a nem cigó sem engedi felütni
legalábbis amikor felraktam kíváncsiságból felfújtam külső nélkül és magasabb volt mint a felni
plusz ha még a külső is ott van akkor még magasabb mert nem terül ki annyira
ami nem tetszik hogy egész puha lett a tublis külső kemény burka, ha van egy szüg az tuti át fogja szúrni a 03-04 bar nyomás mellett
Vannak akik tudnak motorozni és nem dobálják a motort...
vannak akik nem tudnak és dobálják, de védekeznek a sérülések ellen,
meg vannak olyanok is, akik nem tudnak, dobálják a motort, nem is védekeznek, aztán veszik a drága törő cuccokat is
na ők tartják fel az alkatrész kereskedelmet
A ketrecnek megvan az az előnye is, se sárral, se falevéllel nem megy tele a hűtő, a pontheggesztett, amit te is felraktál, annak meg a súlya is elhanyagolható ekkora területre, a fonott erősebb szálú sűrűbb, amit raktam, annak már vár egy kis érezhető súlytöbblete.
Tesztelve még nem volt, de remélem a gyengített L acél azért erősebb, mint a sima 4-es alu amiből ezek vannak.
Elég sokat egyengettem rajta levétel után, ebből ítéltem azt, hogy gyenge...természetesen a semmitől ezerszer jobb a sima alu is.
Megnézhetsz egy kis ízelítőt(kedvcsinálót, csalogatót), s ha akarod az egészet, akkor fizess
Innentől kezdve ez lesz mindenhol, figyeljétek meg, s nem csak a Jarvis videóknál!
Így nem kell reklámadót fizetni, hanem szimpla bevételként letudják, amit egyébként a reklámokból szednének be...sőt lehet így több lesz a bevétel.
Amíg az emberek itt is el nem kezik, hogy a streamet le lehet menteni saját gépre és a mentett anyagot lehet feltölteni torrent boltba
Ez lényegesen jobb/egyszerűbb üzletpolitika, végül is...
Szóval a standard, ha jól rémlik:
Benyaszint magasság 16mm, de 18 ig állíthatod, ekkor viszont lehet elszegényedik.
Main jet = 178
Pilot jet = 35
Needle & notch = N1EF #1
Air screw setting = 1.5 turns out
Throttle valve/slide = #7
legalábbis amikor felraktam kíváncsiságból felfújtam külső nélkül és magasabb volt mint a felni
plusz ha még a külső is ott van akkor még magasabb mert nem terül ki annyira
ami nem tetszik hogy egész puha lett a tublis külső kemény burka, ha van egy szüg az tuti át fogja szúrni a 03-04 bar nyomás mellett
http://youtu.be/yLaEji28HI8
Annyi a különbség a jelenleg használt és e között, hogy nem használunk teherautó szelepet, hanem a külsőn keresztül tűvel van felfújva.
vannak akik nem tudnak és dobálják, de védekeznek a sérülések ellen,
meg vannak olyanok is, akik nem tudnak, dobálják a motort, nem is védekeznek, aztán veszik a drága törő cuccokat is
na ők tartják fel az alkatrész kereskedelmet
Elég sokat egyengettem rajta levétel után, ebből ítéltem azt, hogy gyenge...természetesen a semmitől ezerszer jobb a sima alu is.
A GAS ra élből csináltam én is
Bár nekem az az alu merevítő is gyengének tűnt, így azt is erősítettem, igaz így nem 1,5-2 kg a 2 hűtő, hanem összesen 4...
ennyit a súlycsökkentésről
http://youtu.be/0HltSOMZbiY
178, ahogy Dew írja. Jót hajtottunk a múltkor... :)
Megnézhetsz egy kis ízelítőt(kedvcsinálót, csalogatót), s ha akarod az egészet, akkor fizess
Innentől kezdve ez lesz mindenhol, figyeljétek meg, s nem csak a Jarvis videóknál!
Így nem kell reklámadót fizetni, hanem szimpla bevételként letudják, amit egyébként a reklámokból szednének be...sőt lehet így több lesz a bevétel.
Amíg az emberek itt is el nem kezik, hogy a streamet le lehet menteni saját gépre és a mentett anyagot lehet feltölteni torrent boltba
Ez lényegesen jobb/egyszerűbb üzletpolitika, végül is...
Szóval a standard, ha jól rémlik:
Benyaszint magasság 16mm, de 18 ig állíthatod, ekkor viszont lehet elszegényedik.
Main jet = 178
Pilot jet = 35
Needle & notch = N1EF #1
Air screw setting = 1.5 turns out
Throttle valve/slide = #7
Itt találsz egy komplett adatbázist, kik mivel mennek:
http://www.gasgasrider.org/for...