"az innectoros személletet tudom osztani...de azt nem értem.. hogy akkor hogy a rákba nem ladával lyár.. miért egy űrsiklóval.. amibe a 220 lóerőt nem egy súberrel állítottad át 295re hanem szervizben
pedig megbiz6atlan az a kompútertechnika... hajrá ladaaaaaaaaaa
vagy hogy van ez??"
Mint írtam, nagyon sok előnye is van az injektornak és autót nem a krosszmotor szempontok szerint választok... Plussz hozzá jön, hogy motort imádok szerelni, autót meg utálok..
például nekem . én is pont 2,5 kilóval vagyok nehezebb... a thawai kiadásomhoz képest
hály kolbik...
az innectoros személletet tudom osztani...de azt nem értem.. hogy akkor hogy a rákba nem ladával lyár.. miért egy űrsiklóval.. amibe a 220 lóerőt nem egy súberrel állítottad át 295re hanem szervizben
pedig megbiz6atlan az a kompútertechnika... hajrá ladaaaaaaaaaa
vagy hogy van ez??
de a karburálási /verziódat megértem.. nekem meg a gumiszerelés a /verzióm
fel is raktam a úly szárkrossz 5 szoftot..
kicsit nézegettem .. húzogattam ..tologattam ..csavargattam
aztán arra a megállpításra lyutottam.. csak nem azért fejlesztették azok az idióta misleny mérnökök hogy szarabb legyen mint az elődje??
de majd hamarosssan elválik...
volt titokolvasóhavere akik sárban kifelyezetten panaszkodott rá
de akinek a szava a sok race kilóméterés ms 3 elhasználása után.. egy 8 motorozáso st 5 softját megnéztem...
olyan nagy hibát nem találtam benne..
de remélem hamarossan elválik hogy milyen is..
egy biztos.. oldalt sokkal mélyebre vezetik a bütykeit.. és tartósabbak is kissé vastagabbak.. 8az ms 3 nekem az oldalbütykök elszétkopása után volt vége az életének..nem pedig a felső bütykökön dölt el..(a alapos cigótublisos menetek nagyon engediok terhelni a gumi oldalsó bütykeit is...
na pl ez a st 5 nél szerintem jobbra fog változni
mert a fejlődés csak változtatás után következhet be...az állandóság elavultsághoz wezet
persze van az hogy a fejlődés első lépései meg a visszafejlődést hozzák..
dehát ilyen ez a boniemm...
dévai muzsikusok már lassan túl lesznek a prolÓgon
Én azért nem szeretem mert nehezebb, + 2.5 kg. Sokkal több hibalehetőség és ráadásul csak szervízben tudod orvosolni a hibát, ha rá kell dugni kompjuterre. A motor leböffenősebb tőle. Abszolút van az injektornak ( Köszi Banditx :-) ) is előnye, nem vitatom, de számomra több a hátránya. A karburálás nekem nem jelent gondot, még szeretem is próbálgatni a különböző beállításokat.
MIert nem szeretitek az injektort a 2T ben?Minden szerelo haver azt varja,hogy a mindig basztatni valo karbi helyett legyen injektor benne,legyen erosebb,es fogyasszon kevesebbet.Mondjuk nekem is a karbi jobban fekszik,foleg ha Csoki segit beallitani renedesen
Az aksi nekem eddig is lítiumos volt, ez kicsit több mint 1 kg minuszt jelentett. Tehát marad 3 kg. Az inyjektor 2.5 kg plusszt jelent egy motoron, tehát marad 0.5 kg, ha inyjektoros lesz. Én nagyon remélem hogy nem lesz inyjektoros... Aztán ott vannak azok a dolgok amiknek nőtt a súlya, azt valahogy mindíg elfelejtik reklámozni.
Ide az ujak ev vegere kerulnek,hacsak valakitol kintrol nem veszek ujat.Anyi,hogy itt az enyemet beszamoljak,es potolom.De az majd akkor elvalik.
Azt igeri a ktm,hogy jovotol injektoros lesz...inkabb olyanra neveznek be.Van aki a karbiba hisz,van aki semmibe.
