lya már látom is .. csak elvesztem a részletekbe ott van a dirtrájd felirat felett picibetűkkel nagybánya. csak elsiklottam felette...
mindennel együtt 70 ájró??..nevezés orvosi román leiszensz minden??
hát az tényleg baráti...
az 50km extrém -ekszrém az nem szar..az simán kiadhat 3-4-5 órát is..
meg ha elsőnap is van egy legalább 30 perces hegyi prolong..nem valami városi faszakodás....akkor innen bontósékkal el is megyünk...
az pont egy fél déva...ami ha jó extrém akkor pont kellemessen elég is...
mi nem vagyunk racelok.. és nem is vagyunk felizgulva az egész napos szoptatásra...még ha végig is csináltuk már ..
illetve én úgy irom hogy egyszer az életben összejött már A .. az hogy pont a legelső racén.. az meg.. igy ezek után érthetetlen is..
de ilyne kissebb lélgzetű.. ez kifejezeten szimopi is..
kilyutás az .. 380km..az azért nem kevés főleg ha a pocokutakat vesszük.. az simán van.. 6 óra megállás nélkül!!
na erre nem lesz egyszerű rávenni a brigadét...(meg magat sem..)
főleg ha azt vesszöük a regiment 13 az 270km .. 50km hijján végig autópályán!...
na az a nem mindegy..
de azért lehetőséget meghagyjuk.. akár csak a csütrötöki hajtásra....
kolbi..
két nap nem jó a héten.. a péntek és a szombat.. de a csütörtök az jó...
és ha a múltkor ki tudtál menni az utazás másnapján úgy hogy este 10kor értetek a megyébe......
ugy lehet most is megoldod...
ha valahogy ugy alakulna.. holnap 12.00 ig szolj...
este 19.00 már hiába szolnál..
Hy evribodri!
A crossmotor.hu-s valamilyen Laposabb emberke. Megbízható? Van valakinek tapasztalata? Egy titokolvaso akár tőle motort venni...
Kössz a válaszokat!
látom kafa racék vannak meg leszenk is...
gonzó..ez nem a nagybánya?? ez a máramaros megye??
mert úgy nem találhja meg csak máramaros megye.. és nagybányát hoz.. ami meg baia mare nem??
na hogy is van ez???
tibuék ezt használják....egribikavérrel kenyik be testüket minden hajtás előtt....ök ezt használják.. vannak hibái.. de életartama bődületessen jó...
jódos is ezzel ment 3 évet.. szerette is.. de az utolsó 2 hajtáson már nem az volt neki.. de mondom 3 évig csak ilyennel ment..
szóval a gumi használ6ó...és sokan sokan használják is....
nekem nem az első legjobb gumiválasztás.. de ez is benne van a legjobb 3 ban..amivel simán kimotorozom a hegyeben
egyébként ez a zöldcsikos mitasz 454.. ez .. ez is jó lehet.. nem tudni.. ha muzzal megy az ember kifejezetten a puhaoldaló gumi a nyerő.. ez szerintem muzosoknak karaj választás
na kisütött a nap (a fejembe )
volt kis motorbizgerálás a nemsoká bekövetkező, jó idő örömére tervezett, örömhalytás miatt
mikor vettem a gépet.. a 90 üzemórás bontatlan blokkos gépet..
az első hajtás napján volt érezhető hogy a kuplung nagyon melegedett áll apotzáabn elkezdett...behülézni
hazaérve tartályban lévő olaj nagyon mocsokszínű volt...
kibontottam az alsó mókahengernél és egyből kiderült a turpiszság...
az alsó hengernek a O-ringjepersze hogy ugy nézett ki... olyan a halál 50ven órálya lehetett neki hátra.. mert már majd 2 éves a gép... gondolom.. a dot 4 hejett megokosították valamivel... mert a gyári tömítések csak nem mennek azért tönkre.. 2 éves korukba..
lényeg.. utánanéztem... a gyárin kivül..volt lehetőség a vitonosra.. illetve az epdm re ..ami elméletileg az egyetlen O-gyűrű anyag ami birja a dot 4 et is..
de a boltban nagyon nem voltak biztosak benne.. hogy az epdm az birná... de epdm az volt ..meg vitonos..a csapágyboltos az mondta az epdm az inkább élelmiszeriparri gépekhez van.... a vitonsssat mondta azt tegyem bele az jobban fogja birni...még ha nem is örökélet lesz is...
