Szuzmaria...ogy a dakoba lehet ennyit irni?
Vizet iszok es bort predikalok???miiii?
Na pont en predikalok,mikor melletted az egesszunk nem tud ministralni sem ,marmint a szofosasra ertem :D
Ez pont olyan mint vereb mondja baglinak,hogy kover fasz...na valami ilyesmi,de javits ki ha tulbuzgoztalak
gecsa..
pont szrintem mint race motor.. pont alkalmas lesz a veresnyeknyerére..
könnyű.. az öninditó hogy csak az van.. hát a géesikszer 1000en sincs berugó meg a kocsimon se..meg eddig akár ki kocsijába ültem egyiknek sem volt kézi qÚrbli sem berántó zsinór mint a láncfűrészeken sem.. csak önindító...
nem is értem..azért mert motor.. kell a berugókar.. vagyy inkább azért hiszitek az mert a 2t re szégyenletes mód nem tudtak rátenni olyan öninditót ami viszi egyfeszt???
de hogy lassan tiz év alatt...
a drz kezdte.. az is vitte egyfeszt..
berg folytata.. az is vitte egyfeszt.. mai innectroos.. az birja az önindítóval.. a karbisok azok szoktak szarakodni.. mert eldőlés után van hogy 2-3 is körbe kell forgassa.. és 2-3 szor még rá is nyomnak mire elindulll..olyankor szégyellem is magam az úly ktm 300asok helyébe
za tény és való... csak raceloknak.. mert annak nem lesznek olyan életben jelentkező gondjaik mint egy nem gyári racel felhasználónk.. pl alkatrész..
hiába is mondják itt titokmacsak haverek .. olcsó meg minden van egyből..sajnos. a felhasználóktól nem ezt hallom..
és akkor jön jakó.. aki hasonszűrűt vall
alus kézvédőben.. legyezőt prédikál és alus kézvédőt haszná-lol
nekem is olyan de olyan karcok vannak rajta... el sem merem gondolni hanyadik ullyam kezem báná .. valszeg egy 20 -30 on ujj / kéz ami kukázódott volna ...a szektorokat nem is számolva....
nemrég egyik nagy legyezős haver ullyát nyitotta meg a kormány-szikla találkozás...de végül is...ez sem akadály vélemény tartásához
ron..ezt a 3 kerekű gépet én is néztem.. pont olyan kiöregedett endúrósoknak való akik szeretnek a kandallónál elpipázgatni meg nosztalgiázni..
ugyhogy egyenlőre ez nálam kilőve
gonzó
pont erre gondoltam én is..
amúgy én 3..4 sebeséggel hajtok.. a többi 13..12 enm ahsználom és nem is kapcsolódik be..
ez azt irja hogy 0,73 az egyik..1.00 a második és 1,36 a harmadik fokozat áttétele..
majd megnézem hogy ez nálam hogy iss volt..
de egyenlőre egy praúbás téma lesz a lyöwő 7en....
sanyó
mindenképp minőségi lesz.. szerintem ez a csepel bringák teljessen elfogadott téma.. haveré is olyan.. 10 éves 30.000km rel.. majd most akar láncot cserélni rajta..nekem ez 2000 ként megvan...
azt akarom tudni ez az 1,36os szorzó.. ez most akkor valós életben hogy iss szuperálna..
városban a 4-5 hátsó legkissebbet használom elöl a középső lk en fut a lánc.... városon kivül ugyan ez ...csak ott elöl a nagyra kerül..
de inkább a 4 a jellemző a városon kivülre...ha nix szembeszél akkor van hogyha már be vagyok indulva..1-2 hónap tekeredés után akkor 5 is beugrik.. de ha hátszél vna.. akkor a 6dik..
de az az elhanyagol6ó kategória..
hátul 6 ban elöl középen fut a lánc= hátul 4 elöl legnagyobb lk..
tehát végül is .. egyenletessen nézve.. elöl elég lenne egy fogaskerék.. hátul meg 3 db..azaz 4-5-6 fokozaté
ez kicsit széthúzva...
3,5...5...6,5 a ami talán nem olyan sűrű enne.. de pont méghasznál6óbb mint a mostani is...
de mondom.. próba cseresznye lesz a jövő héten
egyszer volt ilyen kézfejcsont törésem, bementem robogoval , sisakkal a kezembe a korházba, vittem egy gázszektort markolatostul és mondtam a dokinak hogy erre kéne megcsinálni a gipszet... konkrétan azt mondta -"menjek a picsába", de aztán röhögött és megcsinálta...
utána olvastam, ráadásul a Sherco 300 drágább mint a KTM, 1000 juroval.... azért igy elég nehéz lesz piaci részt szerezni.... és még berugo sincs rajta csak öninditó...
Az xcf cross blokkal jön ki.Talàn a vàltó kicsit màs.De alapból egy agresszív masina.Az xcfw annyival màs az exc től,hogy van rajta ventilàtor,nincs félkàmpa kapcsoló ,nincs a kormànyon a vilàgitàs kapcsoló,fél literrel kisseb a tank,és mivel nem lehet forgalomba helyezni,,,,,sokkal olcsóbb.
