Te agyhalott szamar. Jovo het csutortoktol jo 6 napin keresztul mehetunk palyazni. Zsan vagy domaszek. Intezem addigra a 19 es kereket. Meg az elso telomnak kene baszni valamit mert borzaszto ostoban van bealitva. A hatso csokifele az nagyon jol dolgozik. Erzodik hogy az eleje treeee.
gonzó
na itt a képe is..
természetessen fekete mint már irtam hogy feketét veszek..
agyhalot barétomat nem értem.. nem is tőle kérdezték....de neki biztos a babarózsaszina nyerő...
a csavar az semmi gond.. amig nem tudsz újat beszerezni...
addig ezzel is lehet légteleníteni....
felpumpálod....nyomvatartod a féket...majd kinyitod-zárod a csavart...
majd újra pumpálsz és megint lenyomod a féket..
és újra kinyitod-zárod a csavart..
és igy tovább
aztán meg lemosod vizzel a környét ha kész a légtelenités...hogy a fékfolyadék ne marjon meg semmit
Ez egy olaj-áteresztő csavar amibe beletörted a légtelenítőcsavart? Nem olyan nagy gáz, ha légteleníteni akarod , majd megengeded az áteresztőt, a levegő kitalál ott is
A honda mérnökök a múltkor is ötleteltek a kipuff szelepes two stroke motorral(http://www.freshpatents.com/-d...), továbbfejlesztették, de van nekik marha sok más is.
azért az ilyen helyen(is) sokat számít a szerencse is
pl ősszel haver esett akkorát hogy páncélon át beverte úgy a vállát hogy vagy 2 hónapig fájt neki
ami miatt esett: egy 5 centis kis fadarab beszorult az alsó láncvezetőbe úgy hogy teljesen megfogta a láncot emiatt megállt a hátsó kerék
es pont akkor járt az első kerék egy kis 8-10 centis szikla peremen ami ferdén állt az út vonalával, aztán dobott egy 10 pontos fejreállást
+ haver kilátásba helyezte hogy idénre nix neki edző pártnere.. és vinne pályázni amikor csak hagyom..
kóka pilicsév nyárapát ...stb...
hát mondtam hogy.. majd meglátjuk....ha itt nem megy a hegyi sztori...menni fog a pályázás...
azét csak egy sx-f 450 nem valami kibaszott endúró
déw..
csizma olyan szííp... megkönnyeztem..
biztos hogy az sg 12 jobb... meg a krosszfájer is...
de hogy ez a tech 3 ez pont eltalálta az én ingerküszöbömet .. az is hót zicher
minden szinten
hály kolbi...
na itt a tech 3.. hát
igy elsőre...
még a méretet is kb eltaláltam..
protektorozása az elvárt szintű!....talpa acél kemény...ez még annyira sem fog behajolni mint a forma hps talú...ugyhogy a ugrásokhoz is pont kafi lesz...
holnap a pályán kis is derül...
joli
az akkor faxa...
ha 5 lesztek az pont jó létszám ...mondanám hogy irigy leszek.. de az nem én vagyok....mert jó hajtást nem sajnálom senkitől..
egyébként ..
én azon csodálkoztam akkor is hogy csak a heca előtt akart jönni ...mondtam is magamban .. akkor ez a kétnapos történet nem is volt nagy sztori neki...
dehát csak nem szart mentünk...igy akkor viszont nem csoda hogy jönnek... gondolom haverjainak elmesélte...vidit megnézték... és már fenték is a pisztolyt
nálunk is van változás bár a főnixmadár még nem csapott a szárnyával. ..de van esély rá hogy egyszer csapkodni fog ...mert tegnap már .... .. izé. ..
szóval pár 7 múlva lehet hogy lesz helyi csapat megint
de addig is marad a pálya és a remény
gonzó
na itt a képe is..
természetessen fekete mint már irtam hogy feketét veszek..
agyhalot barétomat nem értem.. nem is tőle kérdezték....de neki biztos a babarózsaszina nyerő...
a csavar az semmi gond.. amig nem tudsz újat beszerezni...
addig ezzel is lehet légteleníteni....
felpumpálod....nyomvatartod a féket...majd kinyitod-zárod a csavart...
majd újra pumpálsz és megint lenyomod a féket..
és újra kinyitod-zárod a csavart..
és igy tovább
aztán meg lemosod vizzel a környét ha kész a légtelenités...hogy a fékfolyadék ne marjon meg semmit
Ez ami neked kell(BE250526006), benne van a robbantott ábrán is, 44x3-as oring-et ír (vitonos/hőálló kell)
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
Neten rákeresve a számra is ez a méret jön ki.
A kipufogó tömítő O gyűrű méretét nem tudod véletlen ?
Újítás US szabvány szám: 20160032816
Itt lehet keresni beírva a számát:
http://appft.uspto.gov/netahtm...
Ezt szoktam nézegetni időnként:
http://stks.freshpatents.com/H...
pl ősszel haver esett akkorát hogy páncélon át beverte úgy a vállát hogy vagy 2 hónapig fájt neki
ami miatt esett: egy 5 centis kis fadarab beszorult az alsó láncvezetőbe úgy hogy teljesen megfogta a láncot emiatt megállt a hátsó kerék
es pont akkor járt az első kerék egy kis 8-10 centis szikla peremen ami ferdén állt az út vonalával, aztán dobott egy 10 pontos fejreállást
Milyen színű?
http://youtu.be/U2fX92Wq1KQ
Hű a pályázásról is csinálj videót, kíváncsi vagyok milyen, amikor a 30 méteres nagy ugrón átrepülsz
Az RMX-el sose mertem ugratni, féltem hogy összeszakad
kóka pilicsév nyárapát ...stb...
hát mondtam hogy.. majd meglátjuk....ha itt nem megy a hegyi sztori...menni fog a pályázás...
azét csak egy sx-f 450 nem valami kibaszott endúró
déw..
csizma olyan szííp... megkönnyeztem..
biztos hogy az sg 12 jobb... meg a krosszfájer is...
de hogy ez a tech 3 ez pont eltalálta az én ingerküszöbömet .. az is hót zicher
minden szinten
na itt a tech 3.. hát
igy elsőre...
még a méretet is kb eltaláltam..
protektorozása az elvárt szintű!....talpa acél kemény...ez még annyira sem fog behajolni mint a forma hps talú...ugyhogy a ugrásokhoz is pont kafi lesz...
holnap a pályán kis is derül...
joli
az akkor faxa...
ha 5 lesztek az pont jó létszám ...mondanám hogy irigy leszek.. de az nem én vagyok....mert jó hajtást nem sajnálom senkitől..
egyébként ..
én azon csodálkoztam akkor is hogy csak a heca előtt akart jönni ...mondtam is magamban .. akkor ez a kétnapos történet nem is volt nagy sztori neki...
dehát csak nem szart mentünk...igy akkor viszont nem csoda hogy jönnek... gondolom haverjainak elmesélte...vidit megnézték... és már fenték is a pisztolyt
nálunk is van változás bár a főnixmadár még nem csapott a szárnyával. ..de van esély rá hogy egyszer csapkodni fog ...mert tegnap már .... .. izé. ..
szóval pár 7 múlva lehet hogy lesz helyi csapat megint
de addig is marad a pálya és a remény
Remélem, minden ok!