hály kolbik..
Imre úr.. tényleg kafi hogy bemásolod.. meg innen a sportmotorrról le tudom tölteni... még ha a jutúbról akarom akkro az nem megy...
de légyszives ne ird máér ide mi volt.. mert ó6atlan is elolvasom.. és ezt szertem megnézés közbe megtuudni.. ..majd este megbbeszélhetjük egy videómentes irásban..
mert jó téma..
ronnal 1 kell értsek... az a lényegh alúlról legyen megvédve a felültetett sziklás veszélytől.. a nyakban horpadt rezó az teljesitmény és a nyomaték nagy nagy ellenfele..
annak idején az esigsz 380
pedig ahogy Dew írja a fő probléma nem is a horpadás, hanem a nyakban megrogyás, utána eléri a vázat feszűl, kifuj stb....
ha már csinálsz ,csinálj rendeset, bár ismerek olyanokat akik sok éve nem horpasztottak rezót, igaz nem is járnak komoly sziklásba, vagy farönkösbe , és inkabb alá vetödnek mikor dől a motor csak nehogy megsérüljön..
Valami hasonlót szeretnék ! Csak kicsit leegyszerűsítve, nem szeretném ha blokk védő egyben lenne a kipuvédővel. A bakonyban láttam egy 300 exc-n hogy egy hasonló megoldást 2db teherautóra való kipufogó bilincsel rögzítettek elég robosztus. Aluból lenne az igazi, ha az elemeket meghajtanám 3-4 es lemezből ??? majd összecsipném
az nem igaz, hogy nincs semmi baja, de használd nyugodtan. Majd meglátod mi lesz idővel.
Ha csak le van kopva, nem karcos, olajcserénél cserélsz szimeringet is, amit egyébként se árt ilyenkor.
Ha nem volt benne olaj cserélve, nem hinném, hogy ez a legnagyobb baja a telónak, hogy a szárról lekopott a keményítő/csúszássegítő/korrózióvédő felület.
fél évente az a + 5 ezer nem sokat számít..... úgy is kell(ene) olajat is cserélni
legalább nem kell remegni hogy rászáradt-e a sár menet közben vagy nem mert úgy is folyni fog
már ha fog.....
Üdv srácok!
Ma voltam csikánál a kopott titán-nitrit bevonatos telómmal és azt mondja ez ha megkopik, már fos az egész, fél évente hajigálhatom ki a szimeringeket. Mert az előző tulaj elfelejtette cserélgetni benne az olajat. Ezzel a fekete bevonat lekopással kapcsolatban van valakinek ilyesfajta tapasztalata?
Valaki itt azt írta, hogy sz@rni le, nincs attól semmi baja.
fasza ez a cuci..
na ezek is feltalálták a spányol viaszkos vásznat...
azt amit bontós megcsinál motoroni is 3-4000 ből...
nát nálunk is ..nem tudtam elégszer hangsúlyozni tublis-os havereknek.. nem az a lényeg hogy 30000 rel olcsóbb!! ez az 1,75 col széles e-gumi... hanem az hogy ez megvédi a kereket felütődéses bajságoktól..
nem tudja az ember úgy odabaxni hogy az ott valami hiba legyen..
+ még a levegőt is odaszbájozza ahova óhajtja.. aztán meg ha véltelen cska oylan bütyökleszakadós defektet kap.. vagy mondjuk egey 2-3-4-5-6-7-8 cm repedést a gumi oldalára mint bontós is..
akkor is megy tovább a játék..
na itt a kutya elásva
Jakó...
a thavairól tudol mesélni ha megkérlek...
létszám....
napok száma ..
kategóriák... motorozási idők/nap...
költségek amik a rájdel részéről felmerülnek..stbstb tbc...
amin csodálkoztma hogy havetr el van ájulva a 100+150= 250 eurós költésg hogy az nem is sok...
de a regimnetre a 150 eurót sokalják hát ilyne ez a matek...
va n hogy sok a 150 euró és kevé a 250...
ez pontossan igy is van..
mert amire az ember nem sajnálja a lét az nem lehet élég drága.. mig amire sajnálja az meg ha olcsóbb is akkor is sokkkk...
lényeg ..mesélj már erről a tvai pátrik féle menetről.. ugy mindeent ami csak az eszedbe jut..
thnx
MIt meseljek ha nem tudom mirol van szo?A tavai egy barati megmozdulas volt,hogy majd jovoben esetleg valami,de meg nem beszeltem Patrickkal semmit,szoval semmi biztos nincs.Lehet mas tudhat elkepzeleseket.....meselj mit es kitol tudod?
