Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma valaki nem akarta hogy motorozzak..de ugyis motoroztam..
El mentem a hargita fele 20 km utan a gumi oldala korbe lassan kirtoredezett es elnegedte a levegot...hazajottem vele 20 km..lassan de haza ertem..15 perc gumi csere mondom megyek tovabb..lepattintom a szart,fel egyet ami jo nagyon es mondom go tovabb...ugy is volt...3 km utan a gumi lefordul..tubliszom van szoval,mondom ha 20 km alatt nem szart oda,3 km fel oldallal lefordulva is kibir...haza ertem es a sziven majd megalt mikor levettem a gumit...kaptam a havertol,csak az acel szal benne el volt szakitva...igy ezert lefodult...de a szopas hogy a jo tublisznaka tetejet foltokba megette,meg a szovet is elkopott....volt is szencsegeles rendesen,most is ideges vagyok bele...na de mondom ez mar kuka...na de ugy a felnin gumi nelkul felujtam 7 legkorre es jol allt...mondm edd meg a faszom..felraktam egy Ms3 as gumit..mar mas nem volt,es mergembe megint elmentem motorozni....az Ms3 as..hat ma parszor beszopatott...nem irok mar tovabb semmit...jon egy ket video..de a vegere jot motoroztam.
http://youtu.be/3mDMAS_sRmo
http://youtu.be/QTqciwOiWiA
http://youtu.be/7dGRJbhQSaA
egyébként van benn valami...
az erdész a legnagyobb fatolvaj, a vadász pedig a legnagyobb rapsic.
legalábbis erre mifelénk...
Don qjote kivonta kardjat a szelmalom ellen.beszaras.
azért ez vicces hogy kb az egyik legjobban dokumentált erdőrongáló hoz létre egy ilyen "valamit"
Inkább egy helyesírás csoportot hozzál létre!
Nem mintha a 3 betűs jobb lenne
Ilyet is találtam a vezeték kötegben
Ahogy néztem ez a gyári csőbe volt behúzva amit nem lehetett volna úgy ráhúzni hogy a saruk rajta vannak szóval gyári megoldás
Azért egy 80+ ezres vezeték kötegtől többet várna el az ember
Mindenki megnyugodott... Szidjátok tovább a gg-t! :-)
Így már értem
Akkor van 3 féle indítógomb kivitel
Tud kavarni a KTM....
Pl az enyém lc4 vészleállító csak egy nyomógomb és nem két állású kapcsoló, havernak meg ami volt az kapcsolós volt és mindkettő 2001-es
De érti, csak a leállító részt hiányolta a négyes csatiból.
Úgy látom nem akarod érteni, amit magyaráz demzsolt kolléga.
Itt látszik a különálló, ötödik szál.
Az 5 szálas és az ötödik szál megy a kilóméter óra mögé, ott van egy sárga fekete magányos szál a leállító résznek.
pedig nagy betűkkel oda van írva hogy vészleállító, szóval az le is állít
Ez nem leállító gomb, csak önindító, biztosítással...
Estét!
Ha valakit érdekel esetleg!
http://www.kepesmotor.hu/ktm-e...
De akkor is minimum 3 szál kell mert az le is állít
És nincs harmadik.....
hát ez nekem is ilyne volt..
összerakom az 5 gangos váltót.. nyomom a gombot és semmi...
azt hittem az ideg elönt.. aztán látom hogy a vezeték...úg yel volt okszidálodva... azt hittem ez egy 1813as sx-f nem egy 2013as
aztán egy sorkapoccsal megoldottam..
remélem a többi vezeték nem lesz ilyen gagyimamis
Nem kell Ini megmókolni semmit. Bejön a négyeresből (vagy kéteresből) a piros és fekete ez magának a nyomógombnak a vezetéke. A másik két szál pedig, egyszerűen megszakítja a kunkort és addig hiába nyomod a nyomógombot, amíg a kunkor (másik két kék szál) nincs összezárva.
de akkor a vezeték kötegbe is 4 eres kábelnak kellene menni, de ott is csak 2 eres van, szóval hiába menne rá a leállítós indítógomb ugyanúgy megkellene mókolni a csatlakozó másik felét
pont emiatt érthetelen számomra a dolog
Tehát van az Európai motor, ami 2 eres kapcsolóval működik (te is ilyet szereltél) és van az Ausztrál vagy Újzélandi ami négyeressel. Négy eres leállítógomb, (kép csatolva) . Így nem kell külön kábelköteget gyártani az Európai és más modellek között, így (szerintem) érthető a 4 eres dugasz. A többit te is érted, (csak a kunkort nem). Egyszerűen meghagyták annak a lehetőségét hogy valaki utólag rárakja a billenő (vagy titkos) kapcsolót, sztendert (ami nem indít amíg le van hajtva) anélkül hogy gondolkodnia, vagy dugdosnia kellene a csatiban a sarukat.
komolyan érdekel hogy ennek mi értelme volt
láttam én már kombinált kapcsolós indítógombot 3 ereset is meg 4 ereset is, a 3as helyére tettem már 4est is
szóval van tapasztalat egy kevés
de ilyen átkötést mint a rajzon van még nem láttam, és csak annyi lett volna a dolog hogy a 2. port helyett a 3.ba dugjág az indítógomb vetetékét
ehelyett 2 vezetékre 4 saru, és azt beszerelni
szóval se idő se pénz se semmi nem indokolja, mert azt tudom hogy az egyszerűség nem motiváló a mérnököknél, azt csak a melós "találja ki"
Nem kell mindent elsőre megérteni mindenkinek...(hiszen ezért fizetik a mérnököket a Ktm-be is..) Ha később sem jössz rá és még mindig érdekel, mindenféle gúny meg rosszindulat nélkül segítek.
Ezt meg is érteném ha a kötegben 4 vezeték lenne de csak kettő van.
Pont ez a vicces hogy csinál 2 kanyart és ugyanúgy 2 vezeték van mindenhol
Annyiból jó volt hogy az elrohadt sarut ki tudtam cserélni egy jobb állapotúra