Triál motort, ha tudnak csinálni a triálosoknak, lassan már csinálhatnának egy hard endúrót, hard endúrósoknak is.
Egyébként látható a tendencia, hogy az endúrókat viszik el ezen irányba a nyomaték csúcs egyre inkább kerül alacsony fordulat közelébe, jönnek lefelé a vezérléssel, változik a diffúzor, stb.
Arra van időd amire akarod, arra van pénzed ami fontos. Azért voltam 12 évig albérletbe,mert az életem a hobbim. Nem pedig a lakàsra ,és egyéb dolgokra gyüjtögetés. Szüleinktöl ezt làtjuk......És még a Balatont sem làttàk élőben............Aki akar motorozni,talàl megoldàst,aki nem akar talàl kifogàst. Így van Zari,,,,,,,megmondtam a tutit,mint te szoktad.
karaj az a szercó 2t 300as
a véd gyerek eddig sehol nem volt.. most meg a szerkóval....hoppá egyből az 1-2 ben..
mondom én...
mikor próbáltam ugyan ott 10 percen belül a 2015 szer 300as meg a 2012 exc 300as...akkor a szerkó volt az 1értelműen lyobb...
alul tökre tolós.. nem csak görgött mikor visszaesett a fordulatszám.. fellül meg nem olt buta eszetlenkedve erős.. csak jó erős
de ettől függetlenül..ami géphez nix 1ből 1szerűen beszrezhető alkatrész..az a halandó vevők számára...nem pálya...
ezen amig a gyár nem vátoztat.. addig nem is lesz tömege az eladott gépeknek.. még ha olyan jó..vagy jobb is mint a ktm....akkor sem
ahogy nézem a véd még mindég mitasszal megy.. a zöldcsikossal...
vagy ezt nem jól látom??
Egy motort jó lenne ha fel tudnék hozni,lehetne itt is menni, másik maradna otthon, aztán ha idő-pénz engedi akkor kijutni akár veletek akár a debreceni csapattal. De egyelőre marad a tanyaride ha haza megyek
gonzó.. az azért..szívás...
a korházi dolgozók lyártak hozzá szmálylis szelfis képekért
joli...
már nem számít, mert szerda csütörtökre nagy esőt mond...ugy hogy a száraz talajos kerék az csak utazni fog
a vonatnál az van hogy ha nyilt pályán megy vagy 70-90 nel akkor vagy 700m a fékútja.. és ha úgy sikerá.. és ugy szok..akkor felkapja és hengergeti...
villamosnál ez sokkal ovatosabb szori ..mert a rég villamosok. azok amennyivel ment km/h ban annyi volt méterben a fékút..
ezért is volt régebben amég 15 éve az a ok balaset...mert alig jött a villmos 25-30km/ hval.. az akkor is 25-30 m alat ált meg és az óvatlan ... ezt nem számolja bele.. ....
bezzeg a z újabb villamosok(a 13-4 évesek azok 73 km/h ról 30 méteren megálltak már..
ezek a nagy még nagyobbak .. amik gyakorlatilag az egyik megállótól átér a másikig ezek sem szarabbak...
azóta egy két baleset volt a 10 év alatt..
előtte meg ... évi 1-2
2 éve műtöttek, akkor járogattam a kórházba. Egy nagyon sokat látott sebész műtött, kérdeztem tőlle, hogy eddig mi volt a legdúrvább a prakszisa alatt:
-vonat álltal rendesen, szakszerűen hosszában szétvágott ember-aki még élt amikor kiment a mentő, nem volt mit tenni, behozták a kórházba, még ott is élt, -egy darabig.
később beszélgettem a gipszelővel is, ot is megkérdeztem, mi volt a legdúrvább -ugyanezt mesélte el. Mondta, hogy nem tudtak mit csinálni az meberrel, annyi, hogy az egész kórház járt nézni, hogy ilyen nincs-és mégis van.
Ha megoldható, hogy valamelyik dörzsölt pasas átadja a tapasztalatot, akkor minek kínlódjak. Szeretem a bevállt dolgokat. És van akiknek el is hiszem, hogy mi a bevállt megoldás.
-mint ahogy én is segítek, ha valaki felhív, ír a szakmámmal kapcsolatban.
ez csak a sebességtől függ, mert amit én láttam elvágottat full egyben volt, igaz lassan ment a vonat
ami érdekesség hogy egy csomó ideig(a körülményekhez képest) még élt a csávó ott beszélt vele a mentős jó sokáig kb csípő felett ment a kerék rajta végig
ami fura volt hogy szinte semmi vér nem volt, a vonatkerék nem téveszt
Egyébként látható a tendencia, hogy az endúrókat viszik el ezen irányba a nyomaték csúcs egyre inkább kerül alacsony fordulat közelébe, jönnek lefelé a vezérléssel, változik a diffúzor, stb.