Dehogy kocsizok risz rosz uton. Annyit. Poianaba lesz erdemes kijarni. Kesz a palya lugosig. En max 3 versenyre megyek el . fesztival nem.mozgat. az van a melohelyen is.
én nem leszek bölts ..ha csneben maradok zért ..ha szólok azért..
a sok titokmacska csnedben van.. és azok ...bölcsek....na...neeeeeeeee
ha nem lenne a dév a táblázatával én meg egy pár irogatós a hülye sztorijaival.. hát az egész egy nagy lófax .lenne.. heti 1-2 beirással.. na aztán azt érdemes olvasni...
pudvapapa is .. a bevásárolt szuergazsgaszal..ami vasparselyes mint 1980as évek kroccgépei...hát miért ne irhatná le az ember a sztorijait...
hát szali....ha nem irtál volna bölcsebb maradtál volna..
hát én se okosítalak le hogyha nem vásárolsz be a rissz rossz ződcsikos használhatatlan mitaszból magadnak.. akkor most nem kéne árulni...
de nem gáz... jó lesz az is valakinek...mert a gumaker is árulja.. csa eladja az is...akár a mellette lévő ef 08at
inkább arra készülj.. székelyéknél lesz valami endúró fesztiválarace vagy mia a retek..
3 nap 650km...
mikor déván a 100 is sok... akkor napi 210km..az aztán a nem szar...
de heji racelok máér hivtak.. hogy mennyünkmennyünkmennyünk...
mondom és semmi rossznak nem vagyok megjawítója.. ugyhogy gógógó...
de még cska január van.. és még előttünk a heka a déva.. meg a lófax mi nem ..a romániákszuz is...
lyakó mesélj kicsit arról amit ti szerveztetek tavaj és .. idén is lesz..
plííz
Viktor. Rad sokszor igaz hogy ......ha csendbe maradtal volna .... Bölcs maradtal volna..... Felesleges elmeselni a kutyas torteneteidet. Abbol te mar csak szarul jossz ki. Fel even belul megfordult nalad 3 kulonbozo kutya. A maguk idejebe mind a legjobb kutyak voltak. Aztan megse...... Ibkabb maradj csendben a remtorteneteiddel.de ahogy erzed.ha van mit meselni ird ki magadbol.
KTM OKR-hez tudtok egy magyar közvetlen elérhetőséget?
Imre úr.. tényleg kafi hogy bemásolod.. meg innen a sportmotorrról le tudom tölteni... még ha a jutúbról akarom akkro az nem megy...
de légyszives ne ird máér ide mi volt.. mert ó6atlan is elolvasom.. és ezt szertem megnézés közbe megtuudni.. ..majd este megbbeszélhetjük egy videómentes irásban..
mert jó téma..
ronnal 1 kell értsek... az a lényegh alúlról legyen megvédve a felültetett sziklás veszélytől.. a nyakban horpadt rezó az teljesitmény és a nyomaték nagy nagy ellenfele..
annak idején az esigsz 380
http://youtu.be/vrYUeLzWOe0
Az Anaheim-i karambol belülről.
http://youtu.be/rYExgUrzfLw
ha már csinálsz ,csinálj rendeset, bár ismerek olyanokat akik sok éve nem horpasztottak rezót, igaz nem is járnak komoly sziklásba, vagy farönkösbe , és inkabb alá vetödnek mikor dől a motor csak nehogy megsérüljön..
Írd be a keresőbe: AL-MG4
Ez ki fogja hozni a Ronis-féle változatot.
Csak kőfelverődés, vagy kemény sziklák között, a sziklák ellen (amik képesek ráhajtani a rezot a vázra) ?
Ha csak le van kopva, nem karcos, olajcserénél cserélsz szimeringet is, amit egyébként se árt ilyenkor.
