Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Homokszórás porfestés a legolcsóbb.

A szinterezés elegánsabb de drágább, meg előtte érdemes felpolíroztatni, ha fényes felületet akarsz.
Ok. Ha odajutok akkor mindenképp beszélünk.

Amúgy te elnavigálsz (így vagy úgy) a fekete-erdei 30 km-es nyomvonalon?
Ok. Köszönöm.
ment a válasz
Làttàtok ma a AMA super cross. oakland 250 es futamàt, ?????Webb 250 es yamahàja elfüstölt....De gàz.....Magyarorszàgon is ismerek 2 motorost ,Újfajta furditott blokkos yamahàjuk,idő előtt megàllt....
Nem normàlis,,viszont hosszú életü lesz a blokk;-)
Gyerekek az normális, hogy nyugdíjas menetben is 2,5 üzemóra alatt szárazra kiitta a tankot? ('08 ec 300) Ez mind ennyit zabál? Én itt olyanokat olvasgattam, hogy "7 literrel beéri, ha nem cibálod", stb...
Nem lesz gond szerintem 40es keverékkel használom 50 es helyett ennyi. Leforog a motor rendesen. A hörcsögitatós túlfolyó is jól vizsgázott (Hamster)
porfestés+lakk elég jól néz ki és tartós is
Véleményeteket szeretnem kérni. Felniket milyen eljarassal erdemes fekeére festetni ?
ja..
kezdthelyen voltunk..gyalog-bicajos túrán is használtuk...
oda is karaj volt.. láttam hogy mennyi van még hátra.. mennyi magasságot kell még felszopni magunkat..
a két ösvény ami vezetett ugyan oda. látszott melyik a hárdosabb..azt kerültük is.



leiroma mai csodálatos mandarin motoros túrát...
nem röhögni....
hangossan. .

éjszaka a disznyótoros buliból hazajövet.. átdobtam a 19es kerék helyére a 18as.. mert reggel gó román...
ez éjfélkor meg is volt...
2 kor szól a z asszony hogy kisasszonyozzak......... mert rosszat álmodik és ilyenkor kicsit meg kell nyugtatni...
ez nekem megy pikk pakk, egy perc múlva már aludt is megint
na nekem nem sikerült olyan jól a visszaalvás.. 3.45 kor még néznem az órát..alvás helyett
5.30kor meg csörgött..a vekker...
akkor azt visszavettem ..6.15 re hisz este összepakoltam motort rucit mindent csak a kocsiba kell bepakolni.. az meg már pikk pakk.. és góó
na 5.30 kro azért ránlztem a radarra.. mutatta is hogy...hjúzton baj van
6.15 kro szintén...
na akkor megbeszéltük a hülyeség 6ártalan de azért maradjunk itthon inkább homoklandolni..
na akkor neki álltam a 19es keréknek ...mert az meg.. mint ugye írtamdefektes lett...
na az kapott egy belsőt meg papucsokat.. aztán vissza a helyére...
persze első 12 lk csere 13asra.. mert pályára..ugy a legjobbak a fokozatok..13-49el...
mig hegybe meg ..12-50...52 vel..kerekeken a lk nem kell cserélni..csak elől a kicsi lk..

végül is .. ez simán belefér..ez a 12-13 lk csere..
de ha oda vissza kell ..akkor azért..

na ez is meg volt.. megbeszéltük..hogy 10kor gó is..
kocsiba bedobáltam minden......és épp ülnék be...
na.. hivnak hogy Hjúzton baj van...10km arrébb már szakad!! az eső...há mondo mhogy a árkba innen nem látni semmi felhőt......
na ránéztem a radarra.. és aztabüdös qrwa életbe..hát tényleg .. egyszer csak jött 1 faxa esőfelhő...
na mondom akkor én lefekszem még ezek felderítődnek tovább...hátha eláll..de csak mennek ..mert ..lehet 1-2 óra múlva eláll az eső...
hát az alvással nem volt gond...
na délben.. kiderült csak eláll..de aztán mégsem...
na akkor mennyünk az én pályámra..visszajönnek...emezek is..
na addig van egy óra.. kajáltam...
de csak nem jönnek vissza emezek.. .na mind1 mondom én azért kimegyek ha már bepakoltam.... mert itt nem esik..
alig jutottam eljutottam a falu széléig...
már 2 re raktam az ablaktörlőt..full qrwaanyázások közepedte visszajöttem..
persze persze a radar mutatta...de mégsem esett.. lőtte sem.. meg addig sem.. pedig a radar mutatta hogy 2 órája itt is esik...mondom akkor már nem is fog ha edig is csak a radarion eset..de tévedtem...
szóvval ez egy hosszú dupla motorozásos nesze semmi de azt fogd meg jól nap volt...

