Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm.
Rugó 43 körül van, azt kap újat. Lamellák szépek,szemmel vizsgálva nincsenek a fémek elvetemedve, a kopók 2,7 körül vannak, de azok is szépnek tűnnek. Kosár is szép, sérülésmentesnek tűnik. Annyi, hogy fogalmam sincs, mekkora kottyanása lehet a külső kosárnak a lamellák nélkül,amin a bástyák vannak. Az hogy gyárilag ilyen, vagy a persely mögötte ki lehet kopva.. fogalmam sincs. Szatyina szerint a lamellákon nem fogom látni,ha már rossz, nem is kopik el, inkább "tükrösödik" a felülete, ezért lehet azt is ki kéne dobni belőle, hiába is tűnik jónak.
Így lehet elképzelhető, bár a másik oldalról még midig kaphat szemetet, de tény, hogy onnan kevesebbet.
Milyen lamellaszett van benne? VAN ami melegen marha nagyot tágul, s az egyébként is gyengébb rugók már nem nyomnak eleget, hogy átvigye a nyomatékot, azért csúszik "visít". Rugó szabad hossz? Kopások?
Köszi.
Szerkezetileg nincs vele gond, telók voltak szarok, kuplung visít melegen,meg most ez a magas fogyasztás,lengővilla kotyog kicsit,egyéb apróságok. Egyébként a hangja szép, jól is megy, indul faszán. De itt-ott látszik, hogy nem boltba jártak vele (hegesztett tank, hegesztett ülés, a blokk alatt a váz eszméletlenül össze van verve, stb. Mondjuk ezt bele is kalkuláltam,hogy ez egy ilyen kategória. Csak sajnos mire rendberakom mindenét, benne lesz egy jóval újabb árában. Persze lehet az is szar lenne. Ez egy ilyen sport. Fene tudja.
Dew: Rezója gyári gg.
Nem lyukas avege, nincs rajta kezvedo.
kicsi víz egyszer bemenne alá, aztán a gáz helyet forgatnád a markolatot
és persze drot, mert az alap..
Lehet nalunk valamifele anomalia van a markoltok korul hogy nem forognak el
én nem szarozok, pillanatragasztó, és egy határozott mozdulat, megálni féluton nem szabad... elvégre enduro vagy mi...
Mi csak palyazunk de ennyi mindig eleg volt, enduroba lehet nagyobb az igenybevetel
Régebben markolatragasztó, 1-2 éve meg Pálmatex. Nem látok különbséget a kettő között.. (a feliraton kívül)
popey .....vagy....
Te mivel ragasztod?
Ezen esetleg arrow rezo van? Jó magasan van a talajtól
nekem is eltekeredik, talán valami cipő ragasztó megspékelve egy kis technokollal, ami eddig a legjobban bírta,
de én is drótozom mindig.

Volt olyan ragasztó, már nem rémlik melyik, ami szétmarta a gumimarkolatot
Én is néztem ezt a motort. A CSILLI VILLI idomszett alatt mit mutat ? Apróságok vagy komolyabb gondok ?
Megvolt az első komolyabb fejfogás tegnap éjszaka, mikor levettem a lánckereket.

Ne rakjatok a hátsó lánckerék csavar helyére nem gyári, végig menetes kutyaszar csavarokat egy még hagyján, de hogy mind
2000eFt egy szaros lánckerék csavarszett, ellenben az agy, amit szétkúr
Ha már mindenáron kókány, venni kell hosszabbat, amin van 10mm nem menetes rész, s elvágni a csavart 25mmre, de legalább 8,8 as legyen.

Kivégzi az agyat a fos csavar!!! Remélem sokan olvassák, s aki nem tudta, tanul belőle.
Aki meg ezt csinálta, kapja be a tökömet.
Én felragasztom + még drótozom is, de idővel még így is eltekeredik...
ugye ezt te sem gondolod komolyan hogy a simán feltolt markolat "nem mozdul semerre"...
KEIHIN PWK 38?

Ebben szerintem mindent megtalálsz:
http://www.manualslib.com/e/ec125.html

Ha még sem: gasgasrider.org
Pl: http://gasgasrider.org/forum/s...

A gyári csak egy kiindulási alap, aztán a motorod egyéb alkatrészeitől, állapotától függ, hogy milyen karburálás is kell neki.
A "leszervízelt" csak egy szó, mindenki mást ért alatta.
Ilyen nekem még soha nem volt, hogy ennyi elég neki, ha kap egy kis sarat vagy vizet, vagy még azt se, egy idő után szépen forog.