Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az elején látszólag kisebb az árbevétel, mert a nyereség egy részét visszaosztják, de hosszútávon még sem, mert a sok embert vonz ez a dolog, hogy használja a terméket, s a használat után pénzt kap vissza, aztán igencsak megnő így a vásárlók száma,
s egy idő után nem hogy kevesebb lesz a nyereség, hanem több a több vásárló által,hiába van egy termék után kevesebb nyereség, a sok kicsi sokra megy.
Ráadásként a megnövekedő emberszám által még többet lehet kérni a reklámok után.
Motor ügyében nem tudom hogy vitelezhető ki, de weboldal nem egy van ami ezt a politikát követi.
A GASGAS helyében elgondolkodnék rajta
Vagy alkalmazzák a mostan divatos üzletpolitikát.
Minden GASGAS használtba tett 1 üzemóra után 1000Ft jár vissza a tulajnak a vételárból.
Na így már elég csábító?

Ha már ez megy egyre több helyen, s működik...
Kéne önteni egy komplett másik préspofát.
A gasgasrider.org is tele van ötletelésekkel, amit valószínű le is szállítanak gyárnak akik kapcsolatban vannak vele,
nem tudom, hogy ebből mi valósul majd meg az új GAS ban, ha lesz e egyáltalán.
A másik,hogy képesek lesznek e a KTM egyeduralmán faragni a terepmotor területen.

Még ha csinálnának is egy szuper vasat (ami elég kétséges) akkor is nehéz lenne a vásárlóerőt átcsábítani,
kéne hozzá egy nagyon erős marketing.

Akinek KTM van, nemigen ül át másra, csak akkor ha a másik olcsóbb és legalább ugyanazt tudja. Azaz a KTM nettó ár alá kéne menni bruttóban, az meg már bukta nekik is.
A bevált marketing nem tudom működne-e, hogy ráültetnek egy pár tehetséges versenyzőt és sorra nyerik vele a versenyeket.
kell egy könnyű jó négyté és nem kell többert agyalni a rezóval...
majd lesznek más gondok hejette
mert probléma abból adódik hogy nem jó hejen használjuk a gépeket.. illetve olyan helyre nem ezek a gépek valók.. sziklák közé triálgép kelll..
kroccpályára kroccgép...
erdőben vágatáshoz endúró...
csak az a baj.. itt ezt az egyszserrre stílust akarjuk egy motorrral megoldani.. na ez a lehetetlen...
mennyivel egysszerűbb havernek ..akik szuperlótyózni akar.. vesz hozzá egy gyönyörű fs 450 .. ott nem kell ennyit variálni

mert a szuperlotyó sem hibrid motorozási formula
hály kolbik...

látom benne vagytok a torikba... a kipuffantó mindenek felett
én azt mondó vagyok...
mindenkinek csak úgy ahogy szereti...szeretné...aztán..
a történetei ..ahol motorozik... midnenkinek jarvisos és ez legyen is igy...
de együttmotorozáskor derülne csak fény a dolgokra.. azt viszont azt mondó vagyok..ezek a dolgok inkább maradjanak árnyékba a hosszú barátságok igy méghosszabbá vál6nak

egyébként meg ...
ez pont olyan mint a kézvédő.. aki a feffencset használja.. annka úgy sem lehet elmagyarázni soha( a mai napon érvényessek a mai napi igazságok!!) azt hogy alus kell...
illetve az alusok csodálkoznak.. én nagyon.. hogy napjában akár több ször is kivéd olyat ez a kézvédő hogy el sem tudom képzelni hogy olyan nélkül hogy is tudnám épségben tartani a kezem!! meg a szektorokat...szóval....
mindenki úgy csinálja ahogy jólesik.. jönnek a tapasztalatok a dolgokról.. pl tubli ..citubléi belső muz labdacs.. aztán mindenki lszűr magának amit az ő szita agya átenged ...magyarul rostálja az infókatt..kiszüri a számára értékeseket.. majd csinál valamit...
aztán az vagy bejön vagy sem.. és újra értékel...
ha bejön büszke hogy jól döntött és kajabálja világnak...
ha nem akkor általában lapit mint a szar.. kivéve egy két olyankopr is elmseélem a tapasztalataimat.. tipusó kolléga.. lásd déw jakó ronix..vagy én.. iletve egypár őszinte is .. pudvapapa...stbstb...
és ebből jót röhögünkjót erülünk megsajnáljuk észtosztunk(mintha itt olyan igazi mindentudók lennénk)...aztán megint lesz valami...

