Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem sertodtel meg ugye,hogy elmondom azt amit latok,es lehet masok is latjak es tudjak csak nem tulajdonitanak nagyobb fontossagot....en 7 eve vagy talan 8 is hogy videozgatok ele hatra...de rajottem ezek az akcio vacakok igazi szeditest adnak elo.Nem realisztikus..az olyan feljaro ahol negykezlab alig maszol fel az majdnem egyenesnek latszik..en tudom,de a masik azt mondja,hogy ez piiicsaaaa,szoval,kis obiektiv kis elvezet..aztan ezek a 170 fokos goprok is szeditenek,mindent latsz de semmit se rendesen,az aksik igazi szarok es egy jo stabilizaloja csaka sonynak van,a tobbi kinai hulladek es marketing fogas,mint pl a Gopro is.Most kijott ez a kocka gopro..hat igazan fejlodneka barmok,de visszafele az a baj,kozel sincs olyan minoseg mint a Silver 4 esnek pl..de kisebb,jol mutat a sisak alatt s azzal igazi fos..ja es a Polaroidrol Cube-rol koppintottak...szoval ha van idom akkor telefonnal lelovom a lenyeget es hanem a tobbit elvezem.
a tücsköt én sem értem
skacok...
a kamera a sisakon van... áll kameraként
eddig nem panaszkodtak hogy nem jó...
próbálmom nem eröltetni a egyfolytában menetes felvételeket.. meg mint látjátok.. sokszor küldöm előre a brigadét hagy látszódjanak...
mert nem úgy szoktam vezetni hogy én kullogok hátul és osztom az észt hogy merre az arra...

amúgy én a 42es tévén szoktam végignézni... nekem ottt .. egy 2-3 m,egnézést erőszak nélkül elvigyorgok...
sajnálom hogy van ez ..
de ez van...
sajna én nem tudok a videóitokon 5 perc után elunatkozni...

nem vágom ezt a témát..
ez a videó kba 26 felvétel ből vanés a darabonkénti is általában 2-3-4 szakaszokban vágva..
tehát
matematikailag egy ilyne felvételbn..
pontossam megszámolom nektek a tegnapit..
31 egy darab van összeilleszteve..
ez a tegnapi az első15 oerce..
teheát átlag 30 sec egy rész...
kivágva az uncsi részek..

ez van ..sajna én ilyenre csinálom...
én sx-f 4510 extrémezem...a fejkamera az államon van...
113 kiló vagyok.. és ilyen videókat vágok össze..
hajam sem nagy..
mi jöhet még
Jó ez a szivatós patak.Rég nem voltam ennyire kemény terepen...Jó lenne ha ilyen helyen is motoron ülve,àllva feltudnék menni.Mivel nemtudok,,,biztos nagyküzködés lenne a vége...
képzelj el engem...
ful kiborottválnám magam.. nem csak a szerszámnál hanem mindenütt
aztán én is kenynék magamra ide-oda némi zŐd festéket
hát hamar elvinne a jard de lehet hamarabb a zubbonyos bigadéÉÉÉé...múhahaahahaha

meg aztán ha nem vinne l senki. akkor sem szólitanának ,..mert ehez a finomsághoz képest én egy rendessen kihányt csilisbabos marhagulyáként festet.....múhahaha
nekem van olyan funkció hogy kép stabilizálás aztán sokkal simább lesz a felvétel
egy hátránya van hogy a fényviszonyokra is lassabban reagál így az erdőben menet közbeni video felvételre ez a funkció nem az igazi
de az ilyen szenvedős esetekre egész jó
Na ez mar sokkal jobb volt
Te vikk...ott a kormanyodon mi az a fekkarnal amit kozbe bigyuszolsz?Falami sufnituning power?Latom van orad,meg Gps...en az ilyeneket nem hordom,mert tergyel ugy rugom le sokszor mint a fost..ja persze esni is szoktam
"Csinalj kozbe olyan vidit is amikor nem te videozol menet kozbe mert szedulok bari..nem jo ott a kamera ahova fogatod...5 perc utan nem tudtam nezni mert azt ereztem tengeri beteg vagyok."

Pont ugyan így voltam. 5 perc után nem bírtam tovább, csak nem akartam megírni mert nem tudtam mennyire érzékeny lélek.

Zari: kamerának a sisakon a helye.
Te vikk..ved ki a kameadbol azt a fel labu tucskot,szepen huzza a hatterbe
Csinalj kozbe olyan vidit is amikor nem te videozol menet kozbe mert szedulok bari..nem jo ott a kamera ahova fogatod...5 perc utan nem tudtam nezni mert azt ereztem tengeri beteg vagyok.
Azt viszont mindennel jobban ertekelem,mikor mast filmezel es adja az eksont,vagy kinlodik a patakban...tudom meg kell tanulni ugy motorozni ha mar filmezni is akarsz,hogy az akciot vedd..sajna en ezt utaltam,hogy a javarool igy en mindig lemaradtam es mast a szopoba filmeztem...en ezert hagytam abba a filmezest..en csinaltam mas nezegette vagy 2 perc utan unta...
Nem rosz indulta haver,...keveset es veloset.
Kolbaszoltam hamar motorozni meg nem lehet
További esős szombatokon megoldom a felütésvédelmet is. Összekötöm a haspajzsal és keresek valami rörzítést a fent vázon is.
Jól néz ki ok, de
vajon mi lehet a csaj fejében?
Biztos nem dekkolnék ki így utcára tömegbe, meztelen, kifestve.


