Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sajnos ez egy tény hogy a gas-nak a kuplungja 06-után egy elég beteg fajta, nekem volt 03-as azt is sokat gyepáltam de nem is ismertem ezt a kuplungos nyikogo hangot....
mikor kijöttek a 07-es uj kasznisok a környéken lett vagy három tiszta új, és azok is csinálták 1 hét után már, szoval ezért mondom hogy ott valami beszállítói anyag bajság van..
és mivel minden márkával kritikus vagyok mindig, ezért ebben igazat kell adjak Viktornak, hogy az elég nagy gáz ha a mai napig nem tudták kijavítani ezt az egyszerű problémát, hogy másik beszállitótol hozzák a lamella -rugo szettet ...

mert ha ezt az egyszerü dolgot megoldanák, esetleg a dizájnon szögelnének kicsit akkor hibátlan masina lenne, motorikusan nagyon jo és megbizható verda
A forgalmi értéket 95%-ban a szabadpiac határozza meg. Nagyobb kilengésnél forgalomképtelen a termék. Azaz más termékekhez képest mennyi előnye vagy hátránya van, az piaci elvárásokhoz képest. A maradék 5% az alkú tárgya. Pl a csapágyazott hátsó fékkar miatt.

Szerintem.
igy igy...
az ember mindég az akkori!!! motorját kell hogy legjobban szeresse.. különben megy a levesbe...
de ahogy telnek múlnak az idők rályön az ember egy smásra...és akkor derül ki hogy ..mi is a valóság...
egyenlőre szögld a gépet.. legynharafog6ó állapotban azaz lgyen redi tú kész.. aztán szokj hozzá hogy egy darabig ezzel oldod meg a dolgokat... szokjatok össze... hogy mihamarabb élvezhessem én is a társaságotokat

aztán majd elválik...de mivel te a eremikszel is úgy tudtál 1ütt élni mint senki soha..és meggyőződésem az eremiksz hibáihoz képest a gas vijjogó kuplija csak lepkefing lesz.. ugyhogy biztos vagyok benne hogy jó páros lesztek...
annak ellenére hoyg egy ktm el még jobb lhetett volan.. akkor is .. az ermikszhez képest.. 100 szor könnyebben mennek majd a dolgok...(remélhetőleg) nem lyársz úgy mint én a bergel...mert mikor az 525 cseréltem le...akkor ezt tartottam szem előtt hoggy egy lyobbra váltsak.. mert az sx 525 egyébként világjónak tartottam....
aztán sajna nem lett a váltás jóságának a beigazolódása.....
de lehetett volna ...
ha monjduk hajlanó vagyok egy úly tankot csinálni rá...akkor az a böszmeség..amit igy az s-f után tudom hogy mekkora..szóval endúrónan az a böszme 10 kiló.. az nem is tűnt el...
a homokpályán.. ott iszonyat feltűnik..az qrwa élet....
de mondom eghztrémben a patakozásban ...sehol nem zavart.. ott a tankos stilushoz mnt a tank súlya és a motor karkatere...


hogy hol olvastam hogy a kátélyem egy szar.. hát olvasd ide leírom...

a kátéjem egy szar
Egy kérdés, ki és hol írt olyat, hogy a KTM egy fos?
A vétel-eladási árat sosem a termék valós értéke határozza meg...hanem a vevő és az eladó.
Érted már?
Tévedésben élsz, még nincs semmi érzésem a GAS-al kapcsolatban, nem is szeretem, nem is utálom
hiszen nem is mentem vele eleget ahhoz, hogy kialakuljon, jelenleg szerelem, felújítom, átalakítom.
Aztán majd elkezdem használni, állítgatni, s MAJD IDŐVEL KIDERÜL HOGY JÓ A PÁROS VAGY SEM.
Úgy mint neked az imádott bergednél, rájöttél idővel, hogy nem neked való, mert vannak orvosolhatatlan bajai.
de ez nem baj..
kerek a világ igy,....
kell más is mint a tökéletes..
nem szabad mindenenk kockának leni.. kell a téglalap is
és biztos vagyok benne.. a gaszgasz is fain szerkezet.. és lehet vele finakat menni.. jakó is imádta annó...
dév is szereti most.. annak ellenére hogy még igazán nem is ment vele... de imája szerelni hekkelni..amit pl én is szokta ma sx-f 450...
mondjk most épp nem találtam hibákat nála..
de keresem.. csak oda vagyok vele sokat hajtani.. nix idő a hibákat keresni..mert amúgy meg menni vele az hibátlan ...

lényeg...
mindenkineka megeleő motort lesz a megfelelő pártner...
pl frank einsteinnek nem véletlen vajna timea jott be ..hanem a gólem...
hály kolbik...
azaz kolbÁSZok....

