hidd el, azért annyira tudatlan én sem vagyok..., de ha valaki utcáról bemegy és hivatalosan! akar vásárolni itthon!, Magyarországon, akkor bizony 3 M körül kell csengetned.
Igen, igazad van, en sem nyavajogni akartam, es en is meg fogom venni csak huzom most a szam szelet, utana meg a gazt...
Amugy nem unatkozom, lekötöm magam, egy 250-es 1966-os jawat ujitgatok fel. Igazabol keszen van, par dolog van hatra, faternak lesz meglepi 70. szülinapjára. :)
Kétségtelen tény, hogy mi fizetjük többek között Dungey-nak is a fizetését, de hát annyi választásunk van, hogy igen belefér, vagy köszönöm nem kérem.-nem házalnak, nem csöngetnek. Marketingre biztos, hogy a Ktm költ a legtöbbet.
Ha bármelyiket nézed, ami minőséget produkál, pl a yamaha yz250fx, wr 250 például, nem olcsóbb mint a ktm. Szóval szerintem nagyjából partiban vannak az árak. Enduróban, meg a Ktm előrébb van a japánnál-szerintem. Tartósságban meg pl a siklócsapágyas alsó főtengelycsapágyazás tartósabb is mint a tűgörgős, másrészt olyan szempontból nem üzemórás, hogy amikor kikopik hangja van, meg rázza a lábtartót, ellenben ha a tűgörgős megadja magát, az elszabadul, és mindent visz. Szóval ebben szerintem előnyösebb is, mivel nagyjából terheléstől függően kell széthúzni a blokkot, és cserélni a lenti drága dolgokat. És ez a drága műsorszám, munkadíjban, anyagban. Másrészt, felénk évek óta döccenő nélkül üzemelnek az újabb sorozatú ktm-ek, a tulajdonosok, boldogok, mosolyognak, várják-veszik az újat. Ezért döntöttem én a ktm mellett úgy, hogy a japánra sem tudok rosszat mondani.
A sor végére-két gas gas tulajt ismerek, mindketten dobozos, a legújabb modellt vették, mindkettő rövid időn belül megszabadultak a motorjuktól, meg utána akiknek eladták azok is szabadultak, -még a gondolattól is. Hiába volt több százezerrel olcsóbb.
még egy gondolatot akartam írni, bár már többször kitárgyaltuk, de ez a kib.szott KTM kurvára túl van árazva. persze itt a forumon többeknek magömlése támad miatta, de ha csak egy hajszállal is de lenne hasonló kaliberű olcsóbban, akkor biztos nem ezt a márkát választanám. tudom, a sok fejlesztés meg stb., meg a mi pénzünk kevés, de mégis csak egy egy hengeres motorról beszélünk és pl. nem látom a 3,1-3,2 millió forintot egy új 450-be... mindegy, nem ragozom...
okos, gondolom kemény, mint állat. nálunk ia szakad a kib.szott eső, ez a halálom meg a szél, már csak a meló miatt is. Kíváncsi leszek hogy fog tetszeni, főleg a váltó elosztás érdekel. én megszoktam az exc váltóját 13-50/52-vel. Remélem jövő hétvégén már csavarom a gázt...
Még csak az udvaron fordultam vele, most is szakad az eső.
Igen. Fbs-el ragasztottam fel a peremeken, hogy ha kell akkor le lehessen venni. De a csavaroknál ki van csiszolva, le lehet venni a dekniket a védővel együtt.
igen, a karbon védőről van szó. Horror pénzeket kérnek műanyag vackokért, ez gondolom ragasztva van.
sikerült bejáratnod a gépet? tapasztalatok, vélemény?
Nekem még tele a zsebem, talán jövő héten pontot teszekrá...
Sajnos nem jeleníti meg a képet. De ha a karbon védőkröl van szó, akkor egy helyi üvegszálas karbonos kevláros ismerősöm csinálta, kb 5-6-7 ezer ft körül volt darabja. Alul egy réteg üvegszál utána Kevlár felül karbon. A Kevlár a legjobb csak azt nem lehet szépen vágni csiszolni, meg sárga a színe.
