Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helikopter..
Szerintem kevered a dolgokat, ami beindíva (menet közben könnyű) az a helokopter..
Zari ! Mi a döntött blokkos Berg konstukciós hibája? Mostanáig szemeztem vele(már próbáltam) Csak a súlya(ami menet közben nem érezhető) és a nyeregmagassága(168cm vagyok) tartott vissza hogy vegyek .
hát ez a demúr tényleg nem irt ennyit még soha...
és jó is..lehet többször kéne kimozdítani a hallgatagság setét mezejéről

az adatlapom szerintem is karaj ...
olyan torikat ir6ok le magamról, hogy ügyes kiba jó rájdel meg stb
ellentétben a fantázia szegény adatlapos haverekkel

amúgy a döntött blokkos berg ..tényleg nem szar...csak olyan konstrukciós hibája van.. amivel én nem tudtam tovább 1ütt élni


sanyó...
én beszerzem ezt a 230 tt-r -t és meglesz a 5dik világ legjobb endúró gépem leírása itt a fórumon ....
veszik majd mint a cukrot vagy a vesekő tartó dobozokat....
csak ha esetleg a sanyó féle irás nem lett volna elég +győző
az xr400 a legfaszább motor
azt kedveltem eddig a legjobban el sem adtam volna ha lett volna eladó trx blokk európában amit bele tudtam volna tenni
a husky már túl vad volt nekem.....20 éve még biztos jobban örültem volna neki
En az adatlapjat konnyeztem.meg ahogy leirta hogy 3 ik helyrol kellett feladja a versenyt. Szerintem az mindent visz.
Akkor még nem figyeltelek:-)
azon a best ttr 230-on én is sokat vigyorogtam anno...


ez jo volt Zsolti, ritkán írsz ennyit, szerintem többször kéne...
hahahaha...
hát ez kész...
20 évvel ezelőtt voltam kigyurva utoljàra.....
Csak amit akkor is mondtam még akkor, hogy az a tényleges hátrány, hogy egész télen kigyúrtad magad, tavasszal meg a motor tulajdonságai miatt nem tudtál indulni a román versenyen.
Kedves emlékem vannak róla....Egy moderkori free ride,csak primitív technológia.Szerintem pozitívan hatott a motoros mivoltomra.Mivel nem volt benne erő,ott kellett gyorsitanom ,ahol màs még csak poroszkàl. A legrosszabb dolog az alcsony hasnagassàg volt,sokat leszedte a làbamat a talaj,fóleg az àrok szerü patakokban....Sok motort kell próbàlni ,mire megtalàlod az igazit.....És mikor megtalàltad,akkor ugyan azt veszed,csak fiatalabbat....Vikornak csak akkor hiszünk,ha ezutàn is 450 sx et vesz.O:-)
Hát lefordulok az ágyról! De így van! Bestest (legeslegjobb) a ttr230 extra tinyungokkal, igaz Sa?
Így így.
És mi lesz azokkal az olvasókkal akik az írásodban bízva, bevsásároltak döntött hengeres husabergből?
:-)

Hát még nem ismered Sanyót!!!

Kivétel Amikor a zsír új dobozos gas gas birtoklása olyan idegrendszeri élményt nyújtott neki, hogy üzemóránként 1kg-ot fogyott.....

Na ezt megelőzően is vagy 10 szer, meg utána is vagy 6 szor megvette a világ legjobb motorját.

A gas gas után a ttr 230-nál a legdúrvább arcokat megyőződésből agitálta, hogy adjanak el ajtót-ablakot, és vegyenek ttr-t!
köszönömköszönöm
lyó olvasni az ilyen elsimerő szavakat....

beszerzek egy vasmacskát meg egy kovácsot üllőről
Én a motorokról alkotott véleményeket mindig elolvasom, de igazából csak Zari véleményére adok... Olyan helyeken motorozik mint én, nagyjából hasonló emberekkel és ami a legfontosabb, abszolút elfogulatlan tipushoz, márkához. Ezt az is bizonyítja számomra, hogy volt alkalmam megismerni a világ legjobb endúrómotorját..... eddig négyszer..!!!!!! Kezdődött a világ legjob (Beszt on de vörd) Husaberg-el, majd jött az 525 ami beszt on de vörld szor kettő volt (főleg mikor eledó lett), ezt követte a mindent elsöprő Husa 570 (erről napokig olvastam a teleregényt, volt hogy meg is könnyeztem, úgy meghatódtam) főleg az a rész tetszett mikor kemping bringákat megszégyenítő súlyról kezdett írni és végül, de nem útolsósorban, a besztondewördsz a köbön, a mindentvivő (autóskártyában a Lola T volt ilyen). Erről is napokig hallotuk a jót, a legjobb négygangos váltóról, ami időközben besztbeszt (legjobb,legjobb) öt gangos lett, a súlyáról, amit eddig nem sikerült azonosítani mert a mérlegre kötve emeli azt. Egyedüli hátranyaként (ezt csak én szűrtem le az elmondottakból) azt mondanám, hogy egy nagyobb vasmacskát (vagy kovácsüllőt) kell hordani hozzá motorozáshoz, mert mikor elesel , elszáll a motor mint a hőlégbalon, olyan könnyű.
ebből a szekér tolásból mindig kihagyjátok amit a múltkor is említettem az elképesztően erős lokál patriótízmust német területen, ami megjegyzem saját véleményem szerint egy jó dolog....

amugy jo példa erre a bmw motorok, szerintem egy fos, azzal a vékony piszkafa első teloival, a kilógó boxer hengerrel amitöl olyan nehéz mint bálna a halastóban, és a folyton törő félkaru lengőszarrol már ne is beszéljünk, az áráért meg másfél hasonlo kategoriás japot lehet venni, mégis ugy veszik a németek mintha ingyen adnák....csomoszor látok olyan motoros csapatokat ahol több mint a fele, bmw kotla....

persze akinek olyan van és olvassa a gázos topikot attol én kérek elnézést, egy hibátlan kultusz motor....
Jaxy , ennek a vége teljesen igaz, sajnos nem fejlesztenek, pedig biztos hogy vannak nagyon jo mérnökök abban a gyárban , kár érte....

már a 4t -ken is lehetett látni sok-éve mikor elkezdték venni bele a yamaha blokkot, ahelyett hogy sajátot javították volna ki, aztán valahogy mégse kellett a vásárlóknak az öszvér...
gondolom a gazdasági problémák miatt nem fejlesztenek, mondjuk ez nekünk vég felhasználóknak nem vígasz....