Nem konyu egy 2T igaz bartja lenni,de ha ossze szokik a paros akkor nagyot lehet alkotni.
Meg kell szokni azt is,hogy nem kell a nagy gaz,nem kell rangatni,nem kell a nyelezes...anyi kell ami felvisz.Ha lenyelezed is lehet kuplungal simitani,nyujtani de akkor meg kell kapaszkodni nagyon.
Ez a szep a 2T be,hogy lehet finomkodni,alig fordul at a dugatyu de visz,tol..ha kell a bazi nagy ero,csak le kell a gazt csavarni es repul.Tulzottan is eros,meglepis...nem minta 4T baratai..tolosak,kiszamithatoak...mas erzes.
Jól kened....Màr nem csak alúl érzed a gépet,hanem a magas fordulatszàmon is érzed..Ha valaki ezt megtanúlja.....akkor baràtja a 2T, ha nem akkor küszködés.....
Nem, de ha beraksz egy cigót 3-4 bárral, nem vered le a felnit azzal sem, nem?
pedig megbiz6atlan az a kompútertechnika... hajrá ladaaaaaaaaaa
vagy hogy van ez??"
Mint írtam, nagyon sok előnye is van az injektornak és autót nem a krosszmotor szempontok szerint választok... Plussz hozzá jön, hogy motort imádok szerelni, autót meg utálok..
hály kolbik...
az innectoros személletet tudom osztani...de azt nem értem.. hogy akkor hogy a rákba nem ladával lyár.. miért egy űrsiklóval.. amibe a 220 lóerőt nem egy súberrel állítottad át 295re hanem szervizben
pedig megbiz6atlan az a kompútertechnika... hajrá ladaaaaaaaaaa
vagy hogy van ez??
de a karburálási /verziódat megértem.. nekem meg a gumiszerelés a /verzióm
fel is raktam a úly szárkrossz 5 szoftot..
kicsit nézegettem .. húzogattam ..tologattam ..csavargattam
aztán arra a megállpításra lyutottam.. csak nem azért fejlesztették azok az idióta misleny mérnökök hogy szarabb legyen mint az elődje??
de majd hamarosssan elválik...
volt titokolvasóhavere akik sárban kifelyezetten panaszkodott rá
de akinek a szava a sok race kilóméterés ms 3 elhasználása után.. egy 8 motorozáso st 5 softját megnéztem...
olyan nagy hibát nem találtam benne..
de remélem hamarossan elválik hogy milyen is..
egy biztos.. oldalt sokkal mélyebre vezetik a bütykeit.. és tartósabbak is kissé vastagabbak.. 8az ms 3 nekem az oldalbütykök elszétkopása után volt vége az életének..nem pedig a felső bütykökön dölt el..(a alapos cigótublisos menetek nagyon engediok terhelni a gumi oldalsó bütykeit is...
na pl ez a st 5 nél szerintem jobbra fog változni
mert a fejlődés csak változtatás után következhet be...az állandóság elavultsághoz wezet
persze van az hogy a fejlődés első lépései meg a visszafejlődést hozzák..
dehát ilyen ez a boniemm...
dévai muzsikusok már lassan túl lesznek a prolÓgon
https://squatchracing.com/prod...
Azt igeri a ktm,hogy jovotol injektoros lesz...inkabb olyanra neveznek be.Van aki a karbiba hisz,van aki semmibe.
Meg kell szokni azt is,hogy nem kell a nagy gaz,nem kell rangatni,nem kell a nyelezes...anyi kell ami felvisz.Ha lenyelezed is lehet kuplungal simitani,nyujtani de akkor meg kell kapaszkodni nagyon.
Ez a szep a 2T be,hogy lehet finomkodni,alig fordul at a dugatyu de visz,tol..ha kell a bazi nagy ero,csak le kell a gazt csavarni es repul.Tulzottan is eros,meglepis...nem minta 4T baratai..tolosak,kiszamithatoak...mas erzes.
http://youtu.be/b9EeBpfmSgI