hazaértem... epdm..vitonos .. meg egy 525 ből kimaradt de nem tudni hopgy az mineralosba való volt e.. vagy dot 4 eshez..
na ez at a háromat vetettem alá egy 4 naos dotnlégy terhelésnek...
mind ellenállónak bizonyult( ha ellenállóü akkor nem változik.. sem a keménysége.. sem a vastagsága sem az átméérője.. ha szar .. akkor a 4dik nap már... bőven ellöttyed mgkeményedik kinyúlik az anyaga..
lényeg ..
ment bele a vitonos...
működött is faxául.. de mondom eltelt 6 hónap.. ránézek...
hát úgy is volt ahogy vár6ó volt...kikezdte már a fékolaj.. de a helyén volt..működőképes állapotban, kissé kipuhultan, kissé megkopottan....de az olajat alul a munkahengernél már megszinezte
aztán most ott volt a vitonos is meg az epdm is...amik áztak a fékolajban majd egy 7et..
de hogy utána néztem...csak az epdm lesz az igazi...mert egyedül az birja a dot 3, illetve a dot 4 et..
a vitonos meg az nbr az mineral olajat a hidroolajat és a motoroolajnak áll ellen a vitonos a z 200 fokog..
fél év múlva úlyra ránézek.. de azt várom.. ez borni fogja azt amit kap a blokktól meg a dot 4 től
az olaj felől van neki egy védőkupakos izé mizé...ami nem engedi oda a motorolajat..
de majd elválik..
találkoztam ma bevallott titokolvasóval is...
hát minden ide le van irva.. a tubliról... haver olvass figyelmesebben... és minden kérdésedre a válasz már rég le van írva és olvastad is..
remember
Ha egyszer már megtéptek egy csavart az előírtnál többel, ott már felejtős a nyomatékkulcs.
A berúgónál meg azért nem szokott működni, mert nem tiszta a menet, tele van korábbi menetrögzítő maradványokkal, így becsapja a nyomatékkulcsot a szorulás. Menet rögzítőzd és húzd érzésre.
Ez a forgattyúház leeresztő csavar is egy jó ötlet a GAS nál, de legjobb, ha nincs rá szükség.
A bovdenes, főleg egy szar kopó szettel ami jó nagyot hőtágul, ott elég rendesen el tud menni, de még a kínai hídro cuccommal se mászkált el soha a nyomáspont.
Hidro kuplungnak pont az a lényeg, hogy ne tudjon elmenni a nyomáspont, érdekes ez az elmászik sztori.
mindennel együtt 70 ájró??..nevezés orvosi román leiszensz minden??
hát az tényleg baráti...
az 50km extrém -ekszrém az nem szar..az simán kiadhat 3-4-5 órát is..
meg ha elsőnap is van egy legalább 30 perces hegyi prolong..nem valami városi faszakodás....akkor innen bontósékkal el is megyünk...
az pont egy fél déva...ami ha jó extrém akkor pont kellemessen elég is...
mi nem vagyunk racelok.. és nem is vagyunk felizgulva az egész napos szoptatásra...még ha végig is csináltuk már ..
illetve én úgy irom hogy egyszer az életben összejött már A .. az hogy pont a legelső racén.. az meg.. igy ezek után érthetetlen is..
de ilyne kissebb lélgzetű.. ez kifejezeten szimopi is..
kilyutás az .. 380km..az azért nem kevés főleg ha a pocokutakat vesszük.. az simán van.. 6 óra megállás nélkül!!
na erre nem lesz egyszerű rávenni a brigadét...(meg magat sem..)
főleg ha azt vesszöük a regiment 13 az 270km .. 50km hijján végig autópályán!...
na az a nem mindegy..
de azért lehetőséget meghagyjuk.. akár csak a csütrötöki hajtásra....
kolbi..
két nap nem jó a héten.. a péntek és a szombat.. de a csütörtök az jó...
és ha a múltkor ki tudtál menni az utazás másnapján úgy hogy este 10kor értetek a megyébe......
ugy lehet most is megoldod...
ha valahogy ugy alakulna.. holnap 12.00 ig szolj...
este 19.00 már hiába szolnál..