"Kedvncemnél" tartok, a szaros kábelköteget próbálom kibogozni, mi micsoda a kapcsolási rajz alapján,
s ebbe/mellé belekötögetni a saját szenzoraimat a computerre.
Sok apróság van még hátra, a nagyja már kész. Talán két hét múlva rárúgok, ha beindul, utána jön a behangolós rész,
kicsit megcsúsztam a tervezetthez képest...
Nem ismerem ezt a tipust valami jól, de az újabbakba gyárilag 0.75-1 mm a talp tömítés, feltételezem hogy ebbe is több volt 0.2-nél. 2-3 talptömítés szokott lenni egymáson, szinte minden tipusnál. Semmi gond nem lesz ha megemeled a hengert.
Hello! Nem robogó, de a működése ugyanaz és ahogy olvasgatom vannak a csoportban hozzáértő emberek! Ktm exc 360 a motort nehéz beinditani ugyanis baromi nagy a kompresszió benne 13,5 bar és nagyon nehéz rugni. Most szeretnék hengertap tömitést cserélni. Ami benne volt az a legvéknyabb 0.2 tömités. Gyárilag 0.2-0.3-0.5-0.75 van hozzá. A kérdésem az lenne, hogy ha femegyek 1.0mm-re akkor lesz e gond? A célom az lenne hogy valamelyest könnyebben átforduljon. Azt tudom hogy erő és kompresszió vesztéssel jár, de az nem gond. 65LE és 99Kg pár Le nem gond! Új dugó!
tublis mellé: http://www.szigabt.hu/economy/...
most akciós a javítószál, egyes motorosboltoknál a 10 db majdnem ennyi mint itt a 60db
versenyen a muz még mindig jobb, a legutóbbi meneten 2 defekt is volt a tublissal, mind a kettő első valami kiszúrta az egyik alkalommal a másik meg egy egész nagy repedés volt azt ki sem kellett reszelni mert könnyen bement a szál
a köves defekt szerintem elkerülhető lett volna ha az ember nem lett volna lusta pumpálni
amúgy a 2 szálas defektjavítás időben fele sem volt mint egy tömlős kerekes első defekt + nagyságrendekkel olcsóbb is mert szereléskor az egyik belsőt kicsípték a nagy stressz miatt.........
A musszrol anyit,hogy amiota tubliszt hasznalok,ilyen szart a kerekekbe nem rakok bele ha versenyre kell akkor sem.Egy igazi fos gajnyolos gamatkodos faszsag...persze ki szereti a versenyeken az oda kell.
Amugy jo a gepzsir,siman megteszi,nem issza be a musz,nem lagyitja el ahogy Zari gondolja,es nem eszi meg az anyagot.Ugy is par hajtas es le kell vennia gumit,vagy forditani vagy cserere,szoval ezt a megoldast mar rengetegen hasznaljak itt,mar aki meg hasznal muszt..lassan TYukbellel jar mindenki.
A vazelin az hamar kiszarad. Aztan szart se er. Akkor mar inkabb szilikonzsir. De mar azis elkezdett megdragulni. A felkilos vagy 4000 ft es nem.sokaig eleg. Mondjuk a labdacs eszegeti rendesen. Aztan par nap mulva szetszedem csak sar meg iszap van benne. A muz szerintem.jobban tomit. Meg az keveseb zsirt eszik. A felkilos lehet kitart egy evet is.
Mi voltunk delelott krosszozni. Illetve sart dagasztani :-) jo kis agyagos talaj ugy csuszott hogy orom volt nezni, mar nezni tenyleg de menni rajta :-) 1 orat nagynyomasuztam a motort mire tiszta lett. Amugy itt hol szakad hol sut a nap
az első kettőt az szuper jó a gépzsir viszont ... bántja(dagasztja) a gumi alaktrészeket....neeeem?
mondjuk az hogy egy elvékonyodotkipuhult kitaposott múz ha megdagad.... az még jó is lehet...
a hüvelyk ujjamal énm is ugy lyártam a múlt 7en.. eszembe is ugrottál egyből... a sokadik olyan lefelében ahol inkább pofára esik a motoros mint hogy begyorsulva induljon neki a lejjebbi dolgoknak
ott én is a hüvelyk újjamalal fogtam meg pont egy kissebb sziklát a sárban...
hát mit mondja elég szarul esett...még most is érzem ha megmozgatom...de ott helyben azt hittem eltört.. az a tompa fálydalom.. bakker.. 1-2 percig nem is tudtam mi lesz vele...pedig semmi kis földfogás volt ..aztán mégis majd nem odabaszott neki
Szilikonzsir,vazelin,vagy direkt neki valo zsir amit adnak vele.En rendes vastag gepzsirral is kentem be,tobb fajtakkal es az is pont ugy jo volt.Most az a kerdes menyire vagy igenyes..
Nem motorozok,minden le van zarva s ok ember miatt a Somlyoi bucsu most viragzik..lehet vasarnap elmegyek hajtani,de inkabb az eszem azt mondja pihentessem a nagy ujjam..szopas van vele meg midig,aztana kormanyt nem tudom fogni
s ebbe/mellé belekötögetni a saját szenzoraimat a computerre.
Sok apróság van még hátra, a nagyja már kész. Talán két hét múlva rárúgok, ha beindul, utána jön a behangolós rész,
kicsit megcsúsztam a tervezetthez képest...
Mi a helyzet a motoroddal?
Jarvis. Red bull MInas, day 3 onboard
http://youtu.be/ydmqHbaI5R4
most akciós a javítószál, egyes motorosboltoknál a 10 db majdnem ennyi mint itt a 60db
versenyen a muz még mindig jobb, a legutóbbi meneten 2 defekt is volt a tublissal, mind a kettő első valami kiszúrta az egyik alkalommal a másik meg egy egész nagy repedés volt azt ki sem kellett reszelni mert könnyen bement a szál
a köves defekt szerintem elkerülhető lett volna ha az ember nem lett volna lusta pumpálni
amúgy a 2 szálas defektjavítás időben fele sem volt mint egy tömlős kerekes első defekt + nagyságrendekkel olcsóbb is mert szereléskor az egyik belsőt kicsípték a nagy stressz miatt.........
Amugy jo a gepzsir,siman megteszi,nem issza be a musz,nem lagyitja el ahogy Zari gondolja,es nem eszi meg az anyagot.Ugy is par hajtas es le kell vennia gumit,vagy forditani vagy cserere,szoval ezt a megoldast mar rengetegen hasznaljak itt,mar aki meg hasznal muszt..lassan TYukbellel jar mindenki.
ezekhez több elszántság kell mint az "igazi" endúrósoknak
mondjuk az hogy egy elvékonyodotkipuhult kitaposott múz ha megdagad.... az még jó is lehet...
a hüvelyk ujjamal énm is ugy lyártam a múlt 7en.. eszembe is ugrottál egyből... a sokadik olyan lefelében ahol inkább pofára esik a motoros mint hogy begyorsulva induljon neki a lejjebbi dolgoknak
ott én is a hüvelyk újjamalal fogtam meg pont egy kissebb sziklát a sárban...
hát mit mondja elég szarul esett...még most is érzem ha megmozgatom...de ott helyben azt hittem eltört.. az a tompa fálydalom.. bakker.. 1-2 percig nem is tudtam mi lesz vele...pedig semmi kis földfogás volt ..aztán mégis majd nem odabaszott neki
itt nálunk kula idő van...
na mia pálya??
senki nem volt semmerre hajtani?
bakker .. ez van.. mindenki dolgozik és csak dolgozik...
pedig motorozni sem szar