Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor még is csórók spórolnak a kábelkötegen
ez egy poén valakitől, szerintem, tuti nem gyári megoldás.
A kTm gyár nem olyan csóró, hogy egy 4-es csatit rak fel oda, ahova elég a 2 es csati is.
Arra jó, hogy vannak különböző tipusok, Újzélandi meg talán Ausztrália, amin nem csak sima önindító gomb van, hanem egy megszakító kapcsoló is. Így nem kell külön köteget gyártani. (Tanulság: mindig ki kel írni hogy ki nevet ki és kit) Én bízom benne hogy a mérnök nem olvassa Gasgas fórumot.
Ugyan ez
Lemaradt a vicces rész
Pl itt mire gondolt a tervező??
Mire jó ez a 2 plusz kanyar az indító gomb csatlakozónál?
Tűzősaru....
Ez egy 2012 es exc 500 és ilyen saruk vannak
Még jó hogy eggyik sem endúró az utóbbiak közül
http://www.kepesmotor.hu/ktm-k...
Eladó ha ilyet keres valaki!
erre jó pl az én 20aberg fe 650 limited fostalicska... vagy az fe 570 berg ami... egy óriási számomra lyawít6atlan hibálya volt .. az a tank hűtő kipufogó elektronyos vezérlés helye.... mind mind a rossz tank miatt..
de egyébként faxa konstrukció..de végül is ez miatt.. számomra rémálom volt már a végén...de az a csávó aki hajtja.. ahol ő megy.. ott ez a pl benzin forrrás problem .. életében nem jön elő...

de egy retek volt még az sx 380 is....
a többi gépem..
az endúózás elkezdése ota vett gépeimben sok jó is volt: sx 520 fc 450..sx 525-ök sx-f 450 ezek meg jók voltak nagyon
de kellett minden jó és rossz is hogy oda jussak aki vagyok...
szerintem igen is meg kell venni.. márkától függetlenül.. a retkeket is .. különben .. minden retek az első tulajon rohad6na meg
és az is hülyeség hogy a legjobb gépet szabad csak venni .. mert akkor mindenki egy kibaszott sx-f 450 tulaj lenne

de az is állat ahogy déw szereli a gépet... még jó hogy az asszonya működési elvére nem kiváncsi.. mert összerakás után derülne ki.. hogy hjúzton baj van...

nálunk megérkezet a lyaú idő...
de szán iz sájning
Mivel sehol a neten nem tettem (nem titok amúgy) így most sem szeretném. emailben ha számít igen.
Én fél év használat után nem bántam meg a GAS-t vannak igénytelen dolgok rajt mint pl a gagyi tűzősaruk a kötegben de ezt réz pastával megoldottam az oxid miatt vagy az első lámpa foncsora ami pattog lefele. Akad gondom a légszűrő cserével és a box tisztításaval. Ezek miatt nem rossz motor ! A vételnél fontosabb szempont volt az ár ! Az én motorom 13-as az évjárat azonos KTM lerugottabb állapotban + 250 -300 ezerrel mérték drágábban! Annyival meg nem jobb !


Elárulod, mi a munkád?
Én is szívesen végig járnám amit te, mert precíz embernek tartom magam és szeretem ha a dolgok rendben vannak (túlzottan is, a munkámban is olyan amiben precíznek kell lenni ezért is szeretem). Viszont ennyi időm nekem erre nincs. El kell döntenem, hogy megyek egy olyan géppel ami messze nem 100%-os, vagy nem motorozom. Ezért elfogadtam ezt a felállást.
Erzbergre megy valaki? Nézni.
Egy kis infó a fél év miatt (ami szerintem nem sok ha belegondolok mennyi minden történt)

Ha apró darabokra kéne szedned a motorod, mindent átméricskélni, mi mennyi kopott majd cserélni, ami már szerinted cserés és az apró darabokat újra összerakni, kereket összefűzni, centírozni, stb.
Az mennyi ideig tartana, mondjuk abszolult időben órában?
Aztán ehhez számold hozzá a hülyeségeimet (több helyen alkatrész méret vétel, működés megértés, átalakítás stb. még 3-4x legalább ennyi idő), plusz szorozd meg, mert nem napi 24 órában csinálod, hanem csak heti X órában.
Mi jött ki a végére?

Az szerintem logikus, ha egy használt motor vétele után átnézed a vasat, amivel mész, mielőtt használatba veszed, hogy ne legyenek meglepetések, ennek alaposságát már embere válogatja ki mennyire nézi át, természetesen az az álláspont is érthető, ha bízol az előző tulajokban nem cseszték szét semmit, minden ok és valamit nem nézel meg ezért.

A többi része már csak az én hobbim, hogy érteni is akarok rajta dolgokat, meg méricskélek, stb.

Így remélem érthető az eltelt idő nagysága, meg az is, hogy mi is történik ez idő alatt (nem csak szerelés, mert szar a vas)
Nem értettem így, hogy bántanál,
s nem volt célom félremagyarázni sem, ha így érthető, bocsi a rossz fogalmazás miatt.
Sajnos a szavak és a fórum...nem látjuk egymást, nincs más kommunikáció, csak a puszta szavak, sok dolog félreérthető...
Dew!

Ne magyarázd félre amit írtam kérlek. Nem bántottam én a te döntésed.

