Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sanyó.. én nem voltam pcihómókus és nem is leszek..
csak nagy igazságokat veszek észre... például..
ha valaki a vonat elé fekszik.. azt átvágják hamar...de annyira hogy utána azt sem tudtuk azonositani hogy egyáltalán féri volt e vagy nő...és nema sebészi pontosságú vonatkerék miatt...hanem a többszáz keresztül görgetett test miatt...
na pl
ezt is megfigyeletem már
hály kolbik..
látom megy az okosság...
ti annyira elégedettek vagytok magatokkal.. hogy dugnátok is magatokkal...
ki kell hogy ábránditasak mindenkit.. hiába vagyok hihetelen igényes a külső megjelenésemre ...ami megtévesztő lehet.....mégsem vagyok meleg...és nem is álmodom a meleg baráti szeretetről sem

joli egyszerűen csak a szíwem csücske,mikor osztja az észt hogy mi az olcsó jó meg stbstb tbc...
mert neki drága az ó-gyűrű de nem drága az 50 órás mórás motor csere...lehet hogy azért mert ott már neki is kéne cserélni egy drága O-ringet

loki..
joli nem egyszer halt meg..
ö szimplán agyhalott..
azért is van az hogy mond valamit .. majd 1 nap múlva elfeljtvén a megbeszélteket.. egy merőben más gondolattokkal megint mond valamit...
igy könnyű lenne boldogan élni de valahogy mégsem jön össze
de egy dolgot tudunk együtt..
ami nálam szent és Érthetetlen..
az a motorozás...
ezért hajlandóak vagyunk áldozatot is hozni...
mert itt nálunk nehéz ám jó motoros társat találni...
csak jolit nem értem.. hogy a rákba nem sikerült neki egy jobbat.. a jót megtalálni.. mert én állandóan csak bántom őt

joli.. mgkérdezhetnéd erkót milyne a talaj kint..
mert most a sárgumit raktam ble kezdésnek...
de a száraztalajos gumát is kivieszem.. mert csak kétnap az nem egy...
lehet még nem dugtak, de hogy szerelmesek... :)
honnan tudod (vagy bárki más) hogy nem érzékeled? már 1x meghaltál?
Atadom neked a lehetoseget. Probalom megvilagositani az embert de lehetetlen. Van erre egy jo hasonlat. Mint mikor meghalsz.... Te nem erzekeled.csak a korulotted eloknek nehez..... Na most ugyan ez a helyzet akkor is ha hulye vagy...
Zari !Te pszichológus voltàl előző életedben.......Belelàtsz az ember veséjébe...
Komolyan, szerintem Ti már dugtatok, vagy ha nem akkor előbb-utóbb dugni fogtok...
Akinek nincs motorja, annak esti program: SportKlub 19.30 RBR, 20.00 RB Hell's Gate, gondolom összefoglalók.
Azota vettem belray olajat a valtoba. Amit a guskiba tesznek alapbol. Tan valami 15-50 vagy hasonlok. 10 euro alatt van . nem veszegetem.azokat a hitvany francia olajakat amiket ajanlgatsz ugyanannyiert. A 6000 ft os motult boldogan ontottem a hasznalt olajosba 3 ora utan pirosan. Mert leszarom . ugy ereztem gogy szarul valt ezert ment. Lehet csak a masik csizma okozta de nem probalgatom. Vasarhelyen csak azt a retek motult aruljak. Ezert vettem meg akkor azt. Kell jo tanacs szoljal nyugodtan.
Azert cserelgetem te szamar mert van ra pizem.es raerek. Te csak a kiadas oldalat latod a dolgoknak. A bevetelit nem. Ezert tapogatozol a sotetben. A 16 os is megy a levesbe. Hiaba mentem vele kb 20 orat eddig. Ha hon az uj szaladok erte. De pszt!! El ne mond senkinek!
hály kolbik..

joli
az a baj.. a gyári ami benne volt..mert 2 évessen mi lenne más benne... az gatya volt 90 óránál..
ezért is nem erölködtem vele..ha 10 ft lett volna sem..
ha meg két évesen nem a gyári volt benne . .az meg akkor még szarabb lenne

inkább azon okoskodj legközelebb milyen 20 ájrós minőségi olajat raksz a váltóba amit a nap végére megint kukázol
van itt már a helyi autós boltba elf 10w-50 igaz az nincs még 8 ályró sem....de 8 románia van benne mikor még mindég nix neki baja

egyébként tanítok neked egy kis szemléletválást..
nem szabad azt nézni MINDÍG hogy mi éri meg vagy mi nem...vagy özterelyhebe ezt tanulod .. akkor ne tanuld tovább
itt van pl a 40-50 órás motoreladási kényszer...
meg nem mondja valaki hogy nem tud elmenni egy motort addig egy gazdánál amig az első dugót ki nem kell cserélni benne
na az pazarlás...mármint 40-50 óránként locsolni ki 100...1000reket...
mikor szerintem egy dugócseréiga zaért elég jól egyben maradnak ezek a 300asok.. vagy annyira retkek ezek az úlyak???
mert kátéjem??
bezzeg a régiek elmentek 2-3 dugócserét is.. de ezek az úlyak.. ugy látom nagyon elkutyultak...

