Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csoki jobban tudja.Nekunk nem eri meg,de inkabb vennek jobb futomuvet mint motort csereljek,csak azert mert ujabb.
Szerintem egy spec csak első teló többe kerül, mint egy gyári új 2017-es KTM.
Szívesen!
Után gyártott vagy eredeti brembo repair kit. A méretét nézd meg a dugattyúnak, az alapján szerintem beszerezhető.
Viszont ha a ház is KO, mert a félrement szimering miatt félrenyomott és a dugattyú szétszedte a házat, akkor sajnos komplett gyári caliper lesz csak a megoldás.

A germalex vagy más hidraulikás lehet tud adni csak szimeringet is, ha megméred a méretet, tudod a típust.
Sziasztok. :) Adott lenne egy Brembo féknyereg amiben az egyik munkahenger szorul.... Kivettük belőle kitakaritottuk, kivettuk a gumigyürüket is és azon látható deformálódás van. Valószinüleg ez lenne a probléma. Na most honnan tudnék én olyan gumigyuruket szerezni? A hondaban nem tudtak nekem segiteni.... Cikkszám alapján sem lehet találni semmit... Egy sima o gyűrű jó lenne esetleg oda? Vagy valakinek van valami ötlete mit tudnank vele kezdeni?
Én régen sokat néztem a discovery csatornát, az volt a kedvenc. De amióta 10 perc műsor és 5 perc reklám kombóban tolják nézhetetlen.
És az a legnagyobb gáz hogy az 5 percből 4-ben magukat reklámozzák.
Igaz nem szoktam át se a mónikára se a rosalindára inkább nem nézek tévét évek óta
Extémbe meg mostanában a biciklisek a nyerők nálam nagyon félelmetesen tudják tolni
Ez ugyanaz hogy egy ismeret terjeszto filmet a discoweryn alig .. Mig a primitiv gyozike shovt vagy monikat milliok nezik! Szomoru .
Koszi a videot, nagyon jok.

(erdekes hogy a videoit alig 10-15 ezren nezik mig mondjuk egy endurokex-es bohockodast meg tobb szazezren)
Devara keresek.kimaradt szallast es nevezest.
Na ezt mondom en is..ezekbe a gyari vackokba mintha golyostoll rugo lenne,pattog ugrik,csuklik vagy puha vagy kemeny vagy vagy...Jarvisznak ha lassan megy is jol all,nem dobalja,ha kozepesen is jol all,ha gyorsan megy is pont ugy all.Most nem ertem...a mai technikaval es amilyen penzeket elkernek ezekert a motorokert ,siman Jarvisz futomu kene legyen mindegyik szeriaba,nem?...vagy csak en vagyok ilyen kekec,es sosem tetszik ami adodik.

En mondjuk,hobber szinten meg vagyok elegedve ami most van,nagyon is..mindenhol nagyon jonak mondhatom.
Az nekem is feltűnik minden Jarvis onboard videóm, a feje mintha repülne az út felett, soha semmi fel le rezgés,
de ezt eddig betudtam a kamerának, lehet tényleg a futómű simítaná ki ennyire alatta a talajt?

Ezen pl leesik a gyerek feje s nem igazán megy tempót:
http://youtu.be/iaZwyxcnX6M
En is meg neztem a videot...a szallagozast figyeltem sokszor es profi modon meg volt oldva..legalabb is egy ket bozotnal ha elment 10 rajder lehet nem maradt ott,de ahoz kepest milyen terepen motoroztak rendben volt.
Az a patak nekem is soknak tunt,de a jungelbe nem sokat valogatni,es az is latszott,hogy nagyon megfontoltan motorozik ott,nehogy bele essen.
Az a sziklas resz az nekem is mocsoknak tunt,de relativ konyeden felment mint mindig mindenhol.
A masik szembe tuno dolog a motor futomuve volt..az eleje kibaszottul ott alt mindig ahol kelett,,a kovek nem dobaltak es szepen nyelt minden akadajt.Ugyan ez volt a meglatasoma hatso futomurol is,es par poziciobol latszott,hogy gyari a gatloja es nem trax.
Lattam meg ilyen Onbordos videokat ugyan innen,de a koves reszeken a sisakrol a kamera esett le fele temponal...szoval a futomu alattuk valami nagyon mas.A videoban a patak utan mintha lattam hogy megy at ronkon a nyomokba,es az volt a feltuno,hogy tempoba ment at...es a hatso fele nagyot kelett nylejen mert Jarvisz meg sem mozdul a filmezes alatt azokban a pillanatokban.
Kozbe el el gurul a tablettaja es latszik megy nagyon,kozbe latszik,hogy ovatos.
Meg ami feltunt nekem,hogy olyan helyeken farad el es liheg mint a kutya ahol nem latom miert...de szerintem akkor iszik.
A masik,hogy a motoron levo technikaja igen kifinomult,sok technikat el lestem a 2 ora muvizas alatt,de a rutin az latszik,hogy mindenek felett van.
Erdekes a sok gaz huzas,es a fojamatos kuplungal jatszas is,egyreszt tisztitja a motort,masreszt jobban kontrolalja csipkedi a kuplungal.Tempoba sokszor latni,hogy milyen szepen donti maga alatt allva a motort a kanyarokba,sokkal szelesebb iveb mozgatja a motort maga alatt mint pl en amenyire ki szoktam tolni,sokkal nagyobb a mozgasi tere,es megis biztonsagosan megy.
Erdekes volt rajonni dolgokra es lefigyuzni,habar sokan egy ilyen videobol semmit sem szurnek le.
Át kéne már szokni valami zárt fórumra, itt mindig át kell gondolni mit ír le az ember meg mit nem...
Végignéztem tegnap éjszaka.
A track manager tuti nem normális, minimum 30 percig ment Jarvis egy patakban, s nem gyök kettővel, hanem tempót, amit ott engedett köves vizes patakmeder, azaz jó pár km hosszú lehetett. Szerintem ez nem hajó, hanem motor...
A másik meglepő az ottani terep viszonyok, sokszor nem tudtam eldönteni, abban a dzsungelben most mi alapján is megy erre vagy arra,

