Zari ! Mi a döntött blokkos Berg konstukciós hibája? Mostanáig szemeztem vele(már próbáltam) Csak a súlya(ami menet közben nem érezhető) és a nyeregmagassága(168cm vagyok) tartott vissza hogy vegyek .
hát ez a demúr tényleg nem irt ennyit még soha...
és jó is..lehet többször kéne kimozdítani a hallgatagság setét mezejéről
az adatlapom szerintem is karaj ...
olyan torikat ir6ok le magamról, hogy ügyes kiba jó rájdel meg stb
ellentétben a fantázia szegény adatlapos haverekkel
amúgy a döntött blokkos berg ..tényleg nem szar...csak olyan konstrukciós hibája van.. amivel én nem tudtam tovább 1ütt élni
sanyó...
én beszerzem ezt a 230 tt-r -t és meglesz a 5dik világ legjobb endúró gépem leírása itt a fórumon ....
veszik majd mint a cukrot vagy a vesekő tartó dobozokat....
csak ha esetleg a sanyó féle irás nem lett volna elég +győző
az xr400 a legfaszább motor
azt kedveltem eddig a legjobban el sem adtam volna ha lett volna eladó trx blokk európában amit bele tudtam volna tenni
a husky már túl vad volt nekem.....20 éve még biztos jobban örültem volna neki
Csak amit akkor is mondtam még akkor, hogy az a tényleges hátrány, hogy egész télen kigyúrtad magad, tavasszal meg a motor tulajdonságai miatt nem tudtál indulni a román versenyen.
Kedves emlékem vannak róla....Egy moderkori free ride,csak primitív technológia.Szerintem pozitívan hatott a motoros mivoltomra.Mivel nem volt benne erő,ott kellett gyorsitanom ,ahol màs még csak poroszkàl. A legrosszabb dolog az alcsony hasnagassàg volt,sokat leszedte a làbamat a talaj,fóleg az àrok szerü patakokban....Sok motort kell próbàlni ,mire megtalàlod az igazit.....És mikor megtalàltad,akkor ugyan azt veszed,csak fiatalabbat....Vikornak csak akkor hiszünk,ha ezutàn is 450 sx et vesz.O:-)
Én a motorokról alkotott véleményeket mindig elolvasom, de igazából csak Zari véleményére adok... Olyan helyeken motorozik mint én, nagyjából hasonló emberekkel és ami a legfontosabb, abszolút elfogulatlan tipushoz, márkához. Ezt az is bizonyítja számomra, hogy volt alkalmam megismerni a világ legjobb endúrómotorját..... eddig négyszer..!!!!!! Kezdődött a világ legjob (Beszt on de vörd) Husaberg-el, majd jött az 525 ami beszt on de vörld szor kettő volt (főleg mikor eledó lett), ezt követte a mindent elsöprő Husa 570 (erről napokig olvastam a teleregényt, volt hogy meg is könnyeztem, úgy meghatódtam) főleg az a rész tetszett mikor kemping bringákat megszégyenítő súlyról kezdett írni és végül, de nem útolsósorban, a besztondewördsz a köbön, a mindentvivő (autóskártyában a Lola T volt ilyen). Erről is napokig hallotuk a jót, a legjobb négygangos váltóról, ami időközben besztbeszt (legjobb,legjobb) öt gangos lett, a súlyáról, amit eddig nem sikerült azonosítani mert a mérlegre kötve emeli azt. Egyedüli hátranyaként (ezt csak én szűrtem le az elmondottakból) azt mondanám, hogy egy nagyobb vasmacskát (vagy kovácsüllőt) kell hordani hozzá motorozáshoz, mert mikor elesel , elszáll a motor mint a hőlégbalon, olyan könnyű.
ebből a szekér tolásból mindig kihagyjátok amit a múltkor is említettem az elképesztően erős lokál patriótízmust német területen, ami megjegyzem saját véleményem szerint egy jó dolog....
amugy jo példa erre a bmw motorok, szerintem egy fos, azzal a vékony piszkafa első teloival, a kilógó boxer hengerrel amitöl olyan nehéz mint bálna a halastóban, és a folyton törő félkaru lengőszarrol már ne is beszéljünk, az áráért meg másfél hasonlo kategoriás japot lehet venni, mégis ugy veszik a németek mintha ingyen adnák....csomoszor látok olyan motoros csapatokat ahol több mint a fele, bmw kotla....
persze akinek olyan van és olvassa a gázos topikot attol én kérek elnézést, egy hibátlan kultusz motor....
Jaxy , ennek a vége teljesen igaz, sajnos nem fejlesztenek, pedig biztos hogy vannak nagyon jo mérnökök abban a gyárban , kár érte....
már a 4t -ken is lehetett látni sok-éve mikor elkezdték venni bele a yamaha blokkot, ahelyett hogy sajátot javították volna ki, aztán valahogy mégse kellett a vásárlóknak az öszvér...
gondolom a gazdasági problémák miatt nem fejlesztenek, mondjuk ez nekünk vég felhasználóknak nem vígasz....
és jó is..lehet többször kéne kimozdítani a hallgatagság setét mezejéről
az adatlapom szerintem is karaj ...
olyan torikat ir6ok le magamról, hogy ügyes kiba jó rájdel meg stb
ellentétben a fantázia szegény adatlapos haverekkel
amúgy a döntött blokkos berg ..tényleg nem szar...csak olyan konstrukciós hibája van.. amivel én nem tudtam tovább 1ütt élni
sanyó...
én beszerzem ezt a 230 tt-r -t és meglesz a 5dik világ legjobb endúró gépem leírása itt a fórumon ....
veszik majd mint a cukrot vagy a vesekő tartó dobozokat....
csak ha esetleg a sanyó féle irás nem lett volna elég +győző
azt kedveltem eddig a legjobban el sem adtam volna ha lett volna eladó trx blokk európában amit bele tudtam volna tenni
a husky már túl vad volt nekem.....20 éve még biztos jobban örültem volna neki
ez jo volt Zsolti, ritkán írsz ennyit, szerintem többször kéne...
Hát még nem ismered Sanyót!!!
Kivétel Amikor a zsír új dobozos gas gas birtoklása olyan idegrendszeri élményt nyújtott neki, hogy üzemóránként 1kg-ot fogyott.....
Na ezt megelőzően is vagy 10 szer, meg utána is vagy 6 szor megvette a világ legjobb motorját.
A gas gas után a ttr 230-nál a legdúrvább arcokat megyőződésből agitálta, hogy adjanak el ajtót-ablakot, és vegyenek ttr-t!
lyó olvasni az ilyen elsimerő szavakat....
beszerzek egy vasmacskát meg egy kovácsot üllőről
amugy jo példa erre a bmw motorok, szerintem egy fos, azzal a vékony piszkafa első teloival, a kilógó boxer hengerrel amitöl olyan nehéz mint bálna a halastóban, és a folyton törő félkaru lengőszarrol már ne is beszéljünk, az áráért meg másfél hasonlo kategoriás japot lehet venni, mégis ugy veszik a németek mintha ingyen adnák....csomoszor látok olyan motoros csapatokat ahol több mint a fele, bmw kotla....
persze akinek olyan van és olvassa a gázos topikot attol én kérek elnézést, egy hibátlan kultusz motor....
már a 4t -ken is lehetett látni sok-éve mikor elkezdték venni bele a yamaha blokkot, ahelyett hogy sajátot javították volna ki, aztán valahogy mégse kellett a vásárlóknak az öszvér...
gondolom a gazdasági problémák miatt nem fejlesztenek, mondjuk ez nekünk vég felhasználóknak nem vígasz....