a kolbÁSZ azért olyan színű...mert a narancssárga falról visszaverődő narancsfák fényének tükrében....
sajnos ízre nem tudom még milyen mert tegnap nem sütöttünk még belőle.. az várat magára holnapig

ez a kátélym fosok ezek az van hogy ..
ahogy jakó is mondá...nem véletlen szalad az a szekér.. mert sokan sokan tolják...változtat csinálják figyelik visszaváltoztat.. azaza fejleszt...
gaszgasz is.. pl a 2006 ban a kupli még csendes volt..de mi munka árán.. de sikarült k 8ra egy vístó vércsét és egy nyekegő brékát beleszerkeszteniök
há mondja valaki hogy nem csináltak a márkával semmit 10 év alatt

egyébként meg...
mi a retkes faxért van az hogy egy 2010 wr 300 az 650.. és nem megy el.. mig egy ugyan ilyne gas gas már 9...
mig egy ugyan ilyen ktm az meg...1.1
mert a piac úgy működik ami jó z elmegy drágán is.. a fost meg árul6od olcsón az akkor is fos marad..
ez nem egyéni vélemény.. ez a többég véleménye!!!!
persze persze..
lehet itt állapotról lelakottságról meg karbantartásról beszélni...
de amig ha a kmt nek csúzk a kuplija addig egy ..lamellacserével elvan a paraszt... azt sem tudom melyik rugó mennyit nyom...
mert nem hibát aza tűt kell keressek a szénakazalban.. csak fel kell lapátolni a szénát egy óriási vellával.. nem pedig.. átdúrni!!!
na itt a különbség...
de ilyen dév féle...nagyon megvizsgálóknak ..ez a gép a szükséges.. hog a sufniba kiélhesssék /verz vágyaikat...a miérteket keresvén ...
majd motorozni meg mennyen sokat más....
mert az is egy hobbi.. meg ez is...
és ha valakinek mind a kettő kell.. akkor olyan gép is kell hozzá mi pártner ebben...
életben lehet tartani...nem pedig együtt élni vele...csak utazgatni motorozni...néha cserélni ezt azt...
ezeket lehet állandóan ölelgetni szerelgetni állandó hibakereséseb fejlesztésben az ember a motorral..
majd mikor kinövi a szerelési hajlamait...akkor fog kersni egy 2 kilóval többért egy motort...
aztán szemléletváltás után..tipusváltás is bekövetkezik...

és itt nem a ktm gasgasz huskyról van szó... itt ez minden térne igy van...
pl a klark ádám téren.. a moszkva téren..stbstb tbc
Minden relatív a jobb is, meg a rosszabb is, kinek mi a jó és a rossz...

A lényeg az, hogy mindenki megtalálja azt a motort, amivel a legjobban érzi magát együtt!
(Ez meg nem márka kérdése)
Azért mert egy gassal volt dolgod, nem biztos, hogy a márka szar. Meg az sem segít, hogy körülötted mindenki naranccsal megy. Az érveidet nem cáfolni akarom, csak ez is egy nézőpont. Azt persze nem vitatom, hogy ujban a ktm a jobb. Már vagy 3 éve.
Az a helyzet ,hogy sokat..kb 1 evet mentem gassal es mikor rá tettem a seggem aktm re ami 12 es es nem 14 vagy 16 os ami mar sokkal jobban azt teszi amit szeretnél. ..szoval mikor ra ultem a 12 es csotroganyra akkor esett le , hogy mi ez a szar amivel gurigazok en ?..jo hogy hobni szinten meg sufnituning meg a rabok fasza...en nem csak szerelni de inkabb motorozni szeretek es akkor az legyen elvezetes.A ktm mindenhol jobb volt...nem jobb, sokkal jobb...az hulyeseg hogy nyomatekosabb meg mas a villaszog es stabilabb...ezek igy külön igazak is de osszegezve mint ktm es gass hat mint a porshe es a merci kozott a kulombseg.Osszessegeben a ktm en vigyorogva motoroztam,mindenhol...cikicakiba kirvara sokkal konyebb volt mint agassal,holott a gass nyomatekosabb....
Nekem egy 10 perces motorozas elwg volt hogy ktm et vegyek.
Ha ropi uj gassot adnanak sem kellene.
Az uj ktm ek meg jobban tudjak azt amit akarsz..fejlesztik javitjak a hibaival is együtt mig a gass epp tapogatozik az új probalkozas fele.
Vikk..jo volt neked a kolbász töltés. .normalisan latod a dolgokat..mondjuk regenybe foglalva is de el találtad
Igy igaz.
Az már nem az én kategóriám...
Én már a kolbászodat is narancssárgának látom:-)
Minden szubjektív. Én például a vázban elvitt vízcsövet, abszolút előnynek érzem, nincs útba semminek, nagyon egyszerűen szerelhető tőle a motor, fele súly és nem kell speckó szerszám mert beleillik (ha jól emlékszem fejből a 17-es inbusz). A PDS-t szintén szeretem, egyszerűbb, könnyebb, jobb szerelni stb..
mi már túl vagyunka töltésen, sőt a füstön is... de így színre nem rossz! :)
2006 ban,talàn.De napjainkra ez nem igaz. 2013 tól a ktm nagyon eltalàlta a 2T karbulàlàsàt. Erős alul, folyatható,és szépen emelkedik a teljesítmény.
hály kolbÁSZok
na az a szitu... dév még 1 napot nem ment gasgasszal már is tanácsokat oszt
déw..lassujjá le..majd ha 1-2 hónapot mentél vel... majd oszhatod a tanaxot.. addig max rakd össze hogy egyáltalán mi van azzal a kuplival élesben!!! mert lehet hogy ez az egész ..csak hazudoznak össze vissza vele...
de jakó hogy volt neki egy 2009es .. több mint egy évet.. használta is ott erdélyben eghsztrémbe is gyorsban is...meg szerelte is.. ..és szerinted.. sik hüly hozzá és a full egymást szétbaszó alkatrészeket ugy rakja össz sorban hogy az tönkretegye az úlyat??
na nEEEE...
Zoli full eljutott a telesitőképessége 6árára.. és azért cserélte le a gaszgaszt mert az ö szintjén a z a gasz technixka már hátréáltatta abban hogy az olyanokkal tartsa a lépést mint a Józsa Norbi és tsai...
egyébként meg szégyenletes az egész... mert rommá szerlte szétfúrta.. mindent kicserélt benne felszabájozta.. és akkor is visított
na ezért irta hogy gyárilag szar!!.
mint annó volt nekem az fe 650...az konkrétan lyawít6atlanul szar...
persze persze.. meg lehet csinálni hogy megy...
de hogy azt birja amit elvár töle az ember.. annyira nem lehetett rendbe hozni
lehet erölködni...de akki olyanra karkja használni amire nem lesz alkalmas.. az lecseréli..szerinted akitől vetted a gaszt az miért ktm et vett.. miért nem egy úly gaszgasz??
ghaver sem akarta elhinni.. mikor az 2013 zsir úly szikszdéj gaszgasz kuplungmizéris meg istn tudja mi volt még vele.. hát szerinted azért adja el az ember az újonnan vett verdáját fél éves korába .. mert annyira tetszik neki???