Az a sziklás rész, ahol a másik csávó ledobta a motort, így belülről is iszonyat gáz volt, nem sokan mehettek ott fel...
Aki tud linkeljen direkt ott készült felvételeket, kíváncsi lennék ki mit alkotott ott, a NO HELP zónában.
hály kolbik..
faxa irások vannak.. végre..
minden 7végén mehetnétejk racéra.. mert tök jó volt olvasni a élményeket
day1 , bocsi elírtam
Esti film:
Jarvis, Minas prolog és day 2, Onbard
http://youtu.be/hOivJEqL32M
http://youtu.be/uxajtdJQmAI
Köszönöm a beszámolókat
Ja ez latszik is ahogy kineznek a varosok es falvak.
Romania a lehetőségek országa mindig minden lehetséges. ..sajna
A románoknál bármi előfordulhat.
Szakadó esőben lakott részektől messze szar erdei úton egyszer majdnem elgázoltam egy rőzse hordó öregasszonyt. Ha nincs a motor döntve tuti beakad a kormány a csomagba....
De tehén ló bárhol előfordulhat, vagy pl a széles sokat használt murvás utakon negyed-fél pályás beomlások, vízelvezető cső részleges hiányok
És ezek még csak a járt utak....
Briefing utàn odamentem a tolmàcs sràchoz,hogy van e közös szallagozàs.Azt monda,hogy nekünk csak narancs......Persze aki tudott romànúl ők mondtàk hogy van......de én ökör.....az első feladat utàn mikor lejöttem a hegyről,és persze mâr nem volt narancs szallg visszamentem a hegytetöre..Na Zsír jött szembe és útbaigazított..De a végére belejöttem...Fúrcsa volt,hogy Romànúl 15 percig mondtàk az infót,magyarúl pedig 3 mondatot mondtak a legértékesebb az volt,,,,,,,Ne menjünk gyorsan,mert sok a kanyar....
Grat!

Az a 20 perces várakozás nem kellett volna.

A fiad ügyes volt, hogy végigment. Most, hogy gyári endurom van, látom, hogy mennyivel nehezebb -kissebb gyakorlattal-egy krosszmotorral.
Szuper!Ugyes!
Tankoló csekpontnàl làttam a Fiam benzine még ott van ,így vàrtam rà egy 20 percet,hàtha jön,,,,,,,szerettem volna tudni,hogy milyen àllapotban van,de nem jött,így mentem tovàbb. 4. Csekpon előtt Zsír Feri,és haverja beért,és onnan velük mentem........2szer olyan tempót mentünk,mint egyedül mentem,könnyebb volt figyelni a szalagokat,mint egyedül. Bekéreszkedtem középre,mert ezek olyan tempót mentek,hogy sokszor voltam ,hogy nam most fogok megdögleni,,,,,de azt is mondtam magamba,hogy nem maradok itt egyedűl......A végén mi is bóklàsztunk,de sikerült beérni. Fiamra elég sokat vàrtam,de végűl bejött.Összefoglalva.....Minden jó volt.A prológon megint új akadàlyokat gyürtünk lé,a szalagozàsba belekóstolt,màr nem félnék töle a következö versenyen, talàlkoztam fórumok arcokkal,,,,,Szalajtósal.....akinek nem csak a hobbija az ami nekem,hanem a foglalkozàsa is, szuper volt a szàlàs amit Ökrösi Istvàn intézett,köszi.... Köszönet a Hondàs sràcnak,aki segített a Fiamnak megtalàlni a helyes útvonalat.És a Zsír féle szàllguldàs is örök emlék marad......