla miértkeléknél
hát ez bazi humorso volt...
sajna mi innen MEGINT nem megyünk, nem fogok magyarázkodni, hogy azért mert:
-nincs még :kövön, gyökéren, oldalazóban is elfogad6ó, sőt jobban dolgozó, élettartamban is erős, akár defektessen is hungáréze tublixon fainul működő szóval kihalta ms3-tól jobb gumi..mert van
-vagy hogy nix szabadidő
-vagy hogy nincs lővé....
egy dolgot nem találak még azóta sem ki.. hogy a havereket hogy deportáljam ..illetve teleportáljam át 600km úgy hogy a közbe tőlünk 270km re van egy hely amihez 200km autópálya és 50km jó minőségű ritkán településes,- majd egy 20km szerpentines fél órás wonderfull kilátásos,- út vezet, amihez reggel 6kor kelünk és már 10kor hajtunk is..majd 1-2 két nap múlva a hajtás végén.. összecucoljuk magunkatés gó hóóm...
na ameddig a haverek ide szavaznak.. addig nem fogunk eljutni dzsorzs henibe,
az hogy fullkivetitős bontósboxzsáktv havered ott lesz, az sem segit a dolgon...
az a kis eső..már csak hal a torkán,
de nem aggódom.. mert tudom hogy ti is jót fogtok menni.. meg mi is...
és az hogy ide nem rendeznek tvfesztivált az meg megint elősegíti azt hogy hosszú-hosszú ideig mehessünk itt békében motorozni
mert a béke és a csend a legfontossabb
mert az a vadász akinek drót volt a jele az oviban...mióta elkerüljük azt a daystart areának nevezett helyet....azóta nem ássa mélyebbre a tsatabárdot..jó még tegnap sörözni nem ültünk le vele.. de talán nem is kell ennyire elmélyiteni egy barátságot
Hehe...nincs akkora veszély, de jobha tudnak tüzet gyújtani. .a tavaj is jol jott a fiuknak kik az erdőben vartak jo par órát mig utol értük es kisegitettuk a szerelesben
azt is mond nekik hogy az utolsó 3 deci benzint kenjék szét magukon mert akkor nem eszi meg a medve a sárban ragadt motor mellett töltött éjszaka során
Az elmult par napba annyit esett az eso,hogy tobb telepuluesen is arvizek vannak..a folyok kileptek a medruket a patakok meg izmosodtak...jol el van azva a talaj..igazi csuszos.A fesztivlara ki nem jon uj gumival,max penzt hozzon,lehessen bebaszni mert kopott gumival...
Valaki a gazas forumrol jon a fesztivalra?
lya.. lefelékbe is fog.. de a c-19 zöld mitsznál ez vszélyse volt.. jolovam ezmiatt tán 2szer is kaptam defektet..
de ha ez sem lett volna akkor mire köpködne szegény??
de tény és való inkább kicsit keményebb a jó..0,7.. és legyne piorelli keménységű a gumi.. vagy egy s12-xc
vagy ef 08 ződ mitasz... ezek nem kaptak defektet
a negyben ályró az jó.. a pirelli mx 32 mid soft az a legjobb tartós is és fog is
na ezt tudja ez a c-19.. az ennek a pirellinek a koppincsa...pirellejól birja a laposabb 0,5-6 báros menetet is.. mig a zöld c-19 az ilyne nyomásnál könnyedén felüti magát a kövön és defekt...
de duplabelsővel az is egész jó.. mig a pirelli az szimpla vékony belsővel is biri...40 ályró az jó
Nekem 40 ajroba jön a pirelli elso gumija mega metzeller is...nem adok tobbet erte max egy kezfogassal...amugy is hamar el megy az eluk es sarba mar szarok utana...szarazba tok mindegy mi az
figyu sárgacsikos volt másfajtában.. a c-18as meg a zöld belsővel vagy 0,5 bárral.. még olyan szituban is tolt mindehol ahol az ms 3 0,5 már nem is dolgozott, de defektesen félő hogy a cigótublin nem lenne jó...
a puding praúbája az evés
hály kolbik...
déw megnéztem a vidit.. faxa nagyon.. mondjuk ha a képernyő 1/3 részét nem ugyan az a sild látványa adná ki.. még karajabb lenne.. de a maradék 2/3 meg pont úgy van beállitva a kamera hogy az 100%ban jó helyre néz-lát...mert egyébként meg minden helyzetben tökéletessen lehet élvezni a helyek látványát...csak igy a kép nem 16/9 es hanem 16/6 os
bakker a videó alapján is látszik...nem szar a hely..
Jakó..
még mitaszban is az első gumik.. 38..40 ályrók...igy a szlovákiából érkezők...itthon meg 45 felett..nem tudom hogy a misleny komp gumik hogy mennek majd el hozzád 45 be
egyébként mitaz ex 08 és ez a c- 19 ez azok szöld csikosban nem szarok ám sőt...c- 19 zöldben a valaha volt legtapadósabb gumi.. csak belsővel túl puha oladalfala miatt sok volt a kicsípődös defekt.. de az ef 08 az még zöldben is karaj volt
amit vártok az az hogy a sárga még jobb lesz
de beszélj fecóval..
majd visz neked a lyöwő 7en szongyoriba ha már annyit vesződsz ezzel a racekiszalagozás összeírással
ha nem vinne én javaslom próbáld ki ezeket a mitaszokat akár melyik van a kettő közül.. a román mitaszosnál.. mert meglátod a 6napos( életű is és nevű is ) gumit bőséggel kiteszi majd, + élettartama az meg hiper hosszú volt (ef 08 és c-19 zöldeknek minden képp !!!)
Hétvégére full esőt, torencialis esőt josolnak..Éppen a ktm en a gáz kábelt cseréltem ki...külső belső és hív a gyümölcs haver,hogy te; rakok új gumikot,neked is új van hátul szombaton ha jol esik az eső veressük meg egyet..jajj mondom te...éncsak akkor motorozok ha jól esik ☺...szoval epp ne zuhogjon , es megyünk mint a betegek.
Én imádok esőben motorzni...nagyon jo a talaj,retekkel nem telik fel sehol es nincs egy cm sem ,hogy egyenesen menjen a motor
már kiszopattam a rám várakozással sok sok embert az biztos
én már akkor az sx 525tel menetek kor is mondtam a többieknek.. le a kalappal hogy meg tudják csinálni az úly 300assal azt amit egy 4t 10 éves sx 525 a nagy debella