Ez a legjobb
Dee van a Viktor fele gagyimami tublisz vagy ciganytublisz..na az..az meg sokkal jobb..kerdezd tole mert o tudja a fortelyokat agájnyolasba ,szerelesbe...mert abba király. .a gumicumi cicgumi szerelesbe
szerintem ez az...
eez a tublis.. már olvastam róla.. és láttam olyat is aki látott ilyet..
na urak.. itt a örömhir..
a ms 3 oda.. de van egy mégjobb.. az mx 32 ..ami edig csak 19 ben volt elérhető.. de idén januártól.. 18as is van.. 120as
pont mint 2012 évvégén ben mikor a mislen az 19esbe bevált ms 3 ját átültete a 18as..na ez most kb ugyan az.. ah talán nem jobb.. mert mióta kijött .. ez a gumi nyeri az összes indor autdor racékat..nagyon jó ritkás a közepe.. tisztul eltolt!! nem az a sakkmintás. de puha is...
egy kopott szar 2T nel nincs hitvanyabb motor...es ne hasonlitsd ossze az uj motort egy 97 be levo idos motorral...azota maskepp vannak tervzve is es kivitelezve is a motorok.
hály kolbik..
enneél a 300nál.. ez egy k6 os volt..ez lyött először 38az helyett 36 karbial meg alul löttyexdt lófasz nyomatékal..
ezen akartunk variálni.. ezzel volt 38 karbi próba is.. azzal a 140- ból 149km/h lett ..de alul azzal sem lett jobb. csak a rezó segített a nyomaték jó irányú változtatásán..
nekem egyébként a sx 360 az 1997 es az volt a csúcs 2t...de az papucsba be lehetett rugni..!!! az 14-50 is jött minden fokozatba gázfröccsel kerékre...
a 380 az a 360 78-76 ja helyett tán 78-78 volt de az kategórikusabban szar gép volt.. telivolt visszatartási(a berugókart !!) problémákkal meg nem is forgott meg olyan szépen...olyan butább lettt...lehet ott is az kellet volna tán hogy emelni a hengertalpat.. csak akkor még ezzel a résszel nem si foglalkoztam...
annál az volt a hobbim hopgy a 1,5 év alatt mig nálam volt...kb 8szor ment tönkre.. mind a berugó rendszer valamelyik alkatrészének túlterheltsége miatt...
( kétszer-3 tűgörgőszett a közlőkerékhez, kililcsmű kisbütymürüty törése.. stb.. a végén aki megvettee azko úgy rugták be a-30kiló súlyhiány miatt( álványról ..2-3 ember! nyüsztette olyankor! ) hogy eltörték a berugókar agyat...
de nálam meg azzal kezdte hogy a házat majdnem szétörettem a közlöfogaskerék tengely kifordulásával..!!
ez amúgy is problémálya volt a sx 380aknak!!
mig az sx 360 a kedvenc 2t volt addig a kettő évvel fiatalabb konstrugcios sx 380 meg a legrrot6ttab 2t retkem a világon(mondjuk az egyik az 2 éves korába nfull mszétrepült motor után generál után j9tt hozzám) az sx 380 .. meg egy sx 525 lecserélése után, a gondtalan motoról a gondokat vettem a nyakamba
de azt is meg kellett élni hogy ide jussak a 41 hez
Köszi a választ! Gyujtásnál volt valami változás? Észleltetek valamit? Könnyebben vagy nehezebben indult? Én gondolkodom az 1mm-esen. Tegnap néztem a 0.8-at és végnyomásra ugyanott volt mint az 1mm, de az 1-essel könnyebb volt rugni valamivel! Csak az zavar hogy manualba nem ir 1mm-t csak 0.8-at max!
imádom dévet hogy mindent IS tud..
oersze hogy van.. de olyan 1szerű . felhivot a ktm kecsót.. vagy a hdomaszéksi huski kereskedést.. és kb 3 perc alatt kikeresik cikkszám alapján. + 30 ályró és 2 munkanap a postázás.. kb ennyi a tori
Nem tudom pontosan mert eladtam a motoromat és aki megvette neki kell, kiengedi az olajat a kar felőli végén. Azt tudom hogy felújítót lehet hozzá venni, csak mintha külön karmantyúról is olvastam volna
Magura, mérd meg hányas a henger átmérő, szerintem csak főhenger felújító kittet kapsz hozzá,
esetleg hidraulika szaküzletben külön karmantyút is.
Viszont 2001-es esetében, ha nem volt karbantartva (olajcserék) akkor ott jó eséllyel már maga a főhenger is kuka, mert kopott és abba már hiába raksz felújító készletet.
