Meg kell cáfoljam az állításod, GASGAS is jól lefedett GERECSÉNÉL sok gyári van raktáron azonnal, azaz másnapra nálad.
(Bontott is tud jönni tőlük.)
Spanyolból, vagy Olaszból még jobb áron (talán németek is közelebb van spanyolhoz) 1 héten belül itt van szintén sok dolog GASGAShoz is
Viszont ez a másnapra kell az alkatrész, elég ritka (nálam). Ha nagyszervíz van, kb. ráér, mert min 1 hónapot le van bontva a motor, ha meg szezon közben megy el valami, a két hajtás között van 1 hét. Természetesen lehet az az eset, amit mondasz, hogy tényleg kell másnapra, hogy be tudd fejezni következő hajtásra a szerelést.
Nem a KTM ellen szólt az írás, nincs vele semmi bajom praktikumban verhetetlen, s perecíz gép/csapat, csak kiigazítottam a szerintem téves meglátásod
Pl. suzukira igaz, amit írtál, ott minimum 1 de inkább 2-3 hét egy alkatrész, mert van ami csak a japi gyárba van.
igazándiból csak egy a baj ezzel a motoros témával..
a vége úgy is ktm lesz...
mikor megunja azt hogy szenved az alkartészekkel.. nem tökéletessen úgy van a gép alatta ahogy szeretné..
akkor jön az hogy.. akitől vetted a gasz.. az is ktm es lett. nézd jakót is...
persze persze.. avn egy ét nem let ktmes pl ronis..
meg bontós..
de meg is mondta.. mi a ráknak adja el.. mikor kb 4 kilót..sem adának érte.. elmotorozik ameddig megy.. alkatrészeket előre beszerezte hozzá...és mint technika jó...
de akinek kicsit is komolyabbak a szándékai .. meg van egy kicst nagyobb szándéka motorban pénzt tárolni.. mint 4 kiló.. na azok már nem gondolkoznak ebben..
az a szitu ..szerintem...
vannak ütőképes versenytársai a ktmnek a piacon...
de amivel nem tudnak versenyzni. és ezt mondtad nagyonjól dév.. az nem a mortechnika...
nem is az ár...
hanem az alkatrész ellátás...
szépíthtjük a dolgot ide.. meg oda..
nézzünk egy 1szerű példát..
pl nálam a váltóátalakitásnal...
megrendeltem mindent.. szétboritottam a 7végén.. keddre megjö9tt minden.. szerdán összeraktam.. csütrötök hajtás...
na ezt nem oldja meg semelyik okos sem.. sem szerkós sem béta sem gaszgáz...
na itt a kutyuá elásva..
az egy dolog hogy a redi tu kész.. az a legigazabb rá...mert megveszi az ember kicsit farag rajta és tényleg redi tu kész
de az hogy akár egy váltót farag bele akár felvértezi védőkkel akár mivel.. ahhoz ..már a hulláról indítva!! ..sem kell egy 7 sem!!
na itt van a kutyuá elásva..
persze szerkóhoz occsó az lkatrész..de sajna titokolvasó haverek sem képesek 2-3 7 alatt sem meghozni valamilófaxbizbaszt...1-2-3 alkatrészt egyszerre!!!.. majd kintről hozza jódos... bacsnertól....
eza váltó mizera ez nekem 15 alkartész kellett hozzá hogy itt legyen.. bár mi hiányzik akkor nix szerelés.. összerakás.. ezek meg 2-3 alakatrészt nem tudnak normális időben összehozva leszállítani...
na emig ez lesz. addig nem kell csodálkozni hogy a ktm nek fut a szekér.. a többinek meg folyton folyvást beáldozik..
jó
ktmnél sem volt mindég ig..
de mióta igy van azóta a verhetetlen kategóri a azóta ivel a pályálya magassan..
és igaz hjogy a ktm nél nem volt mindég igy.. de az a baj a többinél még most sincs igy.. na az a kutya olyan mélyne van megásva.. ..
sját maguknak ássák.. ennyi a nagy tori..
úgy vélem az ár nagy súllyal bír a döntéshozások tekintetében az emberek nagyon nagy százalékánál, ez érezhető más területen is.
szerintem ez az egy engedmény(vagy egy olyan üzletpolitika, amivel hülyéskedtem) azzal versenyre tudnának kelni a KTM mellett Természetesen nem árt hozzá egy közel olyan jó motor is, ami azért összehozható...nem olyan szar a GASGAS, mint amilyen a "híre", tény, hogy vannak hülyeségei/hibái, de minek nincs.