Ha agyvàltósat veszel akkor a 8 ast vedd. Jó rövid az 1 és jó hosszú a 8. A 7 es nem jó ,nincs kiforva.De ha csak boltba jàrsz vele a 3 as is megteszi. Valószinű....utolsó bringàd veszed,ne spórolj.A dràgàbb bringàn minden alkatrész kicsit jobb.....
Nincs valami leírásod, hogy mi a különbség/eltérés műszakilag az exc, xcf meg xcf-w között,pár adaton kívül nem találok róluk semmit és k.rvára nincs időm átnyálazni a netet...
bár ez extrém enduró, szoval nagyon nem is kell "belenyulni" megkapja a fasza futoművet, meg azt a beállitást amit szeret azt annyi,
amugy mocskos szépen szol ez a sherco...
Nyáron a városban egy háromsebességes agyváltós cruiserrel csapatom. Kifejezetten kellemes, hogy nem kell kapcsolgatni többet. A nyomaték adta sebességtartomány alsó és felső mértéke is megfelelő, felesleges kapcsolgatások nélkül.
szerintem is elhamarkodottan írtad....az ő szintjükön biztos hogy alaposan belenyúlnak a motorba, pont azért hogy a hétköznapi vásárló is ugy gondolja, " fudefasza ez a verda, gyaláz mindekit "
ne feledjük a mester is azzal ment pár éve....és igen jo helyen.
profiknál ez a pénzről szól, hogy mennyiröl azt sosem tudjuk meg,
Na ki osztottad az észt nekem ☺..amugy en is ilyen alus fulest használok, ismerem a mesét Csak versenyen ki irjak ,hogy ilyen es olyan cuccal nem mehetsz mert veszélyes es inkabb a dolgok elkerulese erdejeben csak olyan legyezokkel mehetnek.
En sem vallalok feleloseget senkiert ha el tori a kezet mert velem motorozik...pl.
A cikk után láttam meg, hogy a Wade átnyergelt Shercora?
Akkora bukovári lesz szerencsétlen,mint Nth#108 a TM-mel!
Gas is biztos pályázna valami komoly pilótára,de szerintem nem tudják megfizetni,meg arra az évre biztos elfelejtheti a dobók környékét az aki ráül.
Nem fikázás,meg nem bántás,de a számok nem hazudnak. Vajon mennyit adnak Wadenek h ráüljön?Hogy megérje elbúcsúzni az élmenőktől, a dobogóktól, az azokkal járó nagy pénzdíjaktól?
ember meg nem mondja mi a különbség . de az egyik citi a másik meg trekking..
havernak a izé van...
10 éves..most fog láncot cserélni rajta..majd először...egy 100kilós.. majd kétméteres pali..mikor egyereke kicsi volt gyereküléssel is nyomta...kb 30.000 km lehet benen!!!
30..ezer!!..ami nem is sok.. mert
én is 2500 km körül teszek bele az enyémbe évente..
neki meg volt hogy kilőméterórás téma volt és a 9999 átfordult majd egy év alatt8 az extrem volt mert akkor nem volt kocsija.. és miden hova azzal ment.. és ment mint a mérgezett egér ...mert egyfeszt ezt nyomta..
nekem a kinai vláétó az 2000km bir egy láncal (800ft)egy hátsó lánckeréksosral(1000 ft).. elől elmegy pedálos lánckerék a dupláját..az is vagy 1700 ft...
ugyhogy költök rá évente.. kb erre a 2500 km re vagy.. 5 rugót a gumikkla együtt
de valahogy olyan szimpi lett ez az agyváltós..
majd lyöwő 7en tesztelem kicsit...aztán...
egyébként a sok szabadidő és a lyóidőre várakozás közben( meg a kisasszony taknyanyála egyben vigyázás közben..ráérek mocskossul nézelődni...
és lehet hogy váltok...bicajt..
de nem tudom agyváltósat kéne ..egy trekking vagy citit..vagy sima váltósat..
valamiért tetszik az agyválós.. a fiamnak is olyat vettünk tavaj.. és hogy mentem vele.. rendessen tetszet az egész.. megmagyaráz6atlan...
havernek is mentem a 28as csepeljévell még a múltkor.. annak meg olyan furcsán tök könnyen ment a gép..
a kettes a városi..
a 3 meg rendessen könnyen és gyorsan vitte a gépet...
miközbe lépten nyomon azt olvasom hogy az egyik hajtómű..a láncos az 98,1 % viszi át az energiát.. mig a agyváltós.. az meg csak 93-95 100alékon tud dolgozni.. de mikor meg tekerem akkor meg olyan furi érzésem volt...
ide a sikságra kell ugyhogy bőségessen elég a 3 fokozat...
már egy csomó táblázatot csináltam..
