Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hétvégén nézegettem ahogy az exc500 ment fel előttem pár izmosabb feljárón rázta a seggét, kapart, küzdött, én meg a lom lc4-el szinte alapjáraton utánamentem
teljesen ki volt akadva a exc rider hogy is van ez.....
ráadásul nekem fim gumi volt neki meg valami nagy bütykös cross
Gabesznak igaza van...ha nem megfelelo motorral mesz,lehet ott lanctalp is,mert az ugy is beszopat.Endurora engyuro kell...aki ezt nem hiszi az kinlodjon az erdobe szuper gumikkal...
Nekem az Ms3 azert tesztett mert sarba uberfasza es az elettartama jobb mint a tobbi gumiert,de az is azert mert nagyok a butykok...a tobbi mind melette szolt.Az uj Ms5 rol nincs meg tapasztalati infom,de egyelore nem is akarom,hogy legyen mert egyszeruen tobb a negativ velemeny rola mint az Ms3 rol ami volt...
Nem ertem,hogy ha a gumi kopik akkor a kovon hogy nem fog...minden puha gumi fog a kovon.
Az utolso motorozasnal egy hitvany mas altal kidobott Pirelli skorpioval korbemotoroztam mindenkit..mindenhol fogott,mindenhol kontolaltan tolt..es mikor a fiuk raneztek azt mondtak ez kukaba valo...
Minek kell uj gumi?...hat igen..jo ha van
Meg a talaj is masabb nalunk mint masfele..nem az az agyagos csuszos gecis,de kerul abbol is :)
Nem.a gunival van.a problema. Hanem.hogy krosszmotorral akar endurozni. Kepzeljuk el hogy toni boo egy streetfighter geppel akarna indulni a tt lemanson. Vagy rossi probalkozna a motorjaval egy trialversenyen. Kicsit szelsoseges a pelda . bar szerintem keptelenseg meggyozni errol .... Kar a szoert.
hály kolbik...
3 heylről 5 infó lyött a gumiról...
mondták hogy kövön nem úgy fog mint a ms 3 ..de ah megforgatom akkor megy ez is..
meg az hogy az első két menentete 0.0bárral csinálta a haver..
hát azért engedte le az si 0.0 ra mert .. hát nem fogott előtte..
de igy 0.0 azért mászik megy...
tapadásról nem beszélek most sem.. csak már nem olyan szar..
de egyébként meg mindenkinek ki kell póbálni...
mert van aki a 2 t sezreti bvvan aki a 4 t .. és ms 3 sem szerette mindenki...
de az tény év való hogy az ms 3 és a mitasz xt 754 az egy elég nagy sürűségben megtalál6ó gumi volt...
ami még nagyon működött déván is és naálunk is.. az az ef 07 one green line...
de mondom én a c-18 120as forditott forgásiránybanhazsnálva az 1 zŐd csikos ... az konkrétan jól fogott kövön!! is.. meg a gyökereken is...
az szerintem .. ha nem szétnyalatott ráffal kapom meg én is nem dobok bele 3 defektet a gumiba..
lehet ég menne.. az jól fogott...

egyébként mindenkinek ki kell próbálni hogy ahogy ő motorozik aholő motorozik a hely tecnika stilus.. nyomás .. muz tubli vagy labdacs.. azt be tudja e úgy állitani hogy azzal működik.. hja igen akkor jóak mondja ha nem akkor szarnak..
ennyi a tori...
szerintem: "fel is raktam a úly szárkrossz 5 szoftot.."