szóval spórolás...
az spórolás ha nem megy ki az ember a sziklákközé dobálni a gépet.. húzni a földön.. na az spórolás...
ara egy 300 éves léghűtéses xr 600 is jó... na akkor spórol az ember
hát nem tanítják ezt kint mikor a külföldi munkahelyeken észt osztanak??

én azt mondó vagyok..
mindenki tegyen belátása szerint...

de én pl spórolok.. mert 7őn nem megyek ki homokozni megint mert kibírom a 7végéig
de ez nem is olyan biztos...

egy dolgot ne felejtsetek el..
az időt...
az ami nem raktároz6ó
nem átütemezhető
nem visszaforgat6ó
egyre csak fogy..
és az nyer aki jól beosztja magának.. pont úgy ahogy szeretné!!!!!
na az már spórolás
Gonzo. Te olyan vagy mint a kisgyerekek. Mindenr rudni akarsz. De te annyiban kulonbozol hogy elsore szeretnel tanulopenz nelkul tokeletes megoldasokat . a vaz aljat tomd be lazan medence szuro durvaszivaccsal. Az atereszti a vizet fentrol. de az alulrol felverodo sarat megfogja. Ezt 1-2 hasznalatonkent kihuzod es leutogeted. Nekem 3 eve van kis szellozom de meg nem.akart leesni. Meg kell venni a gyarit 10 euroert.huskvarnasat tudok ma szerezni de ahoz visza kell szolj delig. Ma megy munkatarsam a boltba.ott ktm.es nincsen csak minden ami kek. De az oszes orthoniba is van szerintem. A lenyeg hogy szorosan menjen ra es jo anyagbol legyen a kis cso.
A gyari 200 ft os gumigyuruvel mi a baj? A kiserlet tobbe van mint egy gyari komplett felujitoszett. Ha azt is beleszamolom hogy par eve ugyanezen kiserleteztel valami karmantyuval. Aztan minden motorozaskor etted a kefet mert az elso fel oraban hazavagta a napodat. A 7000 ft os karmanTyu volt vagy 50 ezerbe .
Mi fel szoktuk ragasztani. Bar akkor is el lehet hagyni.

En azert nem szerettem a vazba vezetett verziot mert ha fejteton allt a motor engedte a naftat. A szelepes meg ugye nem engedi.
ok. köszönöm. Akkor majd ha lehagyom, jöhet a B terv.
Nincs hátránya a gyári megoldásnak, ellenben a rövid változattal, nyolc emberből négy elhagyta...
Elsősorban az érdekel, hogy a vázba vezetett variációnak, van-e valami hátránya? pl korrodálja a vázat, hosszú távon.
és az gaszgasz a exc 12 től rosszabb??

na megjött a teszt...
a epdm ami birja a dot 4et.. az a fullszinti motorolajban.. 2 nap múlva már elkezdett hizni és puhulni...
5 nap múlva meg már szemmel láthatóan megnőtt persze a dot 4 ben... ott jó volt ahogy irta is a leírás...ami irta is hogy motorolajjal szemben nem ellenálló...
ugyhogy maradt a vitonos.. ami nem irja a fékolajat....csak nem történik vele semmi... a fékolajban úszva sem..

ákszel.. a 7-8 század az még jó.. nálunk a seregben is 7 század volt és az is szuper volt
A 12 es meg eleg fapados az ujabb 16 osokhoz kepest....deca szerko jo kezes....de azval anyi
Haliho

lassan összeáll a gép , arra jutottam hogy kapott egy kis honolást meg egy c dugót ,így most az illesztés 7-8 század ,remélem egy pár órát azért elszalad majd
Gonzi. Vedd meg es megtudod. Nem.egy nagy osszeg. Tan 10 euro vag annyise
Sokat nem.vesztesz ha nem.jo. de mitol ne lenne jo?
A ktm-es vázba elvezetett tanksapka túlfolyóról mi a tapasztalat? Jobb valami szempontból a rövid csonk, egy szeleppel a végén?