Sok hijja még a mocinak? Hogy állsz a vásárlással?
a hajtást élvezemm..egyedül is.. csapatban i..
csak majd csapatban én is belemegyek az ő edzésformulűájukba.. a csimma nagyon karaj.. gumi az meg jön hamarossan
itt a vidi.. 8.10 felé..
felyfályósokanak 4.59 nél be kell venni az advil últrafejfályásgátló óvószert..
mert kb 7 perces..és full homok
Élvezted a hajtást a pályán vagy nem? Az jön át az írásból, hogy nem, mert láttál jobbakat nálad, s neked az nem ment. Fejlődni szeretnél vagy élvezni amit csinálsz saját szinteden? Gyanítom, most már kihívássá vált a fejlődés, s elkezdesz krosszra gyúrni, lesz sárgumi, stb. a csizmának Örülök! Tartson ki soká!
Kapod a tanácsokat...adok egy tutit. Vegyél bele egy gyári újat, esetleg ebből bontottat is lehet mert nem kopó.ez csak egy csavar, nem lehet horror áron. Ha faragni steretnél, fúrd ki, ami beletört a menet sérülés nélkül,s csak a légtelenítőt vegyél másikat
Ákszel ..
vagy egy rossz hirem meg egy izé egy jó.. nagyon jó..
az a levegő.. ennél a cavarnál.. azzal a módszerel ahogy irtam is a légtelenítést.. az nem marad ott.. nem ül meg a 1mm -2mm es felső tartományban..
még ha 2cm lenne sem...
mert ilynekor .. a levegő.. a rugalmassága miatt...konkrétan.. kilövi magát..minden sarokból...
persze ha nagyobb lenne a távolság.. akkro azért lene baj.. de az 1-2mm azt simán kidolgozza..
tehát ha nem lett jó neked valami.. akkor sem a csavarban keresd a hibát...
ez a rossz hir..
most akkor a jó is bene van.. tehát ..simán meg tudod csinálni a gépet.. ha 1 kicsit is ügyes vagy...csak ne add fel
epoxigyanta... szilikon(csöcsök ) ide nem kellenek
na az van hogy tegnap meg volt a nagy teszt..
a csimma az csillagos 22 kapott a táblázatom alapján ...(amiben 4 oszlopban voltak a kivánt feltételek és 1-5. lehetett pontozni,hogy hogy jött ki a 22 kettő ezek után .. ne is kérdezze senki , a lényeg ..csillagos 22 a tech 3 )
nagyon kafi volt tegnap.. mert teszt homokon menés az meg ... egy egytől ötig értékelés esetén. nulla..azaz 0 volt
hogy hol volt a hiba.. hát abba hogy nem csak egyedül voltam hanem kijöttek big racel-szerkó hángeri barétom.... és hát sejtettem hogy alul maradok... de hogy ennyire azt nem gondoltam volna...
jó jó tudtam hogy az elején hiányzó oldalbütykök nem csak a zarándbaokoznak már egyre több gondot.. de hogy a homokoss vezetésnél is pobléma volt..azt akkro láttam mikor előttem ment és a full csúszás6áron megyek..(az eleje már csúszik is.. főleg még nem volt kész a nyom...aztán ez mégis távolodik...
nem is beszélve az eddig full jónak hitt keménytalajos mx 51 ről...ami a homokban..(lehet azért mert kifejezetten kemény talajos gumi ) hát nem kapált eléggé.. és a helyben fordit mandinerekben, egyszerűeen nem hogy lassan indul meg .. de a sárgumihoz képest.. amivel volt szerkóhángeri barétom ... ahhoz képest ..rendessen áll és csak kapirnyál maga alatt
mig az előttem motorozó.. konkrétan olyan mandínert rakott le .. 4 kör után amit én a múltkor a 25 kör alatt sem tudtam odapakolni...