Szét kell venni, meg kell nézni.
Egyébként mi a gond vele?
A vizes köveken? Pl patakmeder?
Akkor engem átbasztak anno avval nem lehetett menni
Vizes aszfalton gázhúzásra kipörgött a hátulja azon a gagyi 30 lovas berregő alatt.
Nekem a 6 napos sokkal jobb
épp számoltuk ha kibír 3-4 évet akkor már nem drágább mint a belsőkkel kínlódni
Dee van a Viktor fele gagyimami tublisz vagy ciganytublisz..na az..az meg sokkal jobb..kerdezd tole mert o tudja a fortelyokat agájnyolasba ,szerelesbe...mert abba király. .a gumicumi cicgumi szerelesbe
eez a tublis.. már olvastam róla.. és láttam olyat is aki látott ilyet..
na urak.. itt a örömhir..
a ms 3 oda.. de van egy mégjobb.. az mx 32 ..ami edig csak 19 ben volt elérhető.. de idén januártól.. 18as is van.. 120as
pont mint 2012 évvégén ben mikor a mislen az 19esbe bevált ms 3 ját átültete a 18as..na ez most kb ugyan az.. ah talán nem jobb.. mert mióta kijött .. ez a gumi nyeri az összes indor autdor racékat..nagyon jó ritkás a közepe.. tisztul eltolt!! nem az a sakkmintás. de puha is...
http://bevezetem.eu/2016/01/13...
de remélem nix harag..
egy lyó megoldás mindég érdekes lehet
meséljétek el nekem hogy működik ez a tublis megoldás amit használtok én még belsővel járok ...
enneél a 300nál.. ez egy k6 os volt..ez lyött először 38az helyett 36 karbial meg alul löttyexdt lófasz nyomatékal..
ezen akartunk variálni.. ezzel volt 38 karbi próba is.. azzal a 140- ból 149km/h lett ..de alul azzal sem lett jobb. csak a rezó segített a nyomaték jó irányú változtatásán..
nekem egyébként a sx 360 az 1997 es az volt a csúcs 2t...de az papucsba be lehetett rugni..!!! az 14-50 is jött minden fokozatba gázfröccsel kerékre...
a 380 az a 360 78-76 ja helyett tán 78-78 volt de az kategórikusabban szar gép volt.. telivolt visszatartási(a berugókart !!) problémákkal meg nem is forgott meg olyan szépen...olyan butább lettt...lehet ott is az kellet volna tán hogy emelni a hengertalpat.. csak akkor még ezzel a résszel nem si foglalkoztam...
annál az volt a hobbim hopgy a 1,5 év alatt mig nálam volt...kb 8szor ment tönkre.. mind a berugó rendszer valamelyik alkatrészének túlterheltsége miatt...
( kétszer-3 tűgörgőszett a közlőkerékhez, kililcsmű kisbütymürüty törése.. stb.. a végén aki megvettee azko úgy rugták be a-30kiló súlyhiány miatt( álványról ..2-3 ember! nyüsztette olyankor! ) hogy eltörték a berugókar agyat...
de nálam meg azzal kezdte hogy a házat majdnem szétörettem a közlöfogaskerék tengely kifordulásával..!!
ez amúgy is problémálya volt a sx 380aknak!!
mig az sx 360 a kedvenc 2t volt addig a kettő évvel fiatalabb konstrugcios sx 380 meg a legrrot6ttab 2t retkem a világon(mondjuk az egyik az 2 éves korába nfull mszétrepült motor után generál után j9tt hozzám) az sx 380 .. meg egy sx 525 lecserélése után, a gondtalan motoról a gondokat vettem a nyakamba
de azt is meg kellett élni hogy ide jussak a 41 hez
oersze hogy van.. de olyan 1szerű . felhivot a ktm kecsót.. vagy a hdomaszéksi huski kereskedést.. és kb 3 perc alatt kikeresik cikkszám alapján. + 30 ályró és 2 munkanap a postázás.. kb ennyi a tori
Igazából ez szerintem sose készül el, majd folyamatosan készülődik
esetleg hidraulika szaküzletben külön karmantyút is.
Viszont 2001-es esetében, ha nem volt karbantartva (olajcserék) akkor ott jó eséllyel már maga a főhenger is kuka, mert kopott és abba már hiába raksz felújító készletet.
Szét kell venni, meg kell nézni.
Egyébként mi a gond vele?
3-4 menetet meg kibír ettől több ritkán sikerül
Akkor engem átbasztak anno avval nem lehetett menni
Vizes aszfalton gázhúzásra kipörgött a hátulja azon a gagyi 30 lovas berregő alatt.
Nekem a 6 napos sokkal jobb