de pl itt -2...-5 fokokba semmi sincs.. legalább is nálam motorozásilag hulla szag árad a garagéből
bezze3g tavaly még olajrádióval toltuk.. mekkora idióták is voltunk...múhahaha
de akkor az is jó volt...sőt kiba karaj
már ma porcikám sem kivánja ezt a tipusú menetet

http://youtu.be/xBsqNCqyLNQ
Ebben a rezoban az a nagy dolog, hogy fel van húzva, vagy 10cm-t s nem tudod olyan könnyen felütni.
Az árát persze így se éri meg...
nők hegesztik a kipufogókat :)
5:50-től pont a rezókat gyártják :)

http://youtu.be/x6nTg5aKlQY
az a vicc hogy a gyárak is meg tudnák ezt csinálni, alig kéne a szerszámon állitani, és onnantol a tiz centivel feljebb kanyarodó rezokat köpködné a gép kifelé.....

de sorolhatnám a listát estig, erősebb oldalfalu hűtők, 2-3 literenként bejelölt átlátszó tankok, gyárilag felszerelt tárcsavédők,kuplungmunka henger védők, komoly alus kézvédők, blablabla... na majd ha nem találnák benne hiányt akkor nevezném őket six days-nek ...

csak ugye tudjuk az okokat...
mondtam én hogy érzékeny vizek...
szerintem meg kell róla beszélni, ha már a hűvely gombáról és a prosztata meg nagyobbodásról is 5 percenként van a tv-ben reklám...

amugy.... nem minden motor féltő, szar endurós, csak van egy kis zűrzavar a fejükben a tárgyféltés funkcionál.... márpedig ez a sport tényleg nem erről szól, a tárgy van értem, és nem fordítva... legalábbis így kellene működni-e....
Bingo
Szevasztok!
Ha valakinek megér ennyi pénzt az a plusz 4-5 lóerő, amit ráadásul leginkább a magasabb fordulatszám tartományban varázsol elő ez a rezo, hát lelke rajta , de szerintem ha ezt az összeget benzinre költöd, simán megtanulsz ugyanúgy menni a gyengébb gyári rezo-val
Én ezt a témát úgy látom, hogy olyan mint a 2t-4t, szőke csaj v. fekete csaj, babfőzelék vagy borsófőzelék stb.... Minden ellentétes társaság picit mosolyog a másikon.... de igazából kár is róla beszélni...!!!!
Mikor saros a motor kozel 5-8 kilo mocskot is felszed magara.Minel tobb a lehetosege a berakasra annal tobbet szed ossze.A lengovillanal is meg rakja ez igy van,de annal tobbet berak a vazvedohoz.
Eddig 1X csereltem tarcsat es azt is azert mert kililult szegenyke es kopott mint a szar es meg ette a pofakat egy motorozas alatt.
Tarcsavedo pedig hatul kotelezo kene legyen..en eddig nelkue mentem,mert azelodom a hatso feknyereg tarto sint amire ezek a szarok fel vannak fogatva leszakitotta a tarcsa vedovel..hogy hogy azt nem tudom...de vissza van heggesztve,es en eddig azert nem raktam nehogy megint leszakitsa...de egyet kell rakjak mert a fincsi patakokba legalabb nem kell fossak a hatso felevel..az elejet ugy is a levegobe hordozom
Itt van a rezo projekted kivitelezve, ezen aztán nem kicsit van felhúzva a kémény
http://2tracing.it/ricambi-gas...