én meg azt hittem az a pás tized..
nem számit majd..
hát de...
az hogy a mandinerből nem felkavaró homokviharral elindul.. hanem csak kb mint egy szupermotó a gokartpályán..minimális kaparnyálás mellett.. maxi mális kigyorsításal.. hát az hihetetlen volt...
közbe arról is szó van hogy a tudásbeli különbség is ott van..de az -ez igazán a Z mandinernél jött ki... ..
de az hogy utána még jobban is gyorsít.. hát ..na az mikor az ember egy amúgy is korhadt faágon ül a homokvihar közepén..de ezzel a gumitémával konkrétan még a magam alatt vágom a fát tipikus esete is fenn ál l.. na az a fályó...
de egyébként jó volt..
mert ezzel is tanultam..
hisz mikor egyedül mentem és nem az volt a cél hogy nem maadjak le fényéveke.. kkor azért tudtam motorozni.. -miközben ekkor láttam és éreztem hogy hol is gyorsabb.. és már tudtam hogy miért is.. igy nem is erőszakoltam magam a hibából hibába...-a nagynehezen felgyorsuló motort utána féktávon elbaszott kanyarba érkezéssel még odateszem magam a bénázásnak
azért egyedülbe csak mentem egy 20 kört..
ami után újra kameráztunk.. és akkor világosodtam meg full...
..
közbe az okosok.. esze águkban sem volt 30-40 perceket menni egyfolytában ..kitartást edzve.. ezek technikáztak.. tudták hogy mitől gyorsul a paraszt.. és lófaszt seérdekli hogy 20-30 kört is tudna menni.. hanem azt a rövödebb szakaszt.. na azon tudjon menni... gyorsan...
majd ráér sokat menni mikor már amúgy is gyors mint az atom...
de majd legközelebb .. felkészitett gép..és több figyelem a technikai résznél...
mert a hullámos homokos részen.. ott nem volt baj... csak ha már kanyarodni is kellett
természetesen van videjó is..
de nem rakom fel ide.. nehogy bezavarjon...nem szeretnék megint belefutni egy pofonba
Amugy nem unatkozom, lekötöm magam, egy 250-es 1966-os jawat ujitgatok fel. Igazabol keszen van, par dolog van hatra, faternak lesz meglepi 70. szülinapjára. :)
A sor végére-két gas gas tulajt ismerek, mindketten dobozos, a legújabb modellt vették, mindkettő rövid időn belül megszabadultak a motorjuktól, meg utána akiknek eladták azok is szabadultak, -még a gondolattól is. Hiába volt több százezerrel olcsóbb.
Ahogy kérdezősködtem, a gyári kupplungvédő nem sikerült valami erősre, a gyújtásoldalra meg nincs is védelem, így döntöttem a háztáji mellett.
Igen. Fbs-el ragasztottam fel a peremeken, hogy ha kell akkor le lehessen venni. De a csavaroknál ki van csiszolva, le lehet venni a dekniket a védővel együtt.
sikerült bejáratnod a gépet? tapasztalatok, vélemény?
Nekem még tele a zsebem, talán jövő héten pontot teszekrá...
Sok hijja még a mocinak? Hogy állsz a vásárlással?
csak majd csapatban én is belemegyek az ő edzésformulűájukba.. a csimma nagyon karaj.. gumi az meg jön hamarossan
itt a vidi.. 8.10 felé..
felyfályósokanak 4.59 nél be kell venni az advil últrafejfályásgátló óvószert..
mert kb 7 perces..és full homok
http://youtu.be/twpKOrZgS-E
vagy egy rossz hirem meg egy izé egy jó.. nagyon jó..
az a levegő.. ennél a cavarnál.. azzal a módszerel ahogy irtam is a légtelenítést.. az nem marad ott.. nem ül meg a 1mm -2mm es felső tartományban..
még ha 2cm lenne sem...
mert ilynekor .. a levegő.. a rugalmassága miatt...konkrétan.. kilövi magát..minden sarokból...
persze ha nagyobb lenne a távolság.. akkro azért lene baj.. de az 1-2mm azt simán kidolgozza..
tehát ha nem lett jó neked valami.. akkor sem a csavarban keresd a hibát...
