Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hály kolbik...

az az igazság.. aki nem ismerné Ron és a mi bandánk kapcsolaát.. az nem is csodálkozna ezen a rengeteg mentős sztorin...
mert mikor mi találkoztunk...akkor még 20aberg fórumosok voltunk...
és a helyi kapcsoaltartó .aki annó volt a vezetőnk.. z hozott össze minket a hegyijetivel..
egyedül jött...nagy fekete motorral...úgynézett k mint dártmóóór...
aztán 14.00 kor...
nálunk is bekövetkezett a bekövtkezenő...a helyivezető haverunk...(addigra már ismerük személyesen is vagy.. 5 órája ) meg órmrólirogattunk egymásnak okosságokat.. mint itt mindenkivel.. vagy egy fél év..
szóval...
hegyivezeőnk beletörte a vállát az egyik nyomvájú feljáróba...
mi ezt Jolivl nem is láttuk ..mert száguldotunk mint a fény... csak a tetőn várakozva.. 2 en nem jöttek.. mikor viszamentünk.. akkor derült k...mentős témára van szükség...
na akkor Ron elővette magát és kivitték a srácot a mentőig...meg intézett még egy lánckereket is Ákink.. mert annak meg a fogak kezdték elhagyni az exc 525 ktm et....
aztán a maradék 2-3 órába még Ron vezetett minket...
majd búcsúzóul...összehaverkodtunk. aminek sok sok fain hajtás lett a gyümölcse...

Joli..
nyugodj meg.. a hiba nálam van ..ne is keresd .. ne is keress
biztos vagyok benne.. sok jót hajtunk még együtt....csak a kapcsolat tartókkal jól tartsd a kapcsolatot.. és tudol jönni velünk ha legközelebb is megyünk..

az meg ha másal kimész az nagyon jó .. mert jöhetnének az új helyek sztorik..
hogy élvezzük fain leírásaidat...
MInd a ramboban vagy a terminatorban...sokat jarsz sokat meg elsz.
Azert nem semmi dolgok tortenhettek az idok fojaman.
Nem tudom az évjáratot, de ez a 6-ik yz250 a bandában!
Viktor te mirol beszelsz? Zagyvasagokat irsz. Mivan bontossal? Mit hablatyolsz? Elmebeteg vagy ember.
Szep. Mikori a gep? 2004?
Eközben Nyíregyházán:
hogy...
ez kb olyan hogy magyaráznám a kétté előnyeit a négyté halálos kéztörős hátrányaival.. aztán mikor kérdezik milyen a gépem.. h
t hogy hogy milyen..természetssen egy 450 4t sx-f
én csak erről beszéltem de legalább Banditiksznak átjött

bicajtéma..
van titokolvasó aki a fézbukón már külött képes alyánlattvést....
haver köszi...de váltós van most is.. hibátlan!
a téma arról volt hogy agyváltósat veszek.. vagy az is megfordult hogy csak simán agyváltót teszek bele..
de azért köszi a képet .. szép a gép meg minden
ami sajna a nagy 28as léte ellen szól az a szállít6óság.. a zsaniba...mármitn a zsanett kárgóba hogy le van váalsztva a 26 monti az beér ..mellé a 2 nagyobb 26 és 24 bringa is..gyereküléssel..
a nagy kanlóbaszó 28as meg önmagába.. gyanússan úgy kerezstbe kéne tenni hogy keresztbe tenne a közös vásosi cangázásoknak...

agyváltó...
na utánajártam.. táblázatba beírtam
pontossan két és fél fokozatra vany eza simanó n3 2-3 fokozata egymástól...
tehát kb úgy lehet beállítani ami a városi forgalomba jó...első lk a középsőn van hátul pedig a 4-5 fokozat közötti helyzete lenne kb fél úton..majd ha egyet váltana akkor már elől a nagyon lk lenne hátul meg a 5 ben...
na azért az kicsit sok...
de mondom majd jövő 7en a próba.. az mond valamit..

Joli...
meséld milyen volt mi van kint.. hoyg a száraztalajos gumival vagy a shárossal érdemesebb menni...
mért vasárnapra van tervbe véve a téma.

amúgy nem értem...
kimész valakivel a megbezsélt nap előtti nap...
nix gond mért ne csinál6nál ilyet akárkivel bárkivel..
de ha én meg tervezem hogy megyek akkor egyből hogy kivel is megyek....
aztán bontinak mondd hogy beszéltünk...hogy én megyek valakivel..
hát nm értem mire jo ez...főleg hogy nem is beszéltünk semmit....
de mind1.. nem tartozunk 1másnak magyarázatal.. csak kicsit furcsálom a témát.. de ahogy érzed.. ahogy jónak látod csak is úgy kell csinálni...
én szégyelem magam hogy csak igy tartjuk a kapcsolatot....te a haveroknak magyarázod hogy miket beszéltünk...(miközbe ne msi telifonálunk egymásnak.. .én meg itt üzengetek... csak mert máshogy nem tudok veled kapcsolatot tartani...
na ez a dÚÚÚÚrwAAAA
és számomra megmagyaráz6atlan és érthetetlen
hály kolbik...

nem értem ezt a mindenkit kiforgatok a szavaiból dumát...ha valak a leffencsről beszél jókat aztán az alusról rosszakat akkor nekem az szűrődik le...
Ok!