Ha nem volt benne olaj cserélve, nem hinném, hogy ez a legnagyobb baja a telónak, hogy a szárról lekopott a keményítő/csúszássegítő/korrózióvédő felület.
A rezora ráhajló karbont? (kb 30)
Ronis féle saválló hajtogatott? (made self kicsi pénz) ld Ronis galéria
Esetleg valami hyde blokkvédővel egyberakott változatot?
Stb?
Ec 300 keresek rezonátor védőt !
legalább nem kell remegni hogy rászáradt-e a sár menet közben vagy nem mert úgy is folyni fog
már ha fog.....
Ma voltam csikánál a kopott titán-nitrit bevonatos telómmal és azt mondja ez ha megkopik, már fos az egész, fél évente hajigálhatom ki a szimeringeket. Mert az előző tulaj elfelejtette cserélgetni benne az olajat. Ezzel a fekete bevonat lekopással kapcsolatban van valakinek ilyesfajta tapasztalata?
Valaki itt azt írta, hogy sz@rni le, nincs attól semmi baja.
fasza ez a cuci..
na ezek is feltalálták a spányol viaszkos vásznat...
azt amit bontós megcsinál motoroni is 3-4000 ből...
nát nálunk is ..nem tudtam elégszer hangsúlyozni tublis-os havereknek.. nem az a lényeg hogy 30000 rel olcsóbb!! ez az 1,75 col széles e-gumi... hanem az hogy ez megvédi a kereket felütődéses bajságoktól..
nem tudja az ember úgy odabaxni hogy az ott valami hiba legyen..
+ még a levegőt is odaszbájozza ahova óhajtja.. aztán meg ha véltelen cska oylan bütyökleszakadós defektet kap.. vagy mondjuk egey 2-3-4-5-6-7-8 cm repedést a gumi oldalára mint bontós is..
akkor is megy tovább a játék..
na itt a kutya elásva
Jakó...
a thavairól tudol mesélni ha megkérlek...
létszám....
napok száma ..
kategóriák... motorozási idők/nap...
költségek amik a rájdel részéről felmerülnek..stbstb tbc...
amin csodálkoztma hogy havetr el van ájulva a 100+150= 250 eurós költésg hogy az nem is sok...
de a regimnetre a 150 eurót sokalják hát ilyne ez a matek...
va n hogy sok a 150 euró és kevé a 250...
ez pontossan igy is van..
mert amire az ember nem sajnálja a lét az nem lehet élég drága.. mig amire sajnálja az meg ha olcsóbb is akkor is sokkkk...
lényeg ..mesélj már erről a tvai pátrik féle menetről.. ugy mindeent ami csak az eszedbe jut..
thnx
http://bikemag.hu/magazin/hire...
a sok titokmacska csnedben van.. és azok ...bölcsek....na...neeeeeeeee
ha nem lenne a dév a táblázatával én meg egy pár irogatós a hülye sztorijaival.. hát az egész egy nagy lófax .lenne.. heti 1-2 beirással.. na aztán azt érdemes olvasni...
pudvapapa is .. a bevásárolt szuergazsgaszal..ami vasparselyes mint 1980as évek kroccgépei...hát miért ne irhatná le az ember a sztorijait...
hát szali....ha nem irtál volna bölcsebb maradtál volna..
hát én se okosítalak le hogyha nem vásárolsz be a rissz rossz ződcsikos használhatatlan mitaszból magadnak.. akkor most nem kéne árulni...
de nem gáz... jó lesz az is valakinek...mert a gumaker is árulja.. csa eladja az is...akár a mellette lévő ef 08at
inkább arra készülj.. székelyéknél lesz valami endúró fesztiválarace vagy mia a retek..
3 nap 650km...
mikor déván a 100 is sok... akkor napi 210km..az aztán a nem szar...
de heji racelok máér hivtak.. hogy mennyünkmennyünkmennyünk...
mondom és semmi rossznak nem vagyok megjawítója.. ugyhogy gógógó...
de még cska január van.. és még előttünk a heka a déva.. meg a lófax mi nem ..a romániákszuz is...
lyakó mesélj kicsit arról amit ti szerveztetek tavaj és .. idén is lesz..
plííz