Én amúgy hiszek az "okos ember más kárán tanul" mondásban, ami nem egyenértékű azzal, hogy másoktól hallottak alapján döntenék.
Márkafüggetlen tanácsot adtam neki!
de pontosítok, ha tudod, próbáld ki, mielőtt megvennéd...

Részemről elfogadom, ha te vagy sokan mások az alapján döntenek, hogy mit hall másoktól, mások tapasztalatai alapján.

Igen én szeretek szerelni, de ez márkafüggetlen dolog, ha kTm vagy yamahát vagy akármi használtat vettem volna, azzal is eljátszom ugyanezt...ennek semmi köze a márkához!

Részemről a gasgasról még nem sokat tudnék nyilatkozni, hogy milyen is menettulajdonságban, mivel nem mentem vele, belül ismerem, már jobban, mint az RMX et, ennyi az infó, ebből tudok következtetni. Pl az első telóra élből azt mondom ez elég szar lesz, a lemezelést látván, majd idővel átlemezel, s javul...

Belülről tudok róla dolgokat mondani, kivitelezésekről megoldásokról, stb.
Vannak benne általam ítélt hülyeségek/hibák, de vannak benne olyanok is, amikre azt mondom, na ez fasza, vagy mondjuk az RMX el összevetve nézem azt mondom vannak jobb és rosszabb megoldások.

Ettől természetesen még maga a menettulajdonsága, meg a blokk viselkedése együtt lehet egy szar az egész, vagy lehet jó is
vagyis inkább úgy írom, hogy nekem nem fekvő vagy fekvő, bár igyekszem abba az irányba elvinni a dolgot, hogy nekem kézre álljon,
ahhoz amit csinálok, ahogy motorozok, csak mivel marha sok az összefüggés és nem is értek hozzá eléggé, lehet ez is csak elmegy rossz irányba és szarabb lesz mint volt.

KTM-ről nem mondanék semmit, hiszen nem ismerem, részemről csak RMX és most már GASGAS ügyében mernék nyilatkozni,
GASGAS ról még menettulajdonságról nem.

Hangsúlyozom, szerintem az a lényeg, amit írtam a srácnak is...minden ember más és más, s minden motor más és más...
ezért írtam, próbálja ki, ha tudja.
Azt azert tedd hozza a tanacsodhoz, hogy te legalabb annyira szeretsz szerelni/alakitani mint motorozni. Nem ismerek olyat rajtad kivul aki megveszi a mukodo motort aztan egy evig szereli, reszeli mielott hasznalatba venne.

Amelyik motor mar ujkent is egy hulladek az az evek mulasaval semlesz jobb, amelyik ujkent jo ott legalabb az esely megvan hogy hasznaltkent sem szar. Bar a konkret peldanyt nem ismerem de gasgasrol jot csak olyantol hallok akinek az van, de ott se mind dicseri. Ennyi nekem eleg.
Részemről azt mondom, ha tudod, próbáld ki, ennyi éves motornál már úgy is inkább az számít, hogy a motor milyen állapotban van nem az, hogy milyen márka/típus.

Minden ember más és más és ráadásul minden használt motor más és más.
Valaki ráül egy szarrá kopottra/hangoltra, s azt mondja utána szar, vagy épp fordítva valaki ráül egy jól beállítottra, s azt monda jó, s mivel minden ember más és más, ezért mindenkinek más a jól beállított fogalom, de még egy gyári új esetében is jöhet ez a játék,
mivel minden márka általában máshova van hangolva.
az utolsó kettő sorod .. na az a betalált kategória...de eza márkafüggetlenség ez itt a mi családunkba nem jön be.. merrt tegnap is az asszony vet vagy három üveg márkát.. narancsossat meg szőlőt meg meggyet
mert itt erre felé nem lehet márkától függetlenül Élni
az az baly


hály kolbik...
szóval az a baj hogy antigaszgaszosok vagytok...miközbe meg jó a gaszgasz
bezzeg mikor az wÓt.. csak a jót meg a szépet...
mikor meg hátatforitott.. akkor meg az volt hogy "megmondom én neked a hátad mögöt is" kategória
na mindenki walyon színt, de izibe

én amúgy azt mondó vagyok... a gyári tubli.. jó.. majdnem olyan jó mint ez a hungarian tublis, de sajnos vannak hibái.. de aki szereti ..megtanul vele 1ütt élni... az még szeretheti is...mikor meg tönkre megy, meg irogatnak a fézen hogy hogy is van ez a hungárián túblix...

de ahogy Ákszel is Írja.. vigtor ver ár jú?.. irjad csak lefelé mi is a okosság???
Nem inkább az, amikor a mostani KTM-et megvetted?
Nem lehet pont az volt a baj, hogy rárakott minden létező extrát?

Annyi "hülyeséget" csinálnak a gasgashoz is extaként...
Pontosítanék, emberek rápakolják, nincs utána hangolva a rendszer, teszem hozzá, van amihez nem is igazán lehet, mert sok dologgal összefügg, rezót kéne már cserélni, nem csak gyújtást állítani, stb.
Minden apró módosítás/extra befolyásolja a működést valamerre, aztán ha nincs után állítva, akkor a sok rossz összeadódhat.
Ez csak egy mellék ági megjegyzés volt.

Egyébként meg mindig az a lényeg, hogy a motor és a motoros összeillik vagy nem.
Örülök, hogy megtalálta a neki valót! (márkától függetlenül)