Csak az ára

A dyno görbéje is érdekes
http://www.gasgasrider.org/for...
Szerintem mindenki oda menjen és úgy ahogy akar

Védelemmel vagy a nélkül, sziklák közé vagy csak útra, mindegy, csak jól érezze magát,
csak utána ne sírjon, ha előre szóltak
amugy ez amit Gabi feszeget egy igencsak érzékeny téma, hogy úgy mondjam tabu a javából, A MOTOR FÉLTŐ ENDUROSOK!
akik folyton azért sírnak hogy ide, meg oda ne menjünk mert az szar meg szemét hely, és csak össze verjük a motort meg karistolódik a szép új matrica, stbstb....

rajtuk szoktam jókat mosolyogni a sisak alatt.. AZABAJ TEAM ..

aztán vannak akik elfelejtik azokat a szar kis kéz legyezőket, rendesen felszerelik védelemmel a motorjukat, és ugy mennek a csatába...
Mibe vagytok? A hAtso lengovillan nagy sar idelyen 3 x annyi sarmennyiseg van berakodva mint a rezonal. Nekem.evek ota van a hide vedo ami a kozhiedelemben legendasan nagy sarfeszek. A valosagban kb ket maroknI sarat szoktam rola leveretni. Ellenbe a lengovillat vagy a fekeket meg szokta rakni rendesen.tulmisztifikaljatok ezt a par vedot hogy milyen nehez. Pont ezek a vedoellenes emberek szoktak kikerulni a jo reszeket vagy ha megis bemennek es osszeverik a fektarcsat ott szentsegelnek hogy minek kellett ide bejonni vagy hogy tonkre ment a kirandulasuk. A hatizsakba cipelsz 5 kilot. A mororra sajnalsz 5 kilo plusz vedelmet . ibkabb kethavonta rezot javit es fektarcsat caerel
Izlesek es pofonok ..en peldaul utalom elol azt a sok plusz sujt amit egy ilyen vedo nyujt,na meg ha sarbol felszed akkor mar jobb ha 4 T hasznalsz..
Most azt lesem,hogy az alu motorvedot kicsereljem valami muanyagra,mert az is pont meg tenne.
Efogadom abszolút az érveidet, nem vitatni akartam eddig sem. (hajlongósszmájli) De hát ízlések és pofonok...
Zsolti, ha sokat mennél nagy farönkösben , farönk torlaszokon, akkor gyakran felütnéd nyakban...
látjátok ez a nagy különbség mert ha van egy fasza védőd többé elfelejtheted a fél évenkénti rezó fújkodást egyengetést, tartalék rezo is felejtős, még azt is elfelejted hogy van egyáltalán rajta az a szájbakurt hurka töltő...

nekem is volt 2-3 rezós korszakom, aztán beleuntam,, volt amikor hetente kellett levenni, a nyakra felrogyásra már volt egy igen jol kitalált faékes vissza ütő módszerem, melegíteni sem kellett hozzá..

például mostmár az ötödik verziót sokkal egyszerűbben oldanám meg, van pár merevítő ami a tapasztalat után kiderült simán felejthető, kihagyható, vagy fele olyan vastaggal helyettesíthető, de ha rám halgattok mindenki azt csinál amit akar...
olaj rádió.. ezen jót röhögtem... mint amikor az endurózás Kiszel Tüncijének hívtad, na az is szálló ige lett...
Wikk..nem tudom mi lesz szervezve,Zsir is szerepet vállal a dolgokba, a médiával fogalalkozik gondolom.
Szerint nem hard enduro lesz az mert ha te napi 240 km kell menjél terepen oda kell tepegetni a gázt. Inkább rali típusú erdei terepeken.
Ugyan ugy ha nagyobb a horpadas mi is menyomatjuk forró vízzel .Ami nem jön úgy helyre azt melegíteni szoktuk es ugy szépen ujat lehet varázsolni.
Én a karbon+awab kombót használom, ez a sok kis eldőlés miatti horpadásoktól megvéd. Nagyon felütni én is ritkán szoktam és kb fél évente kifújom, ha kell...