Egyedül talán a japán márkáknak lenne esélye a megtartott híre miatt, ha árban nem is versenyeznek, de nekik meg nem igazán szükségeltetik az enduró piac, van nagyobb szegmensük az utcai motoroknál.
Egyébként meg főjjön a fejük e miatt a GAS új tulajoknak.
Nekem jelenleg csak jó, ha túlkínálat van, s lent vannak a GAS árak, olcsóbban kapom a cuccokat hozzá.
Azt a "bizalmi tőke" amit az utóbbi pár évben összehoztak, magyarázza a bizonyítványt. Aki már pórul járt, ráfizetett-időben-pénzben, az általában megosztotta a tapasztalatait, vagy látták a többiek (Sanyó boldogsága pl egy lefosott kilóméterkőhöz hasonlított, a zsír új gas-gas-a birtokában)-szóval innen nagyon nehéz felállni, és megmagyarázni, hogy ide tegyed a millióidat, mert mostmár aztán tényleg.........
Főleg úgy, hogy az ellenfelére, meg igazán nincs panasz,-az utóbbi években- mindenki boldog mosolyog.
hály skacok..
lehet hogy nem vág ide.. de valaki esetleg közületek használtt már dunlop mx 32 az harmince kettes gumit.. eddig csak 19esben láttam.. esetleg van ez 18asban iss??
tapaszatlatok esetleg.. tapadós agyagos szappanos tetejű sárban is esetleg?? https://www.google.hu/search?q...
Minden motorokat,autokat,magyaran gepjarmuveket gyarto ceg az uj auto eladas utan az alkatreszeladas utan kaszal a legtobbet.
Legyartani egy rezot a gyarban max 10 perc....de annak a meg tervezese,tesztelese,biztonsagos mukodese stb stb idobe es penzbe kerul..de ne vegyem huje peldanaka rezot..legyen egy also villa a futomuben.
Itt van két hír a témában:
http://totalbike.hu/hirek/2016/01/21/112_eves_rekordot_dontott_a_husqvarna/
http://totalbike.hu/hirek/2016/01/20/nagyot_robbantott_a_ktm/?token=ee9b48114816c070c6e3ed05a5a50c88
Mondjuk a 180 ezer motorra jutó 1,02 milliárd eurós adózás előtti eredmény tuti hogy téves adat mert az 5600 euro adózás előtti eredmény/ motor. Ez a 6-10 ezer euro/motor ár mellett nem jöhet ki szerintem. Vagy ha igen akkor sokkal nagyobb üzlet ez mint gondolnánk.
(Apró adatlék a motor ár terén: 2009-ben vettem egy 650ccm-es hyosungot 1 millió forintért új motorként. Akkor ezt a motort listaáron a forgalmazó 1,5ért árulta. Én egy olyan kereskedőtől vettem aki maga szerezte be a motorokat a gyártótól és Hamburgból ő hozta haza teherautóval. A motor 1 millióba került, amiből 200 ezer volt az áfa, 180 ezer a regadó ha jól rémlik, de a nagyságrend biztos jó. Ezen kívül volt valami vám is ami nem sok. Szóval kb 600-ezer volt nekem a motor adó nélkül. Ebből lejön a kereskedő haszna és a szállítási költsége Hamburgból (10 motort hozott). A maradékból lejön a gyár haszna és ami az alatt van na az volna a motor költsége. Saccra max 300 ezer forint.)
Erősödik? Felénk szerintem negyed annyi motoros sincs mint 5-6 éve volt.
Lehet van olyan réteg ahol több a vásárlás de az átlag nép nép nemigen vesz
Nyugati fél: ismerős már egy ideje mondogatta hogy a németeknél már szinte nem is tud endúrózni.
Régebben befizetted a pénzt a pályára aztán mentél, mostanra meg már tagsági nélkül alig van hely ahova lehet menni
Neki a gyereke már nem is terepezik csak az aszfalton téblábol.