ez a rossz hir..
most akkor a jó is bene van.. tehát ..simán meg tudod csinálni a gépet.. ha 1 kicsit is ügyes vagy...csak ne add fel
epoxigyanta... szilikon(csöcsök ) ide nem kellenek
na az van hogy tegnap meg volt a nagy teszt..
a csimma az csillagos 22 kapott a táblázatom alapján ...(amiben 4 oszlopban voltak a kivánt feltételek és 1-5. lehetett pontozni,hogy hogy jött ki a 22 kettő ezek után .. ne is kérdezze senki , a lényeg ..csillagos 22 a tech 3 )
nagyon kafi volt tegnap.. mert teszt homokon menés az meg ... egy egytől ötig értékelés esetén. nulla..azaz 0 volt
hogy hol volt a hiba.. hát abba hogy nem csak egyedül voltam hanem kijöttek big racel-szerkó hángeri barétom.... és hát sejtettem hogy alul maradok... de hogy ennyire azt nem gondoltam volna...
jó jó tudtam hogy az elején hiányzó oldalbütykök nem csak a zarándbaokoznak már egyre több gondot.. de hogy a homokoss vezetésnél is pobléma volt..azt akkro láttam mikor előttem ment és a full csúszás6áron megyek..(az eleje már csúszik is.. főleg még nem volt kész a nyom...aztán ez mégis távolodik...
nem is beszélve az eddig full jónak hitt keménytalajos mx 51 ről...ami a homokban..(lehet azért mert kifejezetten kemény talajos gumi ) hát nem kapált eléggé.. és a helyben fordit mandinerekben, egyszerűeen nem hogy lassan indul meg .. de a sárgumihoz képest.. amivel volt szerkóhángeri barétom ... ahhoz képest ..rendessen áll és csak kapirnyál maga alatt
mig az előttem motorozó.. konkrétan olyan mandínert rakott le .. 4 kör után amit én a múltkor a 25 kör alatt sem tudtam odapakolni...
én meg azt hittem az a pás tized..
nem számit majd..
hát de...
az hogy a mandinerből nem felkavaró homokviharral elindul.. hanem csak kb mint egy szupermotó a gokartpályán..minimális kaparnyálás mellett.. maxi mális kigyorsításal.. hát az hihetetlen volt...
közbe arról is szó van hogy a tudásbeli különbség is ott van..de az -ez igazán a Z mandinernél jött ki... ..
de az hogy utána még jobban is gyorsít.. hát ..na az mikor az ember egy amúgy is korhadt faágon ül a homokvihar közepén..de ezzel a gumitémával konkrétan még a magam alatt vágom a fát tipikus esete is fenn ál l.. na az a fályó...
de egyébként jó volt..
mert ezzel is tanultam..
hisz mikor egyedül mentem és nem az volt a cél hogy nem maadjak le fényéveke.. kkor azért tudtam motorozni.. -miközben ekkor láttam és éreztem hogy hol is gyorsabb.. és már tudtam hogy miért is.. igy nem is erőszakoltam magam a hibából hibába...-a nagynehezen felgyorsuló motort utána féktávon elbaszott kanyarba érkezéssel még odateszem magam a bénázásnak
azért egyedülbe csak mentem egy 20 kört..
ami után újra kameráztunk.. és akkor világosodtam meg full...
..
közbe az okosok.. esze águkban sem volt 30-40 perceket menni egyfolytában ..kitartást edzve.. ezek technikáztak.. tudták hogy mitől gyorsul a paraszt.. és lófaszt seérdekli hogy 20-30 kört is tudna menni.. hanem azt a rövödebb szakaszt.. na azon tudjon menni... gyorsan...
majd ráér sokat menni mikor már amúgy is gyors mint az atom...
de majd legközelebb .. felkészitett gép..és több figyelem a technikai résznél...
mert a hullámos homokos részen.. ott nem volt baj... csak ha már kanyarodni is kellett
természetesen van videjó is..
de nem rakom fel ide.. nehogy bezavarjon...nem szeretnék megint belefutni egy pofonba