Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülök neki! Ebből nem sokat értek, de a lényeg, hogy te érted.
Köszi!
Nem, de ha beraksz egy cigót 3-4 bárral, nem vered le a felnit azzal sem, nem?
én meg gumit imádok
"az innectoros személletet tudom osztani...de azt nem értem.. hogy akkor hogy a rákba nem ladával lyár.. miért egy űrsiklóval.. amibe a 220 lóerőt nem egy súberrel állítottad át 295re hanem szervizben
pedig megbiz6atlan az a kompútertechnika... hajrá ladaaaaaaaaaa
vagy hogy van ez??"
Mint írtam, nagyon sok előnye is van az injektornak és autót nem a krosszmotor szempontok szerint választok... Plussz hozzá jön, hogy motort imádok szerelni, autót meg utálok..
például nekem . én is pont 2,5 kilóval vagyok nehezebb... a thawai kiadásomhoz képest


hály kolbik...
az innectoros személletet tudom osztani...de azt nem értem.. hogy akkor hogy a rákba nem ladával lyár.. miért egy űrsiklóval.. amibe a 220 lóerőt nem egy súberrel állítottad át 295re hanem szervizben
pedig megbiz6atlan az a kompútertechnika... hajrá ladaaaaaaaaaa
vagy hogy van ez??

de a karburálási /verziódat megértem.. nekem meg a gumiszerelés a /verzióm
fel is raktam a úly szárkrossz 5 szoftot..
kicsit nézegettem .. húzogattam ..tologattam ..csavargattam
aztán arra a megállpításra lyutottam.. csak nem azért fejlesztették azok az idióta misleny mérnökök hogy szarabb legyen mint az elődje??
de majd hamarosssan elválik...
volt titokolvasóhavere akik sárban kifelyezetten panaszkodott rá
de akinek a szava a sok race kilóméterés ms 3 elhasználása után.. egy 8 motorozáso st 5 softját megnéztem...
olyan nagy hibát nem találtam benne..
de remélem hamarossan elválik hogy milyen is..
egy biztos.. oldalt sokkal mélyebre vezetik a bütykeit.. és tartósabbak is kissé vastagabbak.. 8az ms 3 nekem az oldalbütykök elszétkopása után volt vége az életének..nem pedig a felső bütykökön dölt el..(a alapos cigótublisos menetek nagyon engediok terhelni a gumi oldalsó bütykeit is...
na pl ez a st 5 nél szerintem jobbra fog változni
mert a fejlődés csak változtatás után következhet be...az állandóság elavultsághoz wezet
persze van az hogy a fejlődés első lépései meg a visszafejlődést hozzák..
dehát ilyen ez a boniemm...
dévai muzsikusok már lassan túl lesznek a prolÓgon
Én azért nem szeretem mert nehezebb, + 2.5 kg. Sokkal több hibalehetőség és ráadásul csak szervízben tudod orvosolni a hibát, ha rá kell dugni kompjuterre. A motor leböffenősebb tőle. Abszolút van az injektornak ( Köszi Banditx :-) ) is előnye, nem vitatom, de számomra több a hátránya. A karburálás nekem nem jelent gondot, még szeretem is próbálgatni a különböző beállításokat.
MIert nem szeretitek az injektort a 2T ben?Minden szerelo haver azt varja,hogy a mindig basztatni valo karbi helyett legyen injektor benne,legyen erosebb,es fogyasszon kevesebbet.Mondjuk nekem is a karbi jobban fekszik,foleg ha Csoki segit beallitani renedesen
injektoros... :P
Javult a kondim..vagy nem.. de jobban birom mint tavaj
Az aksi nekem eddig is lítiumos volt, ez kicsit több mint 1 kg minuszt jelentett. Tehát marad 3 kg. Az inyjektor 2.5 kg plusszt jelent egy motoron, tehát marad 0.5 kg, ha inyjektoros lesz. Én nagyon remélem hogy nem lesz inyjektoros... Aztán ott vannak azok a dolgok amiknek nőtt a súlya, azt valahogy mindíg elfelejtik reklámozni.
1kg a vàzon....1 az akksin ....0.5 a blokkon.... a többit remélem nem a levegős telón akarjàk lefaragni,mert annak nem örülnék.....
Ennyi hír màr kiszivàrgott.....
Ide az ujak ev vegere kerulnek,hacsak valakitol kintrol nem veszek ujat.Anyi,hogy itt az enyemet beszamoljak,es potolom.De az majd akkor elvalik.
Azt igeri a ktm,hogy jovotol injektoros lesz...inkabb olyanra neveznek be.Van aki a karbiba hisz,van aki semmibe.
4 kg minusz ??? Te gyártod ?? Vagy honnan tudod ??
Nehogy màr ne az újat vegyed.....lesz normâlis önindító,4 kg mínusz ,és még ki tudja mi lesz még.....
12 es...Majd csak jovo szezon ba akarom lecserelni..lehet ev elejen eladom es egy 1 eveset megveszek,vagy akkor mar legyen uj
Mikori a géped Zoli?
Nem konyu egy 2T igaz bartja lenni,de ha ossze szokik a paros akkor nagyot lehet alkotni.
Meg kell szokni azt is,hogy nem kell a nagy gaz,nem kell rangatni,nem kell a nyelezes...anyi kell ami felvisz.Ha lenyelezed is lehet kuplungal simitani,nyujtani de akkor meg kell kapaszkodni nagyon.
Ez a szep a 2T be,hogy lehet finomkodni,alig fordul at a dugatyu de visz,tol..ha kell a bazi nagy ero,csak le kell a gazt csavarni es repul.Tulzottan is eros,meglepis...nem minta 4T baratai..tolosak,kiszamithatoak...mas erzes.
Jól kened....Màr nem csak alúl érzed a gépet,hanem a magas fordulatszàmon is érzed..Ha valaki ezt megtanúlja.....akkor baràtja a 2T, ha nem akkor küszködés.....
Szépvíz...
500 ktm..nem akartam kiprobalni..eleg volt latni mit muvel a rajderrel :))
http://youtu.be/b9EeBpfmSgI