Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ki sem kellett volna írnod hogy mit választanál, szerintem mindenki tudta... A motorválasztásaiddal országos hírnévre tettél szert...!!!!!!!
csak fekete a vakszelep része, már a galvánozáson is spórolnak
épp számoltuk ha kibír 3-4 évet akkor már nem drágább mint a belsőkkel kínlódni
Ez a legjobb
Dee van a Viktor fele gagyimami tublisz vagy ciganytublisz..na az..az meg sokkal jobb..kerdezd tole mert o tudja a fortelyokat agájnyolasba ,szerelesbe...mert abba király. .a gumicumi cicgumi szerelesbe
szerintem ez az...
eez a tublis.. már olvastam róla.. és láttam olyat is aki látott ilyet..

na urak.. itt a örömhir..
a ms 3 oda.. de van egy mégjobb.. az mx 32 ..ami edig csak 19 ben volt elérhető.. de idén januártól.. 18as is van.. 120as

pont mint 2012 évvégén ben mikor a mislen az 19esbe bevált ms 3 ját átültete a 18as..na ez most kb ugyan az.. ah talán nem jobb.. mert mióta kijött .. ez a gumi nyeri az összes indor autdor racékat..nagyon jó ritkás a közepe.. tisztul eltolt!! nem az a sakkmintás. de puha is...

http://bevezetem.eu/2016/01/13...
ilyent használtok ?? vagy hogyan oldjátok meg házilag???
amivel mentem jó kétté.. az egy 2015 szerkó.. na az olyan volt amilyen kell legyen egy gépes
lyóvanlyóvan... mentem én is olyannal mint a tiéd.. egy 2012 exc 300al.. hát a 1999 380 sx et választanám inkább
de remélem nix harag..
lya meséljétek csak.. figyelünk
egy lyó megoldás mindég érdekes lehet
egy kopott szar 2T nel nincs hitvanyabb motor...es ne hasonlitsd ossze az uj motort egy 97 be levo idos motorral...azota maskepp vannak tervzve is es kivitelezve is a motorok.
Hallo

meséljétek el nekem hogy működik ez a tublis megoldás amit használtok én még belsővel járok ...
Lehúlt a lepel......A ktm oldalán mindenki megnézheti az új modelleket.....
Értem! Akkor valószínű a te 360-asod alatt is egy vastag talp tomites lehetett!
hály kolbik..
enneél a 300nál.. ez egy k6 os volt..ez lyött először 38az helyett 36 karbial meg alul löttyexdt lófasz nyomatékal..
ezen akartunk variálni.. ezzel volt 38 karbi próba is.. azzal a 140- ból 149km/h lett ..de alul azzal sem lett jobb. csak a rezó segített a nyomaték jó irányú változtatásán..
nekem egyébként a sx 360 az 1997 es az volt a csúcs 2t...de az papucsba be lehetett rugni..!!! az 14-50 is jött minden fokozatba gázfröccsel kerékre...
a 380 az a 360 78-76 ja helyett tán 78-78 volt de az kategórikusabban szar gép volt.. telivolt visszatartási(a berugókart !!) problémákkal meg nem is forgott meg olyan szépen...olyan butább lettt...lehet ott is az kellet volna tán hogy emelni a hengertalpat.. csak akkor még ezzel a résszel nem si foglalkoztam...
annál az volt a hobbim hopgy a 1,5 év alatt mig nálam volt...kb 8szor ment tönkre.. mind a berugó rendszer valamelyik alkatrészének túlterheltsége miatt...
( kétszer-3 tűgörgőszett a közlőkerékhez, kililcsmű kisbütymürüty törése.. stb.. a végén aki megvettee azko úgy rugták be a-30kiló súlyhiány miatt( álványról ..2-3 ember! nyüsztette olyankor! ) hogy eltörték a berugókar agyat...
de nálam meg azzal kezdte hogy a házat majdnem szétörettem a közlöfogaskerék tengely kifordulásával..!!
ez amúgy is problémálya volt a sx 380aknak!!
mig az sx 360 a kedvenc 2t volt addig a kettő évvel fiatalabb konstrugcios sx 380 meg a legrrot6ttab 2t retkem a világon(mondjuk az egyik az 2 éves korába nfull mszétrepült motor után generál után j9tt hozzám) az sx 380 .. meg egy sx 525 lecserélése után, a gondtalan motoról a gondokat vettem a nyakamba
de azt is meg kellett élni hogy ide jussak a 41 hez
Köszi a választ! Gyujtásnál volt valami változás? Észleltetek valamit? Könnyebben vagy nehezebben indult? Én gondolkodom az 1mm-esen. Tegnap néztem a 0.8-at és végnyomásra ugyanott volt mint az 1mm, de az 1-essel könnyebb volt rugni valamivel! Csak az zavar hogy manualba nem ir 1mm-t csak 0.8-at max!
domaszék maurer 20kvárna márkakerskedés
imádom dévet hogy mindent IS tud..
oersze hogy van.. de olyan 1szerű . felhivot a ktm kecsót.. vagy a hdomaszéksi huski kereskedést.. és kb 3 perc alatt kikeresik cikkszám alapján. + 30 ályró és 2 munkanap a postázás.. kb ennyi a tori
Nem tudom pontosan mert eladtam a motoromat és aki megvette neki kell, kiengedi az olajat a kar felőli végén. Azt tudom hogy felújítót lehet hozzá venni, csak mintha külön karmantyúról is olvastam volna
A spanyolra értettem.
A GASGAS ügyfélszolgálat még üzemel, 1 napon belül válaszoltak a kérdésemre.
Mi számít elkészült állapotnak?

Igazából ez szerintem sose készül el, majd folyamatosan készülődik
Magura, mérd meg hányas a henger átmérő, szerintem csak főhenger felújító kittet kapsz hozzá,
esetleg hidraulika szaküzletben külön karmantyút is.
Viszont 2001-es esetében, ha nem volt karbantartva (olajcserék) akkor ott jó eséllyel már maga a főhenger is kuka, mert kopott és abba már hiába raksz felújító készletet.
Szét kell venni, meg kell nézni.
Egyébként mi a gond vele?
Hello, 2001 es berg, magura kuplung
Nekem vannak soft túrák amiben aszfalt is van így amikor kopik arra van felhasználva
3-4 menetet meg kibír ettől több ritkán sikerül
A 6 napos jobb,de nem fordítható.Ezért dràga.....
A vizes köveken? Pl patakmeder?
Akkor engem átbasztak anno avval nem lehetett menni
Vizes aszfalton gázhúzásra kipörgött a hátulja azon a gagyi 30 lovas berregő alatt.
Nekem a 6 napos sokkal jobb