hogya rékba van az hogy vesz az ember egy 200 óta hidrokuplis ktmet.. ekár melyiket és azt sem tudja ..itt miről van szó...mi az hogy visít meg nyekegg?? mik ezek ..el sem tudja képzelni..
pont mint mikor én a bergel.. a benzinforrásba futottam...nem olyan forrás ahol bugyog a benzin.. hanme olyan bugyborékolóbenznzin ami forrásban van benzin ami ..forrr???? ember.. ez beteg...
de ha valaki nem hejben topizik annyit mint mi.. nem patakozik annyit mint mi.. az még 1000 év múlva is boldogan meséli hogy milyne faxa a berg..neki.. arra amire Ő használja!!!

és itt a kulcsszó.. amire Ő használja.. aminek fontos lefedésbe kerülni...
ember..stilus... motorstílus... motorozási hely stílus......
ha ezt eltaláltad.. akkor az épp akkori géped.. épp akor .. épp neked ideális...
lásd ..az sx-f 450 esete és az enyém...
erre az fe 570 berg nem volt jó partner..

de nem gond.. egyébként lyó szögelni egy gépet.. az ember magára faragja....és élvezi jobban mint valaha..vagy ráájön hogy.. addig faragta hogy totál szart csinált beblőle.. mert az ö tökörképének kialakitására az a gép ..alkalmatlan...na ekkor megy az eladás

itt egy kis kolbászből a kerítés .. vagy csak a körítés
na mind1
Alacsony fordulaton a gg sokkal nyomatékosabb, mint a ktm, tehát lassú hardban is jobb.
ha odavered a sziklához nincs az az anyag ami kibírná.....
de egy felpattanót tuti kibír, lakkot meg lehet javítani viszonylag egyszerűen
Köszi az infót!

A kerékvassal az a gond, nem olyan éles, mint a szikla pereme.
Minden motornak vannak gyengeségei, meg erősségei, ilyen ez.
A membránnál jeleztem a szerelési hibát, egyébként van Vforce4 is, azon már van pl. stop lemez.
A "sufnituning" nálam pozitív jelző.
A gas szerintem jobb tempóban stabilabb a villaszög miatt, KTM fordulékonyabb, ezért jobb csiki-csukiban lassún,
a folyathatóságot, meg mászósba értettem, alapjárat közeli fordulaton.

A szerelős dolog teljesen igaz, s itt jön a "sufnituning" előnye, nem muszáj drága gyárit venni bele.

A 200eFt szerintem KTM re is igaz, de tök mindegy bármi más márkára is egy 6-8 éves motornál MOról véve.
felni, porfesték+ lakk
nagy kínnal kész lett a robogó felni, megvolt a teszt
elég jól megcsúszott a kerékszerelő vas, jól meg is kacolta a lakkot de nem jött fel a festék
szóval ha nincs a sziklán huzigálva akkor tartós