Rugó 43 körül van, azt kap újat. Lamellák szépek,szemmel vizsgálva nincsenek a fémek elvetemedve, a kopók 2,7 körül vannak, de azok is szépnek tűnnek. Kosár is szép, sérülésmentesnek tűnik. Annyi, hogy fogalmam sincs, mekkora kottyanása lehet a külső kosárnak a lamellák nélkül,amin a bástyák vannak. Az hogy gyárilag ilyen, vagy a persely mögötte ki lehet kopva.. fogalmam sincs. Szatyina szerint a lamellákon nem fogom látni,ha már rossz, nem is kopik el, inkább "tükrösödik" a felülete, ezért lehet azt is ki kéne dobni belőle, hiába is tűnik jónak.
Milyen lamellaszett van benne? VAN ami melegen marha nagyot tágul, s az egyébként is gyengébb rugók már nem nyomnak eleget, hogy átvigye a nyomatékot, azért csúszik "visít". Rugó szabad hossz? Kopások?
Szerkezetileg nincs vele gond, telók voltak szarok, kuplung visít melegen,meg most ez a magas fogyasztás,lengővilla kotyog kicsit,egyéb apróságok. Egyébként a hangja szép, jól is megy, indul faszán. De itt-ott látszik, hogy nem boltba jártak vele (hegesztett tank, hegesztett ülés, a blokk alatt a váz eszméletlenül össze van verve, stb. Mondjuk ezt bele is kalkuláltam,hogy ez egy ilyen kategória. Csak sajnos mire rendberakom mindenét, benne lesz egy jóval újabb árában. Persze lehet az is szar lenne. Ez egy ilyen sport. Fene tudja.
Dew: Rezója gyári gg.
Megvolt az első komolyabb fejfogás tegnap éjszaka, mikor levettem a lánckereket.
Ne rakjatok a hátsó lánckerék csavar helyére nem gyári, végig menetes kutyaszar csavarokat egy még hagyján, de hogy mind
2000eFt egy szaros lánckerék csavarszett, ellenben az agy, amit szétkúr
Ha már mindenáron kókány, venni kell hosszabbat, amin van 10mm nem menetes rész, s elvágni a csavart 25mmre, de legalább 8,8 as legyen.
Kivégzi az agyat a fos csavar!!! Remélem sokan olvassák, s aki nem tudta, tanul belőle.
Aki meg ezt csinálta, kapja be a tökömet.
Dew: Rezója gyári gg.
de én is drótozom mindig.
Volt olyan ragasztó, már nem rémlik melyik, ami szétmarta a gumimarkolatot
Ne rakjatok a hátsó lánckerék csavar helyére nem gyári, végig menetes kutyaszar csavarokat egy még hagyján, de hogy mind
2000eFt egy szaros lánckerék csavarszett, ellenben az agy, amit szétkúr
Ha már mindenáron kókány, venni kell hosszabbat, amin van 10mm nem menetes rész, s elvágni a csavart 25mmre, de legalább 8,8 as legyen.
Kivégzi az agyat a fos csavar!!! Remélem sokan olvassák, s aki nem tudta, tanul belőle.
Aki meg ezt csinálta, kapja be a tökömet.
Ebben szerintem mindent megtalálsz:
http://www.manualslib.com/e/ec125.html
Ha még sem: gasgasrider.org
Pl: http://gasgasrider.org/forum/s...
A gyári csak egy kiindulási alap, aztán a motorod egyéb alkatrészeitől, állapotától függ, hogy milyen karburálás is kell neki.