Nem tűnik a legjobb ötletnek, hogy belülről öntözi a vázat, de ahogy néztem alulról is nyitott, befolyik-kifolyik bármi.
most látom valami racén ..a véd jáng...a szerkó 300as 2t vel.. nagyon karaj 2 dik lett...
eddig nem nagyon volt az első 4-5ben sem.. most egyből 2..
elmondom próbáltam cikicakiban is.. meg egy feljárón is a 300 szerkót.. nagyon finom...
jobban tetszett mint havere 2012 exc 300asa!!ugyan ott tesztelve!
hály kolbik

subi..de biztos..csak le kell mérni hogy mkkora az a ráf ami kell hozzá..
a 19esbe is ugy lett..
lemértem..az kb olyan 485mmkerestünk hozzá bicajgumit...
az van 489es..tökéletessen elfért az a 2-2mm nagyobb rés oldalnkét ugyhogy..lyó is lett egyből..
a 18ashoz 456 kell....az nagyon nagyon passzentos de felmegy rá ovatosba....
a 21eshez meg...
le kell mérni egy kereket..illetve egy gumit belül...attól 1-2mm nagyobb átmérő a célszerű... de szinte tutti hogy lehet hozzá találni..

ezzel a súllyal van némi igazság amit ronis mondott...
de én már csak ilyen vagyok

nem mondtam l ki ásta meg a berg sirját...
de joli volt az ..hogyhogy milyen joli.. hát a jolijóker haverem
mikor tönkrement a feszitő a bergbe.. és lefelé mondom halgasa már meg milyen a hengja a bergnek...
akko egy kis hegyi lefelé lejtőn meg egy 500m úton mentem a 2t té mocskával...
na ott lett kijelölve a berg sir gödre
ott lyött elő... hogyazt qrwa...
adig nem is vettem észre...
aztán jöttek a folyton egyre forró benya dolgok...a tank alatti kábelköteg többszöri hibályából adódó hegyi szerelés!!!
aztán már mocsksoul zavart hogy a kábelonülök meg a efi...(addig nem is még nem volt ezzel gond.. de aztán nagyon elkezdett zavarni hogy ez bár mikor...+ a benya hogy már a vége felé úgy megforraltam...hogy konkrétan beszarás volt...bontós is mondta.. ez már beteg....
aztán derült ki az újfajta 2013 tól sx-f 450 tartósága az nem olyan mint az elődé..+ indul is mindég...teszt is volt a déván...mondom akkor mi baj lehetne...jött egy vétel...
aztán igy lett a csere..

de maga a berg.. a fater 450 le a döntöttblokkosal..azzal ment a legjobban...hiába vett az utána 300as berget...meg mondta is hogy az hú de jó...legjobb hajtásokat a döntöt blokkos fe 450 el vezetett
neki pl bejött...aki megvete ilyen gyors endúrókat nyomat..lightét.. ktm lc 4es haverjaival.. na az imádja.. és mondja hogy über erős könnyű és szereti naon
kinek a pap kinek a papné

azt tudni kell zsolesz
a látcat csal.. a helikopáter is könnyű távolról.. meg a bőing 754es is mert ugye fent van az égen......de aki használja csak érzi igazán a súlyát...
a nap is fent van oszt az ia milyne nehéz meg egyhidrogénbámbá is...
de távolról jól néz ki szeretjük is...
mondjuk a neptunon már nem szeretnénk
Első kerékbe nem lehet cigó tublisst csinálni?
Zsoltit új oldaláról ismerjük meg...

amugy kicsit komolyabbra fordítva, szerintem sincs olyan hogy menet közben nem érzed milyen nehéz....
persze mész vele és ugy gondolod "- áááá egész jo milyen szépen gurul nem is érezni a tank súlyát,"
aztán ott rögtön az erdőben átülsz a barátod 300-as 2t-re és azt hiszed egy kisbiciglire ültél... és ezt kezd el hatványozni a köves patakokra, ,meg ha negatívból kell felállítanod a bringát, naponta többször....

amiket Zari ír az soha ne tévesszen meg , a paliba olyan őserő van, régebben azzal ugrattuk, tutti hogy a chupakabra, és a hegyi jeti szerelméböl született gyermek...
adnál neki egy hayabusát bütykös gumival, ha kell felvinné a hátán a dombtetőre,ha ugyse menne feltolná vísito kerekekkel, ott pedig közölné egész jo kis motor ez endurora, utána a fórumon terjesztené meg van a Best a köbön ,sulya semmi, csak egy lánckereket kell rajta cserélni benne ,meg egy cigo tubli és über fain...