Ha uj markolatot teszel fel akkor ezek mind feleslegesek, zsirtalanitasz, fektisztitot rafujod a markolat belsejere es nagyon gyorsan feltolod a kormanyra, nem mozdul semerre
Most vettem a motort igen, így ez nekem újdonság. Hétvégén szétkapom, megpróbálom megfejteni a hiba forrását, a tapasztalatokat meg majd megírom. Addig is köszi a tippeket, átfutok rajtuk!
én is efbéest szoktam.. jól le zsiralanitom a kormányt.. aztán odakenem a fémre is meg a gumira is oszt feltolom.. eleinte még segit is nek a kenyőcs
de a drót meg kötelező!!.. anélkül olyan mint egyik hőn szeretett kollégám.. ...
szóval...
semmi értelme
ki kell dobni ha forog.....
én valami zselés taknyokat szoktam venni aztán amikor forog akkor ledobom
utána mindig csodálkozom mennyivel kényelmesebb az új
Sacc/kb. engem is érdekel a fogyasztás?!?
Most töltöttem bele 4,5 litert, 1,2 üó. 50km.
Hát sár az van... Néha kenni kellett neki! Nem volt csak néha öreguras tempó!
szevasz a porfestést csak fedőfestéknek szokás használni az autóiparba
mert az úgy van kitalálva hivatalosan hogy KTL festés ( ez a horganyozás helyett van) és porfestés ja és elvileg 100 órás sópermetet kell kibírnia
egyébként szép szép a porfestés csak semmit nem ér magába
szeretnélek megkérni..nyomatékossan..
csináld a gépet.. mert már nagyon viszket az ujlyam a ravaszon...
és gyakorlatilag csak annyit kell mondj.. ,,mikor indul6ok
hály kolbik..
az vah hogy.. van egy gyári kék felni.. mit szertenék aluszínűre...
hogy a retekbe jön le róla az a vacak.. vagy mit is kéne csinálni..
az a régi kormofágos izé az a fekete felniről sem szedett le semmit...
a 50 ályrós festék.. az szar hozzá.. bár az nem is tünt fel senkinek eddig...
Ha a smirgli nem viszi, attól még a sziklák lehet pikk pakk leverik, bár gyanítom ez mindent visz játékos, hiszen szétveri a felnit is,
azaz megöli a színterezést meg az eloxálást is.
Már megfordult a fejemben a sima alvázvédő is, de gondolkodtam 1K festéken is, az minél tovább van rajta, annál keményebb.
A probléma, hogy az alura nem minden tapad fel rendesen, ha meg felviszek olyat, ami feltapad, arra lehet nem jó az, amit fel kéne festeni rá fedőnek, lakkal már nem is kísérletezek, meg még egy rizikófaktor.
Ár/érték arányban érdemes optimális megoldást találni, s mivel úgy is fel lesz verve, olyat érdemes, ami gyorsba lehet házilag javítani.
Vagy egyszer meg kell csinálni szépre és berakni a vitrinbe
Mivel a küllők miatt széttekertem a kereket is apró darabokra,
felmerült bennem a felni festés ötlete szimplán csak a fekete szín miatt,
de ahogy latolgatom a lehetőségeket, lehet nem lesz belőle semmi, marad alu.
A rezo nem lyukas/összetörve? Nem fúj le? Ha nincs rendes visszatöltő hullám, rendesen ki tudja szórni az anyagot. A powerszelep is gond lehet, ha nem zár, powerkamra tömítés, a membránt már írtam, aztán még gond lehet az előgyújtással is, még biztos lehet jó pár baja, ami túlzott fogyasztást okoz.
Gyertyakép milyen különféle fordulatokon?
Aktuális karbi beállítás?
- Benyaszint magasság(nézz utána hogy kell mérni), a fúvóka méreteket és a tű számát, klip helyét kéne megadnod
- Illetve nézd meg zár e rendesen az úszó
- Hány fokos motor döntésnél jön a benya a túlfolyón?
most vetted a motort? azért kérdezem mert előtte nem evett ennyit?
amugy biztos hogy valami karbi bajság lesz ott, vagy nagy a FF. , vagy elfolyik a túlfolyón mikor dimbes-dombos a terep, azt nem is nagyon veszed észre mert a kis műanyag csövek levezetik
A kék tenere kormány lett át festve feketére + lakk
Kicsit vastagabb is lett mint kellett volna
A gázkar kicsit passzos lett emiatt vissza csiszoltam a lakkot alig vitte a smirgli
Szóval jó kis kombináció, a susnyás meg a faág tuti nem veri le, persze nem edzett acél ha nekivered a sziklás résznek biztos meg fog látszani
A robogó kereke is így lesz festve csak elromlott a homok fújó gépük, ha meglesz akkor kipróbálom hogy bírja a kerék szerelő vasat
A lakk egyrészt szebb másrészt meg sokkal vastagabb mint a porfesték olyan mint ami a kocsikon van
Hát ez elég olajos...