Akinek mindenről ugyanaz jut az eszébe, az a rugózás alapján tesz különbséget:-)
sajnos a sérülés nem választható opció... ahogy előbb is írtam "ilyen ez a popszakma", aztán van aki abba hagyja tőle mert parázik, és van aki ,mint te is, csinálja tovább, mert szereti...

amugy még csak nem is ez volt a legdurvább sztorim, az évek alatt, akadtam fent a motoros nyomra nyak magasságban kifeszített dróton, mivel álltam, igy nem fejezett le...
de ütköztem frontálisan az enduro nyomon szembe jövő motorossal fenyegettek puskával részeg vadászok, lőttek utánunk,
de talán a legdurvább, ha van ilyen lista... egyszer belezuhantam egy ottfelejtett régi murva bányába....
van jo sok sztori, még mondja valaki nem zajlik az élet az erdőben, majd egyszer megírom egy könyvben , a kandalló mellett... ha megtalálom a qavingtonomat...

mondjuk utcán eddig 3-szor csaptak el ( kop-kop-kop, háromszor fára alulról ) a gatyába befigyelő sportszeletek számát meg nem is számolom....az csak olyan plusz kalória...
Inkább úgy írom hogy PDSbe, tehát nem himbásba, még nincs új kaszni..
Persze, vicceltem... Endúróban még nem jött ki az új kasznis, 2t-ben meg az sx sem új kasznis..
Azért tettem idézőjelbe, a "régi" jelzőt nehogy félreérthető legyen.

A régi, az a nem a legújabb 2016-ban kiadott, teljesen átdolgozott blokk-váz modellt jelenti.

Így már teljes körű a tájékoztatás?
még azt próbálom emészteni magamban, hogy nem lesz rendszámos. sajnos a cross pálya a város másik oldalán van és át kellene mennem a városon kb. 10-12 km-ert. eddig rendszámos exc volt, fakabátok nem b.sztattak. amúgy amit rohadtul rühellek az az átkozott pakolás, cuccolás, kocsiba be-ki, futóra fel-le...
viszont a KTM iszonyat túlárazott, amit itt korábban ki is veséztetek... egy egyhengeres "csúcs" technika új ára 3 milla... sebaj a különbözetből futja egy darabig benyára :)
Kösz a segítséget, a tárgyalás "folyik"..., de még hogy is mondjam, képlékeny :)
cross maximum hétközben levezetésnek. inkább endurocross/enduro. volt már két sérv műtétem, egyszer szétszakadt a vállam...stb. (azért Ronist nem tudom ebben überelni a gerinctörésével), de inkább nekem ez már csak öröm motorozás és levezetés lesz... vagy exc vagy xcf-w-t nézek.
Régi modellel hardoznak Jarvisék...???? Hát ha a 2016 réginek számít osztom a véleményed. Jó is az az öreg szemétláda...
Meg a futómű is más, az xcf-eken a 4cs teleszkóp van, amit nem mindenki szeret szériában - ahogy hallom.
Nagyjából amit Sanyó leírt. -ő nállam is jobban tudja.

A lényegi különbség az xcfw/exc nehezebb a főtengely, nagyobb az inercia, hard-abb endúróra megfelelőbb, ha megnézed most is a "régi" modelell hardoznak jarvis és bandája.

Endurócross-ra jobb az agresszívabb xcf, ott majdnem crossos a blokk, abból pl már van az új modellből is.

Mondták az üzletben, hogy már tárgyaltok:-) hajrá!

Mi a cél, cross, endurócross, enduró, hard endúró, ?
lofaszt... csak kiforgatja a szavaidat mint mindig, mindenkiét ...

amugy vissza térve erre a kézvédős témára, persze tőlem mindenki azt rak a motorjára amit akar, ha csipke hálóból szőtt kézvédőt ,hello kitty felvarróval áldásom rá,
azt már sokszor hallottam hogy nem bírják megszokni, meg zavarja őket, oké azt még meg is értem, csak ne terjesszétek hogy azért nem szabad mert eltöri a csuklódat, mert ez egy szimpla hűlyeség....
már hogyne lenne a pd tdí-hez itthon kurblim... miért, neked nincs???
Régen az átkosban kb. 1 havi átlag fizetés volt 1 bicaj . Ha most is ennyiért veszel azért már jót kapsz , Csak hát van ocsó meg nem annyira olcsó !
Városba lófrálni agyváltós (Japán=shimano) , Túrázni, sportolni , világgá menni láncváltós!
azért nagy csodát nem kell ám várni ezektől az 60-70 ezres bicikliktől
asszonynak vettünk ilyet, a pedál az első hónapban kapitulált (adtak másikat ingyen) a krómozott kormány fél év múlva már rozsdás volt(ezt nem adtak)
a váz festése 3 évesen már full fakó
lánc, volt már cserélve többször is, racsni is, és most akarom a középagyat kicserélni mert akad-ropog
összességében az én 20 éves giant montim sokkal jobb állapotban van