Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A többi gumihoz képest,,,,,ez Igen csak jól fog kövön.Mondhatnàm,,,,ez az erősége.
Nektek a kövön nem csúszik ez a 07?
A hondán volt ilyen egyszer alig vártam hogy le tudjam dobni róla
A c10 is hasonlóan fos vizes köves részen
Ef07 tel mentem tegnap a nagy sàrban,,,,,,nem volt rossz.....
Szia! Milyen motor? Évjárat?
Hello, felső kuplung munkahengerhez lehet külön karmantyút venni?
1szer úgy is elkészül csak nehogy hamarabb mennyen a kölök iskolába
annó próbálgattunk 300ast.. igy 0,7 től lefelé... 0,2 ig...
sajna tudomásul kllett venni ..az a 0,7 az volt a legjobb...
a 0,2 kifejezetten szar volt alul erősebbenek tünt de gatyára nem pörgött fel.. meg olyna nyers volt . de szar!!
0,5 már alul is ment meg már csinált valamit felül is..
de a 0,7 volt a jó.. azzal tudott kiforogni...0,5 még nem!!
hály kolbik..

Jakó...
hát átéreztem a csávó fálydalmát ..
az a röhely hogy cigó túkbéllel egy rommá szétkopott ms3 itt úgy vinne fel egyfeszt az a baj hogy egykerékre állna..mert úgy tapad....
az új sztárkrossz az 0,3 kb ilyet csinál.. 0.0 talán haladna felfelé.. de -0,2 bárral tud olyat mitn a ms 3 0 cigó tublival 0.0 bárron..
csak -0,2 bárt előállítani elég nehéz a hegyben

amit favorizálnak mostanság nagyon az a ef 07.. az megy nekik valam iextrém lapos muzzal fog is viszi is.. meg tubis defekt menetes múz is..
persze a cigó tubliról arrafelé sem hallottak..
de láétta hogy 0.0 val már működött úgy hogy ők is ki akarják próbálni
Próbáld ki, aztán meglátod, milyen így az égés, az égési nyomás, stb.
Félre ne érts, köszi a képeket is!

Csak engem jobban érdekel, belül mit alkottak.
Azóta láttam még pár ilyen vágott blokkos képet, de a felbontásuk nagyon kicsi.
Máj 29-30 red-bull-hare-scramble a red bull TV-n live lesz
http://beta.redbull.tv/live/AP...

Iden startol először colton hakker is, ott lesz taddy is, meg a többiek.
http://www.erzbergrodeo.at/en/...
Mostanában az indiai mérnök a divat. Olcsók okosak és szeretnek dolgozni.
Ui: Végülis manualból és mérésekből kikövetkeztetve! A hengerfejbe mart égéstér peremen mérve 3.3mm. A manual pluszba +0.1mm-t enged, tehát a minimum préssáv 3.2mm! Ez nekem felmenne 3.9-4.0mm-re!
Hello dew! Jelenleg 3.3 körül van, ha beteszem az 1-est akkor 0.8-al nő 4körül alakul. Manual nem ir semmit csak hogy minimum mennyinek kell meglennie /gondolom a detonálás miatt/. Az pedig hengerfej nélkül minimum szinelnie kell a hengerrel vagy +0.1 lehet. Jelen esetben nekem szinelt a hengerrel a 0.2-es tömitéssel. A kompresszió végnyomásom 13barról az 1mm-es klingerittel 9.5 barra módosult és sokkal szimpatikusabb a rugása, átfordul szépen! 0.8-al ami gyári szettben a legvastagabb szerintem 10-10,5bar lenne.
Egyenlőre csak egy vágott blokkot tudok. Ez hasznos lesz neked, amíg nem lesz manual?
Meg egy tartósteszt is hasznos lenne neked.
Az ábrázatán túlmenően, a motocross kivitelben jelentősen kezelhetőbb az új váz-blokk-futómű, mint a 2015-ös, így remélhetőleg enduróban is előrelépés lesz. És ez a fajsúlyos.
Akinek a "parasztvakítós" képeken felül van hasznos infója is a 2017-es 2T KTM ről, ossza már meg pls.
Ilyenekre gondolok, specifikáció, de hasznos lenne egy partlist is, vagy manual,

esetleg szervízkönyv
Lesz van 4,2 millió !
Erol a felerol meg nez ki valahogy,de a tulso oldalan a hatso oldala igazi fos...nagy elefant ful...aztan az a sok feket rajta..feljni,villa,kullok..na azt nezd meg egy igazi hard enduro utan mikor 2 evet lezavartad.
Lehet jo,meg miegymas,dehogy csunya az is biztos.
Hogy a rakba tudnak a japok normalis kinezetelu es minosegi finom megmunkalast csinalni,mig ezek a hitvany europaiak ilyen retkekkel allitanak elo.
Biztos muszlimok tervezik:)
Na jo na...nem barmulok tovabb...a lenyeg,nekem nem tetszik!
Ott mondja ...halgasd meg
http://youtu.be/cSmSL6RQx1g
Nekem mind egyforma... :D Csak a GG típusokat tudom beazonosítani nagyjából (pedig az már nem menő). :))
Ez még senkié. Elvileg az új six days.
Van türelmed. A Suzukival ilyenkor már kapartattál!