Na de majd az idő megmondja a tutit
http://youtu.be/ngGUJfTi3oQ
Milyen jo rezotoro hely ugye?..na ide mar ugyis mindegy
En csak azt figyeltem meg a videoban,hogy akik a labtarton a labaval jott le azok siman lejottek..akik seggeltek meg melette,..na azok
Van aki motorozni ment,van aki motort tortni
Gabi eléggé félre beszélsz, szerintem sok igazság van abban amit mond Dew, igaz hogy tölünk nyugatabbra beszabályozták az illegális motorozást viszont helyette beterelték őket versenyekre
mondjuk 45 verseny egy szezonban már nem szar, mi csak álmodunk ilyenröl
és nem mellesleg ott lesz a hétvégén 23.-án tőled 40 kilcsire egy állat Winter enduro, egy sípálya oldalában.... tudom te leszarod...még ha a faluban lenne ingyen azt is leszarnád.... bruhahahhhaaaa... http://www.enduro-lunz.at/
A tomegek azaz a nagytobbseg nem a palAkon morozik hanem sajat kornyezeteben probal. Az osdz eladasok 70 de inkabb nagyobb szazalek sose jut el versemyre es nem.is kivankozik . ha arra alapoznak eladas novekedest az zsakutca. Inkabb arra kene terelbi ha nem.is verseny de valamifele szervezett lezart direkt erre a celra fentartott teruleteket kialakitani. Ha puaztan a versenZokre epitenenek az kurva gyorsan kudarcba fulladna. A nagy darabszamokat usa veszi fol. Ott szerintem.orrba szajba mororoznak a varosokon kuvul legalisan. Az unioa piac az picsafust. Hol peldazza hog eloazor az amerikai piacot elegirik ki bitonyos tipusokbol. Ha marad vissza azt betoljak az eunak mint maradekot. Itt par even belul csunya korlatozasok lesznek. Pl ausztria. Jon.mindjart balint hogy itt hetente van verseny 2-300 induloval. Ugyanazok indulnak az osszes itteni versenyEn... Azaz kb 400 db motor az nem.tetel . itt is biztos hogy van atlag 1-2000 mukodo kepes enduro amit idokozonkent hasznalnak. Ezt ha kivetited magyarorszagon van 150 versenyzo es 800 felgasznalo ezt glovalisan felszorozva megkapos azt a szamot miert lesz cumi ha lejorlatozzak a sportot a versenEkre.... Usaban ez az aran meg csalobb ott 100 motorosbol lehet csak 10 versenyzik idonkent.
ahhoz képest a KTM szekere jól fut, s nem pizzát adtak el, hanem javarészt terepmotort csak az elmúlt 5 évet nézd meg, hogy megy felfelé az ív. http://tdcfinancial.ttweb.net/...
Egyre több verseny van, ahol viszont lehet menni, s terep motor kell rá.
Valószínű lesz visszaszorítás, mert az egyre több motoros az erdőben jobban érdek ütközésébe kerül,
azaz lehetséges a szervezett keretek közé való szorítás, de hogy vége lenne, azt kétlem, mivel erősödik az emberekben az érdeklődés.
az a legfőbb gond hogy az endúrózásnak lassan vége lesz
csak a magyar viszonyokat kell nézni: 5-6 éve még kb szabadon elvolt az ember a pusztában, akár még a mátrában is lehetett elég sok helyen menni
mostanra már itt az alföldi homoksivatag közepén is alig lehet úgy menni hogy ne valami természetvédelmi részen haladjak keresztül
románoknál is egyre szarabb a helyzet, tavasszal kalotaszentkirályon voltunk és még el sem indultunk reggel a szállásról már ott volt a helyi rendőr hogy mit fesztiválozunk.....
szóval lassan a román hajtásoknak is vége lesz, utána hol fog endúrózni a nép? nyugatabbra már évek óta nem lehet sehol sem
szóval ilyen jövőkép mellett kár is tervezni egy motorgyártónak, a japók erre rájöttek vagy 10 éve, már nincs is rendes endúró fejlesztés
a ktm még tartja magát, de ott is erősödik az utcai szekció
szerintem szép lassan eltűnik az összes, legjobb esetben is olyan lesz mint a husqvarna, de inkább a berg sorsa vár rájuk
(Bontott is tud jönni tőlük.)
Spanyolból, vagy Olaszból még jobb áron (talán németek is közelebb van spanyolhoz) 1 héten belül itt van szintén sok dolog GASGAShoz is
Viszont ez a másnapra kell az alkatrész, elég ritka (nálam). Ha nagyszervíz van, kb. ráér, mert min 1 hónapot le van bontva a motor, ha meg szezon közben megy el valami, a két hajtás között van 1 hét. Természetesen lehet az az eset, amit mondasz, hogy tényleg kell másnapra, hogy be tudd fejezni következő hajtásra a szerelést.
Nem a KTM ellen szólt az írás, nincs vele semmi bajom praktikumban verhetetlen, s perecíz gép/csapat, csak kiigazítottam a szerintem téves meglátásod
Pl. suzukira igaz, amit írtál, ott minimum 1 de inkább 2-3 hét egy alkatrész, mert van ami csak a japi gyárba van.
(Ezeket gyakorlati tapasztalatra alapozva írtam)