kutyás sztori óta eltűntek a emberek..
megent kell kreálnom valamit ami felborzóli a kedéljeket
na megyek a parkba és megkeressük megent azt a szart .
és holnap - 10 fokban megent végiglyátszuk.. a kádas sztorival befejezőleg ..
ugyan itt háromnapos fagyott kutyaláb eladó..
hát az van hogy azt a regis történetet..lehet ugyan azt halottam én is..
a zökldcsikos c-18 anyagában szar..
de régebben.. 2010 előtt volt az a piros csikos.. azzal semmi baj sem volt..
voltunk Bálintnál is..ott is működött..emlékszk a 2007ben mikor székelyben voltunk... az 5 naposon.. na ott az a gumi az volt fent.. alig volt bütyökmagasság ..mégis ment felfelé mint atom..
ez a zöld ez valószinűleg a moose-os történetnek találták ki.. mint a golden tyre lófaszlágy gumikat is...
nekem kemény oldalfalú gumi kell..
mint az mx 31..51...
ms 3...
ez aq kenda ez kemény voplt mint a barom.. mégis kolbáaszolt a tublival... az mx 51 puháb szerkezetű ..mégsem kolbászolt ugynaa azon a tublin a 19es keréken..
mc 5 ami még szóba jöjhetne.. de már vagy 4 éve álla a boltban.. ugye...titok izé
Ertelmes gumi nincs mar sehol 17000 alatt!!inkabb 20 folott van barmilyen gumi! Itt a kozelemben inkabb 22000 egy barmilyeg hatsogumi.is. viktor volt c18 is majdnem vettem is . se aztan.megsem . volt piros vagy egy zold csikos. Egy ismeros a regimenten.nagyon.merges volt a c18 ra zold csikos. Ez amit hirdetek lagy gumi. Sziklson.tan nagyon jo. Mej sarban nagy gazon nem.jo. szerintem.a lagysaga miatt nem.ez az a gumi amit 50x visszarakhatsz. Majd kiserul milEn. Ennyi penzert nincs gumi;! Csak ha elmegy bp re aunerhez vagy mas diszkontba. Vagy lehet postazgatni vagy valakunek segget nyalbi par ezer ft ert. Vagy meg kell venned 5-10 db okat..... Felkusztak a gumiarak.
valami pesti gumistól van, nem tudom pontosan annyi az okosság hogy a számla cégnek megy és így nem 27% az áfa hanem csak 10
szóval a lista ártól tizenvalamennyi % kedvezmény van, igazándiból nekem csak azért jó mert postaköltség nélkül eljut hozzám így ha az árból is leesik egy ezres meg a szállításból 2 ezer akkor már megéri
mindemellet nekem a metzeler 6 days a kedvenc, bár az 20 ezer mindenestől lehet mégis az lesz a végén az legalább szereti ha laposan van használva+ fel tudom tenni a nagyra is ha már eleget kopott a kicsin
nekem a c10 ilyen 0.4-0.5 bar környékén bejött csak a köveken csúszós, igaz mi nem nagyon extrémkedünk, sima sárban úgy megy mint a lánctalpas traktor
na én is gumitémában vagyok...
Szali..jó ez a minta.. erőszakosnak tűnik.. talán nekem....egyébként néztem én már ezt.. tetszetős a bütyökelrendezése...
de amig nem volt teszt addig..
de a zŐd csik miatt..félek ez puha oldalfalú lenne a cigó tublinak mikor ledefektel...
persze ez csak okoskodás...
de sajnos táblázatot nem tudok még róluk csinálni
táblázat...felső része...guminként!!
újkorában.. 2-3 motorozás után.....soksokadik után...megfordit6óság...hány motorozást birt...
ezek voltak az oszlopok..
a sorokba pedig...
tolás felfelé..
oldalazáskor
elindulás sziklásban..
tapadás sziklásban..
működése defektessen..
sárban..
taknyos tetejű sárban..
szárazban
gyökeres részeken
na ha megvan a táblázat.. akkor szarráértékelném...
majd vennék egy olyan gumit.. ami nix is a táblázatban... csak ha már lúd..
legyen kövér
ini...
15 ért van NH3 starcross 110-19es is??
és csak neked...
mert volt olyan infós emberr is hogy ennyiért meg annyiért van ...
de mikor másnak is kell akkor azért mégsincs..
az ilyen infó nem infó
de 15 alatt .ilyen minőségi gumikat.. az állat..
nálunk a c-10..zarándban.. hát baszottul nem jött be...
ami működött is.. anó.. 19esben is .. meg 18asban is.. az a c-18...
18asban régi emlékek alapján...ment egy évet.. és székelyföldet is megjártam vele..ott sziklás is volt baszotul.. és ment is.. mindenhol.. akkor ott székelyben jó ha 10mm magas bütykei voltak.. de sem letöreezve.. sem semmi nem volt vele..a 120assal..
ja meg az ms 3 az 141mm széels..
ez mg 145mm volt ugy nézett ki .. mint egy úthenger...
van még a közelben ..metzeller mc 4.. 5 is.. bár azok kb úgy 4-5 évesek lehetnek.....
aztán az ember félne bevásárolni megint a drága gumiból...