Fura, hogy az a gumi ilyen szar legyen, mint ahogy Zari lefestette, azt el tudom képzelni, hogy a 4 féle keverékből a legszarabbat választotta.
Nekem más források azt mondták, brutál jó az MS5 gumi kövön is.
Milyen gumiról beszélsz hogy szar ???
egy + van benn.. kopik mint a szar.. igy hamar vehetek új extemet, igy nem kll vele sokat szopni
mondom.. csaka kövön nem fog gyökéren.. illetve laza talajon is szépen áskálodik..
a 0,0 nyomás az ami ugy ahogy nak mond6ó...
ezekután a zöldcsikos c-18as 120 mitasz.. a 0,4 bárral is egy überjó gumi...
az fog mindehol.. tapad is..
lényeg a mitasznak van több perspektiválya mint a mislennek ez a retek.. egy és ez is szar..
persze a fimes misleny az jó..
de hogy miért kellet egy szuprjó ms 3 at kikukázni és piacra dobni ezt a szart??
csak is valami üzletpolitika .. hogy ne vegyenek több jó gumit ?? vagy miért??
hály kolbik..
aza 2016.05.05 irásomat 14.40.. azt már kukáz6juk is

van az ugy hogy a miértnökök elbasszák.. a jóból egy retekszart csinálnak..
demiértnökök..miért..
jézus máris.. az uj gumi..0,3 rommá szptatott.. mire észervettem hogy mia a baj... .. a 0.1 az ami még mindég nem volt valami jó..csak a 0.00000 na az volt olyan hogy .. épp hogy úgy ahogy..
hát a régi xt 754 a piroscsikos fogott sem fogott ilyen szarul, igy a kövön mint ez a retek
hát kiütött rendessen..
csak kövön nem fogott meg gyökéren.. a laza talajon elásta magát...egés zaddig még 0,1 alá nem ment a nyomás.. ja.. 30 perc múlva megent felfúlyta magát 0,2-3 ra.. mondom miért nem tapad mikor már leengedtem.. ere ott a luft benne..
hát mit mondjak szörnyű volt érezni hogy sehol enm tapad.. nem fog.. az ms 3 az 0,5 jobban dolgozik mint ez 0,2 vel..
a defketeses ms 3 meg as cigó tublival.. még 50% állapotába is százszor jobb mint ez a retek újonnan
az új csikmentes mitasz xt754 the last hope...
Ez valami erdekes lehet,mert Bilanak is pont ott szakadt mega belso kb fel ev utan.Nekem meg nem volt ilyen.Van valami ott a felninel vagy mia szartol hasad...gyari hiba is lehet
Ez is tubliss belső, és nem értem, hogy mitől szakadhat ki itt, így.
A rendes tublis belso is pont ilyen hel;yen szakadt meg,lukadt ki...de mitol???
Arra lennék kíváncsi, hogy ott a szelep mellett, hogy tud így kilyukadni.
Ehhez azért Petku hozzászólna
ez az oldal olyan mint egy 125-ös rezó...
Az enyémen is ugyan itt van kilyukadva. Lehet kapni hozzá új tömlőt, vagy beragasztod... vagy CIGÓTUBLI!
:-)
Tuti hogy rokona Zarinak...
Hát, legalább megpróbálta.....

Szerintem nem néz ki annyira rosszul, kérdés, hogy milyen a nyomatékgörbe. De ha eljött vele az enduropanorámára, akkor csak nem lehet annyira nagyon rossz. Nyilván a gyári értékeket nem tudhatja.
Mi ez a szörny ???
Nem sokat futott az első tubliss-om. A szelep mellett került rá egy repedés.

Valakinek van valami ötlete, hogy mi okozhatta a repedést?
Szerintem.a felni karcossaga a kutyat nem erdekli. I kabb a kicsiposesre van kitalalva nem.arra hogy levered a felnit. A defektek 90 % a a kicsipodeses defekt. Ez az uj cucc jolehet. Kezduk jofele fejlesztgetni ezeket a cuccokat.
Igen az is jó..
S azt hallottátok, hogy jövőre a GASGAS 2T belsőégésű motor helyett elektromos motorral fog kijönni,
amit a Torrot mérnökök fejlesztenek bele?

Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy a 2017-ből hány darabot gyártottak, s mennyit sikerült eladni...
Majd nem örülnek neki, ha beszarik, s vihetik a márka szervízbe a motorokat, ahol van hozzá cucc,
de bízzunk benne, hogy pöpec lesz, jobb mint amit alkotott az ossa.