Teliraktam, persze. Folyni nem folyik sehol, szépen is megy,nincs semmi jele hibának, nem füstöl annyira, hogy említésre méltó lenne.. És mégis
Vettem egy renthal kormányt meg egy renthal markolatot. A gyári kormányt félrerakom a gyári markolattal, nem vettem le róla.
A drótossal nincs semmi baj, de ha nem muszáj nem drótozom.
2002es ec125 karbi gyàri beàllítàs érdekelne fuvoka méretek,subertű,és fojtoszelep méretek elöre is köszi! :-)
de a drót meg kötelező!!.. anélkül olyan mint egyik hőn szeretett kollégám.. ...
szóval...
semmi értelme
én valami zselés taknyokat szoktam venni aztán amikor forog akkor ledobom
utána mindig csodálkozom mennyivel kényelmesebb az új
Most töltöttem bele 4,5 litert, 1,2 üó. 50km.
Hát sár az van... Néha kenni kellett neki! Nem volt csak néha öreguras tempó!
Palmatexes felragasztásról hallottam még.
Igazából egyiket sem csináltam.
Mi a konyhafőnök ajánlata?
Köszönöm.
mert az úgy van kitalálva hivatalosan hogy KTL festés ( ez a horganyozás helyett van) és porfestés ja és elvileg 100 órás sópermetet kell kibírnia
egyébként szép szép a porfestés csak semmit nem ér magába
nem akarlak sürgetni...
de haladgyá mÁÁÁÁn
de bármikor Indulhatsz a hegy még megvan
csináld a gépet.. mert már nagyon viszket az ujlyam a ravaszon...
és gyakorlatilag csak annyit kell mondj.. ,,mikor indul6ok
Azért kíváncsi lennék, hogy mi a szart talál ilyenkor a weboldalakon a google , s kiírná a szakmai infót is, nem csak a "hülyítő" szöveget.
az vah hogy.. van egy gyári kék felni.. mit szertenék aluszínűre...
hogy a retekbe jön le róla az a vacak.. vagy mit is kéne csinálni..
az a régi kormofágos izé az a fekete felniről sem szedett le semmit...
a 50 ályrós festék.. az szar hozzá.. bár az nem is tünt fel senkinek eddig...
azaz megöli a színterezést meg az eloxálást is.
Már megfordult a fejemben a sima alvázvédő is, de gondolkodtam 1K festéken is, az minél tovább van rajta, annál keményebb.
A probléma, hogy az alura nem minden tapad fel rendesen, ha meg felviszek olyat, ami feltapad, arra lehet nem jó az, amit fel kéne festeni rá fedőnek, lakkal már nem is kísérletezek, meg még egy rizikófaktor.
Ár/érték arányban érdemes optimális megoldást találni, s mivel úgy is fel lesz verve, olyat érdemes, ami gyorsba lehet házilag javítani.
Vagy egyszer meg kell csinálni szépre és berakni a vitrinbe
Mivel a küllők miatt széttekertem a kereket is apró darabokra,
felmerült bennem a felni festés ötlete szimplán csak a fekete szín miatt,
de ahogy latolgatom a lehetőségeket, lehet nem lesz belőle semmi, marad alu.
Gyertyakép milyen különféle fordulatokon?
Aktuális karbi beállítás?
- Benyaszint magasság(nézz utána hogy kell mérni), a fúvóka méreteket és a tű számát, klip helyét kéne megadnod
- Illetve nézd meg zár e rendesen az úszó
- Hány fokos motor döntésnél jön a benya a túlfolyón?
amugy biztos hogy valami karbi bajság lesz ott, vagy nagy a FF. , vagy elfolyik a túlfolyón mikor dimbes-dombos a terep, azt nem is nagyon veszed észre mert a kis műanyag csövek levezetik
Kicsit vastagabb is lett mint kellett volna
A gázkar kicsit passzos lett emiatt vissza csiszoltam a lakkot alig vitte a smirgli
Szóval jó kis kombináció, a susnyás meg a faág tuti nem veri le, persze nem edzett acél ha nekivered a sziklás résznek biztos meg fog látszani
A robogó kereke is így lesz festve csak elromlott a homok fújó gépük, ha meglesz akkor kipróbálom hogy bírja a kerék szerelő vasat
A lakk egyrészt szebb másrészt meg sokkal vastagabb mint a porfesték olyan mint ami a kocsikon van
Teliraktam, persze. Folyni nem folyik sehol, szépen is megy,nincs semmi jele hibának, nem füstöl annyira, hogy említésre méltó lenne.. És mégis