Van egy par elado ujfajta lagy sportextremem. Xt 454 zold csikos. Hasonlo a sportextremhez de lagy a butyke. 16500 ert viheto. Vadi ujak 15 eviek. En meg nem.probaltam.allitolag kurvajo. 5 db nal kaptam.jo arat. Azert adom el a pluszot. Esetleg elcserelheto mas tipusra. Fimesre .
dunlop d952 típusú gumival ment már valaki? mi a tapasztalat?
mennyire bírja a hegyet? elég olcsó árfekvésű "mindenes" guminak hirdetett
bár többnyire ami mindenhová jó az sehová sem az......
hály kolbik..
...
igy még titokolvasni sem érdemes.. mert nix mit...
Bandi..
hambörgeres 5let.. karaj ...
déw..
fehér motor ami a polylerek matricamentessek egyértelműen...nem olyan mint a gyári.. de más.. igy ..igy azért csak tetszik...
egy fél évet betonkeverő filingezem.. aztán visszarakom a gyári spolylereket.. és olyan lesz mintha vettem volna egy új gépet...
miközbe meg ..full imádom a mostanit..de mégis úly lesz a dizájnja
hát fél évesen ilynen egy kaukászusi juhász jámbor..majd egy év mulva akkora lesz hogy...
beszereztem a papírokat.. és nyitok egy kutyamosót..
ini...
mondtam neki.. hogy 1 darabig kerülje az esőt..
tehát ha holnap reggel kinézek az ablakon és azt látom...cikázva fut ..
akkor tudni fogom hogy kint esik...ugyanis azért fut a kutya össze vissza ..mert ahogy ini is megaszonta..kerüli az esőt
déw..
az asszony is ezt mondta...
nem vagy véletlen bejelölve neki
nekem meg..bejön..
igazság az hogy nem kell elviccelni, mert a samponos mosás után sokkal kevésbé lesz vízhatlan a szőre, szóval egy ideig kerülje az esőt
bármennyire nem szobakutya is simán megfázhat ha bele van avatkozva a "rendszerbe"
amúgy nekem egyszer az amstaff egy döglött őzbe hempergett bele, na az az igazán büdös nem a szar, majdnem beokádtam mire lemostam
hály kolbik..
ma kiderült .. a kutya meg fog halni..vége.. kész...
hiába irtik jókat.. kész .. nem tudtok rajta már segíteni...
de én még egy tizen pár évig gondoltam vele... a halála előtt ugy mond mint hospisházba it lesz velem
minden képp bizutató hogy aggódtok miatta..
az kevésbé hogy full sügérnek néztek de nem gond...
déw.. te is .. azt hitted....
ez viszont számomra a szomorú..
kivánod..blablabla..
én a helyetekbe jobban aggódnék a gaszgaszért minden pillanatba
mert még én a kutya működését nem úgy kivánom megnézni hogy felboncolom aztán összerakom ...addig a gaszgasz
mindenki nyugodjon le a picsába.. a kutya mint irtam.. full záraz volt.. már kb délben...mert ez nem egy szobakutya...
ha - 10 lett volna.. akkor megfürdetem bent a kédba..kimosdatom ott a szarból..majd reggelig a geargéban van..
de neme -10 volt.. hanem + 12 fok.. és 100% jól és humánusan mosdattam az ebemet
de hogy mindenki megnyugidjon.. holnap ..ráérek .. és kiviszem megint ..
belekenyem a higaszrt a nyakába.. ahogy volt.. majd nektek újra lemosom persze videózva...hogy mindenki nyugodjon le a picsába..
és igaz hogy holnap -4 lesz..de belerakom egy nagy kád vízbe.. majd odaszijjazom.. és szombat reggelre lesz kutyajégkása
Talán megfejtettem a GAS membrán hiszti okát, a következő a feltételezésem.
Csak a VFORCE3 at láttam élőben, de a Boyesen meg a Vforce2-n sincs szerintem stop lemez.
A következő a probléma, a blokk beömlő stoppolja a lemezeket...
Itt több probléma lehet, egyrészt, ha úgy rakják össze a blokkfelet, hogy nincs síkolva a tömítés, vagy nem gyári van benne és szarul vágják ki, akkor ez folyton deformálja a membrán lapot s idővel nem zár rendesen, másik meg hogy a kopás éles sarkokat kreál az öntvénybe, s elég egy kicsit oldalra mozdulnia a lapnak, már is letöri a sarkát.
Aztán lehet, hogy ez az enyémen nem kopás, hanem valaki már megokosította, vagy így jön ki a gyárból, de a tömítés tuti el van cseszve...egyébként más típuson se lógatom így be a blokkfél tömítést.
Megoldás van több alternatíva (azon kívül, hogy ne vegyél GASGASt), majd leírom később.
megent kell kreálnom valamit ami felborzóli a kedéljeket
na megyek a parkba és megkeressük megent azt a szart .
és holnap - 10 fokban megent végiglyátszuk.. a kádas sztorival befejezőleg ..
ugyan itt háromnapos fagyott kutyaláb eladó..
mi van kolbik merre vagytok...d
Dév..
ne már..