Kövek ellen jó lesz, sajna ha ráteszed egy sziklára, nyakban ettől a védőtől megrogyik.
Hőálló bandázs vagy hőálló gumi jó lenne oda, hogy ne rezonáljon.
Mivel szarul linkelt, szóval írd be a keresőbe "GAS gas VIN number" elő találaton van egy word doksi, abban le van írva.
EC?

Vázszám, benne van az évjárat, de inkább a motor állapotát nézd, sokkal fontosabb, mint az évjárat. 2006-2010 ig majdnem mindegy melyik GASGAS EC 300 at veszed, 2011-2014 megint majdnem mind1. 2006 előtt átgondolandó.
Vázszám: www.trialspartsusa.com%2Fdiagr...]https://www.google.hu/url?sa=t...[/url]
Ami a lényeg 2004 től a 10. jegy az évszám kódolva, meg elvileg a 13 is számjeggyel.
Pl VTRGG 3002 D093 9955
D093:
D = 2003 ALPHA CODE FOR MODEL YEAR.
09 = Manufacture month (9TH month) September.
3 = Year of manufacture 2003.

D = 2003 J = 2008 D = 2013 12 = 125cc
E = 2004 K = 2009 E = 2014 20 = 200 model (175cc)
F = 2005 L = 2010 F = 2015 25 = 250cc
G = 2006 M = 2011 28 = 280 model (272cc)
H = 2007 N = 2012 30 = 300cc

Ha a váz olyan, mintha egymás mellé rakott 2 csőből lett volna kialakítva, az 2010, általában 2010 től piros a váz előtte fekete vagy krómozott, de lehet festeni.
Pl itt: http://www.kepesmotor.hu/gasga...

Ha a hátsó féknyeregbe a hosszabb 75mm betét megy, akkor az 2009 alatti, ha a rövidebb, akkor 2009 től.
Bár a 2009 racing változat egy kakukktojás.

08 tól más a segédváz, szögletes alu. 08 tól VFORCE 3, előtte boyesen, 08 tól már a főtengely plusz súly is kisebb, de ezt csak akkor látod, ha szétszeded.

2004 ig még a hátsó főfékhengeren az olajtartály külön van, 2005 től egyben. A CDI szintén változott, 2005 tő levehető csatlakozós, nem lógnak ki belőle vezetékek.

Remélem elég infó volt, de ahogy írtam az elején az állapota sokkal fontosabb.
de Balinyó azért nem felejtünk el
Üdv!Évjáratot hogy tudok megállapítani gas-nál?Felni féknyereg vagy alvázszám?
Na itt a maradék..
http://youtu.be/3SDfz5Yj7qU
Joli
irlyá mán valamit.. mert alkotói válságban vagyok...
amúgy a képen ha nem ismerted volna fel magad.. ...most már tudod ki van ..ez épp a szekrényes feljárónál van ....
hály kolbik.. na itt a videjó
http://youtu.be/lNnCoGb86PA
Ooo te. Inkabb a kocsmaba ultel volna aznap mikor ezt elkovetted. .
van pár szegedi spanom, szóval ha csak a kovácsnál ennyi majd beszerzik
ennyi pénzt csak ki tud izzadni bárki
köszi!
hály kolbik...

Jakó..
faxa a vidill.. csak az a baj belefolyt a nyálam a klaviatúrába
nem tudom hogy tényleg igazi családanya típus-éé de hogy dugnám mint a lopott biciklit..az is biztos
na ezt kölnbe tuti nem merné megcsinálni...

Ini a szett az sima ótós boltbó való.. de nálatok tuti nix kovácsautó..de van bárdi vagy akár melyik..

Ószint..
faxa a tubli..ez való a 19es krocc kerékbe..
az olyan lötyögősebben megy fel az 5mm nagyobb kerülete miatt..de tökéletees lesz hozzá

Zolikám ..lyól rátapintottÁ a lényegre.. kis bemelegítő 2npos volt...
tegnap verő fényes napsüti vagy 12 -13 fok..
ma meg 9.30 tól esőkabátót jó-esővel verő idő volt...
de összességében kibaszott jót mentünk...
majd lesz mese is .. csak előbb videjó vágás van

Pudva úr..
szakos a rezóvédőd...de ez a felütéstől sajna semmit nem véd
Tekerd be hőálló kipufogószalaggal a rezót és csak utána fogasd rá a védőt, hátha akkor elhallgat.