de kell ilyen is...
mert különben a statisztika.. a nagy számom TV -je nem működne
Ha garmin túrista gps veszel akkor azon lesz egy mark gomb Ha rànyomsz akor ő azt megjegyzi és ad neki egy szàmot.Te ha akarod àtnevezed,pl napkezdő ....Innentől kezdve akárhol vagy és rànyomsz egy entert,fogja mutatni az izànyt,és tàvolsàgot.Ez az egyik segítség. A màsik amit hasznàlhatsz......amikor elindulsz a gps lerak minden 5 masodpercnél egy pontot.te àllítod be az időt rajta.És húz ezàltal egy vonalat,úgy hívjuk,track.Na ezen bàrmikor visszatalàlsz,csak egy feltétel legyen,,,,,,ne gyere le olyan helyen ahol nem tusz visszamenni......
pudva úr..
na.. faxa..
ir6nál ról.. hogy érzed .. acélhengerrel sem olyan szar..nem??
nekem annó a kx 500asba lett persely csináltatva..
azzal szépen ment..
nem is volt gond...


gondó..azt hiszem talán gármin dakota 20...
ez már magasságvonalas!!!!
fullossan útvonaltervezhetős!!!
átmenthetős egyik gpsről a másikra..
nagyon jó hogy magasságvonlas.. ellentétben a goldenék féle sima gpsssel.. mert az is kafi.. nyomkövetést azt profin csinálja...
de az hazataláláskor... az egy egyenes úton..magaságvonlak nélkül...
de nyomkövetésre z is karaj.. de ha azt nézuzük a leg1szerűbb is .. 25.30 az úly ára.. ez meg 36 volt...
de akkor már ez olyan étrképpel van hogy rátöltöttem teljes román magyar turistatérképes(az össszes turista jelzés rajta!!) magasságvonalas térképét..persze városok útcák..mindenlófax...
annyi hogy az egyel jobb az autósnak annyival hjobb hogy csipog mikor fordulás van.. ez meg néma..

ez nem tud nyomkövetést...
mert a goldenék féel az talán tud...a nyiom felé visz a nyíl!!
de itt meg látod hol vagy.. aztán meg ..a nyomvonal ott van melletted...
látod hogy hol.. azt arra mész... mikor meg már rajta vagy.. a vonalat a nyilllal egyutt tartod..
nulla vagyok gpsből.. még most is..
de r 13 hibátlanul vezetett.. meg a heca ismeretlen gyorok felől siria felé tartó nyomaira is faxánrátalálok vele..
nem úgy kell elképzelni hogy full egzakt...
de pár méteren belül van egy nyom... ami látszódik...hogy.. ott mész... aztán szépen megy rajta.. r 13 nagyon jó volt...ha nix nyom akkor kicsit nehézkesebb... de akor is visz.. nyom mindég jó.. mert az maga a rajzolt, gpsben vezetett ösvény is..
a lendkerék dekni kb 2003-óta műanyag....a nissin féked pedig egy tökéletes holmi, vagy szar az olaj benne , vagy betét csere, az összes japo krosszon olyan van...
Gondolkozom egy gps vásárlásán. Ár érték arányban vonzónak tűnik az ami neked van.

Kezdő gps-es endurósnak írjál már légyszives egy pár gyakorlati tapasztalatot, mire lesz jó, mire nem lesz jó, és társai. Pl magányos eltévedés, korábban bejárt nyom megtalálása-követése,.....stb.

Köszönöm
hály kolbik...

ha van olyan hogy nagyon nem kell menni motorozni akkor az olyan hogy sehova nem kell menni...
mert reggel román felé szakadt.. most meg máshova pályázni....most meg abba az irányba szakad..
ilyen ez a bonijemmm

a 19es cigó tublit a múltkor .. mondom ne 3.. 3,5 bár legyen benne amivel a múltkor nagyon lácsó volt a pályán..... hanem a biztosnság kedvéért..4,5-5... na ez a kinai mocsok azt már nem birta és kidurrant..
pedig pánán deszípen is ment az a 19es kerék a tublival

de azért hátha elállna ott eső.. mert itt 50km errébb...nagyon nagyon kafi idő van..
A blokk szemre sokat nem változott pár apróbb módosítás a lendkerék dekli műanyag lett. A váz változott erről talán nem törik le a lábtartó és jó minőségű a szinterezés. Fék pedig nissin gumifék
Gratula hozzá! Azért kiváncsi lennék hogy mire jutott a Gas 10 év alatt (nekem 2003 volt) . Első ránézésre nehezebbnek ,masszívabbnak tűnik mint a régebbiek.
Ma megvolt a vallatás. Egész jó a motor.
Nekem mar 3 napja minden nap uzen kesobb . de meg nem.ert ide az uzenet. Mondom akkor nem.varok tovabb mert kitavaszodik. Most megyek benzibt venni aztan en bepakolok a furgonba.
ha te is jössz akkor már ketten leszünk biztosra...
a harmadik embör..
a pösti romaniacs goldos tsávó csak később lyelez vissza neki hogy áll rá a foga.. vagy fótozni akar.. de semmi zsák..csak a zsák nélküli fót..

beszéld rá...
aztán küldjetek esemest.. mert 18.tól disznyótoros buliban leszek.. nem veszem fŐŐl.. de ha irtok olvasom és reggel mehetünk is..
Lesz menet holnap? Vagy halogatjuk tovabb . a joido nem nagyon kozeleg. Holott mar szombatra is 13 fokokat hazudtak ehelyett van 4 es kod hozza.
annó mentem haver.. 2004-6 yz 250esivel..nagyon nyomaték alul erős gépek voltak.. persze akkor még csak kroccpályán..
egyébként szépen egy bentartott gépezet