ugyhogy dév elmehetsz a picsába mert én aztán sokkal körültekintőbben fogok (szarul) dönteni
mert már annyi de annyit tanulmáényoztam a bolygó műveket.. lassan irok belőle egy szakdolgozatot valami műegyetemes kiccsávónak...
hogy ez mire lyó
hát ugyan úgy semmire sem .. akár csak maga az endúró vagy hard ..szuper vagy extrémendúró sem..
de jól kitölti a várakozásiidőmet..
valakinek tapasztalata.. helyi laposhelyen a közlekedésben a agyváltóssal vs simaváltóssal??
azt megköszönném...
nyugodjá le.. lyól mondod.. de akinek az leffencs kell annak ne mtudod elmagyarázni úgy sem.. nem is kell..
de tényleg igazi kezdők tudnak úgy kormányon átfordulva
ennek ellenére előfodulhat.. de az is hogy .. leesünk egy szakadékban 300m magasról..
de egyébként meg...
mindenki azt ami neki bevált...
Zolinak igaza van.. ezt besenyő pestabácsi is megmondta mindég igaza van ..amikor csak akarja mert az embernek a saját szemszögéből mindég igaza van...
de nálm..nekem azért van aluméneum mocsokjó kézvédő..mert a statisztika szerint..azaz a nagy SZÁM-ok törvénye szerinte...
nekem ez vált be...
már nálam is ferdült elő ilyen kézizés beakadás...
de ami a jellemző az a kormányelengedés... és motoreldobásdőlés...
aztán hogy átesik rámesikoldalra esik.. az már...
az átbucskázós kézbe akadós.. az meg..nem a jellemző nálam..
ami viszont volt máér nagyon nagyon sok...az a ullyak ledarálási szándéka.. szektortörési szándék.. kéz szétnyomási szándék egy fa által...
ezek ellen meg véd ez az alus..
akinek leffencses kell.. annak hajrá...
akinek alus zárt kell..
annak hajrá
egy a fontos.. ha olyan helyen mész.. megsérülhetsz .. full védővel is .. meg semmi bajod sem lesz full védőnélkül.. ugyhogy igazándiból az a lényeg..
ha leffencses kézvédőd van olyan angallal dolgozz aki a leffencsesnél vigyáz rád.. ha meg a zárt alus van akkor meg olyan angyallal aki a zárt alussal véd meg .. a kettőt sosem szabad keverni
volt ilyen stiluskevsrésből már halál nem is kevés...
mert mondjuk sztritfájgterben jó volt az ember.. aztán átnyergelt valami rallisba ott is egyből karaly akart lenni.. lépcsőfokokat kihagyta.... ott meg talán 2-3 nap alatt.. meg is halt..
ha jól emlékszem valami kavaszakis srác volt...
egy a fontos.. ne hoigye azt senki..azért mert valamiben hiperjólkifejlesztette magaát.. akkor egy méik dologban.. egyből ott is hiperjó lesz...
szóval ne keverjük a védőszenteket.. és akkor nem lesz baly
tudod Jaxy, azok a lelkes amatőrök akik a kézen átfordulást motorkerékpáron képesek úgy bemutatni hogy közben az istennek nem engedik el a kormányt.. azok meg is érdemlik hogy beszoruljon oda a kezük és törjön a csukló....
mondjuk vicces ahogy elméletet is gyártatok a marhasághoz... persze nekem is volt már olyan barátom akinek begyűrte a kezét a forgó kerék, mert ráesett a motorra és beletenyerelt , aztán nekem is fordult már hátra a hüvelykujjam amit saját magamnak rántottam vissza az erdő közepén, aztán feküdtem már gerinctöréssel egyedül az erdőben pedig volt rajtam mindenféle védő cájg, de törtem már rommá a térdemet pedig volt rajtam legkomolyabb térdvédő....és kb estig sorolhatnám....
ilyen ez a popszakma kérem szépen aki korsóval jár a kútra nagy csöcsökkel félmeztelenül, azt néha megbas...sák....
maradjunk abban hogy a komoly versenyzők soha nem járnak olyan dzsungelben ahol az ötcentis ágaktól kell elkapkodni a kezedet a kormányról nehogy szilánkosra törje az ujjaidat... naponta többször. az a kis legyezős disz szar max a kövek ellen véd valamit, amugy egy lepkefing....
és akkor már a sima eldőléstöl a kuplung munkahengerből-fékből tőben kitőrő karról már ne is beszéljünk, mrosszabb esetben a munkahengerből törik ki, hiába van lazára húzva hogy elforduljon.
és még sorolhatnám hogy akinek nincs rajta a komoly kézvédő , és valóban kostólgat kemény hajigálos helyeket az háromszor sűrübben fog kormányt cserélgetni, hiába van rajta 28-as drága cucc, mivel azonnal beakad a kormány vég, és nem tudja elvinni az erőt, nem tud elcsúszni a kormány vég becsapodáskor...
csak ugy érzem néha öreg vagyok én már ehhez hogy magyarázgassak ennyire elemi alap dolgokat , főleg olyanoknak akik motoroznak is!
En azt hasznalom mar 8 eve...